• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jesienna edycja Morfologii Sprzedaży

VIK
26 października 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Spotkanie prowadzą eksperci zarządzania, komunikacji biznesowej i sprzedaży, którzy inspirują menedżerów do wprowadzania udoskonaleń w działaniu zespołów handlowych. Spotkanie prowadzą eksperci zarządzania, komunikacji biznesowej i sprzedaży, którzy inspirują menedżerów do wprowadzania udoskonaleń w działaniu zespołów handlowych.

Jak menedżerowie mogą rozwijać krok po kroku kompetencje swoich ludzi w obliczu problemów z pozyskaniem nowych pracowników? Jak na zarządzanie sprzedażą przekładają się wady modelu gospodarczego, w jakim działamy - globalnego kapitalizmu XXI wieku? A także o trudnej współpracy między marketingiem i sprzedażą. O tym wszystkim i nie tylko będzie mowa na Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 16 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.


Czy ufasz, wierzysz handlowcom/sprzedawcom?


- Handlowcy i menedżerowie sprzedaży to nie są zawody obdarzane największym szacunkiem społecznym. Na pytanie do dużego audytorium - "Kto chciałby, aby jego dziecko zostało handlowcem?" - niewiele osób odpowiada twierdząco. Dlaczego? Może zbyt mało uwagi, my - menedżerowie sprzedaży, poświęcaliśmy wartościom przyświecającym nam w pracy z klientami i w pracy z naszymi zespołami. W tej edycji Morfologii Sprzedaży wartości będą tematem wiodącym i wszyscy prelegenci będą do tego tematu w jakiś sposób nawiązywać - mówi Jacek Czarnowski, twórca i organizator konferencji.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu.

- Jest to wydarzenie dla tych, którzy szukają inspiracji do dokonywania zmian. Szukają odpowiedzi, w jakim kierunku ewaluuje branża. To spotkanie dla tych, którzy nie czekają jedynie na zestaw gotowych praktyk, ale oczekują poszerzenia horyzontów, są otwarci na trudne tematy - dodaje Czarnowski.
Będzie więc o motywowaniu pozafinansowym w działach sprzedaży, o budowaniu przewagi sprzedażowej w oparciu o zarządzanie doświadczeniami klientów, o trudnej współpracy między marketingiem i sprzedażą, ale także o rozwijaniu kompetencji swoich ludzi w obliczu problemów z pozyskaniem nowych pracowników.

- To sztuka dobrać pracowników, gdy na rynku ich brakuje. Czy mam odpowiednich ludzi? - to jedno z najważniejszych pytań dla menedżera. Jak dobrać zespół, jaki ma on potencjał, kogo mamy w zespole, jak indywidualizować pracę? Na te pytania trzeba znać odpowiedzi - mówi Czarnowski.
Będzie też kontrowersyjnie. Gościem spotkania będzie prof. Andrzej Szahaj, filozof polityki i historyk idei, autor wielu publikacji na temat kapitalizmu w polskim wydaniu, który będzie mówił o potrzebie naprawy dzisiejszego systemu ekonomicznego i o tym, czy sposób sprzedawania jest równie chory jak kapitalizm.

- Okazuje się, że liberalne recepty nie wszędzie i nie zawsze się sprawdzają. Ten system nie funkcjonuje dobrze i potrzebne są zmiany. O tym będę rozmawiał z prof. Szahajem. To kontrowersyjne podejście jak na środowisko menedżerów, ale warto o tym dyskutować. I spodziewam się, że po naszym wystąpieniu do takiej dyskusji dojdzie - mówi Jacek Czarnowski.
Będą prelekcje, dyskusje i... przedstawienie teatralne, czyli Mentoring Theater w wykonaniu Milczarek Bukowski Trio.

- To bardzo ciekawa inicjatywa, po raz pierwszy w Polsce. Jest to opowieść o zarządzaniu w formule teatralnej. Widowisko czasem śmieszne, czasem gorzkie, ale przede wszystkim bardzo pouczające. Każdy menedżer, sprzedawca odnajdzie trochę siebie w tej historii - mówi Czarnowski.
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
VIK

Wydarzenia

Morfologia Sprzedaży

konferencja

Miejsca

Zobacz także

Opinie (32)

  • Słuchajcie mamy problem !!Ludzie juz niechca byc bezmyslnymi lemingami co łykaja kazdą reklamę!! (1)

    Teraz trzeba wymyslec cos innego bo ludzie są bardziej świadomi i odporni na wciskanie im kitu!! Pozatym codzienne wydzwanianie do emerytek na telefon domowy obiecujac im nagrody czy wycieczki też juz niedziała !!!

    • 22 0

    • Wiedza pań w gdyńskim urzędzie pracy kończy się na tym, że przedstawiciel handlowy to ten, co chodzi po blokach i oferuje rzaluzje okienne

      • 0 0

  • Dzien dobry ! ..witamy w naszym slepie cie Janku !..czego ?

    chcialbym nabyc pralke ! .Janku wspaniale trafiles gdyz mamy praleczki .........Och Ach to wspaniale ..Czy pralka jest nasza narodowa ?..Tak Janku to Polska pralka robiona w Chinach . Ale ja nie chce Chinskiej ! ...mowie iz to Polska pralka tylko robiona w Chinach !......moze kawy Janku ?.......a po co mi kawa ? chce Polska pralke ale robiona w Polsce ....Mamy takie .....ale czemu tu jest made in China ? bo to Chiny robia w Polsce . Moze kawy ? co pan z ta kawa ?........pan jest sprzedawca ? .. nie ! morfologiem sprzedazy ! i wedlug naszych badan jestes Janku klientem natretnym i nie lubisz kawy a ten co nie lubi kawy to awanturnik !...Bo chceee pralkeeee do jasnejjjj ..........Ochrona ! prosze wyprowadzic tego czlowieka bo jeszfcze pralki zniszczy i tak skacze i kawy nie lubi !........

    • 19 0

  • Morfologia? Termin, który ma zbić z tropu, że nie tu chodzi o zwykłe "wciskanie kitu i szukanie jeleni" tylko jakieś czary mary wyższej rangi :D

    • 15 0

  • Czyżby (9)

    kapitalistyczny wąż zaczął połykać własny ogon? Ciekawe ile czasu jeszcze minie zanim ludzie zorientują się że kapitalistyczny neoliberalny bełkot to taka sama albo i większa ściema jak komunistyczna równość.
    Oby zdążyli zanim kapitalizm wejdzie w swoją ostatnią fazę czyli korpokrację, wtedy będzie za późno.

    • 17 3

    • probowales to leczyc ? (2)

      obled jest uleczalny na tym etapie.

      • 4 10

      • Tego nie można uleczyć, niestety. Przez to trzeba przejść, coś jak świnka albo odra.

        • 1 2

      • Kapitalizmu nie można uleczyć, ale zgodzę się że to obłęd.

        • 3 1

    • galaretka (1)

      Cóż, wychodzi na to, że jesteś geniuszem i już wiesz najlepiej, że ani to, ani tamto.
      Powiem, ci .... -trzeba mieć głowę, żeby produkować takie mądre myśli. Mojżeszu - prowadź!

      • 0 2

      • Nie jestem geniuszem, powiem więcej, wystarczy średnio rozgarnięty osobnik z minimalną ciekawością świata żeby to zrozumieć. Głowę oczywiście trzeba mieć i z niej trochę korzystać na co gorąco namawiam.
        Jak potrzebujesz przewodnika to najpewniej w lokalnych biurach turystycznych ktoś powinien się znaleźć. Nie będzie to pewnie Mojżesz (z tego co wiem odszedł od nas jakiś czas temu) za to poprowadzi zgodnie z życzeniem.

        • 4 1

    • Przcież już wszedł w ostatnią faze (3)

      o której piszesz...

      • 1 0

      • Tak, (2)

        masz rację. Widać to właściwie na każdym kroku.

        • 1 0

        • Teraz w chodzimy pomalutku w etap pozbywania się niepotrzebnego elementu z nowego wspaniałego świata. (1)

          Miliardy nie potrzebnych dusz.

          • 1 0

          • Na ołtarzu neoliberalnego kapitalizmu płoną kolejne ofiary. Neoliberalna religia gospodarcza zbiera obfite żniwo.

            • 0 0

  • Badanie moczu sprzedaży (2)

    czy też istnieje ?

    • 15 0

    • Tak, wynik pokazuje czy nadajesz się na handlowca

      • 4 0

    • Badana będzie krew i kał, by sprawdzić czy handel masz we krwi, czy gdzie indziej.

      • 7 0

  • Wpisy na forum mówią same za siebie... (6)

    ...niestety większość osób nie rozumie czym jest sprzedaż i dlaczego ta umiejętność potrzebna jest KAŻDEMU w pracy.

    Sprzedaje się cały czas: swoje pomysły, wiedzę, przekonania, wykonaną pracę, produkty. Każdy przedsiębiorca MUSI posiadać umiejętność sprzedaży, bo inaczej może zawinąć swój biznes.

    Każdy sprzedaje od najmłodszych lat - zwykłe przekonanie kogoś do siebie, zainteresownie drugiej osoby - to przecież czysta sprzedaż.

    Sprzedaż to transfer wartośći - wymiana wartości, produktów, wymiana barterowa. Istnieje od zarania dziejów, bo ludzie od zawsze się wymieniali.

    To czy robisz to etycznie czy nie zależy TYLKO od danej osoby i jej wartości. Kojarzenie sprzedaży z brakiem etyki świadczy trochę o wypowiadających się - mierzenie innych swoją miarą.

    Takie szkolenia są potrzebne.

    • 9 5

    • Nie ma potrzeby kursów uczciwej sprzedaży.

      Za to umiejętność wciskania kitu trzeba nabyć.

      • 2 0

    • Dobre jest to co się sprzeda...

      ...ch...we to co sprzedać się nie da.

      • 1 0

    • (2)

      Piękny przykład kapitalistycznej nowomowy, wszystko się sprzedaje od narodzin aż po grób :))) Jasne.
      Na szczęście propaganda kapitalistyczna nie potrafi jeszcze zatruć wszystkich umysłów.
      Współczesny biznes i etyka?
      Jeszcze podpisujesz się jako racjonalista???
      Zapłacę ci, tylko nie pisz już więcej niedouczony kapitalisto.

      • 1 1

      • A czym jest wymiana dóbr, którą ludzie sobie wzajemnie służą?

        Jeżeli sprzedaż kojarzy Ci się tylko z korpo-naciągaczami to Twój problem. To nie jest sprzedaż, tylko zwykły wyzysk ludzi i oszukiwanie innych.

        Jeżeli uważasz, że biznes nie może być etyczny, to zmień środowisko, poznaj innych ludzi. Przykra jest tak czarna wizja świata, że za każdym rogiem ktoś chce mnie wydymać.

        • 0 1

      • "Zapłacę ci, tylko nie pisz już więcej niedouczony kapitalisto."

        Próbujesz mnie przekupic? Czy chcesz coś sprzedać? :) brak logiki.

        • 1 1

    • Co za bzdury!!!!!

      Chłopie, po Twoim wpisie widać że chłoniesz jak gąbka takie kity. Po co masz za wszelką cenę sprzedawać wykonaną pracę w zakładzie pracy??? Warto sprzedawać słabo wykonaną pracę czy beznadziejne pomysły czy produkty które są po prostu kiepskie? To co napisałeś jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu że to wszystko to nic innego jak nauka cwaniakowania i manipulowania i jest dla Ciebie ważniejsza od poziomu wykonania usługi, pracy czy produktu. Nawet nie będę się rozwodził nad tym że taka postawa jest bliższa sekciarskim klimatom niż uczciwej pracy bo o tym już chyba doskonale wie większość ludzi.

      • 0 0

  • Sprzedaż to golenie frajerów

    • 1 3

  • dla jeleni

    facet szuka jeleni...i ich znajduje ;)

    • 3 1

  • Fajna konferencja (1)

    W naszym kraju sprzedaż bardzo często kojarzy się z oszustwem i naciągactwem
    Bo oszust przecież nie powie że jest oszustem, on jest sprzedawcą!
    Ja bym tych pojęć nie myliła , trzeba nazywać rzeczy po imieniu

    Może to wynika z bardzo niskiego poziomu kultury jaki reprezentują sami szefowie w firmach. Jaki szef taki biznes :)

    • 2 0

    • Każdy coś sprzedaje, czyli każdy z nas jest oszustem?

      W każdej branży efektywność mierzona jest parametrem sprzedaży. Nauczyciel, sprzedaje wiedzę, od jego poziomu sprzedaży zależy przyszłość potencjalnych sprzedawców. Przykładowo torując uczniowi ścieżkę jego sprzedażowej kariery, nadaje mu cel zostania stomatologiem, drugiemu zostanie księgową, trzeciemu psychiatrom... Stomatolog docelowo świadcząc swoje usługi, będzie je najprościej ujmując sprzedawał. Księgowa, będąca na swoim, czy będąca zatrudnioną w jakiejś firmie, również będzie sprzedawałą swoje usługi, za które będzie otrzymywać wynagrodzenie, premie...Psychiatra raczej za swoją pomoc, nie będzie świadczył swoich usług non profit. Sprzedaje swoje skuteczne metody leczenia itp. Nie ma branży w której nie odbywałby się proces sprzedaży. Nazywając sprzedawcę uogólniając oszustem, sam czy sama sobie przypisujesz laurkę, traktującą Twoją metodykę pracy jako nieuczciwą. Czyżby swego rodzaju spowiedź i przyznanie się do robienia czegoś wbrew swoim przekonaniom? Nie każdy agent ubezpieczeniowy czy sprzedawca telewizorów ma złe intencje. Zadajcie sobie sami pytanie, czy na co dzień nie uprawiacie sprzedaży...

      • 0 0

  • Morfologia sprzedaży, USG reklamy, EKG promocji. To są jakieś bzdury straszliwe. Strata czasu.

    • 4 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Tomasz Basiński

W latach 1987 – 1990 kształcił się w sopockim Policealnym Studium Zawodowym w specjalności...

Najczęściej czytane