Już w najbliższy weekend (17 i 18 czerwca) na terenie gdańskiego Starego Maneżu stanie strefa dedykowana kampanii Prawdziwe historie smakują lepiej. Akcja wspiera wprowadzenie na polski rynek marki Landliebe – wiodącego producenta produktów mlecznych w Niemczech.
W ramach aktywności Powiedz coś miłego! zaplanowano liczne atrakcje. Na odwiedzających czekać będą: strefa relaksu, GIF budka, liczne upominki, a przede wszystkim wybór miłych sentencji, którymi można obdarować bliską osobę. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych, dla których przygotowano m.in. kącik zabaw.
Akcja Powiedz coś miłego! ma przypomnieć jak ważne jest mówienie sobie miłych słów i jak bardzo wpływa to na kształtowanie wzajemnych relacji. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi. Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że prawdziwość i autentyczność to wartości ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu.