Amelek ale o co chodzi?

Hej.

Czy u Was też się dzieje coś niedobrego z internetem? Juz pal pies to że płacę za słaba jakość dostawcy ale płacę też za inne usługi (Netflix na przykład) z których i tak korzystać nie mogę bo działa to Koszmarnie!

http://www.speedtest.net/my-result/i/2221057569

Jak jest u was?

Dodam że router mam sprawny bo testowałem w innej lokalizacji. Problemy były zgłaszane.

Szczerze to chyba już mi się nie chce płacić za coś takiego: (

PS
Błagam też Panie Marku by nie pisał Pan tutaj o problemach Pańskich. Jako poważny przedsiębiorca powinien Pan wiedzieć że mało interesuje klienta to że Pan kogoś przedszkolil i ten spadł z konia czy z drabiny albo uciekł do konkurencji po przeszkoleniu. Proszę by naprawił Pan to co kiedyś działało dobrze a teraz nie. Jeżeli potrzeba inwestycji to niech Pan zainwestuje że środków unijnych kredytu lub własnych. Znam Pana zdanie na temat środków unijnych ale się z nim nie zgadzam. Mam Do tego prawo. Proszę mieć na uwadze że dzisiejszy klient to nie ten który płaci tylko Panu. On płaci też innym za korzystanie z usług (tv) i tych składek abonamentowych nikt nam nie zwróci przez to że Pan dostarcza a raczej nie dostarcza internetu o umówionych parametrach. A może jednak Pan zwróci te koszta do czasu naprawienia problemów po swojej stronie?

Pozdrawiam
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Amelek ale o co chodzi?

Mozna chyba zmienić dostawcę internetu bez problemu po co męczyć sie z amelkiem dziś dobrze jutro źle sa lepsze firmy
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mnie dobijają pingi, kiedyś zdarzały sie sporadycznie wieczorami -teraz prawie zawsze nawet w ciągu dnia....a nic mnie nie zasłania i ruter też ok...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

mnie zastanawia jedna rzecz, po co się żalić na forum skoro można kulturalnie zadzwonić do usługodawcy i podjąć rozmowę na ten temat?
Dorośli ludzie w ten sposób załatwiają różne problemy :)
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Niestety mail i telefon nie pomaga. Pytanie dotyczyło tego czy inni mają tak samo. Tłumaczenie że jest to wina mojego routera mnie nie przekonuje.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

u mnie tez się pogorszyło , mam amelka od prawe 6 lat i różnica z tym jak było a jak jest teraz jest ogromna.. wiec nie wierze ,że nagle wszystkie routery w baninie nawaliły...
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niestety prawda jest taka, że to powszechne zagranie u każdego providera. Zawsze najpierw obwiniają router. Byłem u amelka teraz jestem gdzie indziej, i zawsze wina routera, mimo że w domu mam 4 różne. Więc to na pewno nie wina routera.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Korzystałem z Amelka prawie 6 lat i niestety zawsze było słabo... owszem są niby inni dostawcy, ale nie wszędzie w Baninie - jak mieszkasz na krawędziach wsi, to niektórzy odmawiają instalacji, bo by musieli nowy nadajnik dorobić (albo świadczyć na takich parametrach jak Amelek... - dla innych firm to wstyd oferować taki internet i taką słabą usługę porównują do braku zasięgu).

Teraz mam wave i tam co prawda też może nie zawsze jest idealnie i potrafi zmulić prędkość z 40 do 25-30mbit/s, czy pingi z 13ms do 35-30ms, ale u Amelka jest ten problem, że nie dość, że ping ma zawsze 30-40ms, to jeszcze 10-20% pakietów potrafi zgubić (nawet TCP!).
Wyobraźcie sobie, że dwie godziny uploaduję film 150MB, a przy 148MB mi gubi połączenie... i ostatecznie włączam LTE w telefonie bo będzie szybciej i pewniej. Przynajmniej moje "zapasowe" łącze działa ;)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hmm, prawie 6 lat, na krawędzi wsi - może ul. Bursztynowa? Jeśli tak to zapraszam ponownie, od niedawna mieszkam z rodziną przy tej krawędzi wsi i już mam tam dobry zasięg. Ping z czasem się poprawi, nowa radiolinia czeka na powieszenie między Morelową i Kryształową tylko muszę dla niej przygotować stabilniejsze mocowanie (antena radiolinii ma szerokość wiązki 1 stopień, a kto widział kominy chmary obite blachą i próbował do nich coś zamocować ten wie w czym problem).
Ping 30-40 ms w sieci radiowej to jeszcze nie jest źle, ale gubienie 10-20% pakietów to musiała być jakaś awaria, nie wierzę że tak było przez 6 lat - już przy 1% TCP ledwo działa.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ogólnie to na świerkowej jest około 120 pingu standard i max 2 lub 3 mb/s i to właśnie przez te 6 lat i od pięciu dni nie mam internetu prawie wogóle
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Świerkowa w Baninie czy w Pępowie? Proszę o bezpośredni kontakt.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

amelek potrafisz pingować swoje urządzenia czy nie ? :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Swoje - tak, router klienta - tak o ile klient nie wyłączył odpowiadania na ping w konfiguracji routera, komputer klienta za routerem - nie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

no a do anteny ? to byś wiedział, jaki jest ping :) system sam powinien Ci wykrywać problemy z czasem przesyłu do klientów w tej sytuacji, a nie, że ktos pisze, ze nawet do Twojego serwera ma ogromne pingi. powinieneś o tym wiedzieć wcześniej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Taki system by powiadamiał jak ktoś robi speedtest lub przesyła coś dużego, bo wtedy normalne ze ping rośnie. To naprawdę nie jest takie proste.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja z Kubusia Puchatka usiłuję się od wczoraj bezpośrednio skontaktować i lipa. Nie raczy Pan nawet odpisać na smsy, że o odebraniu telefonu nie wspomnę. A sieć od wczoraj praktycznie nie działa.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam tak samo od wczoraj, ta sama ulica. I też sms, telefon oraz email, oczywiście wysłany przez LTE w telefonie. Nie jest to niestety tymczasowa awaria :/ Oby jak najszybciej zadział.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Naprawione. Przyczyna była w sprzęcie czysto przewozowym (switch) który jednak swoim nieprawidłowym działaniem przytkał wszystkie sektory radiowe. Musiał akurat w niedziele po zmianie czasu i odsypianiu nocki siedzenia nad obowiązkowa sprawozdawczością dla uke.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

przyczyna była w tym, że pan nie monitorujesz swojej sieci, a nie w sprzęcie. Zawsze winne jest coś innego, weź raz się przyznaj, że zje****ś.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Monitoruję, ale usterka była nietypowa, przez co jej znalezienie trochę trwało. Dalej szczegóły techniczne. Switch wysyłał ramki przeznaczone dla jednego konkretnego adresu MAC, na wszystkie porty (jak hub) zamiast tylko na jeden właściwy - normalnie dzieje się tak tylko chwilowo dopóki nie nauczy się na którym porcie jest dany adres, a tu działo się tak cały czas (takie dziwne uszkodzenie) pomimo adres był już w tablicy i nie była ona przepełniona. W efekcie niepożądany ruch przeciążał wszystkie sektory radiowe (które go zwielokrotniły przesyłając osobną kopię do każdego podłączonego urządzenia klienckiego). Wcześniej tego nie robił (lub jeśli robił, nie zostało to wykryte), nie było innych oznak jego nieprawidłowego działania (komunikatów w logach itp.). Tam gdzie można zablokować "unknown unicast flood" zostało to zrobione, ale nie wszystkie urządzenia mają taką możliwość. Problem został namierzony po tym, jak do pewnego urządzenia wchodziło kilka Mb/s ruchu i wychodziło po tyle samo każdym z portów (łącznie wychodziło więcej niż wchodziło, zwielokrotnione przez liczbę portów), a po obejrzeniu snifferem okazało się że ten ruch nie miał nic wspólnego z żadnym z klientów podłączonych do tego urządzenia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ekhem. Czyżby pętla której Pan nie potrafił wykryć?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To byłoby zbyt proste - naprawdę był tak dziwnie uszkodzony switch. Jak jeden losowy klient (tylko jeden - i jemu działało normalnie) właśnie coś pobierał, to klientom z pozostałych sektorów mocno zwalniało. Mogło to trwać już dłuższy czas, ale zaczęło być bardziej uciążliwe po ogólnym wzroście ruchu w wyniku zwiększenia wyjścia w świat. Restart switcha pomagał na jakiś czas, ostatecznie pomogła jego wymiana. Problemy w sieciach naprawdę bywają bardziej złożone niż (jak pewnie tu zakłada większość) zła wola dostawcy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

u mnie na Kubusia Puchatka dalej ledwo działa lub wogóle nie działa
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

To może być inny niezależny problem, proszę o ponowne zgłoszenie - różni klienci na tej ulicy są podłączeni w różny sposób więc łatwiej szukać jak wiadomo gdzie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Możecie pomóc Amelkowi (pseudo "z czasem będzie lepiej") uporać się z prześladującymi go egipskimi plagami.
Jako i ja uczyniłem... Od kilku tygodni po prostu korzystam z internetu, zamiast rwać włosy z głowy i zastanawiać się, jaki jest wpływ afrykańskiego pomoru świń na ping, UL i DL, a przede wszystkim, czy i kiedy będzie choć odrobinę lepiej i czy kiedykolwiek do Amelka dotrze, że ludzie chcą korzystać z tego, za co mu płacą. Nie kiedyś, nie z czasem, ale tu i teraz ;-)

http://www.speedtest.pl/wynik/206337707
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

piszę 16.01.19 i jest naprawde tragedia w dzień ping 70 i skoki do 170 a filmy o 22 muszę w 240p oglądać
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Poproszę ostatnie 4 cyfry konta do wpłat lub numer faktury - cokolwiek co pomoże zidentyfikować gdzie tak jest. Szklana kula się zepsuła.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

U mnie niestety jest to samo. Kilka razy już mowilem Panu Markowi, ze nie ma sensu taka wspolpraca skoro ciagle to kuleje. Mam już 3 antene i 3 router a ciagle wieczorem pingi mi skacza i predkosc tj u Ciebie z 30Mb spada na 4-6Mb. Antene już miałem przestawiana bo brzozy zaczely zaslaniac także wina sprzętu nie wchodzi w tej sytuacji w gre, Jeśli się nie poprawi to faktycznie będzie trzeba zmienić dostawce bo szkoda tylko nerwow.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Właśnie się zastanawiałem nad abonamentem typu netflix, ale widząc jaki dramat dzieje się na np. TVN playerze to szkoda nerwów... Ja mam wieczorami 2-3 Mbps, ale jestem w bocznym sektorze. Jak widzę na speedtest.net że mam 6-8 Mbps to jest święto :P i można oglądać playera...

To mówisz, że dla 6Mbps Ci Netflix nie działa?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

@asd jaka masz antene 5ghz? czy 6Ghz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie mam widoczności na główny masz niestety, więc 5GHz z widocznością na przekaźnik na KP...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czyli jest odpowiedz. ja mam 6 ghz, i kazda pora dnia DL 40-48mbit UL 9-10 mbit
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

im wyższe pasmo tym bardziej brak widoczności przeszkadza
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niestety tnie - nie da się oglądać :( NIe wiem czy to akurat przy 8 Mb/s ale transfery tak skaczą, że zacina. Może przy skokach mam 2 Mb/s? Nie wiem...

Przełączam sie na LTE ale to nie jest rozwiązanie... Płacę za Amelek, LTE dla Orange, Netflix, Spotify...

Zakładałem że Amelek będzie moim głównym dostawcą internetu i nie będę potrzebował zapasowego łącza do obejrzenia swojego serialu. Pakiety w Orange niestety nie są na tyle duże by potraktować zapasowe łącze jako główne. Niestety też przekraczam przyznawany mi limit w abonamencie przez tak częste przełączanie się na LTE :(

Stanęło na tym, że wiele firm cieszy sie z tego, że wykonuję do nich przelewy. Ja trochę mniej, bo nie mogę korzystać z usług, które wykupiłem w ramach abonamentu bo mój główny Provider nie daje rady :( szkoda :(

Przy okazji - dziękuję za potwierdzenie że to nie tylko u mnie jest ten problem ale również u innych. Czas na poszukiwanie alternatywy...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak taka masa ludzi zacznie oglądać Netflix czy jakąś tam inna TV to ja się nie dziwię, że ten internet działa jak ..., a potem wszyscy się dziwią ten amelek to slaby jest :D:D:D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 9

wiesz, ja oglądam Netflixa a w tym czasie na konsoli się pobierają gry 50GB i jeszcze spokojnie by na drugim sprzęcie youtube poszedł w HD, także... rozumiem, że w deszczu prędkość spada bo to internet radiowy i fale się tłumią, ale to nie powinno być tak, że ktoś Ci oferuje 20Mbit a potem się okazuje, że to nie jest 20mbit między Tobą a internetem, a między dostawcą a internetem i sąsiedzi "podbierają"... ja mam przez VPN do pracy w Gdyni lepsze wyniki niż Amelek normlanie. (jak ktoś nie wie co to VPN, to w uproszczeniu polega to na tym, że łączę się z siecią w pracy i cały internet mnie widzi jakbym korzystał z ich internetu a nie swojego - mam więc adres IP taki sam jakbym siedział w pracy, ale znacznie spowalnia to internet przez ciągłe przekierowania danych).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dowcip polega na tym, że obecnie szybki internet służy głównie do oglądania Netfliksa i innych TV. Do przesyłania dokumentów, czy sprawdzani pogody 40 czy 100 Mb/s nie jest potrzebne :D Skoro wpakowałem kasę w telewizor 4K, płacę za Netflix 4K i za internet, który standardowo powinien to udźwignąć, to CHCĘ MIEĆ TAKĄ JAKOŚĆ PRZEZ 99% czasu... A o problemach z pracownikami niech Pan Marek opowie psychoanalitykowi.
P.S.
U mnie akurat nie ma większych problemów z wydajnością łącza, ale wiem, że w innych miejscach nie jest tak różowo...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

niestety to samo. szkoda mi P.Marka bo jest to bardzo miły człowiek, pasjonat oraz fachowiec, ale coś niestety ostatnio mocno przestało trybić :( a ja akurat używam netu do czegoś ważniejszego niż oglądanie filmów, granie czy siedzenie na fb :(
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Do konkurencji: MultiWiFi, Wave, ...?

Szanowni. Może czas na akcje promocyjną?
-> Pokaż ostatnią fakturę od konkurencji a u nas dostaniesz w tej samej cenie taki sam transfer przez najbliższych 12 m-cy... lub
-> Przejdź do nas a jak przechodzisz z konkurencji to dostaniesz 30/6 za 60 PLN brutto (+koszy instalacji).

Mam wrażanie że w obecnej sytuacji mądrze rozpoczęta akcja promocyjna mogłaby się przekuć w konkretne benefity (nowa baza Klientów + $$$) po stronie promotora :)

Proponuję uruchomić excela i policzyć :)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wave chyba w którymś temacie oferował miesiąc za free dla tych co pokażą fakturę od Amelka, ale to mogła być jednorazowa akcja.
Zresztą, jak masz sąsiada z Wave nawet na drugim końcu Banina i on cię "poleci", to oboje dostajecie miesiąc za free. Ja tak już 3 miesiące zyskałem za darmo.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

image

u mnie ten problem nie wystepuje.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A gdzie mieszkasz? i pokaż screena z godziny 19
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

19:42 familijne

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No to gratuluje, u mnie: result/6566841757]image
i to jest dobry wynik bo ping niski :C
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

faktycznie dramat, spróbuj się odezwać do wave powiedz, że jesteś od amelka i chcesz do nich przejść na forum się ogłaszali, że montaż free i miesiąc gratis.

A ping niski bo testujesz prędkość od siebie do amelka, on jest też serwerem w speedteście, jak mierzysz to wybieraj serwer ręcznie, ja zawsze daję netia warszawa.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ping niski, zawsze testuje do amelka. Przeważnie do serwera amelka mam 20-499 :-O
Zastanawiam się jeszcze nad multi-wifi żadko ta firma omawiana jest w wątkach na forum, może to dobrze? ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdzie mieszkasz, na jakim osiedlu? Badz ulicy? Zapytaj czy moze Ci p.Marek zestawic to na 6Ghz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie ma co namawiać wszystkich na radio 6GHz bo jak wszyscy przejdą na licencjonowane to będziemy mieli spadki :) Samolubnie patrząc na rękę nam, że prawie wszyscy jadą na 5GHz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mam internet od MultiWifi. Wyniki jak niżej. Łącze 25/4
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

A wrzuć speedtesta o 19, poza tym coś tu nie tak bo podobno podwajają prędkość od 23 do 6 a test zrobiłeś po 24 czyli powinna być podwójna prędkość.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

No to i miał podwójną prędkość :D
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

ping do amelka zawsze będzie niski, bo to pierwszy węzeł na drodze :) nawet jakby internet od amelka na zewnątrz nie działał to do niego będziesz miał ping.

Jeśli jesteś w Amelku, nie możesz mierzyć prędkości do niego, bo będzie oszukana (sygnał nie opuszcza amelkowej sieci).
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Test prędkości - na zewnątrz
image
Wewnątrz sieci - serwer Amelka
image
godzina 19:50
godzine wcześniej doszło do 10Mb/s pierwszy raz aż tyle zaobserwowałem u siebie ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pewnie komp zawirusowany. Albo daleka odległość od rutera. Sprawdz na kablu bez routera.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

zaden antywirus nie jest doskonaly - ale posiadam 2 rozne. Komp jest podlaczony skretka do routera.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie ma to jak Internet po światełku. W Inter-Komp Banino mam łącze 10/10Mbps a niezależnie od pory dnia mam takie wyniki:
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czegoś nie rozumiem właśnie sprawdzałem prędkość na spęd test i wyszło 30 Mb a pochwali na IP.wp.pl i wyszło ledwo 5 Mb i co chwile ci innego ktoś mi to wytłumaczy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

taki ping sugeruje, że serwer do którego się testuje prędkość to serwer dostawcy internetu, w speedteście można wybrać manualnie ja zawsze ustawiam netia warszawa i testuję, bardziej miarodajny wynik
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może Excel jeszcze im się ściąga?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Excela się nie ściąga tylko kupuje - okradanie Microsoftu jest ścigane z art 278 § 2 kk.
Amelek coś tu pisał, że jego pracownicy wcześniej pracowali w Wave - nie sądzicie że mogło to być celowe zagranie, przysłanie ludzi by zdobyć informacje i przejąć klientów? Sposób znany już w czasach starożytnych - koń trojański. Jak było naprawdę pewnie się nie dowiemy, ale odnoszę wrażenie że trochę za dużo tych dziwnych przypadków na raz...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Excela się ściąga, mądralo. Po zakupie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie jest tak:
http://www.speedtest.net/my-result/6570016653
Równocześnie Żona ogląda film na netfliksie i pod wi-fi podpięte są 2 smartfony, 2 laptopy i 1 PC (z niego piszę)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Słuchajcie a jakie macie wyniki jak ściągacie pliki z taska? Próbowaliście robić test ściągając testowy plik 10 GIGA z serwera:
http://ftp.task.gda.pl/test/

U mnie transfer lata jak szalony w granicach jak niżej.
Przez 5 minut ściągania transfer wahał się w granicach od 300kB/s do 1400kB/ (od ~2,4 Mb/s do ~11Mb/s).

Pingów oczywiście nie sprawdzę ale czy ten test nie jest bardziej miarodajny od speedtest'a?

Dodam tylko że w tym czasie leci na TV YouTube oraz podłączony jest 1PC oraz 1 telefon po WiFi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To slabiutko
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak testowane jednym połączeniem TCP i jeszcze obok leci youtube to ma prawo się wahać. Speedtest używa chyba 4 równoległych połączeń, by dawać bardziej miarodajne wyniki. ftp.task.gda.pl odpowiada na ping więc da się sprawdzić.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli chodzi okolice Kubusia Puchatka, proszę o informację czy jest choć odrobinę lepiej. Szukam rozwiązania, testuję różne wersje firmware itp. Na przyszłość taka prośba, narzekając na beznadziejność internetu radiowego podawajcie nr klienta (ostatnie cyfry indywidualnego konta do wpłat), na forum nadal anonimowy ale przynajmniej dla mnie możliwy do identyfikacji gdzie konkretnie jest problem. Problemy są różne i potrzebuję czasu na ich rozwiązanie. Z routerami też się zdarzają (około połowa wszystkich zgłoszeń), jak znacie routery aktualnie dostępne w rozsądnej cenie (powiedzmy do 70 zł przy zakupie hurtowym rzędu 20 sztuk) które mają WAN Ethernet, dobry zasięg wifi, nie padają zaraz po gwarancji i mają przycisk reset w dziurce a nie wystający (by nie kusiło nacisnąć po zakupie nowej drukarki a przed doczytaniem w jej instrukcji że da się też ustawić zwykłe WPA2 zamiast WPS) to chętnie skorzystam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przed chwilą testowałem z KP to 30/10 DL/UL do wawy.
Wczoraj ok 23 było 11/4 do Gdańska i Elbląga, ping 38-64.
Jeżeli coś Pan pozmieniał, to jest lepiej niż miałem - 17 sierpnia było w okolicach godz 21:00 2-4 Mpbs DL, UL 2-4 Mbps, ping 64-150.

Jeszcze będę testował wieczorami w tym tygodniu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Na Jasia i Małgosi jest w tej chwili tak:

Serwer: AMELEK.NET -> PING: 17 ; DL: 10,7 ; UP: 6,23 (czas 21:38)
Serwer: Gdansk Orange -> PING: 112 ; DL: 1,18 (!) ; UP: 4,07 (czas 21:40)
Serwer: Elbląg ATMEL -> PING: 111 ; DL: 2,91 (!) ; UP: 2,85 (czas 21:43) http://beta.speedtest.net/result/6586535231
Serwer: Tczew TELKAB -> PING: 118 ; DL: 1,51 (!) ; UP: 3,22 (czas 21:44) http://beta.speedtest.net/result/6586539019
Serwer: BANINO AMELEK>NET -> PING: 8 ; DL: 10,58 ; UP: 5,71 (czas 21:45) http://beta.speedtest.net/result/6586542475

Czy ktoś pomoże mi zinterpretować te wyniki?
Zadziwiające niskie pingi na rodzimym serwerze i tragiczne wysokie na pozostałych. Prędkości wyższe na rodzimym serwerze, na zewnątrz porażka. Pamiętam że jeszcze parę miesięcy temu na serwerze AMELEK.NET miałem prędkości DL rzędu 30 Mbps, teraz to już max 10-15 :(

Z czego to wynika? Panie Marku, co jest nie tak? Router(y) sprawne - testowane w innej lokalizacji na światełku UPC. Nie ma zastrzeżeń.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

może dlatego że za oknem deszcz nak**wiał
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Chwilowo działamy tylko na jednym łączu od T-Mobile (tym głównym, większym), chwilowy problem z drugim (zapasowym, mniejszym, ale w normalnych warunkach też szła nim jakaś część ruchu) jest w trakcie wyjaśniania. Deszcz nie ma z tym nic wspólnego (poza tym że więcej ludzi w domach ogląda filmy, no i koniec wakacji).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Panie Marku czy chwila jeszcze trwa i trwa mać czy może już wróciliśmy do normalności?

Podaje moje wyniki z dzisiaj (bez burz i gradobicia za oknem):
- PING: 42 ms ; DL: 14,95 Mbps ; UP: 5,7 Mbps serwer: AMELEK ; czas: 22:05 http://beta.speedtest.net/result/6599664309
- PING: 112 ms ; DL: 3,66 Mbps ; UP: 6,2 Mbps serwer: VOLTA Gdansk ; czas: 22:09 http://beta.speedtest.net/result/6599673243
- PING: 104 ms ; DL: 1,75 Mbps ; UP: 5,7 Mbps serwer: Telkab Tczew ; czas: 22:12 http://beta.speedtest.net/result/6599676844

Uprzedzając pytania dlaczego nie piszę w prywatnej wiadomości a tutaj - priv nie działa, pisząc tutaj przynajmniej wiemy (z Pańskiej odpowiedzi), że ma Pan problemy z jednym łączem. Inni użytkownicy - czy u Was też takie wyniki? :(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam, we wtorek wieczorem na KP było tragicznie... ledwo strony html się ładowały... Nie badałem speedtestem bo szkoda nerwów. W niedzielę ok 16-18 ipla działała jak krew z nosa... około 12 było ok - filmy się otwarzały płynnie.

Raz mam dobrze, 30/10 a raz jest 3/1 :( chociaż i tak się poprawiło bo wieczorami widzę ok 8-10 na 2-4 DL/UP Mbps.
Nie wiem czy na KP winny przekaźnik i zakłócenia sygnału czy amelkowi infra siada przy dużym obciążeniu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dziękuję za informację i potwierdzenie po raz kolejny że to nie tylko u mnie problem.
@Panie Marku, czy mogę prosić o informację oraz o plan naprawy (z terminami)?

Oczywiście kontynuujemy rozmowę w tym wątku bo na stronie amelek.net i na FB nie ma informacji o problemach i o planach naprawczych.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja również z Kubusia Puchatka - może mniej fachowo, bo aż tak się nie orientuję, ale net chodzi u nas fatalnie - szczerze mówiąc przymierzam się do zmiany operatora.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bajeczna też tragiczne ping masakra i przycinki przy HBO GO no i strony wolno sie otwierały :(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

w wave dwa razy takie wyniki po wifi z piętra (router na parterze) :)

btw. pamiętajcie, że dobry test powinien być po kablu, a nie po wifi, bo po wifi w pingu zawarte są też zakłócenia u was w domu między sprzętem a routerem - tutaj zawsze się będzie nieco wahać w każdej sekundzie o 1-10ms
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mój test wykonałem z odległości 2 metrów od routera, po WiFi (nie po kablu).
Historycznie, po WiFi miałem w analogicznym teście ~ 30 / 6. Z tego samego miejsca, ten sam router, ten sam komputer.

Oczywiście postaram się też podzielić wynikami po kablu. Dzięki
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przesyłam wyniki z dzisiaj. Dwa zrobione rano i trzy wieczorem. Sorry, znowu nie na kablu a na WiFi (z telefonu).
Możecie mi to wytłumaczyć?

Rano:
- PING: 18 ; DL: 40,69 ; UP: 10,29 ; Serwer: BANINO ; Godzina: 06:25 ; http://www.speedtest.net/my-result/i/2242731125
- PING: 54 ; DL: 41,13 ; UP: 10,49 ; Serwer: ORANGE GDAŃSK; Godzina: 06:26 ; http://www.speedtest.net/my-result/i/2242731824

WIECZÓR:
- PING: 94 ; DL: 2,55 ; UP: 6,45 ; Serwer: RUMIA; Godzina: 20:20 ; http://www.speedtest.net/my-result/i/2243475911
- PING: 116 ; DL: 2,89 ; UP: 2,71 ; Serwer: ORANGE GDAŃSK; Godzina: 20:21 ; http://www.speedtest.net/my-result/i/2243477125
- PING: 48; DL: 4,95 ; UP: 5,69 ; Serwer: Amelek Banino; Godzina: 20:22 ; http://www.speedtest.net/my-result/i/2243478103

Powyższe dowodzi, że:
1. Na Wifi osiągnąłem wynik jaki miałem jeszcze kilka miesięcy temu (nie musiałem być na kablu)
2. Wieczorem nie da się nic sensownego na tym necie zrobić :( Ściąganie aktualizacji aplikacji w telefonie widać, że nie daje rady, a już puszczenie serialu wieczorem to totalna porażka :(

Czego to dowodzi? Za dużo użytkowników? Jeżeli tak, to:
1. Dostawca MUSI zainwestować i rozwijać sieć albo
2. Dostawca nie może już podpisywać umów z nowymi Klientami, x% stałych musi odejść i wówczas może będzie lepiej...

Ktoś ma inne zdanie?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dowodzi to jednego dostawca ma za małe łącze na świat w stosunku do ilości klientów.
Ale zainwestuje w nowe łącze albo zmień dostawcę. Innej opcji nie ma chyba że lubisz płacić za coś czego nie dostajesz.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

w wave w godzinach szczytu wydajność spada gdzieś raptem 5-15%, więc Amelek faktycznie ma problem. Rozumiem gdyby z 40Mb robiło się nawet 20, to jeszcze przeżyjesz, ale z 40Mb raptem 2 ? to jest 95% gorzej!

Przecież jak ktoś ma łącze 10-20Mb (o ile amelek takie ma), to mu spada do prędkości modemu sprzed 15 lat!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nie wina jego internetu w sensie że brakuje mocy bo u mnie jest 24h praktycznie 40mega w szczycie czy rano, rano nawet trochę szybciej bliżej 50 więc to nie kwestia przeciążenia łącza tylko dosyłu gdzieś. Bronił go nie będę ale wiem jak u mnie działa, sam też mówi o jakichś problemach że rozwiązuje no to w końcu pewnie rozwiąże albo mu klienci odejdą i będę miał jeszcze szybszy internet :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jestem cierpliwa, ale moja cierpliwość się kończy. W ostatnim czasie jakość Amelka pogorszyła się diametralnie. Nie interesują mnie tłumaczenia. Czekałam długo, ale nic się nie poprawiło,nie korzystam z internetu tylko do rozrywki, żebym mogła się obejść bez internetu, lub z usługą o bardzo kiepskiej jakości... Jak w ciągu miesiąca nic się nie zmieni, zakończę tę męczarnie, a na początku współpracy było ok.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

a czy to samo ultimatum trafiło do dostawcy czy jak większość myślisz, że on nic innego nie robi niż czytanie forum i domyślanie się kto to napisał?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wypowiem się za koleżankę. Wiadomości (przynajmniej ode mnie) są wysyłane do Dostawcy, jednakże nie wiem czy "dotarły" bo nie ma odzewu. Ja osobiście olałem już jakąkolwiek inną komunikację poza forumową, bo co z tego że wyleję żale w mailu i nie dostanę feedback'u. Co z tego, że zadzwonię i usłyszę że pracownik z nocnika spadł i nogę złamał albo poszedł do konkurencji, że jest cięzko o pracowników, że to pewnie mój router. To się przerabiało i co to dało...

Forum jest też ścieżką kontaktu. Jako mieszkaniec Banina, promujący swego czasu też usługi tutaj wiadomym jest, że te informacje docierają do dostawcy. Niestety tu też bez odzewu. Zaleta forum jednak jest taka, że Ci, którzy zastanawiają się dziś nad dostawcą wiedzą, że nie mają po co się pchać do "niedrożnej rury". Plusem jest to że ta osoba pójdzie tam, gdzie jest dostaną to za co płacą, a "Ci lojalni" nie będą mieli dodatkowo zapychanego łącza przez nowych KLientów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Serio? Uważasz, że forum tutaj publiczne "anonimowe" jest formą kontaktu z dostawcą internetu? Będziesz wypowiadał na coś umowę to napisz tez tutaj ciekawe czy przyjmą :D Skąd Wy się bierzecie ludzie?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ja napisałem do amelka, że mam słaby sygnał, że jak w najbliższym czasie (wrzesień/październik) nie poprawi to kończymy współpracę.
Dostalem odpowiedź, że są zaległości i że po ich nadrobieniu sytuacja u mnie też będzie na tapecie (KP).

Na razie efekty są w kratkę, przy braku obciążenia mam 30/10, wieczorami 10/4 ale zdaża się też 2-3 Mbps DL...

Pozostaje jeszcze jedna próba kontaktu i deadline, żeby w październiku pan Marek nie wystawiał kolejnej faktury, bo kończymy współpracę.

Swoją drogą - ktoś na KP przeszedł z amelka do konkurencji? Jak zadowolenie? w którą stronę są nadajniki?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No właśnie tu jest problem, narzekają ale nic nie słychać żeby gdzieś przeszli, nie chwalą się prędkościami za bardzo a jak chwalą to albo jakieś fejkowe (do własnych serwerów) albo o takich godzinach, gdzie u każdego jest dobrze. Jeden chciał się pochwalić jak mu chodzi multi wifi i wrzucił link do speedtestu gdzie miał prędkość 25mbit a powinien mieć już podwojoną bo po 23 podwajają tam prędkość czyli albo podwojone jest 25mbit już a normalnie połowa albo nie wiem, więcej nie odpisał jak zadałem to pytanie.
Takie jest to forum całe, ja wrzucałem sporo testów od amelka o różnych godzinach bo ludzie chcieli, jak ja prosiłem o jakieś prawdziwe screeny to nie było odzewu. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma jak widać.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kubusia Puchatka po niewielkiej modernizacji (jeszcze nie koniec, tyle dało się zrobić na szybko; nadal czekamy na dostępność pewnych nowych na rynku urządzeń, która niestety się opóźnia), na forum nie wiem kto jest kto ale jeśli dobrze zgaduję że chodzi o kierunki na południowy zachód od bazy, to powinna być poprawa. Do czasu, aż kolejna konkurencja nie dostawi kilku kolejnych nadajników...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

wynik z teraz. chyba jest lepiej...(??)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A dla porównania lokalny serwer (Banino)? W tym przypadku chodzi o test samej sieci radiowej, bez wyjścia w świat.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

chyba gorzej...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie teraz jest 5/10 dl/ul. Czy Amelek czy Warszawa.

Ciekawe czemu 5 Mbps downland... A 10 Mbps upload...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie testujcie wszyscy na raz :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

A teraz 41/10...
http://www.speedtest.net/my-result/a/3198497621
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dostawiamy regularnie!
Dwa kolejne już stoją i mają się dobrze.
Całe szczęście urządzenia AC co raz tańsze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

najlepsze jest to, że ja ten sam własny router co miałem u amelka nadal używam i o ile wtedy "wina routera" o tyle teraz magicznie działa w innej sieci :) a to zwykły router za 59 złotych, dziadostwo jak nie wiem, ale w lepszej firmie jak widać starczy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Po prostu "wina routera" zdarza się dość często, dlatego od sprawdzenia tego zwykle zaczynamy. Oczywiście gdyby zmiana routera nie pomogła, szukalibyśmy dalej. Nie tylko takie za 59 się psują, kiedyś klient miał prawie nowego wypasionego linksysa który ograniczał do 10 Mb/s nawet po kablu (choć Ethernet WAN i LAN linkował się na 100), po długich namowach zgodził się na zmianę routera i poszło 40. Sieć stale modernizujemy, by nadal być tą lepszą firmą. Są miejsca które dawniej były na granicy zasięgu, a teraz są w jego centrum - radio działa tam dobrze i będzie dopóki nie przyjdzie tam kilka innych konkurencji. Są i takie, gdzie po prostu jest za dużo konkurencji i jedyne rozwiązanie na dłużej to budowa sieci światłowodowej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Witam Panie Marku.

Czy jest możliwość by albo na stronie albo tutaj napisał nam Pan:

A. Zmodernizowano do dzisiaj (brak problemów z zasięgiem):
- ul. Kubusia Puchatka
- ul. Kolejna

B. Plany modernizacji:
- 09.2017 - ul. Jasia i Małgosi, kolejna, kolejna
- 10.2017 - ul. kolejna
- itd

C. Nie będą podlegały modernizacji (brak możliwości technologicznych lub za dużo konkurencji, chyba że światło):
- ul. xxx

Taka jasna komunikacja w stosunku do Klientów uspokoiłaby tych, którzy są w planie (tylko prosiłbym o realny harmonogram), a tych niecierpliwych skłoniłaby do refleksji (zostać czy odejść) i podjęcia decyzji. Myślę że to rozwiązanie jest fair w stosunku do Pana KLientów, nie powodowałoby negatywnie wpływającej na Pańską firmę dyskusji i zamknęłoby temat.

Od planu przeszlibyśmy do weryfikacji realizacji, więc mógłby Pan spodziewać się jedynie odpytania ze strony Klientów.

Co Pan na to?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Konkurencja na pewno chciałaby znać takie plany. Poza tym nie wszystko da się zaplanować, życie zbyt często koryguje - w maju śnieg, w czerwcu UKE, w lipcu odejście pracownika, wypadek drugiego i masowa awaria, w sierpniu jeden z 2 nowych pracowników zrezygnował pierwszego dnia, we wrześniu... jeszcze nie wiem :). Nie znam z kolei planów konkurencji, gdzie jeszcze ktoś postawi kolejne kilka nadajników. Nie da się wymienić kilkuset urządzeń na dachach w krótkim czasie, ale często da się coś poprawić tym kilku klientom którzy zamiast od razu uciekać do konkurencji lub anonimowo wylewać żale na forum, bezpośrednio zgłoszą problem i dadzą czas na poprawę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Panie Marku, nie wszyscy mają czas na to aby czekać aż Pan to wszystko poprawi, stąd ucieczka do konkurencji - to niestety naturalna konsekwencja
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ludzie to tylko internety ;)
Mi np dziś Orange dało znać że przesuwają sobie termin usunięcia awarii do końca miesiąca, ze względu an warunki atmosferyczne i zwiększoną ilość awarii ;) amelek nie jest jedyny dużym też się zdarza ... nie podpisałem umowy która mi gwarantuje 24h naprawę to mam
Nie bronie amelka - ale czuje sapanie konkurencji, które na tym forum stara się jak może wyszarpać klientów...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

dla Ciebie może tylko internety, a pomyślałeś o ludziach którzy pracują przez internet i każda godzina przerwy w działaniu czy też działania z prędkością 1 Mbps to wymierne straty - finansowe i wizerunkowe? ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeżeli prowadzisz działalność, gdzie 1h przerwy generuje straty to nie kupujesz łącza domowego za 60zł ....
kupujesz łącze z gwarancją przepustowości, czasu naprawy i za to płacisz
rozumiem, że swoją działalność tez oferujesz usługi na poziomie ultra pro za cenę z biedronki ?
podpisz umowę z gwarancjami, rezerwowe łącze i domagaj sie wymiernych odszkodowań za straty w czasie przerwy w dostawie ...
tylko to nie będzie 60zł/miesiąc zgadza się ?
danych też nie zabezpieczasz - bo mam dobry dysk twardy co się może stać ? ;) po co backup
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

hahaha gosciu, idz sobie pouczac swoje dzieci ;) ostatnie czego szukam oraz potrzebuje to rad od anonimow na forum frustratow
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Panie Krzysiu - Proszę napisać jak się odbyło przejście do konkurencji i jak to teraz działa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

na razie jest OK ale u Amelka też na początku było OK - mam nadzieje że tu tak będzie ciągle. Przyznam że byłem rozczarowany że skasowaliście mnie za opłatę instalacyjną mimo, że instalacja ograniczała się do wymiany anteny na maszcie (nie trzeba było jej montować ani ciągnąć kabli) szczególnie w kontekście tego co tu nie raz pisaliście że przy przejściu z konkurencji instalacja free.
Nie zamierzam tu ani pognębiać Amelka ani Was wychwalać - nie o to mi chodzi. Muszę mieć w domu stabilne łącze działające z mniej więcej tą samą prędkością od 6 rano do 24 w nocy i będę korzystał z usług tego dostawcy który mi to w naszych słabych banińskich warunkach zapewni. Na razie wygrywacie ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To została tylko szarańcza i gradobicie....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

O czym pan panie MArku pitolisz?
U nas jak ktoś zgłasza problem z internetem, to od zgłoszenia do rozwiązania nie płaci za łącze, i gwarantuje, ze kończy się na jednej wizycie techników.
Też mieliśmy śnieg, uke, tez nam rosną drzewa, pracownicy mają wypadki i odchodzą ( w tym roku już czterech odeszło, a po wypadku jestem sam osobiście.)
I jakoś nie przeszkadza nam to w świadczeniu dobrych usług.

Ostatnia Awaria w Baninie? proszę bardzo:
niedziela, 2017-08-20

14:47 pierwsze powiadomienie nie działającego nadajnika
16:50 szef firmy osobiście na miejscu i około 17:10 powrót do normalności.

Plany? My plany znamy bardzo dobrze. Powiedzmy ze o tych strategicznych wiedzieliśmy jeszcze zanim wszystko było ustalone :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Prosze pamiętać że megaustawa zobowiązuje do udostępniania infrastruktury światłowodowej po cenach rynkowych :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Witajcie

Jak u was transfery?
Jako ten, który zakładał wątek (tak, inne IP bo jestem poza siecią w Baninie) chciałbym podpowiedzieć jak to teraz jest u mnie:
- poranki (około 7:00): DL 33,26 Mb/a UP 10,58 Mb/s SUPER
- wieczór (około 20:00 ): DL od 9 do 17 Mb/a UP od 2 do 9 Mb/s

NIe jest źle... Widać , że jest moc jak użytkowników mało...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie podobnie. Na pewno się poprawiło.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiesz, troche klientów przejdzie do konkurencji, u Amelka się zluzuje, to i net bedzie lepiej działał :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nadmiar konkurencji powoduje, że działa jak działa bo wszyscy się nawzajem zakłócają. Pasmo radiowe nie jest z gumy, w miejscach o mniejszym zagęszczeniu konkurencji działa lepiej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

I to właśnie obrazuje idealnie, że czasy tego śmiesznego radia się kończą i trzeba inwestować w kable.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

kable Volty mam 50 m od domu, a i tak nie chcą podłączyć...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Volte mam ich studzienkę przy wjeździe na osiedle familijne i tez niechcą się podłączyć . Jeszcze sporo wiosen minie kiedy światłowód z prawdziwego zdazenia bedzie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ta volta to chyba działa tak, że szarpią hajs z dofinansowań na infrastrukturę i tyle tego, nie zależy im chyba na klientach.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

No niestety to nie my, a właściciele sieci muszą inwestować w infrastrukturę, np. na Królewskim już 2 operatorów po światłowodzie rozsyła i nie sądzę żeby ktokolwiek normalny wziął radio.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tez takie dziwne na królewskim można światłowód położyć ale już po 2 stronie banina cieszko może gdzieś to zgłosić ze volta ma kable a nie podłącza końcowego odbiorcę . Albo niech sprzedadzą kable olbo wydzierżawia ja widzę ze vectra dużo przejmuje w trojmiescie sieci to i by może nato się skusili na volte
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skonczcie z tym durnym amelkiem!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

wzieli dofinansowanie z unii to 2 lata muszą utrzymywać infrastrukturę , a później pewnie sprzedadzą jak się znajdzie chętny.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Według prawa i tak mają obowiązek udostępnić swoją infrastrukturę jeśli ktoś będzie chciał wynająć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Podstawa prawna? Jeśli faktycznie tak jest, to może będę chciał wynająć :)
Ale z tego co ja się orientuję, tylko Orange (jako operator dominujący) ma taki obowiązek.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Art. 139. Udostępnianie dostępu do budynków i infrastruktury telekomunikacyjnej

Na pewno wszyscy operatorzy korzystający z dotacji unijnych mają taki obowiązek, czyt. Volta, Inter-Komp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

A skąd wiesz za inter-komp.net działa z dofinansowania. Rozmawiałem z pracownikami którzy kopia na os. krolewskim i budują ze swoich funduszy.
Volta z tego co wiem miała dofinansowanie z UE.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bo volta to d... i kamieni kupa a ja mam 5 m od ich kabli i nie chcą podłączyć !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdzie konkretnie? Bo może damy radę na 6 GHz, są miejsca gdzie już tylko tak podłączamy bo 5 GHz tak zawalone nadmiarem konkurencji że prawie nie działa.
Historia zna przypadki, że podłączają - przez ostatnich kilka lat, kilku klientów od nas przeszło do Volty. Jest też klient który ma od nich światłowód, ale nadal od nas radio jako backup na wypadek ataku szalonego koparkowego ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skąd te informacje że wzięli dofinansowanie z UE ???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No jak gdzie przy gimnazjum jest ich skrzynka i Maniek jest naklejka ze dofinansowane z uni i nawet na ich stronie jest napisane .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

dajcie spokój, do neta wystarczy 6/6 i można żyć bez stresu.
dać wam 50/50 po FO to i tak było by źle....

marudy jesteście i tyle.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

UPC na karwinach a mam do 120 mb ;/
http://www.predkosc.pl/result/201812111401-c105/
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Powtórz ten test po kabelku, nie po wifi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

U mnie są często problemy z internetem, warto wykonać pomiar prędkości internetu np. na https://speedtestonline.pl to pokaże Ci z jaką prędkością pobierasz oraz wysyłasz dane do sieci.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam. Dziś, jako odpowiedź na zgłoszoną wczoraj awarię, która polega na tym, że internet działa z prędkością 1-3 Mbps (OK, w porywach 4 do 5) i to dopiero po ponagleniu, otrzymałem od Pana amelek.net odpowiedź, że "mamy więcej wyjścia w świat - teraz znowu sieć radiowa jest wąskim gardłem". Kiedy poprosiłem o podanie terminu naprawy, dowiedziałem się, że to w ogóle "nie jest awaria, prędkość nie jest gwarantowana, Amelek zaś " dokłada wszelkich starań by poprawić ale nie potrafi podać dokładnej daty - jest zbyt wiele niewiadomych" Dotychczas broniłem lub milczałem. Teraz przestrzegam. Są inne firmy.
W tej sytuacji pozostaje mi serdecznie polecić... konkurencję, która za podobną cenę gwarantuje 80% prędkości podanej w umowie. Nazwy nie podam - poszukajcie i poczytajcie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

A tu, dla wszelkiej jasności, połączenie na linii amelek - amelek...

https://www.speedtest.net/result/8019664506
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Fak ! (4 odpowiedzi)

Mieszkańcy Banina , co sie dzieje z odsnieżaniem wioski 2km od Gdańska ? Chodzi mi głownie o...

Jak się mieszka w Baninie (3 odpowiedzi)

Cześć Chciałabym dopytać jak się mieszka w Baninie? Czy ktoś z Was dojeżdża do pracy do Gdańska?...

Imperium-Auto Salon (3 odpowiedzi)

Witam, jakieś opinie o Imperium-Auto Salon. Firma mieści się w Baninie przy ulicy Wiśniowej 11....