gra w kosza (1) hej. Chętnie dołączę do grających na sali? Ktoś poszukuje jednej osoby? :) Leszek Gramy w kosza. (7) Od wielu lat Gramy w kosza na całkiem przyzwoitym poziomie. Super sala SP6... Piotr Koszykówka zakłady (4) Cześć, Jestem dość początkujący jeśli chodzi o zakłady bukmacherskie. Dużo... krzysztofbrzoza