sprzedaż mieszkania bez pośredników (3) Co w przypadku gdy mam podpisaną umowę (aż z pięcioma biurami , zależało nam... Gosia Nie aktualne ogłoszenia tez tak mieliscie... (3) Jestem laikiem w kupnie mieszkania, ale nie mogę zrozumieć dlaczego na... Jacek Zarządca nieruchomości Prestiż - prośba o opinie (12) Szukamy administratora dla nasze Wspólnoty Mieszkaniowej w jednym z... XAO poszukuję rzetelnego i kompetentnego Zarządcy (48) Nasza wspólnota chciałaby zmienić zarządcę, w tej chwili zarządza nami... Aga_gdansk Wspólnota (1) [URL]https://regon.info/4346198/local-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia... Anonim Kupię mieszkanie... (1) Kupię mieszkanie 2 - pokojowe na Żabiance, w bloku 4-piętrowym. 1 lub 2... Monika tytuł: czy muszę podpisać umowę z pośrednikiem? (76) witam, mam pytanie dotyczące podpisania umowy z pośrednikiem nieruchomości:... Krzysztof Zdzisław Klapa P.H.U. "Menedżer Administracyjny" P.P. z/s w Gdyni (55) Czy ktoś z forumowiczów miał lub ma doświadczenia ze współpracy z panem,... docent585 Opinie o firmach zarzadzajacych wynajmem mieszkan (1) Witam, Chcialabym zapytac o opinie w temacie firm zarzadzajacych wynajmem.... Ola Jakiego pośrednika znacie/ polecacie? (1) Zbieram opinie: [URL]https://www.interankiety.pl/i/drOveXDj[/URL] anna_ko tani notariusz (15) Wkrótce będę załatwiać notariusza i związane z tym formalności przy zakupie... aga Wynajem dla turystow. (3) Witam, czy mozecie podzielic sie swoimi opiniami na temat wspolpracy z... naciagacz, corka dewelopera haha Najlepsze biuro nieruchomości/pośrednik w Trójmieście? (8) Poszukuję najbardziej doświadczonej osoby w handlu nieruchomościami w... Szukam większej przestrzeni do ż dobry pośrednik (1) CHCIAŁABYM PRZESTRZEC KAŻDEGO POTENCJALNEGO KLIENTA PRZED KORZYSTANIEM Z... blokowani... Dobry administrator wspólnoty w Gdańsku (2) Czy ktoś może polecić dobrego administratora? Marek Kredyty na mieszkanie (41) Hey powidzcie mi czy korzystaliście z usług pośredników kredytowych jeżeli... edi Pilnie