Przeprowadziliście sie do Gdańska i trochę Wam nudno/ smutno?

Temat dostępny też na forum: Morena
Cześć,

postanowiłam założyć odrębny wątek bo takiego nie znalazłam.

Jestem NOWA w Trójmieście, a dokładnie w Gdańsku. W sumie już tu siedzę 6 miesięcy, ale wcześniej jakoś nie miałam czasu.....Szukam ciekawych osób, które tak jak ja przeprowadziły się tutaj ze względu na pracę i swoich znajomych i ulubione miejsca zostawiły w swoich rodzinnych stronach. Ja swoją zostawiłam w Poznaniu.
Nie masz z kim iść na piwo/ wino/ kawę, a może jakiś wypad do kina, albo na wystawę, a może bilard? Wspólne leniuchowanie na plaży, albo wypad na basen. Możliwości jest wiele, ale nie zawsze samemu się chce gdzieś iść.

Mam 30+, lubię gotować, pływać, poznawać nowych ludzi i nowe miejsca, lubię mini wypady gdzieś za miasto, rowerowe wycieczki, spacery wieczorową porą, nowe restauracje zwłaszcza z kuchnią orient.

Czego nie lubię:
prostactwa, bycia nieuprzejmym, oceniania kogoś jeśli się go nie zna, marudzenia

Jeśli tak jak ja nie bardzo wiesz jak się zadomowić w Trójmieście napisz.

Pozdrawiam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przeprowadziliście sie do Gdańska i trochę Wam nudno/ smutno?

bez niepotrzebnego marudzenia... :D !
hej, jak masz ochotę wyskoczyć gdzieś w wolnej chwili, czy to rowerek czy basen bo cokolwiek przyjdzie Ci innego ciekawego do głowy odezwij sie, kppp87@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przeprowadziliście sie do Gdańska i trochę Wam nudno/ smutno?

:-)

Witam,

a z kim mam przyjemność?

pozdrawiam
Magda
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przeprowadziliście sie do Gdańska i trochę Wam nudno/ smutno?

Ja również się oferuję swój czas:D
Paweł 29,
507 602 287
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Przeprowadziliście sie do Gdańska i trochę Wam nudno/ smutno?

Hej Magda ja z kolei na odwrót :) Pozdrawiam z Poznania :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0