Średnio
W K&K (byłym CNF) wymieniałem komplet 4 opon zakupionych online. Jedna z opon okazała się wadliwa (był problem z jej wyważeniem). Sprzedawca wysłał mi nową oponę na wymianę. Po jej otrzymaniu jadąc do wulkanizacji wziąłem dwie felgi z nowymi oponami. Jedną z oponą która miała być wymieniona z uwagi na bicie (o dziwo miała najmniej odważników z wszystkich 4 felg), oraz felgę z największą ilością odważników która budziła moją obawę. Opony były opisane kredą. Wg. pracownika wulkanizacji miałem wymienić oponę nr 4 (z najmniejszą liczbą ciężarków). Natomiast opona nr 1 z największą ilością odważników która budziła moje obawy wg pracownika K&K była ok. (pracownicy K&K wyważali i opisywali wszystkie opony). Efekt jest taki, że wymieniłem dobrą oponę, a z wadliwą zostałem. Opona ma bicie i musi jeździć na tyle. Wymiana opon z testem drogowym, optymalizacją, prostowaniem jednej z felg kosztowała mnie ponad 300 zł. Reklamację mogę złożyć jedynie do Pana Boga