Średnio

Temat dostępny też na forum: K&K Opony
W K&K (byłym CNF) wymieniałem komplet 4 opon zakupionych online. Jedna z opon okazała się wadliwa (był problem z jej wyważeniem). Sprzedawca wysłał mi nową oponę na wymianę. Po jej otrzymaniu jadąc do wulkanizacji wziąłem dwie felgi z nowymi oponami. Jedną z oponą która miała być wymieniona z uwagi na bicie (o dziwo miała najmniej odważników z wszystkich 4 felg), oraz felgę z największą ilością odważników która budziła moją obawę. Opony były opisane kredą. Wg. pracownika wulkanizacji miałem wymienić oponę nr 4 (z najmniejszą liczbą ciężarków). Natomiast opona nr 1 z największą ilością odważników która budziła moje obawy wg pracownika K&K była ok. (pracownicy K&K wyważali i opisywali wszystkie opony). Efekt jest taki, że wymieniłem dobrą oponę, a z wadliwą zostałem. Opona ma bicie i musi jeździć na tyle. Wymiana opon z testem drogowym, optymalizacją, prostowaniem jednej z felg kosztowała mnie ponad 300 zł. Reklamację mogę złożyć jedynie do Pana Boga
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Odpowiedź obiektu

Witam, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt w celu jej wyjaśnienia. Oczywiście przeprowadzimy bezpłatnie test drogowy, który wyjaśni Pana wątpliwości czy usługa została wykonana poprawnie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

mela - opinia (4 odpowiedzi)

Mam dziecko w II klasie. Jestem przerażona tym co dzieje się w szkole. Nauczyciele z matematyki i...

Joanna C - ocena (3 odpowiedzi)

Profesjonalizm oraz 100% zaangażowanie. Stały kontakt z agentem. Polecam te agencje, powierzyłam...

Ania - ocena (3 odpowiedzi)

Najlepsza z najlepszych! Konkretna, rzeczowa a przy tym z dystansem i poczuciem humoru. U niej...