kamera samochodowa

Planuję zakup kamery samochodowej w prezencie dla męza, niestety nie znam się na tym kompletnie... proszę o podpowiedzi jaką kamerę warto kupić, jakie macie w swoich autach sprawdzone i polecacie :) z góry dziękuję za pomoc:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

ja mam najtańsze na rynku i jestem zadowolony Zdarzenia z bliskiej odległości, rejestrują z widocznymi numerami a w nocy nawet najdroższa nie widzi numerów
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Wszystko zależy od budżetu ceny zaczynają się od chyba 40zł i kończą na ...... ale skupmy się na tych rozsądnych.

więc
poniżej 150 to cały marketowy chłam - zdarzenie zarejestrują, ale na szczegóły nie licz
za ok 200 można znaleźć starą dobrą G1W... i jej odmiany (to chyba najlepszy stosunek jakości obrazu/do ceny)
od 300 można lecieć w Mio - tu płacisz sporo za markę , ale coś tam sobą reprezentuje (jak zawsze im droższa tym lepsza)
od 400 można znaleźć coś na chipsecie Ambrella A12 w tym przypadku jest szansa na odczytywanie tablic również w nocy.
więcej wydawać moim zdaniem nie warto , ale jak ktoś lubi to i cudo za kilka tyś znajdzie tylko po co łowców cudzej własności drażnić.

to tak w skrócie ....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tel w uchwyt i wlanczasz nagrywanie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie każdy tel ma włancznik.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja używam w dwóch samochodach.
1. blaupunkt bp 2.0 fhd - cena około 200 zł
2. Kupiona w auchanie najtańszego NONAME.

Różnica jest w kącie widzenia. Te tańsze maja bardzo wąski i po prostu mniej łapią.
Do tego co chwile odkręca się ustawienie położenia tej kamery i muszę ją ustawiać co chwilę.

Tanie kamery od droższych w ciągu dnia jakoś pracują. Problem zaczyna się w nocy. Bardzo mało widać.

Podsumowując nie kupuj najtańszych. Równie dobrze można nagrywać smartfonem. Taki sam efekt.
Mojego blaupunkta polecam