• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

14 chętnych na stanowisko urzędnika-omnibusa

Marzena Klimowicz-Sikorska
3 marca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Nie będzie (na razie) "superurzędnika" w Gdańsku
Jest już 14 chętnych na objęcie nowego stanowiska w gdańskim magistracie - doradcy ds. komunikacji i marki miasta. O tym kto nim zostanie dowiemy się w przyszłym tygodniu. Jest już 14 chętnych na objęcie nowego stanowiska w gdańskim magistracie - doradcy ds. komunikacji i marki miasta. O tym kto nim zostanie dowiemy się w przyszłym tygodniu.

Ani wysokie wymagania, ani nieprzeciętnie długa lista obowiązków, ani skromna jak na oczekiwania pensja nie zraziły kandydatów na stanowisko superurzędnika w gdańskim magistracie. Chętnych na to stanowisko jest czternaście osób.



Czy kiedykolwiek brałeś(łaś) pod uwagę pracę w instytucji publicznej?

Urząd Miejski w Gdańsku zakończył nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. komunikacji i marki Miasta Gdańska, o którym niedawno pisaliśmy.

Przeczytaj więcej o tym jak zostać super urzędnikiem w gdańskim magistracie

Główny specjalista ds. komunikacji i marki miasta to nowe stanowisko, które, sądząc po stawianych przed kandydatem wymaganiach i obowiązkach, ma łączyć w sobie kompetencje kilku działów, w tym biura prezydenta ds. promocji miasta, biura prasowego, a także Wydziału Rozwoju Społecznego. Etat ten zahacza również o kompetencje doradcy prezydenta ds. mediów społecznościowych.

Wśród wymagań stawianych przez miasto (a właściwie prezydenta Pawła Adamowicza, z inicjatywy którego powstało nowe stanowisko) jest m.in. biegła znajomość języka angielskiego, dobra znajomość innych języków obcych, minimum 4-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem, wiedza specjalistyczna z zakresu marketingu, public relations, prawa prasowego, prawa autorskiego, bardzo dobra znajomość lokalnego rynku mediów.

Z kolei do obowiązków specjalisty ds. komunikacji i marki miasta należeć będą m.in.: opracowywanie i wdrażanie założeń jednolitej polityki informacyjnej dla wszystkich jednostek organizacyjnych miasta, współpraca z mediami lokalnymi, krajowymi i zagranicznymi, organizowanie spotkań i konferencji prasowych, przygotowywanie i redagowanie informacji prasowych i publikacji, koordynowanie wydarzeń związanych z życiem Miasta i jego mieszkańców w zakresie jednolitej polityki informacyjnej Miasta.

Ponadto: organizowanie konsultacji społecznych, spotkań prezydenta z mieszkańcami, inicjowanie spotkań władz miasta z liderami społeczności lokalnych, badanie opinii mieszkańców w sprawach realizacji zadań miasta, inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących życia społecznego miasta, prowadzenie zadań w zakresie Budżetu Obywatelskiego. A i to nie wszystko.

Choć na tak wymagającym stanowisku można będzie zarobić od 2,8 tys. do 4,8 tys. zł brutto, chętnych do pracy jest sporo.

- Na to stanowisko aplikuje czternaście osób - informuje Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Gdańska. Ocena nadesłanych aplikacji nastąpi w przyszłym tygodniu.

Miejsca

Opinie (122) 7 zablokowanych

  • hahahahahahahah co za idioci

    20% się przyznało do pracy w urzędzie. 20% !!!!!

    Albo mamy rozrośniętą biurokrację, albo płacimy urzędnikom za czytanie internetu przy kawce w pracy, gdy normalni ludzie pracują i nie mają na to czasu.

    Albo oba

    • 11 7

  • Kolejna świnia urzędnicza (1)

    Będzie wyżerać smakołyki...Życzę wam bydlaki urzędnicze ,abyście wyzdychali co do jednego..Darmozjady jesteście i pasożyty.

    • 13 8

    • Gamoniu

      Startuj też jak chcesz tak wspaniale żyć. Nikt nikomu nie zabrania. Niestety tylko będąc urzędnikiem trzeba się wykształcić. Tak więc ucz się a nie dawaj upust zazdrości.

      • 3 1

  • (1)

    2400-4800 brutto. ok 4800 brutto to niecale 600 gbp lub ok 800 euro netto. smiech na sali i super mega facepalm. niech omnibus przetlumaczy budyniowi...

    • 12 5

    • BZDURA

      to prawda g*wno nie płaca za taki zakres

      • 5 1

  • nieważna pensja - ważny notes z kontaktami (1)

    jak zaczynali asystenci budynia, a jak dzisiaj się mają? no ...

    • 20 4

    • Do tego musi dojść legitymacja partyjna PO, żeby był awans na wyższe stanowiska.

      • 4 1

  • "minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem"
    Czy nauczanie uczniów w szkole w zespole klasowym też jest uznawane?

    • 13 4

  • sonda

    Dlaczego nie ma odpowiedzi...dostalem sie bo jestem znajomym/a królikam?

    • 10 4

  • byłem gospodarzem klasy, czy to sie liczy? (1)

    • 12 3

    • Nie , bo byłbyś za dużą konkurencją dla Budynia :) On też kiedyś zaczynał jak Ty...:)

      • 2 2

  • Przypomnijcie mi proszę ile miał zarabiać człowiek spacerujący po Gdańsku w zielonej kamizelce ? Hihi bo z tego co pamietam to chyba więcej niz omnibus :D

    • 8 3

  • Marka...

    widoczna w aktach zgonu. Urzędasy zapomniały jak ręcznie wypisać podstawowy dokument po śmierci człowieka....

    • 4 4

  • Horda biurw..

    • 5 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane