• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jaka jest kobieta biznesu? My już wiemy!

Paulina Socha, SF BCC
14 kwietnia 2011 (artykuł sprzed 13 lat) 
Panie dowiedziały sie nawet jakie są najnowsze trendy w biznesowych fryzurach. Panie dowiedziały sie nawet jakie są najnowsze trendy w biznesowych fryzurach.

Jaki jest wizerunek pomorskiej bizneswoman, a jaki powinien być? Podczas VIII Spotkania Przedsiębiorczej Kobiety, jednego z kluczowych projektów Studenckiego Forum Business Centre Club, poznaliśmy odpowiedź nie tylko na to pytanie.



Czy kiedykolwiek uczestniczyłaś w spotkaniach Przedsiębiorczej Kobiety?

Przedsiębiorcza Kobieta to projekt innowacyjny, stworzony specjalnie dla kobiet, odbiegający w swojej formie od dotychczas organizowanych w Polsce inicjatyw. Priorytetem przy jego realizacji jest odejście od konwencji typowych szkoleń, warsztatów i stworzenie wydarzenia, które stanowi dla uczestniczek podstawę do nawiązywania nowych kontaktów oraz wymiany doświadczeń z osobami, które osiągnęły już sukces w biznesie.

Etykieta i zasady ubioru - tak w skrócie można by podsumować VIII Spotkanie Przedsiębiorczej Kobiety w Trójmieście. W malowniczo położonym Klubie Atelier w Sopocie panie dowiedziały się, jaki jest wizerunek bizneswoman.

- Jeśli nie wiesz, jak się zachować, zachowuj się przyzwoicie - tymi słowami, których autorem jest Antoni Słonimski, powitała gości Joanna Wszeborowska, HR Manager oraz trener kompetencji interpersonalnych i osobistych. To do niej należała pierwsza prelekcja tego wieczoru. Savoir-vivre w biznesie - bo taki był temat tego wystąpienia - okazał się mieć jedną podstawową zasadę: zachowuj się zgodnie ze swoimi przekonaniami i zachowaniami. Uczestniczki spotkania dowiedziały się także jak należy się przywitać, kto kogo przedstawia i dlaczego ważny jest kontakt wzrokowy. - Dbając o jak najlepszy wygląd, wyrażasz nim siebie, a jednocześnie trzymasz się panującej w twojej branży konwencji i zwiększasz szansę na sukces - przekonywała Joanna Wszeborowska.

O modzie biznesowej opowiedziała Wioletta Świątkowska, właścicielka butiku fashionidea.pl. Na przykładzie trzech strojów prezentowanych przez modelki prowadząca wyjaśniła, co z czym łączyć, czego unikać i jak ubierać się do pracy.

Najnowsze trendy we fryzurach biznesowych przedstawiły Agnieszka Wiszniewska i Magda Gorlikowska ze Studia Fryzur i Kosmetyki w Gdyni. Okazało się, że nie potrzeba zbyt wiele trudu, aby prezentować praktyczne i efektowne uczesanie. Tak samo niewiele wysiłku będziemy wkładać w makijaż w następnym sezonie - wiosna i lato należą do kobiet, które wybiorą naturalność.

Sabina Czupryńska z firmy Hepimi Studio zaprezentowała niesamowitą kolekcję kreacji z papieru i opowiedziała o historii sukienek na przełomie epok. To wystąpienie wprowadziło nas do dalszej części wieczoru, podczas której przyszedł czas na loterię wizytówkową. Do wygrania były m.in. dwa vouchery na porady stylisty z gdyńskiego Studia Fryzur i Kosmetyki, wybrana bluzka z kolekcji CLASS ufundowana przez butik fashionidea.pl oraz dwuosobowy rejs promem, sponsorowany przez Stena Line.

Okazją do wymiany wrażeń był zaś poczęstunek, ostatni punkt programu. - To moje trzecie spotkanie i za każdym razem wynoszę coś innego. Dzisiaj po raz kolejny świetnie się bawiłam - mówiła Ada Kozłowska, uczestniczka szkoleń. - Spotkania Przedsiębiorczej Kobiety to możliwość poznania wielu kobiet biznesu, ale też ciekawy sposób na konstruktywne spędzenie czasu po pracy.

Słowa pani Ady są chyba najlepszą zachętą dla tych przedstawicielek płci pięknej, które jeszcze nie zdecydowały się na wzięcie udziału w projekcie Przedsiębiorcza Kobieta.

SFBCC istnieje od 1991 roku i w chwili obecnej działa w 20 regionach Polski. Zrzesza ok. 450 członków, których misją jest propagowanie idei przedsiębiorczości w środowisku młodych osób chcących się rozwijać. Jako część największej organizacji lobbingowej w Polsce - Business Centre Club - ma możliwość stworzenia platformy łączącej doświadczonych przedsiębiorców z osobami które rozpoczynają swoją drogę do kariery. Dzięki temu realizowane projekty wychodzą naprzeciw oczekiwaniom odbiorców i stanowią rzetelne i atrakcyjne narzędzie do rozwoju przedsiębiorczości uczestników.
Paulina Socha, SF BCC

Opinie (23) 9 zablokowanych

  • Nie widzę adnotacji, że to artykuł sponsorowany.

    A powinna być. Nie łamcie prawa prasowego.

    • 21 5

  • Hmm... (1)

    A faceci jakoś nie rozmawiają o fryzurach biznesowych... :-)

    • 11 1

    • bo czesto sa lysi

      k,

      • 1 1

  • Przede wszystkim to nie napisali o najważnejszym (7)

    Kobieta nie powinna rządzić, ale być rządzoną. Powiedzmy sobie szczerze - kobiety nie nadają się na stanowiska kierownicze. Powinny zajmować się raczej nauczaniem, opieką nad dziećmi, sprzątaniem, ale nigdy zarządzaniem

    • 12 30

    • (2)

      Tobą na pewno rządzi żona i dlatego wypłakujesz się na forum :)

      • 16 1

      • to fakt

        • 0 0

      • jaka żona ???? przecież żadna z takim tyranem i ,,zagubionym" człowiekiem by nie wytrzymała :)

        • 8 1

    • Ojjj widzę kogoś kto został zdominowany przez Kobietę, która o wiele lepiej wykonuje swoje obowiązki i zarządza, czyżby jakaś trauma ? :)

      • 11 0

    • (1)

      w sumie to racja, To Ja. zawsze się zastanawiałem jak one tymi ludźmi kierują zresztą z tych kuchni? weźmy zresztą na ten przykład jakiś przykład: kobieta zostaje menadżerem. ok, dziwniejsze rzeczy w stumilowym lesie się zdarzały! zostaje więc i co? jak ma pogodzić obowiązki, które są wręcz wpisane niepisanym prawem w jej jestestwo, typu obieranie marchewki na zupę, lepienie ciasta na pierogi, szorowanie garnka i skubanie kaczki z zarządzaniem jakąś grupą ludzi, wyznaczanie im zadań i sprawdzanie postępów z ich realizacji, jak tu jeszcze pralka chodzi w łazience, wannę trzeba wyszorować i skoczyć do sklepu po śmietanę! przecież to nie możliwe wręcz! cierpi na tym tak firma, jak i rodzinne ognisko kobiety, jak i ona sama, bo mąż ma kochankę, bo ta biedna, styrana kobieta nie ma czasu nawet zadbać o siebie, pięt pumexem wyszorować, pach wydepilować, brwi pęsetą wyskubać i kremem na celulit się posmarować! same starty, To Ja, znów trafiłeś w dychę jak łysy grzywą o kant kuli!

      • 2 5

      • oj

        ale mi Ciebie żal... pewnie kierowcą tira się jest i wyżej nie nada?

        • 0 1

    • pracuję z żoną - lepszego managera nie mógłbym sobie wymarzyć. Guzik wiesz o kobietach.

      • 3 1

  • a czy "kobieta biznesu" ma dzieci i rodzine?? (1)

    nie? to czemu jest ciągle nazywana kobietą?

    • 11 14

    • ja to nie kumam jak one ten biznes robią w kuchni? muszą mieć bogatych mężów i przez to duże kuchnie, że się tam z tym wszystkim mieszczą!

      • 2 5

  • Fajne są takie studenckie przybudówki dla organizacji lobbingowych (zazwyczaj składające się z osób przyjezdnych o niskim statusie materialnym, bo studenci lokalni są zazwyczaj już ustawieni w czasie studiów). Przez 5 lat zapinają dla swoich mecenasów, bo mają nadzieję, że po zakończeniu studiów finansowo do nich dołączą, a tu nagle okazuje się, że nikomu nie są potrzebni.

    • 7 5

  • popieram takie inicjatywy (1)

    Super sprawa, moje koleżanki uczęszczają na te spotkania i są zachwycone, na następne spotkanie z chęcią się wybiorę.

    • 6 7

    • i tak... kuchnie opuściły? same?

      • 1 2

  • kolezanka z portalu?

    Joanna Wszeborowska, HR Manager oraz trener kompetencji interpersonalnych i osobistych. To do niej należała pierwsza prelekcja tego wieczoru.

    • 0 0

  • kobieta biznesu jest zawsze aseksualna (1)

    .......

    • 4 5

    • jak urzedniczka

      • 1 0

  • Rozbawiony

    "..O modzie biznesowej opowiedziała Wioletta Świątkowska, właścicielka butiku fashionidea.pl..."
    Po kliknięciu mamy:
    "Strona w budowie"

    • 6 2

  • żenujący artykuł , etykieta i zasady ubioru czyli upraszczając - kobieta ma klasę lub nie . zajmijcie się prawdziwym biznesem a nie improwizacją , artykuł reklamujący zakład fryzjersko kosmetyczny i sklep odzieżowy .

    • 11 4

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane