• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy punkt sprzedaży Energi

26 lutego 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
W centrum handlowym w Osowej ruszył nowy punkt m.in. obsługi klienta. W centrum handlowym w Osowej ruszył nowy punkt m.in. obsługi klienta.

Spółka Energa właśnie otworzyła kolejny punkt sprzedaży. Jest to popularna w wielu branżach tzw. "wyspa sprzedażowa" zlokalizowana w centrum handlowym. Gdański Punkt Sprzedaży został otwarty w Galerii Osowa przy ul. Spacerowej 48 zobacz na mapie Gdańska - przeniesiony z Parku Handlowego Matarnia.



Punkt Sprzedaży Energa jest otwarty w dni robocze i soboty w godzinach 10-21 oraz w niedziele w godzinach 10-20. Klienci prywatni oraz instytucjonalni mogą zawrzeć nową umowę na dostarczenie energii elektrycznej lub przedłużyć obowiązującą umowę, korzystając z najnowszej oferty Energi - Gwarancji Stałej Ceny sprzedaży prądu. Żadne podwyżki nie wpłyną na cenę energii elektrycznej nawet przez 5 lat, zależnie od długości trwania umowy.

W Punkcie Sprzedaży Energa możliwe jest też skorzystanie z innych usług, promocji, załatwienie pierwszego lub ponownego założenia licznika, a także przepisanie licznika na nowego odbiorcę. Z punktu widzenia klienta, najważniejsza jest możliwość zawierania umów i aktywowania najpopularniejszych produktów i usług oferowanych przez Energa, takich jak rozliczenia rzeczywiste czy rozliczenia pre-paid.

Punkty sprzedaży Energa nie realizują spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej. W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje infolinia, dostępna w dni robocze w godzinach 7-22 pod numerem 555 555 555 oraz obsługa internetowa dostępna przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia pod adresem ebok.energa.pl. Sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, klienci wyjaśnią, dzwoniąc pod numer 555 555 599.

Usługi, które klient aktywuje w punkcie sprzedaży Energa.

Rozliczenia rzeczywiste oraz rozliczenia pre-paid to jedne z najpopularniejszych usług wśród klientów Energa. Pierwsze umożliwiają samodzielne rozliczanie przez klienta zużywanej energii w oparciu o podawany co miesiąc stan licznika. Rozliczenia pre-paid są wygodnym sposobem zakupu porcji energii z dowolną częstotliwością - na kilka dni, tydzień, bądź miesiąc, co uniemożliwia powstanie zadłużenia.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (26) 1 zablokowana

  • (2)

    To aż takie wielkie wydarzenie?

    • 36 2

    • dla nich tak

      inaczej by nie sponsorowali tego tekstu

      • 18 0

    • Chora firma miota się przed upadkiem. Do obsługi zatrudnili "kompetentnych
      fachowców" po weekendowym kursie. Tak będzie taniej.

      • 11 1

  • Energa to patologia (1)

    Nie wiem co za gamonie zarządzają ta firma, ale w punkcie we Wrzeszczu średnio trzeba czekać 2-4 godzin, żeby coś załatwić. Przez telefon nic nie załatwisz bo o wszystko trzeba złożyć wniosek w ich punkcie. Komuna się skończyła 25 lat temu droga Energo, ale u was cały czas zakorzeniona.

    • 38 5

    • Wszystko można załatwić online lub telefonicznie.

      • 0 0

  • Tak, punkt sprzedaży... (6)

    Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż... Nowi klienci, nowe podłączenia. Więcej i więcej. A co z poziomem obsługi dotychczasowych? Porażka. Miałem bardzo prostą sprawę - pan z Energi źle odczytał licznik, przyszedł rachunek 4 x większy niż zwykle. Zgłosiłem i zaczęły się schody. Nie będę opisywał ale sprawa trwała 3 miesiące. Obłęd i paranoja.

    • 43 0

    • Oni takich spraw mają tysiące i nadal robią wszystko, aby zatruć życie klientom zamiast zmienić standard obsługi w prostej

      sprawie

      • 9 1

    • Proponuje przejść na ebok (3)

      Czyli odczytywać samemu i wpisywać do systemu i wystawiać FV.

      Sam tak przeszedłem i nie mam teraz problemów z tym.

      • 7 5

      • O! czyżby szybka reakcja przedstawiciela Energi (2)

        Czy jesli np. decyduję się na powierzenie umycia samochodu obsłudze myjni samochodowej i ci spartolą robotę i porysują auto i nie umyją dokładnie a ja poinformuję o tym ich szefa a ten przez 3 miesiące będzie uciekał przed odpowiedzialnością to czy też mi powiesz, że przecież mogłem skorzystać z myjni samoobsługowej? A jak w restauracji kucharz coś niedogotuje to też moja wina - mogłem zrobić sobie sam jajecznicę w domu? A jak biuro rachunkowe źle rozliczy finanse mojej firmy to moja wina - mogłem zrobić to sam? TAK WIEC jeśli ktoś się czegoś podejmuje (za niemałe pieniądze) to niech wykona to dobrze , a jeśli się pomyli (ludzka rzecz) to niech błąd naprawi i przeprosi a nie pomiata klientem jeszcze przez 90 dni.

        • 2 3

        • Człowieku lecz się (1)

          Nigdy nie pracowałem w Energa, ani żadnej spółce energetycznej. Sam mam mieszkanie to Tobie poradziłem jak sobie radzić i nie tracić czasu i kasy.

          No ale jak widać takich debile jak Ty wszędzie muszą spisek węszyć.
          Co do podejmowania się wykonania usługi przez kogoś, to ja wychodzę z założenia, że oszczędność stresu, kasy i czasu na pierwszym miejscu. Czyli jeżeli widzę możliwość dostępu do usług on-line i możliwość z korzystania z rozliczeń w dogodnej dla mnie chwili to wolę to, niż oczekiwania, aż ktoś mi zczyta licznik i wystawi FV w dogodnej dla niego chwili.

          • 1 2

          • Wydawało mi się

            że swoim wpisem nikogo nie obrażam. A tu spotykam się z "lecz się" ... "debil" ... To z mojej strony zamyka dyskusję z uwagi na Twój niski poziom kultury.

            • 1 0

    • ja

      Klientem jesteś przed podpisaniem umowy , po, natrętem !Stara maksyma każdego monopolisty. Jedna wielka granda ...

      • 2 0

  • Naliczanie rachunków podwójnie to ich stały numer. Raz mi tak zrobili w wakacje 2014 roku. Wrr!

    • 15 0

  • I całe szczęście, że zabierają z Gdańska Energe

    Ze zdjęcia widać, ze brakuje im tylko złotych klamek??

    A kto za to płaci??

    Pan, pani,.. My :((

    • 10 6

  • Monopolista otworzył punk obsługi klienta jego celem jest tylko pozyskiwanie kolejnego pacjenta do golenia z kasy.

    Energa to najgorsza firma Tauron przy zapisie na akcje dawał 10% rabat na 5 lat! Energa nic!! Turon co roku oferuje swoim klientom rożne akcje rabatowe Energa nic!!! Ale tak zachowuje się każdy monopolista!! Bo kasę wydają na różne akcje reklamowe jak obecnie PKP wciska bajki, że to nie ich pociągi się spóźniają to inne :) Jak złodziej mówi to nie moja ręka kradła. Wolą wydawać miliony na kłamliwe reklamy niż dawać rabaty!! Dobry produkt sam się sprzedaje, nie musi się reklamować.

    • 11 3

  • Producent

    A co oni produkują, że chcą sprzedać? Kolejny pośrednik od EDF?

    • 10 1

  • Taki kejs konsumencki z firmą Energa w tle

    Dzwoni do mnie Pani z warszawskiego numeru i pyta czy ja to ja, więc potwierdzam, że ja, choć myli drugie imię z pierwszym, ale mniejsza o to...

    Potem jedzie (jąkając się z nerwów) regułkę, że dzwoni w sprawie Energa Operatro, bla bla, zlokalizowanym w bla bla, zarejestrowanym w bla bla wydziale sądu w bla bla a jej numer KRS to bla bla. zmęczyłem się wstępem i zanim się Pani rozkręciła, w jakiej sprawie telefonuje, to miałem dość słuchania....

    potem przeszła do sedna, ale to w trzeciej minucie rozmowy... mówi, że ma ofertę dla mnie na podpisanie nowej umowy na dogodnych warunkach. A ja do niej, że mam podpisaną umowę na dogodnych warunkach i wybraną specjalną taryfę od 8 miesięcy dopiero. Tłumaczę Pani, że dziękuję za telefon, ale ofertą nie jestem zainteresowany. Na co Pani: Aaaaaaale dlaaaaaaaczego? większość naszych Klientów jest zainteresowanych i podpisuje umowy na nowych warunkach?"

    Roześmiałem się i jeszcze raz podziękowałem Pani za telefon i rozmowę.

    Energo, jak już się zagnieździcie z punktami sprzedaży obok wszystkich dzielnicowych piekarni i kawiarenek, to zmieńce też biuro call center, bo ludzie przestaną podpisywać umowy, a większość zacznie je zrywać...

    • 6 1

  • A nie ma w Kartuzach, Starogardzie, Bytowie, Kościerzynie, wszyscy muszą przyjeżdżać do Gdańska, żeby zmienić umowę. To jakiś absurd. Polikwidowali lokalne oddziały. Najlepiej zlikwidować Energę, niech będzie PGE, wówczas unormuje się sytuacja i wielu z politycznego rozdania pracowników wreszcie straci pracę. Sprawdźcie na rachunkach jak mało kosztuje sam prąd, a jak dużo zarabiają inne firmy powiązane z Energa. Ile jest dodatkowych opłat. koszt energii 50 zł a na fakturze otrzymujesz do zapłacenia 250 zł. To pasibrzuchy, zarabiają na nas krocie.

    • 9 2

  • Szybko się wyniosą z tego CH

    długo tam nie pobędą przecież te CH to dno i ludzi mało żę pustki totalne sa na galerii i najemcy pouciekali jakiś czas temu.

    • 4 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane