• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Opera Leśna ma nowe logo

piw
30 kwietnia 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Nowe logo Opery Leśnej... Nowe logo Opery Leśnej...

Wiemy już, jak będzie wyglądać nowe logo Opery Leśnej. Od czerwca - gdy zacznie się promocja remontowanego właśnie amfiteatru - nowe logo pojawi się na wszystkich materiałach promocyjnych.



... i jego anglojęzyczna wersja. ... i jego anglojęzyczna wersja.
W konkursie na nowe logo Opery Leśnej udział wzięło 53 studentów uczelni artystycznych z całego kraju. Ostatecznie wybrano pracę Dominiki Komowskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

- Stworzone przez nią logo znajdzie się nie tylko na wszystkich materiałach promocyjnych. Jak tylko zakończy się remont amfiteatru, ustawimy je również w kilku miejscach na terenie Opery Leśnej, na pewno przy wejściu, ale też w jakimś z centralnych punktów amfiteatru - mówi Beata Majka, zastępca dyrektora Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART.

Czytaj więcej o remoncie Opery Leśnej

Logo przygotowano w dwóch wersjach: polskiej i anglojęzycznej. W tej drugiej Opera Leśna zamienia się w Forest Opera. - Taka nazwa była już wcześniej stosowana, więc nie jest to nic nowego. Chcieliśmy, aby logo było w dwóch wersjach językowych m.in. ze względu na stronę internetową opery, którą przygotowujemy. Ona też będzie w dwóch wersjach językowych - mówi Beata Majka.

Remont Opery Leśnej ma się zakończyć w czerwcu, na lipiec zapowiadane jest otwarcie amfiteatru.
piw

Miejsca

Opinie (88) 5 zablokowanych

  • (3)

    Bardzo ładne.

    • 46 44

    • Wyglada jak

      moja wczorajsza droga do domu od kolegi.

      • 24 0

    • ładne????

      yyyyyyyyyy

      • 7 3

    • Ojejku. Co to?

      • 2 1

  • Sprężynę?

    • 25 9

  • Niby estetyczne, ale jakoś nie widzę większego związku (7)

    z Operą, czy morzem

    • 49 35

    • (5)

      niebieska kreska to morze, zielona to las, razem tworza mewe. Mozna tez sie doszukac podobienstwa do nowego dachu opery. Logo proste a przez to naprawde fajne

      • 29 11

      • tworzą razem (2)

        zad z dziurą w środku.

        • 9 7

        • no cóż...

          każdy widzi, co ma w głowie :)

          • 9 3

        • w końcu ktoś się odważył to powiedzieć... ;)

          dzizas, jak ktoś to zasugerował, to teraz widzę to cały czas. ;)

          • 0 0

      • (1)

        ło matko-co za polot!!!podobny do tego z gdyni..reklama za pomocą ości..kto tam w tych urzędach pracuje ?wszyscy zatrudnieni spece od promocji podobni do rekrutera? najważniejsza jest partia-pamiętacie!

        • 4 9

        • Ile jadu...a ile błędów!

          Analfabeta internetowy...mogę się założyć,że z Gda...przepraszam-z gdańska. :p

          • 4 2

    • nie ma jak to umiejeność docenenia pracy kogos innego niż swojej

      to takie polskie!
      trzeba bylo ruszyc reke i zrobic cos samodzielnie - a moze i sie ruszyło, ale sie przegrało i teraz żal sciska tylek ?

      • 8 4

  • Nie ciekawe,no ale jak dają dobrą kasę..

    • 14 12

  • Ja bym tam dodał jeszcze pięciolinię i parę nut.

    W końcu to opera!

    • 27 9

  • Wygląda nieco jak fala

    a nieco jak dzieło pana Picasso

    • 13 6

  • troche malo info ale dodam co znalazlem: (5)

    Prezydent Miasta Sopotu oraz Bałtycka Agencja Artystyczna BART zapraszają do udziału w konkursie na opracowanie znaku graficznego jednego z najbardziej prestiżowych miejsc w Polsce Opery Leśnej, która
    w chwili obecnej jest w trakcie modernizacji.

    OGŁOSZENIE WYNIKÓW I ETAPU KONKURSU

    Na konkurs wpłynęło 150 zgłoszeń, jury w składzie:
    dr hab. Zygmunt Okrassa ASP w Gdańsku Przewodniczący komisji
    Eugeniusz Terlecki Dyrektor Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART
    dr hab. Grzegorz Protasiuk ASP w Gdańsku
    dr Adam Kamiński- ASP w Gdańsku
    Agnieszka Rek Naczelnik Wydziału Kultury i Sportu
    Magdalena Jachim Naczelnik Biura Prezydenta Sopotu
    mgr Anita Wasik ASP w Gdańsku, przedstawiciel Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.

    Nagrody:
    5000 zł wynagrodzenie dla zwycięscy
    1000 zł wynagrodzenie za przygotowanie wstępnych koncepcji w II etapie

    • 18 2

    • czyli txt sponsorowany? (1)

      I etap: składanie portfolio do 2 stycznia 2012 roku
      ogłoszenie listy wybranych projektantów/ firm projektowych do II etapu do dnia 16 stycznia 2012 roku
      II etap: przesłanie przez wybranych projektantów wstępnych koncepcji do 31 stycznia 2012 roku
      obrady Komisji Konkursowej i wyłonienie zwycięzcy 14 lutego 2012
      ogłoszenie zwycięzcy 15 lutego 2012
      przygotowanie księgi znaku do 01 marca 2012

      • 4 3

      • do Johnny

        Johnny prawdziwy detektyw Rutkowski z Ciebie...

        Pierwszy konkurs nie wyłonił zwycięzcy i dlatego ogłoszono drugi..

        Trzeba najpierw sprawdzić nim coś się napisze.

        • 8 0

    • Dla zwycięScy? Serio?!

      • 2 0

    • Odpowiedź (1)

      Przytoczone przez Pana informację to dane nie z tego konkursu. Proszę sprawdzać uważniej.

      • 0 0

      • informacjĘ?

        jw

        • 0 0

  • Ale wydarzenie, naprawde informaja bez ktorej ludzkosc sie zawali (6)

    A w czym stare logo bylo gorsze od nowego?
    Po co nowe koszty..., no tak, ale przeciez za to wszystko placi wlasciciel... czyli my wszyscy, a wydawac cudze pieniazki wychodzi z wielka latwoscia... gorzej, gdy wydaje sie swoje...
    Jestem ciekawy, co ile lat zmienia swoje imie czy nazwisko pomyslodawca zmiany logo.... pewnie ani razu, bo to za duzo biegania po urzedach, bo to niepotrzebne koszty...

    • 20 17

    • (5)

      A to Opera Leśna miała jakieś stare logo? Możesz mnie oświecić jakie? Bo mam nadzieję, że nie mylisz go z logo Festiwalu.

      • 3 4

      • Czytaj ze zrozumieniem (4)

        Skoro jest konkurs na nowe, znaczy sie ze musialo istniec stare...
        Nowe zawsze jest nastepstwem starego...

        • 4 8

        • (3)

          Doprawdy? Pierwsze słyszę. Niedawno kupiłem nowy samochód (nowy, bo z salonu), mimo że nie miałem wcześniej żadnego. Potrafisz to wytłumaczyć? Ja czytam ze zrozumieniem i rozumiem. Ty bredzisz, że stare logo nie było gorsze, nie wiedząc nawet jakie było i czy w ogóle było! Kto tu wychodzi na idiotę?

          • 8 2

          • Kupujac nowy samochod kupiles nowy model... bo wczesniej byl poprzedni... (2)

            Troszke nie trafiles z przykladem...

            • 3 3

            • Nie, Ty jednak nie udajesz głupoty...
              Nie, wcześniej nie było poprzedniego. Kupiłem po prostu nowy samochód firmy, która właśnie weszła na rynek ze swoim debiutem. Po jaką cholerę ciągniesz te brednie?

              Sprawa jest prosta - nie wiedziałeś nawet czy jest coś takiego jak "stare logo Opery Leśnej", ale już wziąłeś się za wydawanie sądów, że nowe lepsze nie jest. Zrobiłeś z siebie idiotę, ale chyba biorąc przykład z naszych polityków idziesz w zaparte i wymyślasz coraz głupsze "analogie".

              • 5 2

            • smieszek jesteś beznadziejnie głupi! Naprawdę.. Nawet się nie chce tego opisywać!

              • 0 0

  • a ja się pytam -PO CO?zmiany logo wypromowanej,rzetelnej marki to totalny debilizm..ale wiadomo jak nie wiadomo o co chodzi itd..mechanizm podobny i tyPOwy

    • 15 15

  • Zabrakło sopockiego elementu. Informacji, że to jest Sopocka Opera Leśna. (5)

    • 19 16

    • I jeszcze powino być w barwach miasta!

      I jeszcze zasmażka do tego!

      • 11 2

    • No jak to? Wygląda trochę jak mewa jak się dobrze przyjrzeć.

      A mewa jest herbie Sopotu.

      • 11 2

    • Brakuje znaczka VW (1)

      bo przeciez to spolka...

      • 2 1

      • nieeee, to musi byc H jak honda

        • 1 0

    • właśnie!

      opera leśna,ale gdzie?w jakimś lesie?jakim?i tak jakoś pusto dookoła,niezbyt dopracowane to logo!

      • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane