• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

PepBox, czyli pudełko, które ma nas wybić z rutyny

Robert Kiewlicz
1 października 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców. PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców.

Moda na pudełka niespodzianki przyszła do nas z Zachodu i staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Wystarczy, że w internecie wykupimy subskrypcję, a raz w miesiącu trafi do nas paczka wypakowana towarami, które inspirują i zaskakują. Gdański PepBox, który działa przy Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości, jest jedną z firm, która za cel postawiła sobie wybicie Polaków z codziennej rutyny.


Jakie prezenty lubisz otrzymywać?


PepBox to oferta dla ludzi ciekawych świata, lubiących niespodzianki i zdrowy tryb życia.

- Typowych sklepów, w których oferowana jest zdrowa żywność jest bardzo dużo. PepBox nie jest sklepem. To bardziej sposób na życie lub inspiracja do działania. Wyobraź sobie sytuację, że wchodzisz do jednego z popularnych marketów, a na półkach ciągle to samo. W sklepie sprzedawca i tak najczęściej zaoferuje ci to, co sam chce sprzedać, a nie to, czego naprawdę potrzebuje. Nasza firma działa w ten sposób, że wyszukujemy najlepsze produkty z danej kategorii i raz w miesiącu wysyłamy je naszym klientom. Zadaniem klienta jest wejście na naszą stronę internetową i wybranie kategorii oraz zdecydowanie, czy chce otrzymać paczkę tylko raz, czy też chce ją otrzymywać co miesiąc - mówi Tomasz Rojek, właściciel firmy 2&More, do której należy PepBox.
PepBox oferuje obecnie cztery kategorie pudełek: vegebox, dietbox, fitbox, vitabox. Każda skierowana jest do konkretnej grupy odbiorców, wegetarian, osób na diecie, osób aktywnych i zainteresowanych zdrowym odżywianiem. Lista kategorii jest jednak otwarta i będzie sukcesywnie powiększana.

- Pomysłem zainspirowałem się podczas warsztatów dla startupów. W Polsce istnieje już kilka firm tego typu. Jest to przede wszystkim bardzo modny obecnie trend w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Coraz więcej ludzi w Polsce szuka zmian. Nie chodzi o zwykłe zakupy, ale o dostanie produktów niedostępnych. Oczekują produktów premium, niespodzianek, w końcu każdy z nas lubi być rozpieszczany. Wraz z boksem klient dostaje porady dietetyków oraz ulotkę z informacją, skąd pochodzą zakupione przez niego produkty. To są produkty, których nie dostaniemy w normalnym sklepie, niszowe od producentów lokalnych - dodaje Rojek.
Rojek ma już pomysł na kolejne kategorie - familybox. Ma być to pudełko z grami dla dzieci i dorosłych.

- Rodzice, którzy są zapracowani nie mają często czasu, aby zadbać o wspólną rozrywkę dla całej rodziny. W ramach familyboxa dostają pudełko wypełnione pomysłami na nietypową rodzinną rozrywkę. Nasz produkt skierowany jest do ludzi w średnim wieku, często "rutyniarzy", mających pewnego rodzaju nawyki. Boks ma spowodować zmianę myślenia i pozbycie się nawyków i rutyny - podsumowuje Rojek.

Miejsca

Opinie (28) 1 zablokowana

  • Google nie znajduje czegoś takiego. (3)

    Ile to kosztuje

    • 12 2

    • Mój Google znajduje (2)

      od 69 do 79zl. Spróbuj jeszcze raz, może znajdziesz ;)

      • 3 0

      • może lepiej nie znajduj, weź tą kasę i idź z dzieciakami na lody (1)

        • 17 0

        • Jak widać naiwnych nie brakuje.

          ..

          • 4 0

  • Kompletnie na nie

    Nie jestem fanką pudełek. Wolę sama wybierać co chcę kupić.

    • 22 5

  • ludzie (2)

    nie dawajcie się otumaniać cwaniaczkom po zarządzaniu na akademii paznokcia którym zaczyna brakować pomysłów na wyciąganie kasy od naiwnych ludzi.
    Kupowanie kota w pudełku.

    • 53 7

    • Proponuję Lumpox (1)

      Czyli raz na jakiś czas ktoś dostanie paczkę z lumpeksu. A to jakieś gacie, a to jeden but, a to fartuch roboczy.

      • 20 0

      • A to stopę z butem ;-)

        • 8 0

  • Proponuję, oprócz tych czterech,

    stworzyc dodatkowe kategorie pudełek z fajnymi niespodziankami. Np. szmelcbox albo śmiećbox.

    • 22 2

  • Boxy (1)

    Od dawna na naszym rynku istnieją rozmaite pudełka z kosmetykami, książkami, grami dla dzieci, winami, piwami, zdrowym jedzeniem, słodyczami itd. Najczęściej można kupić jedno pudełko, trzy lub sześć. Za każdym razem jest to niespodzianka.

    Firma Subclub skupia u siebie takie boxy.

    Dla babek polecam chillbox ;)
    Dla dzieci pudło nie nudno.

    • 4 7

    • Dla babek lepsze byłoby ContraceptiveBox

      .

      • 2 0

  • Brickbox (1)

    Taką mam koncepcję

    • 8 0

    • Shitbox

      też daje radę...

      • 9 0

  • Tomasz Rojek hmmm..... (3)

    Jeżeli to ten sam Tomasz Rojek co w YDP pracował to nic dobrego z tego nie będzie...

    • 8 4

    • znam

      spoko gość, gratulacje!

      • 2 0

    • nie,to ten co śpiewa.

      • 0 0

    • ty koleś zerem jesteś

      i pewnie jeszcze mieszkasz z mamą,
      pracowałem kiedyś z Tomkiem, naprawdę fajne czasy i ciekawe projekty,
      pozdrawiam

      • 0 1

  • Korzystalam z czegos takiego w przeszlosci. Uleglam efektowi wow! Bywaly fajne pojedyncze sztuki (mialam subskrypcje na kosmetyki - ok 20 USD / m-c) ale przewazniej po rozpakowaniu wiekszosc rozdawalam rodzinie i znajomym... Cos, co było naprawdę fajne było tak male, ze nie szlo nawet stwierdzic, czy się dany produkt lubi czy nie. A cos co było nieciekawe i tanie - niemal w ilosciach hurtowych. Zrezygnowalam. Atrakcja nie warta ceny. Moze w tym przypadku bedzie inaczej...

    • 12 0

  • Produkt typu kot w worku.

    Ale jeśli siedzi w tobie dusza hazardzisty i jesteś przekonany, że jesteś wybrańcem losu, któremu szczęście zawsze sprzyja to zaryzykuj. Może znajdziesz w tym kartonie coś więcej wartego niż miesięczna subskrypcja.

    • 6 3

  • Dymanie frajerow zaczyna osiagac nowy poziom.

    • 20 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane