• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejskie wiosenne spotkania menedżerów sprzedaży

VIK
4 maja 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży. Spotkanie jest skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży.

Jak tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania nowych klientów? Wartości motywują, czyli jak zarządzać zespołem sprzedażowym i procesem sprzedaży? To tylko niektóre kwestie, jakie zostaną poruszone podczas V Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się we wtorek 10 maja w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberexpo w Gdańsku.



- Tym razem po raz pierwszy robimy edycję wiosenną, choć z jesiennej oczywiście nie rezygnujemy - mówi Jacek Czarnowski, twórca i organizator konferencji.
Morfologia Sprzedaży to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży, czy chcących budować wzajemny szacunek w zespole sprzedażowym, bo to daje również szansę na zwiększanie efektywności w kontaktach z klientami.

- Jest to największa w Polsce Północnej konferencja przeznaczona dla ludzi związanych ze sprzedażą. Od 2012 roku na każdej edycji konferencji gościmy ponad sto osób, dla których zarządzanie sprzedażą to codzienny obowiązek i zarazem przyjemność - mówi Jacek Czarnowski. - W gronie prelegentów gromadzimy ekspertów zarządzania, komunikacji biznesowej i sprzedaży oraz najlepszych mówców biznesowych inspirujących menedżerów do wprowadzania udoskonaleń w działaniu swoich zespołów handlowych.
Co nas czeka w tym roku? Będzie o tym, jak tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania nowych klientów, a także o przywództwie w sprzedaży (rola liderów w czasach gruntownych zmian w sposobie funkcjonowania zespołów handlowych). Będzie o zarządzaniu poprzez "Motywację 3.0" w zespole handlowym (nowe oblicze motywacji pozafinansowej) i o tym, że wartości motywują, czyli jak zarządzać zespołem sprzedażowym i procesem sprzedaży uwzględniając kwestie wartości. Będzie także o generowaniu popytu, czyli współpracy marketingu ze sprzedażą i czy LinkedIn - To be or not to be?

- Nasi prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach - psychologowie, trenerzy sprzedaży i zarządzania oraz konsultanci, twórcy popularnych publikacji dla menedżerów, doświadczeni mówcy - część z nich to członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców - zapewnia Jacek Czarnowski. - Na spotkaniu usłyszymy m.in. Dariusza Dobrzynieckiego, Ewę Jochheim, Tomasza Kalko, Piotra Pszczółkowskiego, Andrzeja Twarowskiego, Grzegorza UrbanaJerzego Zientkowskiego.
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl
VIK

Opinie (16)

  • Dla mnie, laika w tej dziedzinie, są to spotkania cfaniaków, w celu omawiania nowych strategii wciskania bubli. (3)

    • 23 6

    • a może fciskania bubli... (1)

      :-)

      • 7 0

      • dlaczego bubli?

        a przyznaj sie jakiej marki masz telefon? bubel?

        • 0 0

    • Generalnie masz rację tylko, że bez sprzedaży nie ma miejsc pracy.

      • 4 0

  • Target, target, target!

    Sztuka wciskania klientom towarów. E tam

    • 22 3

  • Bardzo ciekawa konferencja (2)

    Tematy konferencji bardzo ciekawe. Kapitalnie, że poruszona zostanie kwestia wartości w sprzedaży. Szkoda, że wejście takie drogie.

    • 2 13

    • (1)

      No właśnie drogie dlatego że to menadżerowie sprzedaży a nie rozdawania za darmo

      • 3 4

      • bylem na jesiennej edycji 2015.
        Ten program jest jeszcze mocniejszy niż poprzedni.
        Szkoda bo bede w tym czasie w delegacji.

        Ale na jesien postaram sie wbic.
        Dla handlowców - warto, bardzo.

        • 1 0

  • (1)

    Dzisiaj nie jest sztuką wyprodukować cokolwiek. Sztuką jest to sprzedać :)

    • 14 1

    • Sztuką jest...

      sprzedać zanim zostało wyprodukowane.

      Np. deweloperka i sprzedane dziury w ziemi.

      • 0 0

  • Zjazd mapetów (2)

    Menadzerowie żyją w świecie własnych teorii i fantazji sklepowych a handlowcy widzą to wszystko na co dzień i wiedzą jakie kwestie pomagaja w sprzedaży, więc ich pie.....lenie o wyspie skarbów mogą sobie zostawic na dobranockę dla dzieci.

    • 13 2

    • Dokładnie tak jest. Ale ktoś komuś musi sprzedawać takie bajki jak ten ktoś chce usłyszeć

      • 2 0

    • Każdy ma rożne doświadczenia trudno generalizować.

      Znam zespoły sprzedażowe gdzie uwagi "frontowców" są bardzo brane pod uwagę.

      A jak nie pasuje zawsze można zmienić prace i managera, ew sam nim zostać. Handlowcy raczej nie maja powodów do narzekań w tym względzie.

      • 0 0

  • a organizator już jakieś własne fakapy zaliczył? (1)

    • 0 1

    • niestety tak

      Położył sprzedaż w gaciowej firmie atlantic i musiał się zająć szkoleniami

      • 5 0

  • Dobrym miejscem dla menago jest Centrum Matarnia. Tysiące spacerowiczów, z czego kilka procent coś kupi (z wyłączeniem Ikei) a menago tkwią w przekonaniu, że te tysiące muszą wyjechać stamtąd z wielkimi zakupami i swoje analizy w excelu na tym opierają. Życie pokazuje bardziej realną wersję i tak mamy rotację sklepów, obsługi i managerów.

    • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane