Opinie (321) 2 zablokowane

  • Kolejne korpo (12)

    No i fajnie ;)

    • 146 34

    • Ostatni gasi światło w Mordorze

      • 30 18

    • centra większości dużych miast świata są zabudowane

      biurowcami

      • 29 9

    • bedziemy mieli własny mordor :):)

      szczere współczucia tym, którzy mieszkają w okolicy..zobaczymy ile teraz bedziecie do domu wracali.

      • 23 9

    • Korpo czy nie, przydałoby się: (3)

      - bezkolizyjny wjazd i wyjazd, najlepiej nie od Grunwaldzkiej, włączanie CH i tym podobnych do głównych ulic to są olsztyńskie standardy
      - parkingi i umowy dla najemców, że ich pracownicy dostaną miejsca na tych parkingach a nie potem cała okolica zapchana autami albo szukającymi miejscówki

      • 21 8

      • Okolica już nie jest zapchana bo wprowadzili płatne parkowanie, a dla mieszkańców abonament za 10 zł na miesiąc (2)

        • 6 4

        • Ale to tak naprawdę oddalanie problemu (1)

          Bo kierowcy wtedy parkują na granicy strefy i potem znów protestują mieszkańcy i w ten sposób zaraz będziesz miał całą Oliwę w strefie, potem Morenę a za 10 lat pewnie i do Osowy dojdzie xD

          • 7 0

          • jesli ktos uwaza, ze szybciej i taniej jest dojechac do pracy samchodem i potem isc 15 minut

            to juz jego wybor.

            Ciekaw jestem, czy nadal uwaza, ze jest taki zaradny i bogaty :D

            • 2 0

    • Gdańsk to kiedyś było fajne miejsce

      Teraz jest coraz większy syf.
      Nigdy bym nie przypuszczał, że nie będę chciał tu mieszkać.
      Dla słoików i Januszów to będzie prestiż.

      • 16 34

    • kolejne nikomu nie potrzebne miejca pracy (1)

      dla nie wiadomo komu potrzebnych specjalistów ds. bóg wie czego ...

      • 2 6

      • miejsca pracy są zbędę dla wielu korzystających z programu 500+

        co raz więcej obywateli Ukrainy, w każdej branży. Wiwat 500+!

        • 3 0

    • honkonk

      a i podatki mordorers płacą nie w Polsce, a i pensyja 2tys....itd.
      jestem tam codzień.

      • 2 0

    • Nie ciesz się tak...

      • 2 0

  • (16)

    Czekamy, oby jak najszybciej je zbudowano, nowoczesne miasto, nowe inwestycje

    • 120 91

    • zarżniecie biurami tej części 3M (3)

      gwarantuje paraliż komunikacyjny.
      Ci idioci od planowania powinni rozciągnąć zabudowę bo inaczej wszystko stanie i uj.
      a SKM już teraz pęka w szwach.

      • 16 16

      • SKM ma wciaz duze rezerwy techniczne (2)

        Mozna latwo dodac 2, a pewnie i 3-krotnie dluzsze sklady w godzinach szczytu.

        Mozna dac SKM co 5 minut. Jest popyt - powinna isc za tym podaz.

        • 22 5

        • W SKM nie działają prawa rynku. (1)

          Jak będzie więcej pasażerów, to wyciągną rękę po większe dopłaty od Marszałka.

          • 29 3

          • to nalezy dokonac nalizy sytuacji i ja zmienic.

            Jak aktualni wlodarze kolei nie potrafia tego zrobic, zmienic ich i oczekiwac od nowych, ze beda potrafic.

            • 14 3

    • (4)

      A co z terenem na rogu al. Grunwaldzkiej i ul. Kołobrzeskiej, na którym znajduje się obecnie hala? Tam pasowałby wysoki wieżowiec dopełniający ciąg istniejącej i planowanej zabudowy. Skrzyżowanie i okolica uzyskałyby nowy, bardziej reprezentacyjny wizerunek.

      • 15 6

      • (2)

        Jak Ci pasuje to kup tą halę, wyburz i postaw wieżowiec

        • 9 1

        • Już ktoś podobno kupił (1)

          • 5 0

          • Pewnie Biedronka

            • 4 0

      • my nie mieszkamy w centrum !!!!!

        to są dzielnice mieszkalne !! ciągłe stawianie biurowców to ujowy pomysł.

        • 7 10

    • (2)

      czekamy, żeby jak najszybciej zburzono szpecące hale po drugiej stronie Alei (teren UG)

      • 18 1

      • UG od dawna zamierza sprzedać ten teren (1)

        Pewnie powstanie tam biurowiec Olivia Superstar lub Alchemia Stargate

        • 16 0

        • Niestety obecny rektor wydzierżawił teren na wiele lat i balej będą tam te paskudne budy

          • 8 1

    • Nowoczesne??? Kloce 55m to nowoczesność??? (2)

      • 16 10

      • (1)

        może i nowocześnie ale 55m wys to trochę kiepsko, oczywiście wszystko wiąże się z kosztami, jednak (patrząc na świat) czy ta bariera jest nie do przeskoczenia?, większa inwestycja to większe przychody

        • 9 7

        • nie ulegaj złudzeniu, że gdańsk to taka kopalnia przychodów. każda bańka pęka.

          • 8 3

    • Wyższe budynki o ciekawej architekturze urozmaiciłyby panoramę miasta.

      • 13 0

  • (24)

    To miejsce sie totalnie zatka, jest slabo skomunikowane z obwodnica poki co, wszystko pojedzie przez grunwaldzka i 3 pasy beda staly :)

    • 232 37

    • moze wtedy ludzie zrozumieja ze: (17)

      1. domek pod miastem to nie jest dobry pomyskl, jesli codziennie musisz dojechac do centrum
      2. do pracy jezdzi sie rowerem, autobusem, tramwajem PKM/SKM.

      Tu przydalby sie tramwaj laczacy Chlopska i

      1. domek pod miastem to nie jest dobry pomyskl, jesli codziennie musisz dojechac do centrum
      2. do pracy jezdzi sie rowerem, autobusem, tramwajem PKM/SKM.

      Tu przydalby sie tramwaj laczacy Chlopska i Wita Stwosza, wzdluz Kolobrzeskiej i Bazynskiego oraz duzy, porzadny wezel komunikacyjny przy SKM Przymorze oraz drugi przy PKM Strzyza. Wspolny bilet, nowoczesne sklady co 5 minut w godzinach szczytu, kilka autobusow dojezdzajacych z dzielnic niepolaczonych torami z ta czescia miasta. Drogie miejsca parkingowe i surowe wytyczne dla stanu technicznego (w tym jakosci spalin i poziomu halasu) dla samochodow indywidualnych.

      Tu naprawde mozna zrobic calkiem przyzwoity kawalek miasta. Tylko to wymaga duzo wiecej pomyslunki i planowania niz zbudowanie nowej drogi i placz, ze jest korek. I mowiac szczerze - nie spodziewam sie tak odwaznych wizji i determinacji ze strony wladz miasta.

      A dzielnica wiezowcow zaczyna byc niezbezpiecznie duza. Przydaloby sie jakos ja tu zrownowazyc chocby nieduzym skwerem, moze jakims placem, hotelem i apartamentowcem, aby jednak ta czesc miasta zyla takze poza pon-pt 9-17 :/

      • 83 15

      • Chyba należy zacząć od urzędników

        To co prawda też ludzie ale jacyś inni

        Będzie sensowny transport to będzie można wymagać od mieszkańców korzystania z niego

        • 18 6

      • (9)

        Problem w tym ze uwierz mi - ludzie sie nie naucza :) Beda korki i tyle. Kolejeczka do wyjazdu na spacerowa zacznie sie juz pod biurowcem

        • 33 6

        • (8)

          zbyt duzo ludzi opuscilo juz trojmiasto i zainwestowala w dom poza gdanskiem.
          Juz tam zostana a do pracy i tak beda jezdzic

          • 23 3

          • Ale przy odpowiedniej organizacji komunikacji publicznej (i odpowiednio duzych korkach) (7)

            uznaja, ze wola podjechac np. do Rebiechowa i przesiasc sie na PKM.

            Nie mam nic przeciwko temu, aby ktos wyprowadzil sie z Gdanska, jesli uwaza, ze bedzie mu lepiej. Tyle tylko, niech pozniej nie oczekuje,

            uznaja, ze wola podjechac np. do Rebiechowa i przesiasc sie na PKM.

            Nie mam nic przeciwko temu, aby ktos wyprowadzil sie z Gdanska, jesli uwaza, ze bedzie mu lepiej. Tyle tylko, niech pozniej nie oczekuje, ze mieszkancy:
            a) sfinansuja mu droge ekspresowa do jego hacjendy na koncu swiata
            b) zrezygnuja z przyzwoitej jakosci zycia i ladnego miasta, aby hrabia mial dobry dojazd

            • 43 1

            • (1)

              Na przyklad z Osowy nie za bardzo sie oplaca korzystac z PKM bo zanim tam dojedziesz to minie pol godziny, tyle samo zajmie autobusem w korku na spacerowej.
              Ale gdyby byly buspasy na spacerowej to trase ta mozna by pokonac autobusem 2 razy szybciej... tylko nie do petli i przesiadka lecz pod sam budynek... to by bylo cos

              • 15 3

              • Można podjechać samochodem lub na rowerze pod PKM

                • 5 1

            • nie musisz się wyprowadzać z Gdańska aby odczuć problem. (4)

              Nie musisz się wyprowadzać z Gdańska, Weź pod uwagę że połowa Gdańska mieszka w dzielnicach południowych, nowych dzielnicach Moreny, Kiełpino Górne, Osowa itd. (Gdańsk się rozbudowuje tylko na południe bo z innych stron

              Nie musisz się wyprowadzać z Gdańska, Weź pod uwagę że połowa Gdańska mieszka w dzielnicach południowych, nowych dzielnicach Moreny, Kiełpino Górne, Osowa itd. (Gdańsk się rozbudowuje tylko na południe bo z innych stron jest ograniczony zatoką, Sopotem i TPK)
              Dla ludzi ma sens przesiadka na komunikację wtedy gdy maksymalnie zamknie się to w czasie dojazdu 40 minut. W innym przypadku lepiej wybrać auto bo szybciej i wygodniej.
              W tej chwili dojazd do wspomnianego Rębiechowa + PKM do Strzyży + dojście na piechotę (lub dojazd tramwajem) do Oliva Bussiness Center zabierze Ci ponad 1 godzinę.

              • 17 6

              • (1)

                Z Kiełpina jedzie się 15 min PKM :)

                • 9 1

              • a potem 20-25min z buta

                • 6 3

              • wiec nalezy dzialac tak, aby to poprawic

                Na pewno dobudowanie kolejnych drog sprawy nie poprawi. Nabudowano drog wokol Gdanska za ponad 3 mld zlotych w ostatnie 10 lat. I jak byly korki tak sa. Tyle, ze teraz jeszcze trudniej zaparkowac :)

                • 9 3

              • Gdańsk się rozbudowuje nie tylko na południe

                zobacz ile się buduje na Zaspie, Przymorzu, Brzeźnie, Letniewie, Dolnym Mieście...

                • 4 0

      • jeżdzij do pracy rowerem mając dzieci w wieku żłobkowym/przedszkolnym. Powodzonka (5)

        PS. Domek pod miastem w rozsadnym miejscu to bardzo dobry pomysł. Dojedziesz w tym samym czasie co na morene.

        • 23 21

        • To jedynie pokazuje, jak glupio prowadzona jest polityka komunikacyjna miasta (4)

          skoro mieszkancy miasta maja gorszy dojazd od tych, ktorzy uznali, ze maja miasto (i jego budzet) w poszanowaniu, ale codziennie chetnie korzystaja ze wszystkiego, co miasto daje.

          "Morena" czy Zaspa sa z UG/OBC fatalnie skomunikowane. Mowie o Zaspie oddalonej od SKM.

          • 27 5

          • (1)

            Z Zaspy nie ma jak sie dostac na druga strone torow bo przeszkadzaja ogrodki dzialkowe...

            • 21 1

            • Potrzebny tunel pod torami na wysokości CH Oliwa

              • 6 0

          • Nowa Abrahama (1)

            Potrzebna na gwałt

            • 9 1

            • potrzebna jak świni siodło

              rozbudowa dróg w tym rejonie miasta ściągnie więcej samochodów do centralnego pasma usługowego Trójmiasta - a tam już dawno osiągnięto poziom nasycenia.

              • 2 2

    • myślę , że więcej się nie zatka,

      • 6 8

    • A ulicy Nowej Hynka w dalszym ciągu nie ma. (2)

      Od lat plany, a ta droga jest bardzo potrzebna. Okolica rozwija się. Już teraz odczuwalny jest brak dogodnego połączenia terenów położonych po dwóch stronach torów kolejowych (dla osób przyjeżdzających jak i okolicznych mieszkańców).

      • 13 3

      • nie nalezy budowac jednej drogi, a zaplanowac cala strategie na ten teren (1)

        Rezerwa, o ktorej mowisz przy odpowiedniej polityce zmiescilaby dwie przyjazne otoczeniu ulice, z 3-5 tys mieszkancow i tramwaj (choc sadze, ze rozsadniejszy bylby tramwaj wzdluz Kolobrzeskiej). Drugi tramwaj Zaspa -

        Rezerwa, o ktorej mowisz przy odpowiedniej polityce zmiescilaby dwie przyjazne otoczeniu ulice, z 3-5 tys mieszkancow i tramwaj (choc sadze, ze rozsadniejszy bylby tramwaj wzdluz Kolobrzeskiej). Drugi tramwaj Zaspa - Wrzeszcz przebiegajacy przez lub niedaleko PKP Wrzeszcz i nagle sie okazuje, ze 1/3 samochodow jadacych z Zaspy ma realna alternatywe.

        Oczywiscie do tego trzeba dodac odpowiedniej jakosci tabor i czestotliwosc. Wspolny bilet na wszystko w rozsadnej cenie tez na pewno pomoglby.

        Nie budujmy jednak tylko drog - budujmy miasto.

        • 13 1

        • miasto się buduje, tylko że bez dróg

          bo deweloperzy nie maja takiego obowiązku, a miasto nie nadąża,
          jak zabudują zajezdnię wrzeszcz i polmozbyt, to Chrobrego i Kościuszki się zakorkują
          a Czarny Dwór już stoi

          • 2 0

    • A niedługo później (1)

      okaże się, że miasto ma receptę na korki które niewątpliwie tam powstaną - tunel pod Pachołkiem tymczasem odłożony na półkę z powodu niechęci mieszkańców oraz braku kasy

      • 6 4

      • Jak bym był 30 singlem to bym tak robił.

        Metrem do pracy. JAKIŚ apartament 24 m2 blisko skmki , tramwaju. Blisko spa i siłowni. Potem do trenera osobistego. Jakiś koktajl z protein. Chudy stek z poledwicy argentynskiej. Jazda skuterem do pracy, buspasem,

        Metrem do pracy. JAKIŚ apartament 24 m2 blisko skmki , tramwaju. Blisko spa i siłowni. Potem do trenera osobistego. Jakiś koktajl z protein. Chudy stek z poledwicy argentynskiej. Jazda skuterem do pracy, buspasem, ktorego nie ma. Z pracy bym nie wychodził. Może rowerem elektrycznym. Ale mam 50 dych na karku i zrytą kondycję przez wódkę i faje, ktore za PRL były normą. Chcesz mnie wykończyć tym rowerem?

        • 18 2

  • Hajs z nieba (3)

    Chciałbym być właścicielem tych działek :)

    • 108 2

    • Te czy inne

      każda w ramach obszaru do obwodnicy złotodajna żyła

      • 6 3

    • Mam (1)

      W oklicy pare mieszkań czynsz w górę :))))

      • 12 3

      • jesteś gazelo biznesu

        • 5 1

  • Straszliwe czemu wszystko między Strzyżą a Oliwą (12)

    Straszliwe upchanie. Kurcze przecież w Gdańsku jest tyle miejsca. Czemu budują jeden za drugim między Strzyżą a Oliwą. Masakreska.

    • 167 50

    • Studenci nie będą musieli zmieniać wynajmowanych mieszkań zaczynając po studiach pracę w korpo ;)

      • 54 0

    • wygugluj sobie - Centralne Pasmo Usługowe Gdańsk (1)

      Chore, modernistyczne założenie planu zagospodarowania gdzie nakazywano - tu będziesz spał, tu jadł, tu pracował a tu wypoczywał. Między tymi miejscami będziesz musiał jechać samochodem po szerokich drogach - tak czy inaczej zatkanych (na to nie ma rady). Planiści żyją nadal w skompromitowanych pomysłach lat .40 ubiegłego wieku

      • 28 14

      • A ty byś wolał fabrykę pośrodku osiedla mieszkaniowego lub mieszkania przy torach kolejowych ?

        • 16 8

    • (3)

      wolisz te obwieszone szmatami baraki, które tam są teraz?

      • 25 1

      • no coz, byl tam fajny klub BJJ i Capoeiry :) (2)

        Ale rzeczywiscie w tym momencie pewnie ta ziemia ma wiekszy potencjal finansowy i trzeba to zaakceptowac :)

        • 9 0

        • A co to BJJ ? (1)

          • 3 0

          • Brazylisjkie Jiu Jitsu

            • 1 0

    • (1)

      bo to gemoetryczny środek i każdy ma tam taką samą odległość

      • 10 2

      • W pobliskich dzielnicach mieszka 120 tysięcy ludzi, dużo więcej niż przy obwodnicy

        • 10 1

    • bo w Oliwie jest środek metropolii (1)

      i wszystko jasne

      • 10 3

      • Wolałby Central Park. Za Polanki w Oliwie

        masz TPK - rusz 4litery , tam jest cisza i spokój. Miasto musi być w tym systemie gęste. Nie ma małych prywatnych , tanich elektrowni. Prąd, gaz i ropa jest w rekach panstwa. Osadnictwo także. Urzędasy nie pozwolą

        masz TPK - rusz 4litery , tam jest cisza i spokój. Miasto musi być w tym systemie gęste. Nie ma małych prywatnych , tanich elektrowni. Prąd, gaz i ropa jest w rekach panstwa. Osadnictwo także. Urzędasy nie pozwolą wybudować domu bez prądu i wody, ścieków w srodku lasu jak na Alasce. Tam amerykabie przywieźli sobie drewniany dom z paczki i sami złożyli. Instrukcja była jak z Ikei. Można? Można...

        • 7 0

    • Bo stamtąd blisko do meczetu

      • 3 1

  • czy ktoś tu upadł? (1)

    • 103 24

    • Budyń

      • 6 5

  • (7)

    Zapychające miasto farmy biurowe, mordory - interes publiczny legnie niestety, bezsensowna polityka miasta, smutne, są lepsze miejsca na tego typu inwestycje

    • 131 35

    • gdzie sa lepsze miejsca? (5)

      Moim zdaniem co do zasady to jest niezle miejsce. Miedzy Gdanskiem, a Gdynia. Z nowych biurowcow wzglednie blisko na PKM i SKM.

      Ja bym jednak widzial tu troche pomyslu na zwiekszenie roznorodnosci zabudowy -

      Moim zdaniem co do zasady to jest niezle miejsce. Miedzy Gdanskiem, a Gdynia. Z nowych biurowcow wzglednie blisko na PKM i SKM.

      Ja bym jednak widzial tu troche pomyslu na zwiekszenie roznorodnosci zabudowy - moze choby hotel, moze nawet jakies apartamenty (chocby wynajmowane przez firmy dla swoich pracownikow w delegacji). Troche uslug.

      Niebezpiecznie monofunkcyjnie sie tu robi.

      • 34 3

      • lepsze miejsce (1)

        Np ulica Marynarki Polskiej jest fantastyczna na tego typu inwestycje

        • 20 9

        • o nie ,na to za*pie nie bede jezdzil

          • 10 6

      • Bliskość PKM i SKM nie jest dla pracujących tam żadną wartością. (1)

        I tak będą jeździli samochodami, więc można ten kompleks wybudować w dowolnym miejscu.

        • 9 13

        • ja nie jezdze samochodem

          i dziwne, ze wiekszosc ludzi jednak nie jezdzi tam samochodem.

          • 17 2

      • Dobrze prawisz

        Miejsce dobre, tylko nie na typową monofunkcyjną zabudowę.

        • 1 2

    • Gdynia

      • 3 6

  • Mordor (7)

    Tworzą mordor w stylu warszawskim. A później będzie jeden wielki zator.

    • 206 21

    • SKM co 5 minut (4)

      PKM co 10 minut, do tego tramwaj od Chlopskiej do WS.

      Odpowiedni wezel komunikacyjny przy przystanku PKM i SKM. Rowery publiczne, aby ostatenie 500-1000m pojechac rowerem (3 minuty zamiast 10 pieszo), do

      PKM co 10 minut, do tego tramwaj od Chlopskiej do WS.

      Odpowiedni wezel komunikacyjny przy przystanku PKM i SKM. Rowery publiczne, aby ostatenie 500-1000m pojechac rowerem (3 minuty zamiast 10 pieszo), do tego wspolny bilet, odpowiedniej jakosci sklady, tak aby byla np. klima, moze wifi, ladowarka USB i da sie zyc.

      Skoro miasto sie rozwija, to trzeba z tego korzystac. Tylko z glowa. Bo zaraz sie obudzimy z reka w nocniku.

      Np. Morena i Zaspa sa wzglednie slabo polaczone komunikacja publiczna z tym "biurowiskiem".

      • 32 6

      • Rower to świetna sprawa (2)

        Np. spocony, śmierdzący potem pracownik banku w pomiętym ubraniu będzie obsługiwał klientów - rewelacja.
        Pogoda deszczowa i śnieg to mały pikuś.

        • 12 18

        • Zdajesz sobie sprawę z tego że można się przebrać,

          że o zgrozo w takich kompleksach biurowych popularne stają się szafki i szatnie z prysznicami... no tak ale pewnie ty śmierdzisz po nocy w pomiętej pidżamie.

          • 14 4

        • rozważ rower wspomagany elektrycznie

          poszerza wyobraźnię bardziej, niż jesteś sobie w stanie to wyobrazić.

          • 10 1

      • 1bilet

        • 3 0

    • Będzie Mumbaj

      • 4 2

    • Byłeś kiedyś w tym Mordorze?

      Jakie widzisz podobieństwa?

      • 1 0

  • Skanska - ekologia (9)

    Skanska tak się chwali, że są eko, pro-natura, równowaga - a sami wnioskowali o zwiększenie liczby miejsc parkingowych. Żal

    Walczcie o buspasy na Grunwaldzkiej, nowe szybkie linie autobusowe na wielopasmowych drogach a nie o parkingi z zatkaną Grunwaldzką. Albo zróbcie ogród na dachu, ścianę zieleni.
    Ale nie parkingi....

    • 77 29

    • Jest SKM, PKM i Tramwaj więc buspasy niepotrzebne (8)

      • 14 1

      • Nie jestem az tak pewien (6)

        Prosze zauwazyc, jaki dojazd jest np. z Zaspy czy z "Moreny". A to sa dzielnice, gdzie mieszka wielu pracownikow tego kompleksu.

        Dodatkowo moze warto pomysleco jakichs szybkich autobusach, np. z petli

        Prosze zauwazyc, jaki dojazd jest np. z Zaspy czy z "Moreny". A to sa dzielnice, gdzie mieszka wielu pracownikow tego kompleksu.

        Dodatkowo moze warto pomysleco jakichs szybkich autobusach, np. z petli Swietokrzyska-Lostowicka-"Morena"- Slowackiego-Chrzanowskiego-PKM Strzyza-UG-OBC?

        Autobus dedykowany dla studentow i pracownikow biurowych, jezdzacy np. tylko od 7 do 9.30 rano i od 15 do 18 wieczorem. Poza tymi godzinami - korzystac z normalnych, wolniejszych i sluzacych wszystkim polaczen tramwjoych i autobusowych.

        • 12 4

        • z Zaspy? (2)

          przecież to 20 minut piechotą

          • 11 2

          • rower metropolitalny załatwia problem ostatniej mili

            Z Zaspy około 3 minuty jazdy.

            • 6 0

          • No

            Zależy skąd na Zaspie

            • 4 0

        • z Moreny masz PKM, tylko brakuje 1bietu i chodników do przystanków (2)

          • 6 0

          • 120 zł masz normalny bilet łączony na SKM, PKM, tramwaje i autobusy po całym Gdańsku i Sopocie (1)

            • 4 0

            • to stój i czekaj

              w mroźny lub upalny dzień z dwójką dzieci.
              ciekawe jak dojedziesz do złobka lub przedszkola.

              • 6 2

      • super to działa nieprawdaż, samochodu ani korka nie uświadczysz :D

        a ludzi tam bedzie przyjeżdżać około 3x więcej niż teraz

        • 4 2

  • BRMG "zafundowało" już jedne koszmar oliwie - wieżowiec W Olivia Bussiness Center (8)

    to towarzystwo trzeba rozgonić zawsze zwycięża interes deweloperów a mieszkańcy mogą Adamowiczowi i urzędasom nadmuchać ...zawsze ta sama śpiewka , że najważniejsze by miasto rozwijało się a dotychczasowa zabudowa nie

    to towarzystwo trzeba rozgonić zawsze zwycięża interes deweloperów a mieszkańcy mogą Adamowiczowi i urzędasom nadmuchać ...zawsze ta sama śpiewka , że najważniejsze by miasto rozwijało się a dotychczasowa zabudowa nie musi współgrać z nowymi koszmarami ciekawe czy ktoś wierzy , że plany zagospodarowania terenu przypadkowo są układane pod deweloperów .....nie ma przypadków są pieniądze

    • 153 49

    • miasto jest dla biznesów (2)

      ludzie mieszkają w sypialniach. Popatrz jak to wygląda w wielkich aglomeracjach. W miescie masz biurowce i stare zaszczane kamienice/bloki. po godzinach szczytu zycie toczy sie na obrzezach.

      • 11 25

      • o jakich miastach mowisz i co nazywasz "obrzezami"?

        A takze, skad swoja wiedze czerpiesz? Z antyprzykladow miast-maszyn a'la le Corbusier (modernizm), ktore sie juz doszczetnie zdyskredytowaly i zbankrutowaly, czy moze z nowoczesnej mysli urbanistycznej?

        A takze, skad swoja wiedze czerpiesz? Z antyprzykladow miast-maszyn a'la le Corbusier (modernizm), ktore sie juz doszczetnie zdyskredytowaly i zbankrutowaly, czy moze z nowoczesnej mysli urbanistycznej?

        Wajdeloty czy Stagiewna to tez byly ulice, gdzie nikt nie chcial zajsc. A jakos po drobnych korektach okazuje sie, ze to przyjazne i ciekawe miejsca. Pelne zycia. No chyba, ze Wyspa Spichrzow i Wajdeloty to dla Ciebie "obrzeza".

        • 19 2

      • zdefiniuj "zycie"

        TV i piwo z biedronki to przecietne "zycie miejskie" :)

        • 13 3

    • (2)

      Pewnie chcialbys aby powstalo cos dla ludu. Park albo nawet parking pietrowy ale darmowy albo z cena sensowna na caly dzien. Ale to za malo. Bisnes buduje wiezowce. A to jest kasa. Park czy parking czy hotel nie zrobi lasy

      • 8 7

      • no lasy raczej nie zrobi )

        • 6 1

      • Tylko czemu wszystko w jednym miejscu?

        • 4 5

    • To miejsce czeka na zabudowę o wysokości powyżej 100m.

      • 15 4

    • czy przeprowadzono ekspertyzy budowlane, mieszkania - w blokach i domkach, w pobliżu Alchemii ulegają degradacji, - sufity pękają, drzwi nie można zamknąć, ściany pękają. Wszyscy pytani odpowiadają, że żadnych ekspertyz nie było

      • 2 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.