2017-07-10 11:31
No i fajnie ;)
2017-07-10 11:53
Ostatni gasi światło w Mordorze
2017-07-10 12:44
biurowcami
2017-07-10 12:55
szczere współczucia tym, którzy mieszkają w okolicy..zobaczymy ile teraz bedziecie do domu wracali.
2017-07-10 13:03
- bezkolizyjny wjazd i wyjazd, najlepiej nie od Grunwaldzkiej, włączanie CH i tym podobnych do głównych ulic to są olsztyńskie standardy
- parkingi i umowy dla najemców, że ich pracownicy dostaną miejsca na tych parkingach a nie potem cała okolica zapchana autami albo szukającymi miejscówki
2017-07-10 18:32
2017-07-11 09:21
Bo kierowcy wtedy parkują na granicy strefy i potem znów protestują mieszkańcy i w ten sposób zaraz będziesz miał całą Oliwę w strefie, potem Morenę a za 10 lat pewnie i do Osowy dojdzie xD
2017-08-24 18:16
to juz jego wybor.
Ciekaw jestem, czy nadal uwaza, ze jest taki zaradny i bogaty :D
2017-07-10 13:38
Teraz jest coraz większy syf.
Nigdy bym nie przypuszczał, że nie będę chciał tu mieszkać.
Dla słoików i Januszów to będzie prestiż.
2017-07-11 21:12
dla nie wiadomo komu potrzebnych specjalistów ds. bóg wie czego ...
2017-07-12 21:18
co raz więcej obywateli Ukrainy, w każdej branży. Wiwat 500+!
2017-07-26 22:21
a i podatki mordorers płacą nie w Polsce, a i pensyja 2tys....itd.
jestem tam codzień.
2017-07-27 08:56
2017-07-10 11:31
Czekamy, oby jak najszybciej je zbudowano, nowoczesne miasto, nowe inwestycje
2017-07-10 13:06
gwarantuje paraliż komunikacyjny.
Ci idioci od planowania powinni rozciągnąć zabudowę bo inaczej wszystko stanie i uj.
a SKM już teraz pęka w szwach.
2017-07-10 13:32
Mozna latwo dodac 2, a pewnie i 3-krotnie dluzsze sklady w godzinach szczytu.
Mozna dac SKM co 5 minut. Jest popyt - powinna isc za tym podaz.
2017-07-10 14:01
Jak będzie więcej pasażerów, to wyciągną rękę po większe dopłaty od Marszałka.
2017-07-10 15:42
Jak aktualni wlodarze kolei nie potrafia tego zrobic, zmienic ich i oczekiwac od nowych, ze beda potrafic.
2017-07-10 13:42
A co z terenem na rogu al. Grunwaldzkiej i ul. Kołobrzeskiej, na którym znajduje się obecnie hala? Tam pasowałby wysoki wieżowiec dopełniający ciąg istniejącej i planowanej zabudowy. Skrzyżowanie i okolica uzyskałyby nowy, bardziej reprezentacyjny wizerunek.
2017-07-10 18:03
Jak Ci pasuje to kup tą halę, wyburz i postaw wieżowiec
2017-07-10 18:33
2017-07-11 07:14
Pewnie Biedronka
2017-07-10 20:07
to są dzielnice mieszkalne !! ciągłe stawianie biurowców to ujowy pomysł.
2017-07-10 14:04
czekamy, żeby jak najszybciej zburzono szpecące hale po drugiej stronie Alei (teren UG)
2017-07-10 15:23
Pewnie powstanie tam biurowiec Olivia Superstar lub Alchemia Stargate
2017-07-10 19:00
2017-07-10 15:11
2017-07-10 19:54
może i nowocześnie ale 55m wys to trochę kiepsko, oczywiście wszystko wiąże się z kosztami, jednak (patrząc na świat) czy ta bariera jest nie do przeskoczenia?, większa inwestycja to większe przychody
2017-07-10 21:44
nie ulegaj złudzeniu, że gdańsk to taka kopalnia przychodów. każda bańka pęka.
2017-07-10 20:02
Wyższe budynki o ciekawej architekturze urozmaiciłyby panoramę miasta.
2017-07-10 11:34
To miejsce sie totalnie zatka, jest slabo skomunikowane z obwodnica poki co, wszystko pojedzie przez grunwaldzka i 3 pasy beda staly :)
2017-07-10 12:03
1. domek pod miastem to nie jest dobry pomyskl, jesli codziennie musisz dojechac do centrum
2. do pracy jezdzi sie rowerem, autobusem, tramwajem PKM/SKM.
Tu przydalby sie tramwaj laczacy Chlopska i
1. domek pod miastem to nie jest dobry pomyskl, jesli codziennie musisz dojechac do centrum
2. do pracy jezdzi sie rowerem, autobusem, tramwajem PKM/SKM.
Tu przydalby sie tramwaj laczacy Chlopska i Wita Stwosza, wzdluz Kolobrzeskiej i Bazynskiego oraz duzy, porzadny wezel komunikacyjny przy SKM Przymorze oraz drugi przy PKM Strzyza. Wspolny bilet, nowoczesne sklady co 5 minut w godzinach szczytu, kilka autobusow dojezdzajacych z dzielnic niepolaczonych torami z ta czescia miasta. Drogie miejsca parkingowe i surowe wytyczne dla stanu technicznego (w tym jakosci spalin i poziomu halasu) dla samochodow indywidualnych.
Tu naprawde mozna zrobic calkiem przyzwoity kawalek miasta. Tylko to wymaga duzo wiecej pomyslunki i planowania niz zbudowanie nowej drogi i placz, ze jest korek. I mowiac szczerze - nie spodziewam sie tak odwaznych wizji i determinacji ze strony wladz miasta.
A dzielnica wiezowcow zaczyna byc niezbezpiecznie duza. Przydaloby sie jakos ja tu zrownowazyc chocby nieduzym skwerem, moze jakims placem, hotelem i apartamentowcem, aby jednak ta czesc miasta zyla takze poza pon-pt 9-17 :/
2017-07-10 12:16
To co prawda też ludzie ale jacyś inni
Będzie sensowny transport to będzie można wymagać od mieszkańców korzystania z niego
2017-07-10 12:48
Problem w tym ze uwierz mi - ludzie sie nie naucza :) Beda korki i tyle. Kolejeczka do wyjazdu na spacerowa zacznie sie juz pod biurowcem
2017-07-10 13:21
zbyt duzo ludzi opuscilo juz trojmiasto i zainwestowala w dom poza gdanskiem.
Juz tam zostana a do pracy i tak beda jezdzic
2017-07-10 13:34
uznaja, ze wola podjechac np. do Rebiechowa i przesiasc sie na PKM.
Nie mam nic przeciwko temu, aby ktos wyprowadzil sie z Gdanska, jesli uwaza, ze bedzie mu lepiej. Tyle tylko, niech pozniej nie oczekuje,
uznaja, ze wola podjechac np. do Rebiechowa i przesiasc sie na PKM.
Nie mam nic przeciwko temu, aby ktos wyprowadzil sie z Gdanska, jesli uwaza, ze bedzie mu lepiej. Tyle tylko, niech pozniej nie oczekuje, ze mieszkancy:
a) sfinansuja mu droge ekspresowa do jego hacjendy na koncu swiata
b) zrezygnuja z przyzwoitej jakosci zycia i ladnego miasta, aby hrabia mial dobry dojazd
2017-07-10 14:02
Na przyklad z Osowy nie za bardzo sie oplaca korzystac z PKM bo zanim tam dojedziesz to minie pol godziny, tyle samo zajmie autobusem w korku na spacerowej.
Ale gdyby byly buspasy na spacerowej to trase ta mozna by pokonac autobusem 2 razy szybciej... tylko nie do petli i przesiadka lecz pod sam budynek... to by bylo cos
2017-07-10 19:02
2017-07-10 14:09
Nie musisz się wyprowadzać z Gdańska, Weź pod uwagę że połowa Gdańska mieszka w dzielnicach południowych, nowych dzielnicach Moreny, Kiełpino Górne, Osowa itd. (Gdańsk się rozbudowuje tylko na południe bo z innych stron
Nie musisz się wyprowadzać z Gdańska, Weź pod uwagę że połowa Gdańska mieszka w dzielnicach południowych, nowych dzielnicach Moreny, Kiełpino Górne, Osowa itd. (Gdańsk się rozbudowuje tylko na południe bo z innych stron jest ograniczony zatoką, Sopotem i TPK)
Dla ludzi ma sens przesiadka na komunikację wtedy gdy maksymalnie zamknie się to w czasie dojazdu 40 minut. W innym przypadku lepiej wybrać auto bo szybciej i wygodniej.
W tej chwili dojazd do wspomnianego Rębiechowa + PKM do Strzyży + dojście na piechotę (lub dojazd tramwajem) do Oliva Bussiness Center zabierze Ci ponad 1 godzinę.
2017-07-10 14:37
Z Kiełpina jedzie się 15 min PKM :)
2017-07-10 16:47
a potem 20-25min z buta
2017-07-10 15:45
Na pewno dobudowanie kolejnych drog sprawy nie poprawi. Nabudowano drog wokol Gdanska za ponad 3 mld zlotych w ostatnie 10 lat. I jak byly korki tak sa. Tyle, ze teraz jeszcze trudniej zaparkowac :)
2017-07-11 16:52
zobacz ile się buduje na Zaspie, Przymorzu, Brzeźnie, Letniewie, Dolnym Mieście...
2017-07-10 12:56
PS. Domek pod miastem w rozsadnym miejscu to bardzo dobry pomysł. Dojedziesz w tym samym czasie co na morene.
2017-07-10 13:36
skoro mieszkancy miasta maja gorszy dojazd od tych, ktorzy uznali, ze maja miasto (i jego budzet) w poszanowaniu, ale codziennie chetnie korzystaja ze wszystkiego, co miasto daje.
"Morena" czy Zaspa sa z UG/OBC fatalnie skomunikowane. Mowie o Zaspie oddalonej od SKM.
2017-07-10 14:25
Z Zaspy nie ma jak sie dostac na druga strone torow bo przeszkadzaja ogrodki dzialkowe...
2017-07-11 07:22
Potrzebny tunel pod torami na wysokości CH Oliwa
2017-07-10 16:43
Potrzebna na gwałt
2017-07-12 17:18
rozbudowa dróg w tym rejonie miasta ściągnie więcej samochodów do centralnego pasma usługowego Trójmiasta - a tam już dawno osiągnięto poziom nasycenia.
2017-07-10 12:30
myślę , że więcej się nie zatka,
2017-07-10 13:54
Od lat plany, a ta droga jest bardzo potrzebna. Okolica rozwija się. Już teraz odczuwalny jest brak dogodnego połączenia terenów położonych po dwóch stronach torów kolejowych (dla osób przyjeżdzających jak i okolicznych mieszkańców).
2017-07-10 15:48
Rezerwa, o ktorej mowisz przy odpowiedniej polityce zmiescilaby dwie przyjazne otoczeniu ulice, z 3-5 tys mieszkancow i tramwaj (choc sadze, ze rozsadniejszy bylby tramwaj wzdluz Kolobrzeskiej). Drugi tramwaj Zaspa -
Rezerwa, o ktorej mowisz przy odpowiedniej polityce zmiescilaby dwie przyjazne otoczeniu ulice, z 3-5 tys mieszkancow i tramwaj (choc sadze, ze rozsadniejszy bylby tramwaj wzdluz Kolobrzeskiej). Drugi tramwaj Zaspa - Wrzeszcz przebiegajacy przez lub niedaleko PKP Wrzeszcz i nagle sie okazuje, ze 1/3 samochodow jadacych z Zaspy ma realna alternatywe.
Oczywiscie do tego trzeba dodac odpowiedniej jakosci tabor i czestotliwosc. Wspolny bilet na wszystko w rozsadnej cenie tez na pewno pomoglby.
Nie budujmy jednak tylko drog - budujmy miasto.
2017-07-11 16:58
bo deweloperzy nie maja takiego obowiązku, a miasto nie nadąża,
jak zabudują zajezdnię wrzeszcz i polmozbyt, to Chrobrego i Kościuszki się zakorkują
a Czarny Dwór już stoi
2017-07-10 19:39
okaże się, że miasto ma receptę na korki które niewątpliwie tam powstaną - tunel pod Pachołkiem tymczasem odłożony na półkę z powodu niechęci mieszkańców oraz braku kasy
2017-07-10 20:19
Metrem do pracy. JAKIŚ apartament 24 m2 blisko skmki , tramwaju. Blisko spa i siłowni. Potem do trenera osobistego. Jakiś koktajl z protein. Chudy stek z poledwicy argentynskiej. Jazda skuterem do pracy, buspasem,
Metrem do pracy. JAKIŚ apartament 24 m2 blisko skmki , tramwaju. Blisko spa i siłowni. Potem do trenera osobistego. Jakiś koktajl z protein. Chudy stek z poledwicy argentynskiej. Jazda skuterem do pracy, buspasem, ktorego nie ma. Z pracy bym nie wychodził. Może rowerem elektrycznym. Ale mam 50 dych na karku i zrytą kondycję przez wódkę i faje, ktore za PRL były normą. Chcesz mnie wykończyć tym rowerem?
2017-07-10 11:34
Chciałbym być właścicielem tych działek :)
2017-07-10 13:19
każda w ramach obszaru do obwodnicy złotodajna żyła
2017-07-10 13:23
W oklicy pare mieszkań czynsz w górę :))))
2017-07-11 08:17
jesteś gazelo biznesu
2017-07-10 11:35
Straszliwe upchanie. Kurcze przecież w Gdańsku jest tyle miejsca. Czemu budują jeden za drugim między Strzyżą a Oliwą. Masakreska.
2017-07-10 11:49
Studenci nie będą musieli zmieniać wynajmowanych mieszkań zaczynając po studiach pracę w korpo ;)
2017-07-10 13:46
Chore, modernistyczne założenie planu zagospodarowania gdzie nakazywano - tu będziesz spał, tu jadł, tu pracował a tu wypoczywał. Między tymi miejscami będziesz musiał jechać samochodem po szerokich drogach - tak czy inaczej zatkanych (na to nie ma rady). Planiści żyją nadal w skompromitowanych pomysłach lat .40 ubiegłego wieku
2017-07-10 18:15
2017-07-10 14:29
wolisz te obwieszone szmatami baraki, które tam są teraz?
2017-07-10 15:49
Ale rzeczywiscie w tym momencie pewnie ta ziemia ma wiekszy potencjal finansowy i trzeba to zaakceptowac :)
2017-07-11 10:29
2017-08-24 18:25
2017-07-10 16:45
bo to gemoetryczny środek i każdy ma tam taką samą odległość
2017-07-10 17:04
2017-07-10 17:27
i wszystko jasne
2017-07-10 20:25
masz TPK - rusz 4litery , tam jest cisza i spokój. Miasto musi być w tym systemie gęste. Nie ma małych prywatnych , tanich elektrowni. Prąd, gaz i ropa jest w rekach panstwa. Osadnictwo także. Urzędasy nie pozwolą
masz TPK - rusz 4litery , tam jest cisza i spokój. Miasto musi być w tym systemie gęste. Nie ma małych prywatnych , tanich elektrowni. Prąd, gaz i ropa jest w rekach panstwa. Osadnictwo także. Urzędasy nie pozwolą wybudować domu bez prądu i wody, ścieków w srodku lasu jak na Alasce. Tam amerykabie przywieźli sobie drewniany dom z paczki i sami złożyli. Instrukcja była jak z Ikei. Można? Można...
2017-07-11 07:55
2017-07-10 11:36
2017-07-10 17:44
2017-07-10 11:36
Zapychające miasto farmy biurowe, mordory - interes publiczny legnie niestety, bezsensowna polityka miasta, smutne, są lepsze miejsca na tego typu inwestycje
2017-07-10 12:05
Moim zdaniem co do zasady to jest niezle miejsce. Miedzy Gdanskiem, a Gdynia. Z nowych biurowcow wzglednie blisko na PKM i SKM.
Ja bym jednak widzial tu troche pomyslu na zwiekszenie roznorodnosci zabudowy -
Moim zdaniem co do zasady to jest niezle miejsce. Miedzy Gdanskiem, a Gdynia. Z nowych biurowcow wzglednie blisko na PKM i SKM.
Ja bym jednak widzial tu troche pomyslu na zwiekszenie roznorodnosci zabudowy - moze choby hotel, moze nawet jakies apartamenty (chocby wynajmowane przez firmy dla swoich pracownikow w delegacji). Troche uslug.
Niebezpiecznie monofunkcyjnie sie tu robi.
2017-07-10 12:09
Np ulica Marynarki Polskiej jest fantastyczna na tego typu inwestycje
2017-07-10 13:26
o nie ,na to za*pie nie bede jezdzil
2017-07-10 13:23
I tak będą jeździli samochodami, więc można ten kompleks wybudować w dowolnym miejscu.
2017-07-10 13:37
i dziwne, ze wiekszosc ludzi jednak nie jezdzi tam samochodem.
2017-07-11 13:21
Miejsce dobre, tylko nie na typową monofunkcyjną zabudowę.
2017-07-10 17:46
2017-07-10 11:37
Tworzą mordor w stylu warszawskim. A później będzie jeden wielki zator.
2017-07-10 12:08
PKM co 10 minut, do tego tramwaj od Chlopskiej do WS.
Odpowiedni wezel komunikacyjny przy przystanku PKM i SKM. Rowery publiczne, aby ostatenie 500-1000m pojechac rowerem (3 minuty zamiast 10 pieszo), do
PKM co 10 minut, do tego tramwaj od Chlopskiej do WS.
Odpowiedni wezel komunikacyjny przy przystanku PKM i SKM. Rowery publiczne, aby ostatenie 500-1000m pojechac rowerem (3 minuty zamiast 10 pieszo), do tego wspolny bilet, odpowiedniej jakosci sklady, tak aby byla np. klima, moze wifi, ladowarka USB i da sie zyc.
Skoro miasto sie rozwija, to trzeba z tego korzystac. Tylko z glowa. Bo zaraz sie obudzimy z reka w nocniku.
Np. Morena i Zaspa sa wzglednie slabo polaczone komunikacja publiczna z tym "biurowiskiem".
2017-07-10 13:32
Np. spocony, śmierdzący potem pracownik banku w pomiętym ubraniu będzie obsługiwał klientów - rewelacja.
Pogoda deszczowa i śnieg to mały pikuś.
2017-07-10 14:02
że o zgrozo w takich kompleksach biurowych popularne stają się szafki i szatnie z prysznicami... no tak ale pewnie ty śmierdzisz po nocy w pomiętej pidżamie.
2017-07-10 14:21
poszerza wyobraźnię bardziej, niż jesteś sobie w stanie to wyobrazić.
2017-07-10 13:59
1bilet
2017-07-10 14:27
2018-02-24 13:24
Jakie widzisz podobieństwa?
2017-07-10 11:37
Skanska tak się chwali, że są eko, pro-natura, równowaga - a sami wnioskowali o zwiększenie liczby miejsc parkingowych. Żal
Walczcie o buspasy na Grunwaldzkiej, nowe szybkie linie autobusowe na wielopasmowych drogach a nie o parkingi z zatkaną Grunwaldzką. Albo zróbcie ogród na dachu, ścianę zieleni.
Ale nie parkingi....
2017-07-10 12:07
2017-07-10 12:11
Prosze zauwazyc, jaki dojazd jest np. z Zaspy czy z "Moreny". A to sa dzielnice, gdzie mieszka wielu pracownikow tego kompleksu.
Dodatkowo moze warto pomysleco jakichs szybkich autobusach, np. z petli
Prosze zauwazyc, jaki dojazd jest np. z Zaspy czy z "Moreny". A to sa dzielnice, gdzie mieszka wielu pracownikow tego kompleksu.
Dodatkowo moze warto pomysleco jakichs szybkich autobusach, np. z petli Swietokrzyska-Lostowicka-"Morena"- Slowackiego-Chrzanowskiego-PKM Strzyza-UG-OBC?
Autobus dedykowany dla studentow i pracownikow biurowych, jezdzacy np. tylko od 7 do 9.30 rano i od 15 do 18 wieczorem. Poza tymi godzinami - korzystac z normalnych, wolniejszych i sluzacych wszystkim polaczen tramwjoych i autobusowych.
2017-07-10 12:43
przecież to 20 minut piechotą
2017-07-10 14:23
Z Zaspy około 3 minuty jazdy.
2017-07-10 19:35
Zależy skąd na Zaspie
2017-07-10 14:00
2017-07-10 19:06
2017-07-10 20:08
w mroźny lub upalny dzień z dwójką dzieci.
ciekawe jak dojedziesz do złobka lub przedszkola.
2017-07-10 13:47
a ludzi tam bedzie przyjeżdżać około 3x więcej niż teraz
2017-07-10 11:38
to towarzystwo trzeba rozgonić zawsze zwycięża interes deweloperów a mieszkańcy mogą Adamowiczowi i urzędasom nadmuchać ...zawsze ta sama śpiewka , że najważniejsze by miasto rozwijało się a dotychczasowa zabudowa nie
to towarzystwo trzeba rozgonić zawsze zwycięża interes deweloperów a mieszkańcy mogą Adamowiczowi i urzędasom nadmuchać ...zawsze ta sama śpiewka , że najważniejsze by miasto rozwijało się a dotychczasowa zabudowa nie musi współgrać z nowymi koszmarami ciekawe czy ktoś wierzy , że plany zagospodarowania terenu przypadkowo są układane pod deweloperów .....nie ma przypadków są pieniądze
2017-07-10 13:00
ludzie mieszkają w sypialniach. Popatrz jak to wygląda w wielkich aglomeracjach. W miescie masz biurowce i stare zaszczane kamienice/bloki. po godzinach szczytu zycie toczy sie na obrzezach.
2017-07-10 13:41
A takze, skad swoja wiedze czerpiesz? Z antyprzykladow miast-maszyn a'la le Corbusier (modernizm), ktore sie juz doszczetnie zdyskredytowaly i zbankrutowaly, czy moze z nowoczesnej mysli urbanistycznej?
A takze, skad swoja wiedze czerpiesz? Z antyprzykladow miast-maszyn a'la le Corbusier (modernizm), ktore sie juz doszczetnie zdyskredytowaly i zbankrutowaly, czy moze z nowoczesnej mysli urbanistycznej?
Wajdeloty czy Stagiewna to tez byly ulice, gdzie nikt nie chcial zajsc. A jakos po drobnych korektach okazuje sie, ze to przyjazne i ciekawe miejsca. Pelne zycia. No chyba, ze Wyspa Spichrzow i Wajdeloty to dla Ciebie "obrzeza".
2017-07-10 13:42
TV i piwo z biedronki to przecietne "zycie miejskie" :)
2017-07-10 13:04
Pewnie chcialbys aby powstalo cos dla ludu. Park albo nawet parking pietrowy ale darmowy albo z cena sensowna na caly dzien. Ale to za malo. Bisnes buduje wiezowce. A to jest kasa. Park czy parking czy hotel nie zrobi lasy
2017-07-10 15:28
no lasy raczej nie zrobi )
2017-07-10 18:42
Tylko czemu wszystko w jednym miejscu?
2017-07-10 14:49
2017-07-11 12:55
czy przeprowadzono ekspertyzy budowlane, mieszkania - w blokach i domkach, w pobliżu Alchemii ulegają degradacji, - sufity pękają, drzwi nie można zamknąć, ściany pękają. Wszyscy pytani odpowiadają, że żadnych ekspertyz nie było
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.