2015-06-09 15:00
2015-06-09 15:29
Zastanawiam się dlaczego takie długie gwoździe 5-10cm? Wydaje mi się, że mniejsze byłyby bardziej niebezpieczne. Mam wrażenie, że to bardziej ostrzeżenie niż próba zrobienia krzywdy.
2015-06-09 16:12
a mi się wydaje, że to ktoś na dziki rozstawił
2015-06-10 09:46
wiadomo, jako ostrzeżenie... żenada, co to za kraj
2015-06-10 12:55
nie znasz się to poznaj, a póki tego nie zrobiłeś, to siedź cicho...
"Błogoslawieni nie mający nic do powiedzenia, którzy trzymają język za zębami"
2015-06-09 17:08
Wiadomo śledziownia
2015-06-09 17:53
2015-06-10 10:45
jakbyś miał wybór - zrównać Gdańsk z ziemią i zrobić boisko dla Lechii albo z Adamowiczem zrobić trójgdańsk co byś wybrał ?
2015-06-10 00:50
Ten z psem ...aha to tak
2015-06-10 11:01
myśliwi powinni non stop patrolować te lasy i łupać w te kundle aż huczy
2015-06-10 11:14
Na początek idź do lasu i łupnij łbem w drzewo, może zmądrzejesz!
2015-06-10 12:23
Widać ze ty nie masz właśnie rozumu!!Walnij się w tą głupią swoją głowę.
2015-06-10 12:52
Nałóż sobie duży garnek na łeb i przyp***dol w niego tłuczkiem do ziemniaków. Wrażenia niezapomniane.
2015-06-09 15:02
2015-06-09 15:19
A mnie przeszkadzają LUDZIE w lesie i co? Mam pułapki na nich zastawić?
2015-06-09 15:20
2015-06-09 15:24
Ludzie to syfiarze !!!
2015-06-09 15:51
2015-06-10 09:25
Mnie bardziej wszechobecne śmieci przeszkadzają, niż psy bez smyczy w lesie. One też muszą się gdzieś wybiegać, a terenów przeznaczonych do puszczania psów, nie ma.
2015-06-10 11:19
To że muszą to się zgodzę. Ale to właściciel biorąc psa powinien mu zagwarantować odpowiednie warunki, bez naruszania prawa i niesienia zagrożenia dla innych.
2015-08-26 20:52
No tak, mój pies jest grzeczny, nie poluje, pilnuje się, nie ucieka i nie podchodzi do ludzi, ale jedzeniem nie pogardzi, więc dlaczego on ma cierpieć przez głupotę innych i agresywne psy? Nienormalny jest ktoś kto
No tak, mój pies jest grzeczny, nie poluje, pilnuje się, nie ucieka i nie podchodzi do ludzi, ale jedzeniem nie pogardzi, więc dlaczego on ma cierpieć przez głupotę innych i agresywne psy? Nienormalny jest ktoś kto naraża życie zwierzęcia, nie lepiej zgłosić straży leśnej żeby częściej tam jeździli? Są inne sposoby na załatwianie takich spraw, a ten człowiek zalicza się już pod sadystę i psychopatę.
2015-06-10 12:51
2015-06-09 21:57
2015-06-10 09:47
... więc nic dziwnego że woli po lesie pochodzić.
2015-06-10 10:18
a gdzie ma być? Pustyni w 3 miescie nie mamy...
2015-06-10 09:18
Precz ze sr*jącymi ludźmi!
2015-06-09 15:31
Idąc tropem twojego "rozumowania" powinno się wytępić całą dziką zwierzynę w lasach, bo dla nich to naturalna toaleta.
2015-06-09 17:39
Zawsze sprzątam po swoim psie nawet w miejscach gdzie inni tego nie robią.
Osobiście jestem zdania, że właściciel który nie sprząta po swoim pupilu powinien być ukarany. Pies nie jest nic tutaj winny, więc karanie w opisany sposób zwierzęcia to zwykłe bestialstwo.
2015-06-09 23:03
Zabron psom sr*c
2015-06-09 18:46
Uważaj, bo jak zje, to będzie sr*ł gwoździami. Obyś wdepnął właśnie w taką kupę! I oby zabolało.
2015-06-09 20:28
2015-06-09 21:22
Właśnie o tej porze i dzisiaj także na Chełmie szaleje jakiś motocyklista. Ryk silnika jest nie do wytrzymania Wg twojego rozumowania powinnam położyć na jezdni deskę z nabitymi gwoździami ?
2015-06-09 22:07
Po co w ogóle ta policja czy straż jak nie egzekwują przepisów.
St. Leśnej nie widać nigdzie bo ci tylko by drzewo wycinali. Tacy sami szkodnicy jak te o****ne psy w lesie.
2015-06-09 22:20
skoro służby odpowiedzialne za porządek nie są w stanie go egzekwować, obywatel ma prawo się bronić.
2015-06-10 01:41
2015-06-09 21:44
Precz z preczownikiami!!!
Pieski biegac biegac
2015-06-09 22:05
A chore to jest to: "nikt w okolicy nie pamięta kiedy ostatnio widziano tam Straż Leśną".
2015-06-09 23:32
Kto lubi zwierzeta to mu nawet stolec na drodze nie przeszkadza bo slepy nie jest i widzi gdzie lazi a podlym ludziom przeszkadza wszystko.Taki charakter gnojowy i nic nie zmienisz.
2015-06-10 00:25
Bo sprzątnięcia nawet nie dopuszczasz do myśli?
2015-06-10 09:38
...dziki, misie, borsuki i inne lisy. To ci nie przeszkadza? Kupa mniej g*wniana od psiej? Banda idiotów.
2015-06-10 10:20
Sarny, dziki, borsuki, wiewiórki, lisy i inne nie sr*ją na środku ścieżki!
2015-06-10 10:39
Na środku ścieżek i chodników sr*ją właśnie psy prowadzone na metrowej smyczy i nigdy NIE PUSZCZANE. Normalny pies na defekację zapada w gęstwinę ;)
2015-06-10 14:33
A tak sie sklada ze nie mam psa i nigdy nie mialam ale mam po to oczy zeby patrzec gdzie .Mi zadne zwierze nie przeszkadza bo kocham wszystkie .Niestety coraz wiecej podlych ludzi a swiecie co przszkadza nawet jak kot czy pies droga przechodzi .Taki charakter gnojowy i nic nie zrobisz.Tylko patrzec i dziwic sie glupocie.
2015-06-10 14:41
Co chwile czyta sie jakies wiadomosci ze psa podpalili,oblali woda i pradem porazili;zabili lopata itd.Ja sie pytam czy oni sadza ze sa niesmiertelni.Przyjdzie na nich pora i zaplaca za wszystko co zrobili.Chorzy ludzie i nawet psychiatra juz tam nic nie pomoze.
2015-06-10 09:10
2015-06-10 09:05
wybiorę się pobiegać w lesie to zaraz jakieś bydle podbiega i muszę stać nieruchomo bo morda atakująca ujada a zanim pancio podbiegnie i powie, że jest miły i nic nie zrobi to chwilę się zastanawiam nad przebiegiem
wybiorę się pobiegać w lesie to zaraz jakieś bydle podbiega i muszę stać nieruchomo bo morda atakująca ujada a zanim pancio podbiegnie i powie, że jest miły i nic nie zrobi to chwilę się zastanawiam nad przebiegiem leczenia po pogryzieniu, w mieście ok nie chcą mnie pogryźć ale biegnę slalomem bo gów-na na potęgę są wszechobecne, albo szkło - po browarach a to już naczelne tak robią to już wogóle dramat do uśpienia gnidy...
Rowerem. To samo tyle, że w mieście też nawet ze smyczy potrafi się rzucić tyle, że nie dobiega. Na wioskach szlak rowerowy a tu bramy pootwierane i jak nie przycisnę ostro co mnie wiejski kundel nie dopadnie to muszę się zatrzymać zamknąć oczy i z żalem spryskać go gazem obronnym... do dziś nie wiem co się dzieje z takim psem ale cóż, ja się bronię.
2015-06-10 09:14
next time już nie pobiegnie za rowerzystą co jest cenna nauczką więc nie miej wyrzutów sumienia
2015-06-10 10:37
A ja nie lubię, jak koło mnie biegają rozwrzeszczane dzieci. I też mam gaz.
2015-06-10 17:37
won!
2015-06-10 09:41
Ciekawe, my codziennie spacerujemy po tym lesie zarówno po ścieżkach wybieganych jak i dzikich, i ANI RAZU nie wdepneliśmy w żadną kupę (psią, sarnią, lisia czy ludzką), żaden pies (bez smyczy!!!) nigdy się na nas nie
Ciekawe, my codziennie spacerujemy po tym lesie zarówno po ścieżkach wybieganych jak i dzikich, i ANI RAZU nie wdepneliśmy w żadną kupę (psią, sarnią, lisia czy ludzką), żaden pies (bez smyczy!!!) nigdy się na nas nie rzucił, ba- nawet nie zaszczekał! Widać poznają się na ludziach....
Najczęstszym problemem jest potłuczone szkło i masa śmieci.
2015-06-10 10:26
Jesteś chyba chodząca kupą nieszczęścia skoro tak przyciągasz pecha. Współczuję. Również jeżdżę dużo na rowerze i jakoś mnie nic nie goni i nie łapie za nogawki.
2015-06-10 17:36
kundle wiejskie by cię zjadły panie kupo
2016-09-13 23:44
Jak widać pies dobry trener ... Musisz szybciej spitalac
2015-06-10 09:46
tak k**wa w lesie Cie psie g**no razi
2015-06-10 12:51
ze sr..jącymi zxc!!!
2015-06-10 21:41
A co ci ta kupa w lesie przeszkadza , czołgasz się po krzakach a może ty jakiś zbok jesteś?
2016-09-13 23:40
A ty idioto nie sr*sz ? ..... Wiele ludzi sprząta po swoich pupilach .... A psiaki nie sa niczemu winne ... I tylko idiota może robić coś takiego... Życzę tobie żeby ktoś przez przypadek wrzucił ci coś takiego do jedzenia... Może zdechniesz ...
2015-06-09 15:03
Pies bez kagańca.
2015-06-09 15:33
"...Pozostaje więc spacerować po lesie na Obłużu zgodnie z przepisami - czyli z psami na smyczy..."
2015-06-09 15:58
A właściciel w kagańcu
2015-06-09 17:05
2015-06-09 22:57
A kaganiec gd
2015-06-09 15:45
Od kiedy pies na smyczy ma obowiązek mieć kaganiec? Może lepiej najpierw znać temat a później się wypowiadać.
2015-06-09 22:59
Zawsze. Poczytaj przepisy.
2015-06-10 09:26
przepisy jasno mówią, że pies na smyczy nie musi być w kagańcu. Zgodnie z § 28 pkt. 6 ustawy o ochronie zwierząt na terenach przeznaczonych do wspólnego użytku psy powinny być wyprowadzane na smyczy, a jedynie zwierzęta
przepisy jasno mówią, że pies na smyczy nie musi być w kagańcu. Zgodnie z § 28 pkt. 6 ustawy o ochronie zwierząt na terenach przeznaczonych do wspólnego użytku psy powinny być wyprowadzane na smyczy, a jedynie zwierzęta agresywne lub mogące stanowić zagrożenie dla otoczenia również w kagańcach i pod opieką osób dorosłych, które zapewnią sprawowanie nad nimi kontroli.
2015-06-10 10:36
"Osoba utrzymująca psa, wyprowadzając go poza teren własnej posesji, a w przypadku nieruchomości, w której znajduje się więcej niż jeden lokal, także na nieruchomość wspólną, ma obowiązek prowadzenia psa na smyczy, a psa należącego do ras uznanych za agresywne lub mieszańca tych ras, prowadzenia także w kagańcu."
2015-06-09 20:19
Dokładnie i ta idiotka pod żółtkiem co zostawia psa uwiązanego na smyczy a on wyje, taki biały pies. Pies nie winny a tą debilkę też uwiązałbym kiedyś żeby zrozumiała że pies to nie rower.
2015-06-10 11:07
Widać, że jesteś ogranicznikiem;)
2015-06-10 17:01
Nie musi mieć kagańca, właściciel ma mieć kontrolę nad psem
2015-06-09 15:04
chyba ze lubicie jak wasze pieski próbują zagryźć sarnę lub inne zwierze
2015-06-09 15:34
Ja swojego już dwukrotnie odwołałem jak stal nosem w nos z dzikiem, dosłownie kilka metrów. Kwestia tresury. Jeden będzie chodził "przepisowo" na smyczy a pies mu się wyrwie, drugi może puścić luzem, bo ma psa odpowiednio ustawionego.
2015-06-09 15:54
Zanim ktoś zacznie się oburzać, że pies luzem po rezerwacie biega.
2015-06-09 16:00
2015-06-09 15:55
Wystarczy, że zacznie gonić dla "zabawy", wystraszony zwierzak sam może sobie krzywdę zrobić.
2015-06-09 17:06
Ubraniu
2015-06-09 17:10
W lesie wogóle niepowinno byc psa
2015-06-09 17:44
Człowieka tym bardziej..
2015-06-10 21:48
Tak a gdzie powinien byc? Baranie\? Pies oczywiście
2015-06-09 23:35
Prosze zwrocic uwage na to ile polowcow ,niemieckich mysliwych tlucze z giwer naszej zwierzyny co rocznie bo kola lowieckie dostaja za to kase >???!!!
Prosze sie tym zainteresowac,a las jest dla wszystkich,dla dzika ,psa i czlowieka.Jak sie ktos boi to niech siedzi w bloku.
2015-06-10 09:09
Psy w lesie na smyczy bo las jest dla zwierząt... w takim razie czym jest PIES ?!
Nikt nie trzyma dzików,jeleni, lisów, kotów, kun itd na smyczy. Nikt nie każe w lesie po nich sprzątać. Czepiacie się tylko i
Psy w lesie na smyczy bo las jest dla zwierząt... w takim razie czym jest PIES ?!
Nikt nie trzyma dzików,jeleni, lisów, kotów, kun itd na smyczy. Nikt nie każe w lesie po nich sprzątać. Czepiacie się tylko i wyłącznie psiaków.
Mojego nie raz pogoniła locha. Raz dostał z kopyta od konia bo podszedł. Czy robie z tego ambaras ? Nie !
Zaczynają się chodniki, to smyczka i ładnie przy nóżce. Zrobi kupala to sprzątam.
Nikt mnie nie przekona żebym to robił w lesie !
2015-06-10 21:45
To ty chyba masz tygrysa bo jeszcze nie widz alem burka domowego co by z sarna chciał się ścigać , może weź ty raz do lasu idź i zobacz najpierw saren bhha
2015-06-09 15:05
Ale nasuwa się pytanie czy Hades w lesie był na smyczy - jak nakazują przepisy?
Odp: Jakby był to by miecha nie zjadł.
Sznaucer to kawał pasa, a ten Chińczyk ze zdjęcia to nawet obronny i tak bez smyczy i kagańców?
2015-06-09 15:12
A czytać ze zrozumieniem potrafisz ignorancie,czy tylko bredzić potrafisz?
"....Na szczęście dla siebie i swojego pupila nasza czytelniczka spaceruje w lesie z psem na smyczy. Dzięki temu udało się jej szybko wyrwać z pyska sznaucera kawał mięsa...."
2015-06-09 15:19
prawdę, całą prawdę i tylko prawdę.
I nie tylko pies był na smyczy, ale jeszcze do tego w kagańcu.
A pani miała ze sobą zestaw do sprzątanie po psie, który po użyciu zaniosła karnie do śmietnika.
2015-06-09 16:58
Z całą pewnością wiesz lepiej. Byłeś i widziałeś zapewne, czyż nie? A może mierzysz innych swoją miarką ?
2015-06-09 19:24
to miarą wielokrotnie codziennie obserwowanych sytuacji?
2015-06-09 20:32
Chodzi po lesie i obserwuje sr*jące psy? Cóż, co kto lubi...
2015-06-10 07:39
Każdy sądzi sam po sobie, i to że 99% ludzi robi tak jak robi, nie oznacza, że ta Pani jest jedną z takich osób. Mój pies chodzi na smyczy zawsze i wszędzie, zwłaszcza latem, bo za kotem jest zdolny pobiec na drugi
Każdy sądzi sam po sobie, i to że 99% ludzi robi tak jak robi, nie oznacza, że ta Pani jest jedną z takich osób. Mój pies chodzi na smyczy zawsze i wszędzie, zwłaszcza latem, bo za kotem jest zdolny pobiec na drugi koniec świata, więc nie puszczam, a mimo to w trawie zawsze znajdzie sobie jakiś "kąsek", bo przecież nie będę chodziła z głową przy nosie psa i patrzyła, co tam sobie niucha.
2015-06-10 09:42
twojego psa. Po mieszkaniu też na smyczy chodzi?
2015-06-10 18:59
Moj pies ma do wybiegania inne miejsca niż las, gdzie może zjeść mięso nabite gwozdziami. Ale nie zamierzam Ci się z tego tłumaczyć :)
2015-06-09 15:12
Był na smyczy, nie umiemy czytać?
2015-06-09 15:23
nie umiem czytać ze zrozumieniem, taką mamy teraz edukację, tylko koszty ciąć.
2015-06-09 19:06
Różnimy się tylko tym, że ja nie wierzę tępo we wszystko co czytam bez najmniejszej refleksji.
wystarczy wejść do lasu i zobaczyć ile pupilków chodzi na smyczach, ale co tam przecież gdzieś wybiegać się muszą.
I nie przepraszaj w moim imieniu żałosny prowokatorku
2015-06-09 20:33
No tak, Ty wiesz lepiej. Jak w lesie, to musiał być bez smyczy i do tego zamach. LoL.
2015-06-09 23:05
Na smyczy był, ale mięcho miał już w pysku. To coś mało daje taka smycz. Jakby to było dziecko, już by miało rany. Dlatego pies ma mieć kaganiec.
2015-06-10 11:16
A jakby to była matka, to by siedziała z tyłu. Ty lepiej się martw, czy ci dziecka pijak w aucie nie zabije, a nie pies, bo na to są większe szanse!
2015-06-09 17:13
Na plocie bylo napisane d*pa chcialem poglaskac i mi drzazga weszla
2015-06-09 16:46
A mięso ze śmietnika - akurat mam dostęp, także koszt żaden ;)
Zostanę jak Nożycoręki pogromcą psów!
2015-06-09 17:46
Znajdziemy pana.
2015-06-09 17:46
mam tylko nadzieję, że ktoś nie lubiący drących się bachorów poczęstuje twojego cukierkiem z niespodzianką
2015-06-10 10:35
Pies to zwierzę, a dziecko to człowiek. Proszę nie obniżać poziomu dyskusji. Nie jest tak jak część osób mówi, że "choć maleńki, on nie gryzie proszę się nie bać" a pies i tak skacze i to on wyprowadza właściciela, a nie odwrotnie. Każdy treser to powie, że choć by nie wiadomo jak wyszkolić psa to i tak instynktu łowieckiego się nie oszuka.
2015-06-10 11:17
Pies zaspokaja instynkt łowiecki przy misce, a nie cudzymi bachorami.
2015-06-10 16:24
Dla mnie liczy się bardziej mój pies niż obcy człowiek. A jak ktoś ma zamiar obrażać mojego psa sugerując że gryzie to mogę mu obić facjate
2015-06-10 19:04
W ten sposób możesz wydać na siebie wyrok
2015-06-10 10:38
Taki system, w którym smycz rozciąga się na długość przeważnie ok. 5m, cały czas pozostając w naprężeniu, a można ją sobie dodatkowo w każdym momencie zablokować, żeby np. ściągnąć psa do siebie. Jest to bardzo wygodne
Taki system, w którym smycz rozciąga się na długość przeważnie ok. 5m, cały czas pozostając w naprężeniu, a można ją sobie dodatkowo w każdym momencie zablokować, żeby np. ściągnąć psa do siebie. Jest to bardzo wygodne zwłaszcza przy psach bardziej ruchliwych - on sobie orbituje wokół Ciebie, a Ty idziesz spokojnie. Myślę, że pani ta mogła mieć psa na takiej właśnie smyczy.
2015-06-10 13:31
g*wno sie znasz na psach. Jak sr*sz w gacie ze strachu to schowaj się pod pierzyną
2015-06-10 16:19
Przecież jest wyraźnie napisane, że pies był na smyczy.
2015-06-10 21:58
Nie wiem, czy szanowny czytelnik ironizuje, czy nie potrafi czytać.
Pozdrawiam
2015-06-12 16:16
Skoro obronny to znaczy że broni a nie sam atakuje. Nie fikaj to nic nie zrobi
2015-06-09 15:07
2015-06-09 15:33
popieram!
2015-06-09 15:49
Zabijesz wszelkie dziki, sarny i całe ptactwo?
2015-06-09 15:52
niekoniecznie na literę N
2015-06-09 15:59
2015-06-09 16:03
teraz trzeba na ciebie zastawic,ale taka,zeby ci leb urwalo!
2015-06-09 18:03
niedlugo złapiesz się na pułapkę zastawiona na ciebie "bohaterze"
2015-06-10 09:05
a jak sr*ją sarenki, ptaki, zające, koty itd. to ci nie przeszkadza??
2015-06-10 11:51
No i obudziłeś się z moczem na pościeli i zawołałeś mamo ptaszek mnie boli... współczuję Ci nie głupoty ale debilizmu w wypowiedziach na internetowych forach trolu
2015-06-09 15:12
Obłuże to najbardziej zasr*na dzielnica i bardzo dobrze, że ktoś wziął się za porządek, a pańci Hadesa mandat, że taki duży pies bez kagańca i smyczy biega.
2015-06-09 15:15
Przestańcie durnie pisać że nie miał smyczy i bez kagańca. Pies był na smyczy,co jest napisane wyraźnie a kagańca pies nie musi mieć jeśli nie jest rasą uznawaną za niebezpieczną,znawcy od siedmiu boleści,żal mi was jadowite węże.....
2015-06-09 15:21
dostałeś już premię za wpis od wiadomego smrodzyka?
2015-06-09 15:26
Brak argumentów, co?
2015-06-09 15:34
a i ksiądz się ucieszy, jak mu trochę kasy wpadnie, nieważne w jakiej intencji.
Pecunia non olet.
2015-06-09 15:40
A ty nasyciłeś już głód trollu? Przecież prawdę napisała, w artykule jest napisane, że pies był na smyczy, a w komentarzach sam hejt. I nie rozumiem czemu od razu plujesz bez żadnego powodu.
2015-06-09 15:44
Jak sama (sam?) hejtuje to jest O.K., ale jak ktoś ją (jego?) hejtuje to już obraza majestatu?
A wyzwiska od 'durni' to co według ciebie jest? nie hejt?
Pani spacerowała po lesie ze sznaucerem - to nie jest rasa niebezpieczna?
Moja racja jest mojsza, prawda?
2015-06-09 16:01
Ona nie kierowała obelg do nikogo konkretnego, a ty tak. Poza tym ona ma argument, napisała jak uważa i wyraziła swoje zdziwienie (lub zażenowanie) a ty zamiast napisać " nie zgadzam się" nieuzasadnienie hejtujesz.
2015-06-09 16:15
i nie chciała powiedzieć durnie, tylko 'darling' , taka elokwentna.
a wstęp: "przestańcie durnie pisać..." to do kogo był skierowany?
Do bratobójcy z Żoliborza?
2015-06-10 07:14
w tym zdaniu "durnie" to przymiotnik. jak w "przestańcie głupio pisać".
"przestańcie, durnie, pisać" byłoby obraźliwe.
2015-06-10 09:23
Nasza wina polega na tym, że czytamy tak jak ten yntelygent zapisał.
To nie my nie umiemy czytać, to analfabeta dobrał się do klawiatury.
Skoro nie potrafi stworzyć przymiotnika odrzeczownikowego to może błyśnie intelektem i użyje innego słowa?
2015-06-09 15:29
2015-06-09 15:35
2015-06-09 15:29
mawiał jakiśtam myśliciel, nie pamiętam który
2015-06-09 15:39
2015-06-09 16:13
Tylko ukrywany. Tak to należy rozumieć.
2015-06-09 18:02
...trzyma się zwierząt, bo mają małe wymagania. Mało to jest dziwaków i poyebów, z którymi nikt nie wytrzymał, więc się na stare lata zwierzętami otaczają?
2015-06-09 21:36
2015-06-09 16:33
Ssssssssssss............
2015-06-09 19:11
Ze pies bez smyczy po lesie łaził???
Miała na tyle zdrowego rozsądku, żeby uniknąć mandatu i to tyle
2015-06-09 19:33
2015-06-09 17:00
Czytanie ze zrozumieniem - czytelniczka spaceruje po lesie z psem na smyczy. A pańciowi lisowi to już chyba cofnięcie do podstawówki nie pomoże....
2015-06-09 18:03
...jakaś świadomość wreszcie się budzi.
2015-06-09 20:34
Raczej troglodycka mentalność trzyma się w narodzie dobrze. Granatem od pługa oderwani...
2015-06-09 21:18
I dlatego każdy obowiązkowo trzyma psa, nie wiadomo po co. Może go nienawidzić, ale trzymać będzie. Tylko dlatego psa, bo krowa by się w M2 nie zmieściła. Atawizm taki.
2015-06-09 22:12
Tobie pewnie za zwierzę w domu wystarczy osioł w lustrze ;)
2015-06-10 09:16
nawet na 15 m2 z 4-osobową rodziną
2015-06-10 09:43
to może przymusowa kastracja, bo mi to przeszkadza? Banda świrów.
2015-06-10 17:02
A ty gdzie sr*sz?
2015-06-09 15:12
Brawo, hehehe. Won z psami.
2015-06-09 15:24
2015-06-09 22:13
Las jest dla dzikiej przyrody a nie zmanierowanych kundli i ich bezmyślnych właścicieli.
2015-06-10 21:56
Fajnie napisałeś a teraz "spi*szaj dziadu boś głupi i bezmyślny
2015-06-09 16:23
i wtedy dopiero bedzie "hehe"
2015-06-09 22:15
od lasu z dala się trzymaj, i pchlacza tam nie wprowadzaj.
2015-08-07 10:30
won z Twoim patalogicznym bękartem który codziennie drze ryja na placu zabaw
2015-06-09 19:35
Won z takimi ludzmi ja ty...
2015-06-09 22:16
2015-06-09 20:17
Oto Polacy- chrześcijanie, rodacy Wojtyły...
2015-06-09 22:11
Wojtyły , wielu noblistów ludzi sławnych.a ty zajadły,nienawistny,wredny, mściwy łbie masz problem ze swoją głową biedna ,, zojo,,
2015-06-10 11:58
Brawo hehe won z debilami twojego pokroju
2015-06-09 15:14
Las dla kundli nie dla ludzi takie czasy nastały niestety.
Wszystko osr*ne, niech ci miłośnicy pchlarzy zaczną sprzątać po swoich pupilach. Czemu nie poruszycie tego tematu kochane trójmiato.pl?
A te mięsa z gwoździami to pewnie sami miłośnicy piesków podrzucają żeby był temat do dyskusji inny niż osr*ne osiedla.
2015-06-09 15:22
A kto posprząta po WAS? Ludzie to największe brudasy! Przeszkadza wam g*wno w lesie, które się rozłoży, ale wystarczy popatrzeć co zostawiają ludzie po grillach czy innych imprezach !
2015-06-09 15:29
Skoro twierdzisz że ludzie to brudasy to bardzo wiele o tobie świadczy.
Każdy mierzy własną miarą i jeśli ty robisz syf wokół siebie nie oznacza to że robią go inni.
Nawiasem mówiąc moja ocena, również w
Skoro twierdzisz że ludzie to brudasy to bardzo wiele o tobie świadczy.
Każdy mierzy własną miarą i jeśli ty robisz syf wokół siebie nie oznacza to że robią go inni.
Nawiasem mówiąc moja ocena, również w myśl tej zasady, opiera się na własnych słabościach i wiem ze mi by się nie chciało sprzątać po piesku więc taki obowiązek sobie podarowałem i nie mam pupila.
P.S. podziwiam ludzi którym się chce i sprzątają, niecodzienny to widok ale jest :D
2015-06-09 15:37
Jeśli powodem dla którego nie masz psa jest to, że wiesz, że nie chciałoby ci sie po nim sprzątać to powiem ci, że bardziej cynicznej wypowiedzi tu nie słyszałem. Szok
2015-06-09 16:58
Bez komentarza
2015-06-10 08:45
Oczywiście, że ludzie to największe brudasy. Wystarczy spojrzeć na leżące pod krzakami "papierzaki". Do tego dochodzą wszędzie sikające dzieciary. I zdurniałe matki, które wysadzają swoje młode pod drzewami i upychają
Oczywiście, że ludzie to największe brudasy. Wystarczy spojrzeć na leżące pod krzakami "papierzaki". Do tego dochodzą wszędzie sikające dzieciary. I zdurniałe matki, które wysadzają swoje młode pod drzewami i upychają pieluchy i chusteczki pod krzaki, "bo przecież tam nie widać, a jak nie widać, to znaczy, że tego nie ma". Jak na plaży jest zakaz wprowadzania psów, to nie wprowadzam. Ale zaraz obok powinien być zakaz sikających w wykopaną dziurę dzieci. Że się to zdarzy dwulatkowi, ok, ale 6-cio letnia dziewczynka? Ktoś ją musiał tego nauczyć, pokazać. W sumie nieodpowiedzialni właściciele psów, to ta sama rasa, co nieodpowiedzialni rodzice.
2015-06-09 20:04
2015-06-09 20:25
To ze nie sprzątają to jest stwierdzony fakt jakiemu nie próbowałeś nawet zaprzeczać. Więc nie rozumiem co cie boli. Jestem na nie, nie podoba mi się fakt iż właściciele nie sprzątają i jest syf, brut i smród.
To ze nie sprzątają to jest stwierdzony fakt jakiemu nie próbowałeś nawet zaprzeczać. Więc nie rozumiem co cie boli. Jestem na nie, nie podoba mi się fakt iż właściciele nie sprzątają i jest syf, brut i smród.
Argument iż ludzie to więksi syfiarze jest również idiotyczny co niedorzeczny.
Cała dyskusja zmierza do tego właśnie iż ludzie są syfiarzami, w tym przypadku właściciele psów. Nie pies tu jest winny lecz człowiek.
Nie jestem miłośnikiem czworonogów a ty nazywasz mnie cynikiem, masz problem z prostym, logicznym rozumowaniem.
Nawiąże do mojej poprzedniej wypowiedzi iż nie wszyscy właściciele tak robią, niektórzy sprzątają.
Podejrzewam iż ty właśnie masz czworonoga i dokucza ci fakt że wiążą się z tym pewne przykre obowiązki o których najchętniej byś zapomniał, bo w końcu kupeczka w lesie się rozłoży, takim tokiem myślenia to rozłoży się w każdym innym miejscu tak samo wiec po co sprzątać, czy to jest chodnik, trawnik piaskownica czy park.
2015-06-10 07:43
a kupa gołębia na samochodzie nie przeszkadza?
2015-06-09 23:51
Pchlarz i syfiarz to kot ja mam psa dbam o niego biega luzem w lesie szkod niebrobi ...
2015-06-09 23:54
Kot psa pozaraza chorobami, posiadacze psa maja obowiazek szczepien a kota nie zaszczepia nikt i to przez koty psy choruja a zwiezyna w lesie jest spokojna tylko ludzie tepi jak bie umieja wziac swojego zwierzaka dopilnowac
2015-06-10 11:57
Nienawidzisz zwierząt, współczuję Twojej rodzinie, znajomym, współpracownikom, musisz jędzo ociekać jadem....
2015-06-10 21:59
Fajnie , że tematem jest pies w lesiei gwozdziach a a ty nawijasz o sr*niu ....powodzenia i nie zapomnij spuścić wody
2015-06-09 15:15
Pies ze zdjęcia to nie jork wielkości myszy, moim zdaniem powinno się zacząć wyjaśniać sprawę od dopier******* Pani Monice mandatu za brak kagańca.
2015-06-09 15:48
Tak to jest, jak ktoś wypowiada się na temat, bez przeczytania tekstu.
Po pierwsze, wlascicielka psa utrzymuje, że ten był na smyczy i posiadał kaganiec.
Po drugie - pies na zdjeciu naprawde przypomina sznaucera według Ciebie?
Szok.
2015-06-09 16:00
2015-06-09 17:39
I w tym kagańcu szarpał mięso.
2015-06-09 16:36
Zaj...istym jesteś intelektualistą: pani piesek chciał zjeść mięsko, pani się przeraziła i napisała do portalu, a ten natychmiast wysłał swoich fotoreporterów, którzy sfotografowali psa bez smyczy i kagańca. Dobre ;D
2015-06-09 19:32
Mam zacząć podrzucać cukierki z trutką na place zabaw ?
2015-06-10 12:00
Czytanie w tym przypadku tego artykułu ze zrozumieniem nie boli ale to trzeba nauczyć się w przedszkolu, ale nie ma to jak zabłysnąć pseudo inteligencją.
2015-06-10 13:29
g*wno się znasz na psach. Leje na paranoików i najlepiej by był wbić takim rozum doi głowy
2015-06-11 11:27
a jak nie to do odstrzału
2015-06-12 09:13
Jeden cios i plujesz krwią
2015-06-11 20:20
za brak kagańca na jej pysku.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.