2017-01-31 11:07
Wypadałoby teraz, żeby Budyń wygonił instytut Bolka z ECS, gdzie udostępniono mu za friko siedzibę (za friko=na koszt podatników)
Nie widzę powodu, żeby wspomagać z pieniędzy publicznych taką działalność w świetle wieloletnich kłamstw i zaprzeczeń na temat jego współpracy z SB.
2017-01-31 11:09
2017-01-31 11:28
Spotkanie z prowadzacym?
2017-01-31 14:23
Na podstawie przedstawiania Wałęsy przez Gazetę Wyborczą w kolejnych latach - ba nawet w miesiącach. Kiedyś Michnik nosił teczkę Wałęsie a potem gazeta opisywała go w zależności od potrzeb.
2017-02-01 01:08
Był "Bolkiem"; został symbolem.
Niestety nie zachowuje się jak symbol.
Mimo wszystko w moich oczach to nasza polska Ikona!
Moja rada:
Przyznaj się panie Lechu, rozsądni ludzie nie będą mieli z tym problemu.
Z czasem szum ucichnie i pozostanie to co zrobiłeś dla Polski, dla mnie.
2017-01-31 12:17
zaraz zaczną kwiczeć pisowskie lemingi, czekają tylko na sms z przekazem dnia bezmyślne trole
2017-01-31 12:25
Nie popłacz się.
2017-01-31 12:59
Bezmyślne trolle.A mało afer masz na dzisiaj a wczoraj z nieruchomosciami a kopiowanie sejmu,fotela Marszałka a pięć tu a złodziej kijowski a mazgula a sowa i przyjaciele a....... a........Włazpod kamień bo tam jest tluku twoje miejsce.
2017-02-01 01:13
"Pisowskie lemingi" - ciekawy oksymoron.
Nie jestem "pisowcem", nie czuję się też lemingiem, ale zawsze jestem za prawdą.
2017-01-31 13:03
Kwik czy jazgot , mi to wisi, tylko się zastanawiam że SB walczyło ze swoim agentem, podobno Bolek czy Balbina wszystko jedno i dzisiaj odniesiono jakiś tam sukces, przypadek czy co !
2017-01-31 15:50
to SB współpracowało z Wałęsą
2017-01-31 17:20
2017-01-31 21:59
na świński kwik bolszewików z PIS d. PZPR
2017-02-01 09:27
2017-01-31 11:15
A to Bolek jeden,a jednak.....
2017-01-31 12:11
Moja opinia o nim jest zdecydowanie negatywna i stała.
2017-01-31 11:15
Jakieś propozycje?
2017-01-31 11:16
proponuję Floriana Ceynowę
2017-01-31 12:05
W sumie żadna zmiana, ale jednak byłaby nazwa zgodna z prawdą.
2017-01-31 12:28
by pasowało
2017-02-01 07:42
"Kaczyński brothers airport" plus pomnik Lecha i na tyle skromny krzyż coby samoloty nie haczyły
2017-01-31 11:17
Bohdan Staszynski - zabójca Stefana Bandery.
2017-02-01 09:34
Nie przejdzie bo był żydem i zaraz jakiś historyk z ipnu wykryje spisek i znajdzie na niego papiery.
2017-02-01 09:38
...
2017-01-31 11:21
2017-01-31 11:28
Proponuje Ferdynanda Kiepskiego
2017-01-31 11:29
ten sam poziom IQ
2017-01-31 12:21
Nie obrażaj Ferdynanda.
2017-01-31 12:49
Ferdek charakteryzuje się większą elokwencją i inteligencją niż były prezydent.
2017-01-31 15:39
Poza tym, warto tu przypomniec, ze chodzi o lata '70.
Najglupsze jest to, ze upieral sie jak frajer, ze nie wspolpracowal. Mogl to rozegrac zupelnie inaczej, ale widac za glupi.
Szkoda, ze teraz PiS bedzie to eksploatowal przez najblizsze 5 lat.
2017-01-31 13:05
Zdecydowanie Paździoch.
2017-01-31 11:31
Obrońców Westerplatte
2017-01-31 11:53
Bartoszewski.
Żartowałem.
2017-01-31 12:07
Bolek Gdansk Airport
2017-01-31 12:29
dla ciebie Pan Bolesław!
2017-01-31 12:07
Proponuję Andrzeja Jaworskiego
2017-01-31 15:03
Ten to kolejny pisowski karierowicz- teraz PZU.
2017-01-31 12:17
2017-01-31 12:21
Pod warunkiem, że wykażesz, co też ten cały Płażyński zrobił dobrego dla ludzi.
2017-01-31 15:40
Przepraszam, polegl.
2017-01-31 13:07
Jedyny z pelo uczciwy polityk.Dzięki Niemu Polacy ze wschodu mogli i mogą wrócić do SWOJEGO KRAJU.Na poltusku też się poznał
2017-01-31 13:15
Nawet jeżeli tak jest jak piszesz, choć należy do tego z dużym dystansem, to nie jest wystarczający powód do tego, by cokolwiek nazywać jego imieniem i nazwiskiem.
2017-01-31 15:42
Mimo wszystko jest to czlowiek, ktory byl rozpoznawalny i pracowal na rzecz Polski przez kilka lat.
Niezaleznie jednak od tego, czy Walesa byl Bolkiem czy nie zawsze czlowiekiem byl przecietnym i glupim.
rozwiń...
Mimo wszystko jest to czlowiek, ktory byl rozpoznawalny i pracowal na rzecz Polski przez kilka lat.
Niezaleznie jednak od tego, czy Walesa byl Bolkiem czy nie zawsze czlowiekiem byl przecietnym i glupim.
Natomiast jest symbolem walki z komunizmem, niewazne jak bardzo to denerwuje Kaczynskiego.
Myle sie, czy te dokumenty dotycza lat 70, a nie 80 i pozniejszych? Oczywiscie o tym wszyscy milcza. Jak trzeba bylo ryzykowac to siedzieli w domu, teraz robia sie na bohaterow. Wstyd.
2017-01-31 18:35
Rozpoznawalny jest np. Tusk ale to nie powód by jego imieniem nazywać ulice w Polsce. Chyba, ze w Niemczech.
Wielu ryzykowało i oprócz problemów nic z tego nie mieli. Inni nie ryzykowali i ubierają się w strój bohatera. I teraz odcinają kupony.
2017-01-31 14:57
2017-01-31 15:04
Wystarczy gazoport jego imieniem.... jaja jakieś.
2017-01-31 15:33
2017-01-31 15:42
2017-01-31 15:02
Lech Wałęsa International Airport. Jestem dumny
2017-01-31 15:33
2017-01-31 16:51
2017-01-31 18:44
Będą latać tylko tupolewy w jedna stronę do rosji
2017-01-31 22:01
Kiszczaka?
2017-02-01 01:15
Lech może zostać. Zmiany będą tańsze.
Nzwisko... widomo jakie.
2017-01-31 11:22
Podwyżkę trzeba ludziom dać. A co Adamowicz zrobił z kierowcami w ZKM czy GAiT zastraszył ich ,po przez ucinanie premii i chorymi ustawami i teraz się boja i oto władzy z PO chodzi zastraszają ludzi KIEROWCY SAMI PŁACA ZA NAPRAWY
2017-01-31 11:44
Np. z Panem K. Wyszkowskim?
2017-01-31 12:07
O i tutaj trafił Pan w sedno !
2017-01-31 13:06
Spokojnie zmieni się władza i na niego coś mogą znaleźć.
2017-01-31 19:30
Czyli prosto w g.... - pacjenci /in spe/ razem z tym k.w.oddziału zamkniętego.
2017-02-01 01:15
Panem ? hahahah
2017-01-31 15:06
A fe Bolek a fe.
2017-01-31 15:58
zaczynając od posesji z domem przy ul.Polanki
a kończąc na honorariach za napis na gdańskim lotnisku
czas to skończyć, niech się rodzina pasożytów weźmie do roboty
2017-01-31 19:39
Bełkot tłuka nawalonego moczem psychoprezia z pisuaru.
Ps. weź się zainteresuj ile kosztuje utrzymanie twoich idoli darmozjadów,łącznie z tym karłem i jego obstawą goryli za 1,5 miliona rocznie.Plus ostani
Bełkot tłuka nawalonego moczem psychoprezia z pisuaru.
Ps. weź się zainteresuj ile kosztuje utrzymanie twoich idoli darmozjadów,łącznie z tym karłem i jego obstawą goryli za 1,5 miliona rocznie.Plus ostani przykład, wydarzenie rozbicie-zniszczenie dwóch ssamochodów za 2 miliony przez szalonego antka.Nic więcej nie dodam, bo do jednokomórkowców nic nie dotrze.
2017-02-01 14:37
Ale Kaczyńskiego i kolesi którym teczki wyczyszczono utrzymujesz pisowska świnio?
2017-01-31 11:07
Nikt nie jest idealny, ale ten człowiek przynajmniej czegoś dokonał w przeciwieństwie do braci.
2017-01-31 11:09
2017-01-31 11:11
2017-01-31 12:08
Platformerskiej?
2017-01-31 19:40
Nie rżnij głupa,jawor to ty? bo to twój poziom.
2017-01-31 15:15
Rondo niepokalanie poczętych bliźniaków
2017-01-31 11:19
teraz POczekamy na teczke TW Oskar
2017-01-31 11:50
siedzi sobie za piecem i przygląda się rozwojowi wydarzeń. By w zależności od okoliczności móc podjąć stosowną do nich decyzję.
2017-01-31 12:20
Balbina, to Ty?
2017-01-31 19:44
2017-02-01 16:13
2017-01-31 11:10
2017-01-31 11:13
No właśnie, dzisiejsza ekspertyza mojej oceny nie zmieni, bo pewność o agenturalnej przeszłości TW Bolka była od przynajmniej 10 lat.
2017-01-31 11:14
Chodzi o to że konsekwentnie idzie w zaparte do dzisiaj a miał naprawdę dużo czasu i okazji, żeby posypać głowę popiołem i przyznać się szczerze. Ludzie mają mu za złe nie to że się złamał w czasach PRL ale to co robił po 89 roku i fakt, że kłamał i kłamie do dziś.
2017-01-31 11:17
Nikt nie jest idealny. Jakby przyznał się i przeprosił, to naród by mu wybaczył.
2017-01-31 11:21
Kiedyś u Olejnik powiedział, że podpisywał kwity. Gdyby tę sprawę wyjaśnił raz na zawsze, dziś miałby święty spokój. I wyłącznie odcinanie kuponów.
2017-01-31 15:36
2017-02-01 10:21
2017-02-01 10:25
W sumie nie wiadomo jak dużo tego było, bo sam czyścił swoje księgi.
2017-01-31 12:06
A skąd pomysł , że potrzebne jest "wybaczenie narodu" ? co za bzdury,
Przepraszać to powinien Kaczyński za to co robi z Polską.
2017-01-31 12:28
Co robi?
2017-01-31 12:41
Rozwala gospodarkę i ustrój
2017-01-31 13:00
Ta siła argumentów hahaha.
2017-01-31 13:55
A kto przepraszam ignoruje wyroki TK? Kto w bezprawny sposób cofa legalny wybór sędziów? Kto uprawia rozdawnictwo na kredyt pod nazwą 500 plus?
2017-01-31 16:34
Boli du.pa bo jesteś bezjajowiec i nie masz dzieci,ale to nie mój problem.Taki program działa w wielu krajach i jakoś gospodarka lepiej stoi niż u nas.Ja wiem DArek że jesteś zwolennikiem systemu niewolniczego ale to już się skończyło.
2017-01-31 18:17
A czy posiadanie dzieci to jakiś obowiązek? Nie mam dzieci i wcale nie chcę ich mieć. Ale nie myśl sobie że każda krytyka jest związana z jakąś zazdrością. Nie każdy da się kupić za kawałek kiełbasy.
To czy
A czy posiadanie dzieci to jakiś obowiązek? Nie mam dzieci i wcale nie chcę ich mieć. Ale nie myśl sobie że każda krytyka jest związana z jakąś zazdrością. Nie każdy da się kupić za kawałek kiełbasy.
To czy inne kraje mają takie programy czy nie jest w ogóle poza meritum, bo popularność danego poglądu nie implikuje jego słuszności. Posługujesz się argumentem ad numerum.
Czy gospodarka stoi lepiej niż u nas? Przeanalizuj dynamikę PKB państw europejskich i Polski. Przeanalizuj dług publiczny. Ty piszesz tak jakby pieniądze na to szczodre rozdawnictwo z nieba spadały.
2017-01-31 19:46
Tobie i reszcie ciemnego luda zaboli jak przyjdzie wasz czas pójścia na emeryturę.Już teraz proponuję konserwować w słoikach g.... bo na pis-urawskiej emeryturze zdchniecie z głodu.
2017-01-31 21:58
2017-02-01 09:37
Nie, taki program to rozdawnictwo bo to jest "500+" dawane przez partię o nazwie PiS. Jedyny słuszny program to ten który działa w Niemczech czyli zmniejszenie podatków w zależności od wielkości rodziny.
Po prostu
Nie, taki program to rozdawnictwo bo to jest "500+" dawane przez partię o nazwie PiS. Jedyny słuszny program to ten który działa w Niemczech czyli zmniejszenie podatków w zależności od wielkości rodziny.
Po prostu za każde kolejne dziecko rząd zabiera Ci mniej.
Bo tego musimy być świadomi, nikt nam nie daje 500+ z własnej kieszeni tylko z naszych kieszeni daje nam i mówi, że to od nich.
2017-02-01 09:41
Do xyz: Palancie 500 + to swietny program, w Danii np na poczatek dostaje sie oklo 5000 tys kr na dziecko czyli ok 2600 zl
2017-02-01 10:25
Świetny program bo rząd obdarowuje obywateli jakąś manną z nieba? To jest jedynie mentalność żebraczo-roszczeniowa. Tylko kto za ten program zapłaci? Tak daleko już wielbiciele programu wyobraźnią nie sięgają?
rozwiń...
Świetny program bo rząd obdarowuje obywateli jakąś manną z nieba? To jest jedynie mentalność żebraczo-roszczeniowa. Tylko kto za ten program zapłaci? Tak daleko już wielbiciele programu wyobraźnią nie sięgają?
Po prostu pewna część obywateli jest w stanie zagłosować na kogoś tylko dlatego że im coś da. Plebiscyt na rozdawnictwo się zrobił. Tyle, że za cudze każdy potrafi być hojny
2017-01-31 17:29
2017-01-31 18:23
Nie, przypominam pewne fakty
2017-01-31 20:17
Jesteś debilem czy tylko udajesz? Jak ci się tu nie podoba to wypad na Madagaskar
2017-01-31 21:21
A co, od ostatnich wyborów miejsce w Polsce jest tylko dla tych Polaków co popierają PIS?
2017-02-01 00:08
Nie,ale obiecaliście że po wyborach wyjedziecie z kraju,a wy dalej tu siedzicie i jak nieudacznicy kwiczycie.Do roboty się weź,bo Ci się miesza w bani od nadmiaru czasu wolnego.
2017-02-01 01:34
Kolego, jest XXI wiek. Pisać komentarze na trójmieście można nawet ze wspomnianego Madagaskaru
2017-01-31 13:03
Oderwałeś się od rzeczywistości.
2017-01-31 15:17
lepsze to niż dać się ogłupić i omamić głupkom i komunistom w przebraniu , najpier zydki farbowały się na polaków teraz komuchy farbują się na narodowców hahhaahha , może jeszcze kot płeć zmieni
2017-01-31 13:04
jak ustrój jest zły, to należy go rozwalić i zbudować dobry
2017-01-31 13:51
Nie, bo jeżeli jeden rząd może w sposób nielegalny rozwalić jeden ustrój, to każdy inny rząd będzie mógł rozwalić każdy inny ustrój. Aby zmienić ustrój trzeba mieć większość kwalifikowaną i zmienić konstytucję
2017-01-31 13:56
nawet jeśli... czemu nie rozwalać ustroju jeśli jest do d. albo nawala
2017-01-31 14:41
Bo jak jeden rząd może ignorować prawo to każdy inny będzie mógł to robić. TO jest krótkowzroczne myślenie - skoro ustrój jest zły (a jest?) to PIS może go rozwalić. Tylko że po pisie przyjdzie ktoś inny i będzie mógł robić to samo. Bo tu chodzi o standardy. A to co robi PIS to są standardy białoruskie.
2017-01-31 14:35
twój komwntarz jest nie na temat!!
2017-01-31 19:50
Oto wyborca pis-uaru przedstawiciel ciemnego luda.
2017-01-31 12:03
2017-01-31 12:05
Dokładnie. A teraz Kaczor chce go wpędzić do grobu.
Nie ma co oceniać, nie znamy szczegółów i nigdy nie poznamy.
2017-01-31 13:03
2017-01-31 19:55
Co? opinię grafologów, typu misiewicze po krótkim kursie pisania i czytania.
Ile czasu im to zajęło.
Ps.Ci "znafcy" podlegają p.zbyszkowi vel zero-wystarczy !?
2017-02-01 14:46
o tych Misiewiczach? Niestety to nie gamonie orzekli tylko gamoń w to nie wierzy.
2017-02-01 19:12
W mgłę smoleńską, trotyl, hel, też wierzysz i nikt ci nie wmówi,że białe jest białe a czarne czarne.
2017-01-31 12:18
Ja myślę, że przede wszystkim trzeba podchodzić rzetelnie w kwestii ocen. Wałęsa jako człowiek to jedno, jego dokonania to drugie.
2017-01-31 12:30
sr*ty taty,ten człowiek to dno moralne i takimi bredniami tego nie zmienisz.
2017-01-31 12:35
Jak rozumiem to jest takie dziwne aby być obiektywnym w ocenie działań? Znaczy się ocena konkretnego czynu zależy od tego kto go popełnia?
2017-01-31 13:02
Do teraz twierdzi,że to nieprawda,że nie był bolkiem.Dno moralne,a Ty możesz dalej stękać.
2017-01-31 13:56
Mam ci to narysować? Moralna ocena Wałęsy to jedno, ocena jego działań to drugie
2017-01-31 14:10
A czego dokonał? W świetle wyroku był tak naprawdę jednym z nich. Brał za to kasę. Dokonał tego, bo oni dali zielone światło, żaden bohater. Zdrajca i tyle!
2017-01-31 15:24
W świetle jakiego wyroku? O czymś nie wiem?
Analizowane dokumenty były z pierwszej połowy lat 70. W żaden sposób nie dowodzi to, że jego późniejsze działania związane były z jego domniemaną późniejszą współpracą. Czy zdrajca? W przypadku zdrady powinniśmy widzieć raczej odwrotną chronologię
2017-01-31 17:31
2017-01-31 12:34
Jeżeli mówisz o Cugowskich to się zgodzę.
2017-01-31 19:59
Następny tłuk z ciemnego luda rżnie głupa.Dobrze wiesz,że chodzi o karła i tego nielota.
2017-01-31 14:03
Niby czego dokonał? To ludzie dokonali, a on tylko wybił się na przodującego w "Solidarności"...
2017-01-31 19:28
Wynalazł pomroczność jasną
2017-01-31 20:01
Po czym poznać głupiego, po śmiecu jego.
2017-01-31 14:13
Dzięki której byli działacze PZPR i oficerowie ZOMO zmienili się w poważanych biznesmenów, uwłaszczając się na majątku narodowym i nie ponosząc żadnych konsekwencji za popełnione zbrodnie komunistyczne?
2017-01-31 14:56
Dokonał czy nim dokonali?
2017-01-31 16:54
Ok ale nie o to chodzi .
Wałęsa nie zrobił tego sam ,ok był na czele bo nikt za wyuczonymi nie poszedł by ponieważ było ryzyko że może mieć legitymację partyjną ,dlatego potrzebny był ktoś z robotników .
Ale
Ok ale nie o to chodzi .
Wałęsa nie zrobił tego sam ,ok był na czele bo nikt za wyuczonymi nie poszedł by ponieważ było ryzyko że może mieć legitymację partyjną ,dlatego potrzebny był ktoś z robotników .
Ale Wałęsa nigdy nie powiedział że tyle ludzi poginęło tyle osób cierpiało ,cały czas wypowiada się JA ,sam by nic nie zrobił .
Skąd płynęły pieniądze na solidarność z Watykanu Nasz Papież pomagał tego nikt nie mówi .
Ludziom chodzi tylko,że mógł się przyznać powiedzieć ok miałem rodzinę było tak i tak a nie robić z siebie nie wiem kogo .
a pomyślałeś co przeżyć mogli ludzie na których nadawał Lechu .
2017-01-31 19:25
Ludziom chodzi o to, że sprzedajnaa swinia mogła nie brać się za politykę. Popieluszka, Pyjas zapłacili najwyższą cenę za walkę o demokrację, a on pierdzial w kanapę.
2017-01-31 20:04
Odpowiem ci w twoim stylu,jesteś śmieciem, jak cała wasza kamaryla,która porafi tylko ujadać i sr.. ze strachu.
2017-02-01 10:26
Pod pierzynką mamusi..... Prawdziwy bohater po prostu..... A teraz jego największą zasługa to parcie na wojnę domową w Polsce. Historii nie cofnie i to go boli zero dokonań tylko dzielenie Polaków.
2017-01-31 17:48
Dlaczego sie wypiera?
2017-01-31 18:06
dokonał? bo nie bardzo POjmuję.
2017-01-31 18:48
za czasów Solidarności i to Jarosław miał spory udział w tym, że Wałęsa został prezydentem w 1990 roku wygrywając mu debatę z Michnikiem, który popierał Mazowieckiego. To właśnie to starcie było początkiem tego co znamy
za czasów Solidarności i to Jarosław miał spory udział w tym, że Wałęsa został prezydentem w 1990 roku wygrywając mu debatę z Michnikiem, który popierał Mazowieckiego. To właśnie to starcie było początkiem tego co znamy dziś. Ta debata zapoczątkowała podział Polski i Polaków, który mamy dziś. Od tego właśnie czasu między Kaczyńskim, a Michnikiem trwa konflikt.
A potem przecież zostali odpowiednio prezydentem i premierem. To już jakieś dokonania są. Ilu polityków w Polsce do tej pory sięgnęło po te stanowiska?
2017-01-31 20:22
No to teraz czas, by zapytać Kaczyńskiego, skoro wiedział od zawsze, dlaczego popierał Bolka na prezydenta???? Czyżby liczył na możliwości szantażowania głowy państwa? Chciał mieć prezydenta na posyłki , notariusza
No to teraz czas, by zapytać Kaczyńskiego, skoro wiedział od zawsze, dlaczego popierał Bolka na prezydenta???? Czyżby liczył na możliwości szantażowania głowy państwa? Chciał mieć prezydenta na posyłki , notariusza długoPisa już w 1990...ale się nie udało - stąd ta kacza wścieklizna.
(wybór jest prosty - Wałęsa (hasło braci Kaczyńskich w wyborach 1990)
2017-02-01 02:24
Chyba dzisiaj lewa noga wstales skoro tak piszesz....Buahahahha
2017-02-01 08:58
2017-02-01 11:04
powiedz to ludziom na których pisał donosy
2017-01-31 11:08
2017-01-31 11:39
bohater noblista
2017-01-31 13:54
wiadomo jedynie czy zmienili czy nie.
2017-01-31 19:31
Teraz będą stójki na tchawicy i festiwal wybielania :)
2017-01-31 11:40
Tylko sobe oczu nie wydrapcie z tego powodu przez internet
2017-01-31 11:55
Każdy już od dawna o tym wiedział, tylko styl w jakim doszedł do tego upadku pokazuje jak głęboko ima się sb-eckich forteli .
2017-01-31 12:11
dowiemy się?
Kto zabił Kenediego i Marlin Monroł?
2017-01-31 16:26
Porucznik Drebin mógł to mieć, wszystko w aktach szpitala :)
Naga broń kto oglądał ten wie ;)
2017-01-31 14:52
Kaczor mści się za to , że Wałęsa nie pozwolił sobą sterować jak był prezydentem i pogonił braciszków z hukiem, okazał się sprytniejszy i oto chodzi. Teraz się mści tyle lat upokorzeń poza głównym nurtem..
To takie ludzkie przecież.
2017-01-31 15:00
Pogonił, bo wtedy mógł. Teraz jego pogonili. Więc kto sprytniejszy?
2017-01-31 15:18
na pewno nie ty bo cały cyrk na twój koszt a do lekarza czekaj ... 10 lat, Misiewicz musi mieć na maksraka i ajfona do robienia selfi pierwszy raz nie z ręką
2017-01-31 20:07
Przyjdzie pora i na karła.
2017-01-31 15:49
Może jeszcze coś głupszego wymyślisz. Wszystko przed tobą...
2017-02-01 09:49
W mojej ocenie Bolec ma tez swoj udzial w kapoeaniu po 80. Ale grilowac beda go powoli, zeby tak nie wszystko na raz.
2017-01-31 11:08
a najwięcej będą mieli do powiedzenia ci, którzy za komuny cicho siedzieli
2017-01-31 11:39
2017-01-31 11:41
Albo pierd...ć podsłuchane farmazony bez pokrycia w komentarzach
2017-01-31 12:51
jasne , zza ogrodzenia każdy pies odważny
2017-01-31 13:47
odwazni gryza ziemie, patrz Popieluszko i inni
2017-01-31 15:20
a kaci są kumplami staruszka z kotem
2017-01-31 20:11
Czyli wszyscy powinni się dać zabić,klasyczny przykład myślenia idioty.
2017-01-31 12:52
a ja mam paipery że ojcem kaczyńskich nie był ich ojciec tylko dziadek i co na to powiesz , wszystkie papiery wyglądają jak orginalne
2017-01-31 14:14
ważne że oni nie byli kapusiami!!!!!!!!!!!!!!!!!
2017-01-31 15:21
nie będę kablował ale mam papiery że nie jestes ojcem swojego dziecka... jeszcze ciepłe
2017-01-31 20:13
Buuuuuahahaha, dlaczego karła nie internowali ,ba nawet nie zatrzymali w grudniu.
2017-01-31 12:08
A se pierdyknę łacinką żeby zabrzmiało mądrzej
2017-01-31 12:26
Per dvper srvter ad cvpa magna - że tak ci odpowiem jeszcze mądrzej.
2017-01-31 20:18
Asinus asinorum in saecula saeculorum
2017-01-31 12:56
i ta prawda boli,wszyscy walczyli,jak kurski;;kredkami na asfalcie,lub w przerwie meczu na starej lechii,kaczka uśpiona i ci nawróceni
2017-01-31 18:20
Szczególnie ten co siedział u mamusi pod kołdrą.Sam się przyznał.Bez IPN
2017-02-01 14:38
Ci którzy cicho siedzieli skończyli jak Popiełuszko.
2017-01-31 11:09
Ciekawe czy Fundacja Lecha Wałęsy rozliczyła się w końcu z kasy, jaką dostała z PZU za czasów PO.
2017-01-31 11:14
Tam są rozliczenia wszystkich polskich fundacji
2017-01-31 14:18
Caritas też , ta styczniowa zbiórka ? niewidzę , a cegiełki na stocznie gdańską też tam są rozliczone ?
2017-01-31 11:15
2017-01-31 11:18
a tobie się wszystko z jednym kojarzy?
2017-01-31 14:17
to może powiedz ile Caritas zebrało pieniędzy i na co one posżły z tej styczniowej zbiórki ... jakoś nie mogę doszukać się jakiekgokolwiek raportu na co zostały one przeznaczone i w jakiej kwocie , szukałem sprzętu ze znaczkiem Caritas ale nic nie znalazłem , tylko nowe auto u Głodzia
2017-01-31 11:22
I POkwicz sobie
2017-01-31 12:22
kwiczy towarzysz piotrowicz z pisu, wasza czerwona ścierka
2017-01-31 20:21
Zobacz jak zajadle towarzysze z pisokomuny minusują.
2017-01-31 20:23
To oczywiste i każdy, oprócz ciemnego luda nawalonego moczem psychoprezia z pis-aru to wie.
2017-01-31 15:01
Oni rozlicza sie,jak Rydzyk rozliczy sie z pieniedzy na ratowanie stoczni.
2017-01-31 16:08
To byly dobrowolne datki. Slabe porownanie
2017-01-31 20:25
Tak jak wpłaty do Amber gold,tylko czemu ci ostatni drą mordę żeby im oddac.
2017-02-01 00:13
Bo to nie byly datki, a wplaty do pozniejszej wyplaty
2017-01-31 11:10
Król okazał się nagi.
2017-01-31 12:25
taki wspaniały człowiek a tak odstrzelony!!
2017-01-31 12:28
z faktami sie nie dyskutuje.
2017-01-31 12:44
2017-01-31 15:38
Nie pracuje w TVP 3 ?
2017-01-31 17:36
2017-01-31 12:49
jo jo , faktem jest że stara panna to zbzikowana baba której nikt nie chciał ( i słusznie) a stary kawaler to stetryczałay zoofil a Lechu w taki czy inny sposób przyczynił się do tego że teraz mamy jak mamy a jakimi
jo jo , faktem jest że stara panna to zbzikowana baba której nikt nie chciał ( i słusznie) a stary kawaler to stetryczałay zoofil a Lechu w taki czy inny sposób przyczynił się do tego że teraz mamy jak mamy a jakimi drogami to osiągną to jego sprawa, słowa nic nie kosztują i dlatego zakłamane Pisiory obiecują i gadaja co ślina na język przyniesie , czyny .... to już inna para kaloszy w ich wydaniu.
Gdzie był ten masterket w czasie strajków , u mamusi pod pierzynką ?
2017-01-31 19:07
"Z Wałęsą na rybach" czy jakoś tak to się nazywało
żenująca postawa dziennikarza pupoliza....taki był właśnie warsztatowo pan Trus
2017-01-31 20:36
Popatrz sobie oszołomie na to co jest dzisiaj: karzeł człowiekiem wolności ogłoszony przez szmatę "w sieci" w zeszłym roku człowiek roku-to jest dopiero dno i 2 metry mułu.
2017-01-31 12:42
2017-01-31 20:31
A kto to ten wyszkowski? kamaryla o tych samych objawach co gwiazda,macier,kurdupel, plaszczak i cała reszta tego oszołomstwa.
2017-01-31 13:20
Do Angela/Angeli- WAŁĘSA to dla mnie bohater. Bardziej ceniony poza granicami Polski, u nas w kraju mało kogo się ceni najlepiej wychodzi hejt i negowanie wszystkiego.
2017-01-31 14:21
teraz z gwałcicieli i morderców zwanych żołnierzami wyklętymi robi ssie bohaterów , szkoda że nikt nie napisał jakie oni czystki robili w okolicach Wilna ... Łopaszka naczelny bandzior teraz bohater wielki , babcia moja rzyga jak coś takiego teraz słyszy bo widziała na oczu co te prostaki robiły z ludźmi
2017-01-31 22:01
Dokładnie zwykli bandyci są wynoszeni na piedestał a ludzie pokroju wałęsy nie święci ale zwykli ludzie babrają się w najgorszym szambie.
2017-02-01 08:07
tzw czasy głupców , głupkowi cokolwiek w tv pokażesz to wierzy w to w ciemno
2017-01-31 15:39
obojętny mi
2017-01-31 22:36
chyba ty...
2017-01-31 11:10
ale Pan Wałęsa już od dawna pracuje, na to by jego wizerunek uległ pogorszeniu, a z każdą wypowiedzią jest tylko gorzej. Gdyby się przyznał, wykazał skruchę i pokorę to wtedy powiedziałbym o nim że jest człowiekiem
ale Pan Wałęsa już od dawna pracuje, na to by jego wizerunek uległ pogorszeniu, a z każdą wypowiedzią jest tylko gorzej. Gdyby się przyznał, wykazał skruchę i pokorę to wtedy powiedziałbym o nim że jest człowiekiem wielkiego formatu i bronił go. W tej chwili swoją arogancją oraz butą podkopuje fundamenty wielkości ukazując że jest małym człowiekiem.
2017-01-31 11:25
to na pewno bym go nie bronił. Ponieważ tuszując w przeszłości fakt współpracy zniszczył niezwykle wiele osób, karier, rodzin, wprost wykolejał rzeczywistość kluczył manipulował oraz ciagał po sądach ludzi uczciwych
to na pewno bym go nie bronił. Ponieważ tuszując w przeszłości fakt współpracy zniszczył niezwykle wiele osób, karier, rodzin, wprost wykolejał rzeczywistość kluczył manipulował oraz ciagał po sądach ludzi uczciwych ktorzy słusznie próbowali dowieść jego agenturalnej przeszlosci. on ich chcial i niejednokrotnie zniszczy! Tyle narozrabiał w kwesti swej wspołpracy ze chćby nie wiem co zrobł teraz - nigdy bym go nie bronil. Na świat trzeba mieć szerokie spektrum a nie takie - ach, przyznał sie to juz to doceniam rozumie i mu współczuje...
2017-01-31 12:20
a nie jego dokonań. Chciałbym żeby dano mu spokój i przestano kreować jako postać przewodnią, żeby siedział cicho i spokojnie, wspomagał IPN by rozmontować ten post-prlowski układ. Nie mam zamiaru bronić jego "wielkości"
a nie jego dokonań. Chciałbym żeby dano mu spokój i przestano kreować jako postać przewodnią, żeby siedział cicho i spokojnie, wspomagał IPN by rozmontować ten post-prlowski układ. Nie mam zamiaru bronić jego "wielkości" bo tutaj poniżej już ktoś wystarczająco opisał na czym jego wielkość polegała. Oczywiście jak teraz się przyzna to nie będzie miało większego znaczenia, no bo co to za przyznanie się kiedy IPN trzyma go za rękę. Chodziło mi o to że gdyby się przyznał 20 lat temu to wszystko potoczyłoby się inaczej. Żyło wtedy więcej świadków tamtych wydarzeń i byłaby szansa rzeczywistej weryfikacji tego czego niby dokonał. Jeżeli czegoś wtedy dokonał, mógł tego obronić, dziś jest tylko smród.
2017-01-31 14:18
Że do samego końca nie będzie mogła ze spokojnym mężem spędzić gdzieś szczęśliwych dni. Nacieszyć się zwykłym rodzinnym życiem. Niestety związała się z człowiekiem impulsywnym, który cały czas się wzburza, pcha na afisz i potęguje spory.
2017-01-31 15:42
z jednej strony-podziwiałam za szczerość,
z drugiej strony- czy było warto, bo przecież żyją razem już do śmierci.
Ale chyba bardzo bolało, skoro niejako "wyrzuciła" to z siebie.
2017-01-31 11:46
wszystko zgoda i to pełna ale w którym momencie oraz jakim punkcie ówczesnych czasów on był kiedykolwiek wielki? Zawsze byl krętaczem, karierowiczem, tchórzem łamiacych innych ludzi i ich kariery. Wielkie to chyba
wszystko zgoda i to pełna ale w którym momencie oraz jakim punkcie ówczesnych czasów on był kiedykolwiek wielki? Zawsze byl krętaczem, karierowiczem, tchórzem łamiacych innych ludzi i ich kariery. Wielkie to chyba pobierał totolotki... No bo chyba ze masz na mysli wielkosci że to on obalił komune, czy nawet sie znacząco przyczynił... Hehehe supermena z kombinerkami przestraszył się cały blok komunistyczny od niemiec po Kubę... I sie złamali w koncu całe ich ideały równiez budowane od blisko od wieku, wszystko to dzięki wałęsie. komuna sie załamała bo musiała....eh... - pod wpływem jego nieskładnej gadki oraz skoku przez płot...
Widze że jest jeszcze ktoś kto w bajki wierzy... Komuna akurat w Polsce zdechła by niemalże samoczynnie akurat w tym punkcie geopolitycznym i czasowym, takie były tendencje i parcia w samej komunie wtedy i takze w ZSRR samym! Bolus ładnie im to tylko ułatwił, poddał pomysł jak wyjśc cało z tego dla niech(komuny) niekorzystnego punktu. Kiedy komuna padła, to boluś ładnie kierował ludźmi ministeriami przyjaciółmi oraz opozycja,utrącając patriotyczne chęci rozliczeń, czyli słowem kierował scenariuszem napisanym w Arłamowie, w Magdalence i przy okrągłym stole. To taki strażnik scenariusza na odpowiednim stanowisku wciśnietym tam precyzyjnie przez odpowiednie "plecy"( jak komor zreszta do niedawna). Hmm, wielki... scenarzysta/scenograf chyba...
2017-01-31 12:22
Ja tylko dodam, że ten polski scenariusz wypadł najlepiej ze wszystkich scenariuszy byłych krajów bloku wschodniego. Ludzie w tym całym okrągłym stole widzą jakąś zdradę, jakiś spisek i winią go za obecną sytuację. Tylko że obecna sytuacja na tle punktu wyjścia wcale nie jest zła. Ludzie nie znają danych makro i dają sobie narzucić narrację.
2017-01-31 12:31
Matka wie,że ćpiesz?
2017-01-31 12:36
Ok, to który kraj zaliczył bardziej udaną transformację ustrojową niż Polska?
2017-01-31 12:57
2017-01-31 13:07
Zwłaszcza Węgry, kraj mlekiem i miodem płynący. Wiesz jaka tam bieda jest? Ile Węgrzy zarabiają?
2017-01-31 13:14
Tak? Ok, zobaczmy jak wyglądała skumulowana dynamika PKB powyższych krajów:
Czechy PKB PPP w roku 1989 213 mld dolarów, w roku 2000 226 mld dolarów. Wzrost około 6%
Węgry PKB PSN w roku 1989
Tak? Ok, zobaczmy jak wyglądała skumulowana dynamika PKB powyższych krajów:
Czechy PKB PPP w roku 1989 213 mld dolarów, w roku 2000 226 mld dolarów. Wzrost około 6%
Węgry PKB PSN w roku 1989 201,5 mld dolarów, w roku 2000 193,5 mld dolarów.
Spadek o około 4%
Słowacja PKB PSN w roku 1989 79 mld dolarów, w roku 2000 88,5 mld dolarów.
Wzrost o 12%
A teraz Polska. PKB PSN w roku 1989 452,5 mld dolarów, w roku 2000 589,5 mld.
Wzrost o 30%
Źródło: Total Economy Database, The Conferencje Board
Dlatego zamiast powtarzać zasłyszane mądrości lepiej sprawdzić u źródeł
2017-01-31 13:00
Twierdzisz że nasza transformacja ustrojowa była udana? To jeszcze tylko doprecyzuj: dla kogo udana?
2017-01-31 13:05
Właśnie o nim piszą,ale DArek nie ogarnia.
2017-01-31 14:45
Dla nas. Aby oceniać naszą transformację trzeba porównać ją z innymi krajami bloku wschodniego. I tak się składa, że u nas wypadła ona najlepiej. Nie znaczy to, że była idealna, ale lepszej nie przeprowadzono.
2017-01-31 15:25
Im to trzeba wytłumaczyć tak , gdyby nie Wałęsa to teraz legalnie nie mógłbyś kożystać ze swojego smarfona tylko gdzieś w podziemiu ( tak w piwnicy) i nielegalnie bo za takie cos Piotrowicz zsyłał tam gdzie zsyłał ....
Im to trzeba wytłumaczyć tak , gdyby nie Wałęsa to teraz legalnie nie mógłbyś kożystać ze swojego smarfona tylko gdzieś w podziemiu ( tak w piwnicy) i nielegalnie bo za takie cos Piotrowicz zsyłał tam gdzie zsyłał .... na pewno nie na wczasy. Jak chcesz doświadczyć jak traktowano przeciwników systemu ? Jedź na zlot miłośników radia maryja i krzyknij przez megafon że Rydzyk to oszust i złodziej... doświadczysz tego samego czego doświadczała opozycja w latach 80-tych
2017-01-31 16:01
Teraz tacy jak ty z Wałęsy męczennika zrobią. Ha ha ha Bolek to zwykły zdrajca, zwykłych ludzi.
2017-01-31 20:42
2017-01-31 11:55
Człowieku, gdzie ty się uchowałeś? On ma ego większe niż stadion narodowy. Takie rzeczy jak "pokora" to pojęcia mu obce. Podziwiam jego żonę, że z tym narcyzem tyle lat wytrzymała.
2017-01-31 19:44
najwiekszą bohaterką jest tu chyba Danuta Wałesa. Zawsze wspólczułam tej kobiecie takiego zadufanego męża.
2017-01-31 14:45
Jaki to On wielki. Co On takiego zrobił dla tego kraju oddał władzę dla byłych UBeków i eSBeków oraz POzwolił by sie te mendy uwłaszczyły na majątku PRLowskim. Bolęsa nie był prezydentem Polaków ale UBeków i eSBeków oraz
Jaki to On wielki. Co On takiego zrobił dla tego kraju oddał władzę dla byłych UBeków i eSBeków oraz POzwolił by sie te mendy uwłaszczyły na majątku PRLowskim. Bolęsa nie był prezydentem Polaków ale UBeków i eSBeków oraz PZPRowców. Szary Polak to 90% klepiących biedę skazanych na ciężkie reformy Balcerowicza zresztą też PZPRowca. To Polak tracący z dnia nadzień w latach 90tych za panowania Bolęsy pracę i grunt egzystencjonalny
2017-02-01 06:15
I zawsze był od kiedy się urodził.........
2017-02-01 20:35
Solidarności, którzy mówili mniej więcej jedno - Gdyby on się przyznał tuż po wyborach 1989 roku lub po tym jak rok później został prezydentem to zostałoby mu to wybaczone.
Jednak ego mu nie pozwala się przyznać.
Solidarności, którzy mówili mniej więcej jedno - Gdyby on się przyznał tuż po wyborach 1989 roku lub po tym jak rok później został prezydentem to zostałoby mu to wybaczone.
Jednak ego mu nie pozwala się przyznać. Świadczy o tym chociażby taka jego wypowiedź:
"Jak Pan w ogóle śmie mnie atakować? Atakowanie mnie, myślenie źle o mnie jest zbrodnią!"
A i obecnie jego sytuacja wyglądałaby inaczej, gdyby przez te wszystkie lata, szczególnie ostatnich 9 lat, gdy padło najwięcej jego wypowiedzi na ten temat trzymał się konsekwentnie jednej wersji. Swoimi różniącymi się wersjami sam sobie zaszkodził, nie jest przez nie wiarygodny. Nie mówiąc już o takich wypowiedziach jak ostatnia, o tym że Bolek to była maszyna, którą go nagrywali.... Zresztą kilka razy się przyznał, a potem z tego wycofywał. Chociażby w swojej książce Droga Nadziei:
"Powiedziałem wtedy a jest to w protokołach że jeśli nie dopuszczą do powstania autentycznych organizacji robotniczych zdolnych wyrażać i kontrolować rzeczywistość, dojdzie w niedługim czasie do większych jeszcze dramatów. I prawdą jest też, że z tego starcia nie wyszedłem zupełnie czysty. Postawili warunek: podpis. I wtedy podpisałem."
2017-01-31 11:10
ile dobrego zrobił od tamtej pory? kto obalił komunę, układa warszawski, mur berliński i zmienił świat???
2017-01-31 11:13
2017-01-31 11:14
Przestań...
2017-01-31 11:15
Taaa wszechświat zmienił,a ilu przez niego nie żyje.Bolek wam by na.rał do japy, to byście też się cieszyli.
2017-01-31 11:16
2017-01-31 16:35
Masz oryginalne papiery na Balbinę, zanieś do Gazety Wyborczej. Po takim czynie będziesz bardziej sławny niż Bolek-Totolotek.
2017-01-31 11:19
Obalił komunę i mur berliński? Hehehehe
Upadek ZSRR zaczął się nie od rzekomego skakania przez mur, ale od Czarnobyla i Afganistanu/Gruzji.
2017-01-31 11:52
Wojna w Afganistanie, jeżeli się w ogóle przyczyniła do upadku ZSRR to w znikomym procencie.
Polecam zagłębić się w temat, bo jest ciekawy.
Książki godne polecenia:
1. "Afgańcy. Ostatnia wojna
Wojna w Afganistanie, jeżeli się w ogóle przyczyniła do upadku ZSRR to w znikomym procencie.
Polecam zagłębić się w temat, bo jest ciekawy.
Książki godne polecenia:
1. "Afgańcy. Ostatnia wojna imperium" Rodric Braithwaite
2. "Tragedia i Męstwo Afganu" Aleksander Lachowski
Polecam, świetnie się czyta. Miłośnicy historii i sprzętu wojskowego powinni być zadowoleni.
2017-01-31 15:43
obalil Pan Gorbaczow,a w drodze przypadku wydarzen przypisal to sobie BOLEK,
i inni mu rowni w to wierza,ha ha ha .Zapraszam do internetu .
2017-01-31 20:48
ja-typowe dzeicię dzisiejszych czasów,g....zjad,któremu wszystko można wcisnąć.
dedykuję ci i tobie podobnym wypowiedź Stanisława Lema: dopóki nie poznałem internetu,to nie sądziłem,że na świecie jest tylu idiotów.
2017-01-31 11:20
pamiętaj, że był przez pewien czas prezydentem tego nieszczęśliwego kraju i podejmował (lub przynajmniej podpisywał) decyzje mające olbrzymie konsekwencje na to co się działo później.
Kto teraz jest w stanie ocenić
pamiętaj, że był przez pewien czas prezydentem tego nieszczęśliwego kraju i podejmował (lub przynajmniej podpisywał) decyzje mające olbrzymie konsekwencje na to co się działo później.
Kto teraz jest w stanie ocenić na ile kierował się własnym rozumem(lub brakiem rozumu), podpowiedziami swojego środowiska, a może szantażami byłych oficerów?
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że dzisiejsze "polskie piekiełko" jest m.in. konsekwencją tego, że Wałęsa (może tylko jako figurant) firmował uwalenie lustracji. Każda lustracja jaka by się wtedy odbyła byłaby lepsza niż jej brak.
Brak oczyszczenia przynajmniej trochę z tego PRLowskiego bagna rzutowała na kolejne 25 lat tzw wolnej Polski i rzutuje do dzisiaj.
2017-01-31 11:23
obecnie pisowskiego prominenta?
2017-01-31 13:06
2017-01-31 14:26
i co z tego , może jeszcze innych katów PRLowskich weźmiecie na ministrów i posłów
2017-01-31 16:47
mamy w swojej KODziarskiej rodzinie.
2017-02-01 08:04
Więć wy wszyscy jeden pies , PiS czy jak tam się teraz nazywacie
2017-01-31 11:26
z Peru... no prosze juz przestan
2017-01-31 12:24
a zimny leszek z jakimś donaldem, no już przestań proszę i wracaj w kaftan
2017-02-01 12:37
wyskoczył sroce...... Czy to jakiś śpioch WSI wezwany jako alternatywa?
2017-01-31 12:15
A co to jest to polskie piekiełko? Nie zgadzam się z wizją rzeczywistości w której wszelkie naturalne problemy państwa postkomunistycznego wynikają z braku lustracji.
2017-01-31 12:24
Wszelkie? Nie. Tylko niektóre, konkretne.
2017-01-31 12:38
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Rzetelna lustracja po 89 zakończyłaby raz na zawsze "pogrywanie teczkami". A tak, przez ostatnie z górą 20 lat co i rusz jakiś mniej lub bardziej ogarnięty badacz IPN wyskakuje z nowymi
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Rzetelna lustracja po 89 zakończyłaby raz na zawsze "pogrywanie teczkami". A tak, przez ostatnie z górą 20 lat co i rusz jakiś mniej lub bardziej ogarnięty badacz IPN wyskakuje z nowymi sensacjami. Kompromitacja w świecie polityki, brak wiarygodności, możliwość manipulacji, trzeba było oczyścić atmosferę i byłoby po problemie.
Nie jestem i nigdy nie byłem fanem Wałęsy, ale kamieniem rzucać w niego nie zamierzam. Można go lubić lub nie, ale jest nierozerwalnie kojarzony z upadkiem komunizmu.
2017-01-31 12:58
Tylko tak naprawdę kogo obchodzi jeszcze pogrywanie teczkami? Teczki robią wrażenie na ludziach którzy mentalnie się zatrzymali w latach 90. Ma to coraz mniejsze znaczenie, bo minęło już ćwierć wieku, część polityków w
Tylko tak naprawdę kogo obchodzi jeszcze pogrywanie teczkami? Teczki robią wrażenie na ludziach którzy mentalnie się zatrzymali w latach 90. Ma to coraz mniejsze znaczenie, bo minęło już ćwierć wieku, część polityków w ogóle mogła współpracować ze służbami PRL jedynie nosząc kredę w szkole. I co to zmienia? Wtedy się szuka mniej lub bardziej potwierdzonych rewelacji o tym z jakiej to rzekomo rodziny dany człowiek pochodzi. Dzisiaj wypływają dokumenty pochodzące z prywatnych archiwów, więc lustracja w latach 90 niczego by nie zmieniła. Wałęsa przecież stanął przed sądem lustracyjnym. I co to zmieniło?
2017-01-31 13:06
Wałęsa stanął przed sondem kolesi i układów,z prawdziwym sądem nie ma to nic wspólnego.
2017-01-31 15:02
Czyli sąd sądem, sprawiedliwość musi być po naszej stronie? Taka lustracja miała się odbyć?
2017-01-31 16:43
Niezlustrowany sąd lustruje,rzetelnie lustruje wg. DArka.
2017-01-31 18:44
A kto by miał zlustrować sąd jak nie było zlustrowanego sądu?
2017-01-31 23:02
Rząd Olszewskiego który m.in bolek obalił. tzw "nocna zmiana"
2017-02-01 01:40
A to rząd jest od lustrowania?
Radzę też poczytać trochę na temat tamtego rządu i owego obalenia, a nie bazować jedynie na tendencyjnej propagandzie Kurskiego.
Bo z tego filmu nie dowiesz się
A to rząd jest od lustrowania?
Radzę też poczytać trochę na temat tamtego rządu i owego obalenia, a nie bazować jedynie na tendencyjnej propagandzie Kurskiego.
Bo z tego filmu nie dowiesz się np, że rząd Olszewskiego był mniejszościowy, że Kaczyński był z nim skłócony, że wniosek o odwołanie rządu pojawił się wcześniej, ani że ten rząd wyraźnie spowolnił transformację gospodarki. A ten cały wielki nocny spisek odbywał się przy udziale dziennikarzy...
2017-02-01 13:17
Rząd miał wprowadzić ustawę lustracyjną,a nie lustrować.Nie wiem czy Ty udajesz głupiego czy jesteś głupi.Spadaj dziadu bo jeszcze mnie zarazisz swoją głupotą.
2017-02-01 16:31
No właśnie, więc wracamy do punktu wyjścia. Kto miał lustrować? Czytaj może całą dyskusję
2017-01-31 16:07
Stanął przed sadem i kłamał, ze nie był tajnym współpracownikiem SB. Jednak był...
2017-01-31 18:19
Chyba nie zrozumiałeś o co chodzi. Zapadł wyrok który nie uciął spekulacji. Skoro tak to co by zmieniły inne tego typu wyroki, jeżeli by były powszechnie negowane?
2017-01-31 15:44
Czy mógł obalać komunizm, którego nie było, coś słabo ze znaczeniem słów. Polecam książki i samokształcenie.
2017-01-31 11:23
Komunę obalili Polacy i Solidarność której jednym z przywódców był Wałęsa + geopolityka, układ warszawski obaliło USA+ geopolityka, mur berliński niemcy + geopolityka. Wałęsa sam to żarówkę wkręcił i piwa się napił... Kluczem do wszystkich tych wydarzeń jest upadające gospodarczo ZSRR co wynikało z...TAK GEOPOLITYKI tamtych czasów.
2017-01-31 14:51
Jak i upadnie każde inne, socjalistyczne państwo.
2017-01-31 16:33
tylko bolszewicka dyktatura wojskowa
2017-02-01 12:11
2 mln polaków, którzy tam na ostatnio na stałe wyjechało to potwierdza
2017-02-01 16:57
komune obalila komuna bo to wynikalo z rzeczywistosci tamtych czasow
2017-01-31 12:27
Komuna ze wschodu padła sama. Po prostu za Zachodzie dopracowano jej lepszą i efektywniejszą ekonomicznie wersję - UE.
2017-01-31 12:55
Kto Ci dał dostęp do internetu? "kiedy to było? 40 lat temu???" W ogóle zapomnijmy o Naszej historii i radujmy się każdą chwilą!
2017-01-31 13:44
A oceniają człowieka, do którego nigdy nie mają szans się nawet zrównać..
Jak na razie tylko niszczą państwo i wprowadzają zasady z czasów komuny!
2017-01-31 14:06
Wierzysz w te brednie że jeden człowiek obalił komunę itd...?
Kiedy to było ?> wiedzę, że jak bronek bul ciepła kluska w ostatniej rozmowie z Millerem na temat zbrodni ukraińskich na polakach powiedział podobnie....przecież to nie ważne, to dawno temu było......
2017-01-31 14:29
Jedyne co obalił to kilka flaszek z Kiszczakiem w Magdalence.
2017-01-31 14:57
2017-01-31 16:13
Dla przypomnienia- Kaczyński tu, Wałęsa tam. Taka różnica.
2017-01-31 17:08
Tak, wiem Kaczyński też tam był - to tylko pokazuje że to towarzystwo jest
siebie warte. Jeśli natomiast zakładasz że jestem pisiorem to nie obawiaj
się - nie jestem. Pozdrawiam
2017-01-31 20:58
W minionych czasach partia miał swoich bezparytjnych i np. pod takim szyldem umieszczała ich na listach do sejmu.
To tak a propos twojej deklaracji.
2017-01-31 14:38
a komuniści po okrągłym stole zamiast rządzenia zajęli się biznesem i lepiej na tym wyszli. Wałęsa był gwarantem tego, że postkomuchom włos z głowy nie spadnie. Bo jakby furczał to Kiszczak by teczkę wystawił na publiczny widok i byłoby po Wałęsie.
2017-01-31 15:43
2017-01-31 15:51
Odpowiadam:
Ronald Regan, Margaret Tahtcher i Karol Wojtyla...
2017-01-31 21:00
Eeee tam, tylko ci co podpieprzyli księżyc.
2017-01-31 16:14
niestety komunę obaliła ubecja. To była jedyna metoda, żeby przejść transformację i się uwlaszczyć...
2017-01-31 17:07
Kup sobie jakiś podręcznik do gramatyki to raz. Dwa dorośnij - bo tylko dziecko może wierzyć w takie bajki...
2017-01-31 17:15
"to było dawno"
weź się szKODniku walnij w pusty caban
2017-01-31 17:49
Masz wiedze!!! Jestes moim idolem, niedorozwoju
2017-01-31 20:18
No kto obalił kretynie co?
2017-02-01 17:04
oczywiscie ze robotnicy wspomagani przez opzycyjnych intelektualistow
2017-02-01 01:40
Marionetka i kapus stoczniowy gorzej niz taki szczur a ci idioci co pisza co on dobrego zrobil dla polski nic inni za niego mysleli i obalali komunistow a bolek tylko kasowal pieniadze dla mnie to gorsza nedza niz jaruzelski
2017-02-01 16:51
to sarkazm\?
2017-01-31 11:10
Dla większości ludzi na świecie jest Pan bohaterem Panie Prezydencie !!! Dzięki Panu do niedawna mogliśmy żyć w Wolnej Polsce ! To nie Lech ani Jarosław Kaczyńscy nam tą wolność wywalczyli !!!
2017-01-31 11:14
ale od niedawna 4x500
2017-01-31 14:08
To wszyscy Ci ludzie, którzy wtedy strajkowali wywalczyli.
Wymusili zmiany na władzy. Wałęsie z kolei udało się uzyskać przywództwo w tym całym ruchu i stał się jego twarzą i gwiazdą zachodnich mediów. Pozwoliło mu
To wszyscy Ci ludzie, którzy wtedy strajkowali wywalczyli.
Wymusili zmiany na władzy. Wałęsie z kolei udało się uzyskać przywództwo w tym całym ruchu i stał się jego twarzą i gwiazdą zachodnich mediów. Pozwoliło mu to dogadać się z komuchami i rozpocząć negocjacje pomiędzy komuchami i jego doradcami a ile wynegocjowali dla ludzi to widać było w kolejnych latach....
Wiele osób też już zapomniało jak ludzie byli rozczarowani jego prezydenturą i jak niskie poparcie miał na koniec.
2017-01-31 19:03
Wielu oddało za to swoje zdrowie i życie i nie wolno o tym zapominać, a tak niestety się dzieje. Zapominamy o tym, że Wałęsa chciał kończyć sierpniowy strajk po 3 dniach, gdy udało się dogadać z władzą w sprawie
Wielu oddało za to swoje zdrowie i życie i nie wolno o tym zapominać, a tak niestety się dzieje. Zapominamy o tym, że Wałęsa chciał kończyć sierpniowy strajk po 3 dniach, gdy udało się dogadać z władzą w sprawie postulatów stoczniowców. Zapominamy, że gdyby nie trzy kobiety, które zatrzymywały wychodzących stoczniowców: Anna Walentynowicz, Alina Pienkowska i Henryka Krzywonos to by się nie udało.
I poważnie rozważano, żeby to Anna Walentynowicz stanęła na czele strajku, ponieważ miała posłuch wśród stoczniowców, w końcu pierwszym postulatem było przywrócenie jej do pracy. Jednak ona uważała, jak sama potem mówiła, że za babą przeważający w stoczni panowie nie pójdą. Był też pomysł, by to Bogdan Borusewicz stał na czele strajku, jednak on również odmówił.
W ogóle zapominamy, że kobiety w Solidarności pełniły równie ważne role. Książka pani Marii Dzido "Kobiety Solidarności", którą właśnie przeczytałem przywraca tą pamięć. Polecam lekturę.
2017-01-31 19:31
Trzy kobiety zatrzymały robotników, to prawda, ale nie było wśród nich Henryki Krzywonos. Oprócz Walentynowicz i Pieńkowskiej była tam jeszcze Ewa Ossowska.
2017-02-01 10:30
w TOTKA też nie Bolek wygrywał
2017-02-01 11:39
Zawsze mnie dziwi minusowanie postu z prawdziwą informacją, którą przecież łatwo zweryfikować w googlach. Ktoś chce dać do zrozumienia, że nie zgadza się na rzeczywistość? Nie rozumiem.
Ewa Ossowska. Nie Henryka Krzywonos. Naprawdę.
2017-01-31 11:33
0,0001/10 :)
2017-01-31 11:43
Bohater i dalej dzisiaj idzie w zaparte,że IPN kłamie,co za typ.On chyba sam uwierzył w swoje kłamstwo.Powinni mu dać max 2 pokojowe mieszkanie komunalne,2 tys emerytury,a cały majątek sprzedać na rzecz poszkodowanych przez niego ludzi.
2017-01-31 15:31
Kapusie i sprzymierzeńcy systemu mieszkali na Aninie w willach z prominentami PRLowskimi - Wałęsa tam nie mieszkał ale za to kto tam mieszkał... kto się taplał jak kaczka z piotrowiczem w kałuży ?
2017-01-31 20:32
Rozumiem że posiadłosć Wałesy na Polankach, traktujesz w kategorii - domek letniskowy
2017-01-31 12:04
2017-01-31 12:15
Ciekawy jestem ktory 20 latek z wioski aresztowany w Gdańsku by nie podpisal w tej sytuacji aktu wspólpracy?-wstyd że idzie w zaparte ale to co zrobił potem dla kraju jest większe niż ta hańba z młodości a ci co go dziś
Ciekawy jestem ktory 20 latek z wioski aresztowany w Gdańsku by nie podpisal w tej sytuacji aktu wspólpracy?-wstyd że idzie w zaparte ale to co zrobił potem dla kraju jest większe niż ta hańba z młodości a ci co go dziś szkalują to motłoch opowiadający brednie w TVPPIS I TRWAM o przywiezieniu go na strajk motorówką SB itp bzdury--żeby bylo bardziej absurdalnie mogą to robić bezkarnie bo wolność słowa zawdzięczają też poza tysiącami mniej lub bardziej umoczonych działaczy opozycji też przew NSZZ ,,Solidarność" prez.Wałęsie
2017-01-31 12:29
Zbłądził, ludzka rzecz, ale niech teraz powie prawdę, a nie się obraża na rzeczywistość i gada co i raz inną historyjkę. Wielki człowiek przyznał by się do błędu a nie brną w kłamstwo.
2017-01-31 13:12
zgoda, ale przecież są tacy, którzy odejmują mu zasług z późniejszego okresu
2017-01-31 15:38
qpa - dokładnie, zbłądził
ale potem
Która odpowiedź prawidłowa ?
1. Nigdy nie współpracowałem.
2. Współpracowałem, ale nieświadomie.
3. Współpracowałem świadomie, ale mnie zmusili.
rozwiń...
qpa - dokładnie, zbłądził
ale potem
Która odpowiedź prawidłowa ?
1. Nigdy nie współpracowałem.
2. Współpracowałem, ale nieświadomie.
3. Współpracowałem świadomie, ale mnie zmusili.
4. Współpracowałem dobrowolnie, ale podawałem fałszywe informacje.
5. Podawałem prawdziwe informacje, ale takie, któremu nikomu nie zaszkodziły.
6. Niektóre donosy mogły zaszkodzić związkowcom, ale nie brałem za to pieniędzy.
7. Brałem pieniądze za współpracę, ale dzieliłem się nimi ze związkowcami.
8. Nie dzieliłem się tymi pieniędzmi, ale miałem kiepską sytuację rodzinną i nie niszczyłem dokumentów na swój temat.
9. Niszczyłem dokumenty na swój temat, ale one były fałszywe.
10. Nigdy nie współpracowałem.
2017-01-31 21:07
zapomniałeś o sławnych odpowiedziach w stylu zwodziłem ich i przekierowywałem ich działania
2017-01-31 13:07
2017-01-31 16:19
Ja będąc dwudziestolatkom bym ni podpisał. Właśnie ja, bo brzydzę si donosicielstwem. Jeszcze brał za to siano. Żałosne jak ze zwykłego **** robią bohatera. Ilu ludzi przez elektryka cierpiało i być może cierpi do dzisiaj? Teraz menczennika z gnoja robią. Tfu, tfu tfu.
2017-01-31 21:06
Ty byś nie podpisał,haha mocny w gębie pajacu,sr....ś pod siebie ze strachu.Jako uczestnik strajków takich widziałem na pęczki.
2017-01-31 22:36
2017-01-31 22:36
i to się nie należy , takie gratyfikacje
2017-01-31 19:38
ale podpuścić kolegów posłuchać i sprzedać taką informację SB za kasę "z lotto" to jest trudne do wytłumaczenia.
2017-02-01 02:23
faktycznie nie został przywieziony, tylko przypłynął tą motorówką
2017-01-31 12:32
2017-01-31 13:12
Na zasadzie kto nie chwali RM PIS itp to wyznawca TVN tylko ja oglądam CNN ,BBC TVN ,POLSAT ,TVPPIS TRWAM i inne stacje dzięki temu wiem kiedy klamie PO, PIS PSL lub ktokolwiek ale dla motlochu to abstrakcja niestety-szkoda Polski niestety wiedza --dedukcja-- logika to dla nich puste słowa....
2017-01-31 21:09
Elisir prawdy płynący z rynsztoka jak: w sieci, od rzeczy, szmata polska zwana gazetą no i oczywiści to z ryjem i s ram tv.
2017-01-31 13:01
2017-01-31 14:59
NIE
2017-01-31 16:03
jak widać esbecy zawsze się wypierają
2017-01-31 21:13
Grafologom po paro miesięcznym kursie /dlaczego to trwało ponad rok/ nie wierzę to fachowość misiewiczów. Z resztą komu oni podlegają jako biegli,otóż temu p. zbyszkowi vel zero,to chyba wszystko jasne.
2017-01-31 13:22
Po wpisie widać że też komucha
2017-01-31 14:34
2017-01-31 19:12
Dostałeś minusa a jestem z Danzig
2017-01-31 14:58
Wałęsa jest bohaterem Polski i Europy Wschodniej a nie IPN a już w ogóle zakompleksiony Kaczyński. Hej IPN zbadajcie lojalke J.Kaczynskiego!!!
2017-01-31 17:42
Tę wolność, którą tak podziwiacie, wywalczyli prości ludzie - robotnicy stoczni a potem wszystkich zakładów pracy. Bez nich ani Wałęsa ani żaden z dzisiejszych "bohaterów" nie załatwił by sobie nawet nowego kałamarza. I
Tę wolność, którą tak podziwiacie, wywalczyli prości ludzie - robotnicy stoczni a potem wszystkich zakładów pracy. Bez nich ani Wałęsa ani żaden z dzisiejszych "bohaterów" nie załatwił by sobie nawet nowego kałamarza. I tych ufnych ludzi, siedzących nocami na płotach wyr..chano jak dzieci. A Wałęsa sam poowiedział: Gdybyśmy im powiedzieli prawdę, nikt by nas nie poparł. Do tego trzeba było oszustwa 21 postulatów. I na ich karkach dostali się do władzy dzisiejsi bonzowie, którzy na dżwięk słowa "robotniczy" dostają gęsiej skórki.
2017-01-31 19:05
2017-01-31 19:11
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
IDIOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2017-01-31 20:26
Jest obludnym klamca sprzedal kolegow za kase dziwne jak walesa czul sie gdy jego kolesie z S B zamordowali Ks POPIELUSZKE on poprostu niema honoru GBUR !!!
2017-01-31 11:11
Ocena od dawna jest negatywna. Przykro, że nie miał odwagi cywilnej by się przyznać zamiast wikłać się w kolejne zależności.
2017-01-31 11:15
2017-01-31 11:20
"Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - szatańską".
2017-01-31 13:57
Ma za dużo do stracenia żeby się przyznać: międzynarodowy status legendy, wykłady za 10 kafli każdy, podróże po świecie. Poza tym byłoby to zapewne bardzo niewygodne dla wielu osób i być może Wałęsa miałby podstawy do strachu o życie własne i rodziny. Dlatego idzie w zaparte i "tymi ręcami" cały czas "obala komunę".
2017-01-31 14:13
To mnie zawsze zastanawiało. Przecież gdyby w 1990 powiedział, że w 1970 dał się podejść, napisał jakieś donosy ale się wyplątał, że przeprasza i prosi o zważenie też tego co robił później, to byłby okrzyknięty wielkim
To mnie zawsze zastanawiało. Przecież gdyby w 1990 powiedział, że w 1970 dał się podejść, napisał jakieś donosy ale się wyplątał, że przeprasza i prosi o zważenie też tego co robił później, to byłby okrzyknięty wielkim człowiekiem. A on poszedł w zaparte. Wysłał UOP po szkołach i miejscach pracy żeby jego dokumenty zwinęli. Wysłał żeby mieszkanie Hodysza wyczyścili. Myślał że wszystko wyczyści? Dlaczego to robił? A może jednak z tą motorówką to prawda? Zwłaszcza że nie potrafił jednoznacznie wskazać tego miejsca gdzie płot przeskoczył...
2017-01-31 15:01
Ty gajowy kryminał napisz. Za firanka stałes?
2017-01-31 16:50
2017-01-31 15:00
Wałęsa był i będzie symbolem i bohaterem walki z komuna. Żaden IPN albo Kaczyński mu tego nie zabiorą.
2017-01-31 17:37
ludzie mu to zabiorą ... ci którzy w niego wierzyli ,ci których oszukuje
2017-01-31 21:04
Nie przejmuj się, to szambo z cuchnącego pisuaru jeszcze długo będzie się rozlewać.
2017-02-01 08:12
Dla mnie bohater a co bylo 40 lat temu nie obchodzi mnie. Przestanmy dochodzic co bylo tyle lat temu. Dla mnie Walesa to bohater i zadne pisowskie IPNy tego nie zmienia.
2017-02-01 09:06
Twojej matce lub komuś z rodziny wyrywali paznokcie i sadzali na odwróconym stołku to by cię obchodziło, a że rodzice byli z PZPR to tego nie rozumiesz
2017-02-01 09:17
40 lat temu?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.