Opinie (92) 2 zablokowane

  • Super autko. Wstrzymam sie z zakupem 25 lat...potanieje ;) (2)

    • 67 7

    • z wiekiem drożeją niestety

      to nie Passerati TDI

      • 7 6

    • co na to Kierowca BMW?

      Twoje F50 (leciwe już w sumie) wciąga Wraith'a lewą "nerką" ?
      PS
      Czemu nie pochwaliłes sie swoim cudeńkiem na zlocie w zeszłym tygodniu?

      • 0 1

  • Pierwszy (3)

    Taki luksus a obrotomierza nie ma. ;D

    • 15 21

    • wiem, wiem, sławne niemieckie szmelcwageny muszą mieć obrotomierz bo czym byś szpanował pod blokiem piłując silnik i udając mechanika ku radości sąsiadów

      • 4 4

    • Pierwszy

      Do wszystkich hejterów, jeśli wiedzielibyście cokolwiek o motoryzacji to zrozumielibyście ironie moje komentarza. RR nie montuje obrotomierzy tylko wskaźniki rezerwy mocy (odwrócony obrotomierz). ;D

      • 6 2

    • też nie miałem w Corsie :)

      hihi, czyję nobilitację rosnącą w mojej głowie

      • 2 0

  • (6)

    To jest luksus! Niestety,ale A8,BMW 7 czy Sklasa to nie ta para kaloszy. Kupujcie bogacze. Będzie co podziwiać na ulicy.

    • 47 7

    • Budyń klientem nr. jeden

      Do kompletu może równiez doszusowac kruzowaty Sopocianin.
      Inaczej firma w 3-miescie nie reklamowałaby się.

      • 6 5

    • Może jeszcze w życiu uda Ci się coś osiągnąć - uwierz w siebie ok ?

      • 5 3

    • Akurat Wraith (1)

      bazuje na płycie podłogowej poprzedniej serii 7 oraz wykorzystuje większość jego zawieszenia. Ale skąd ty możesz to wiedzieć.

      • 7 3

      • przeczytał w necie i zadziera nos.

        • 5 6

    • w Gdansku (1)

      na Osowej jezdzi taki Wraith ladny :)

      • 2 2

      • Ta Rudy sobie kupił.

        • 1 3

  • ile gazu pali? (1)

    • 68 3

    • ze 4 butle na tydzien to pewnie malo...

      • 0 0

  • Jeżdżąca manifestacja coraz szybciej rosnących różnic dochodowych ludzi.

    A potem niektórzy się dziwią, że dochodzi do manifestacji i krwawych rewolucji... Ale, może tak musi być, do czasu, kiedy pazerny gatunek ludzki zastąpi, stworzona przez niego, tzw. sztuczna inteligencja, być może podobnie krwiożercza, ale nie tak bezczelnie ostentacyjna.

    • 33 26

  • i co z tego, ze kosztuje od 1,2 mln (9)

    30L na 100km to ok 130 zl. Wyjazd do Warszawy w jedna strone to ok 500zl ! Nie zdziwie sie jezeli na paliwo wyda sie w ciagu roku 50 tys zl. Do tego 50 tys za ubezpieczenie. No nie powiedzialbym, ze kupujac auto za 1,2 mln 100 tys rocznie to blahostka.

    • 14 26

    • Jest, uwierz mi.

      • 16 3

    • 1/10 ceny zakupu to chyba norma? (7)

      kupiłem samochód za 180k, rocznie na paliwo i ubezpieczenie wydaję mniej niż 20k

      • 5 4

      • dolicz utrate wartosci (6)

        i masz 50k rocznie za auto. ja wole taka kase na podroze wydac:)

        • 1 1

        • hahaha jaka utrata wartości? (5)

          a co sprzedajesz auto po roku? Śmieszne są te opowieści ludzi których nie stać na nowy samochód. Ja mam i na samochód i na podróże więc co mam zrobić? Kupić starego rzęcha od Niemca?

          • 7 0

          • jak Ty nie wiesz co to jest utrata wartosci nowego auta (4)

            to raczej na pewno go nie masz albo jestes totalnym krezusem:) Niestety tacy nie maja czasu na trojmiasto.pl wiec wybieram opcje nr 1 :P W ciagu pierwszych 3 lat auto traci ok 50 proc wartosci, czyli juz 90k w plecy. PS Nie, nie musi byc stary rzech od niemca, moze byc roczny z salonu w PL, wpadles na taki pomysl?

            • 1 2

            • hahaha (2)

              chyba się spociłeś pisząc ta swoją rozprawkę na temat teoretycznej utraty wartości

              stracę jak sprzedam po 3 latach, a jak kupuję nowe to jeżdżę dłużej niż 3 lata, chyba że jest awaryjne i szukam frajera który kupuję okazyjnie używany roczny z salonu

              • 2 1

              • to długo trzymasz swoją nową Fabię za 180k (1)

                Ludzie kupujący fury za 180 i więcej zmieniają je co 2-4 lata albo kiedy wchodzi nowy model, poczytaj statystyki, pozdrawiam

                • 1 3

              • głupek i biedak

                • 0 0

            • O biegowa opinia

              Utrata wartości 50% w 3 lata? Skąd się urwales? 50% tak. Ale w 5 albo nawet 6 lat.

              • 0 0

  • Auta dla "uczciwych" oligarchów tupu "Kluczyk" (3)

    • 41 18

    • Mieszkanie dla prezydeta

      Kluczyk skur.

      Jakich w sejmie co.nie.miara

      • 1 2

    • plebs

      Zazdrość burakowi d... ściska.

      • 3 6

    • Ty

      nawet kraść nie potrafisz

      • 1 3

  • W przypadku RR pisanie o cenie to lekkie faux pas (1)

    Zasada w przypadku tej marki jest jedna. Jeżeli pytasz o cenę to znaczy, że Ciebie na niego nie stać.
    Kolor prezentowanego egzemplarza super.
    Widać, że i tak szacowna marka wchodzi na rynek z modelami coupe

    Zasada w przypadku tej marki jest jedna. Jeżeli pytasz o cenę to znaczy, że Ciebie na niego nie stać.
    Kolor prezentowanego egzemplarza super.
    Widać, że i tak szacowna marka wchodzi na rynek z modelami coupe co kiedyś było u nich nie do pomyślenia. Tam musiał być szofer. Od sportu był Bentley tzn. RR tylko z szoferem a Bentleya kupował ktoś, kto chciał nim jeździć sam.

    • 30 13

    • W końcu inteligentna osoba , z takim samym tokiem rozumowania jak moj :)

      • 6 4

  • wśród zaproszonych gości (7)

    ojciec Tadeusz z Torunia

    • 44 9

    • i nie żyjący już (w Polsce) Pan Jan K. (4)

      • 6 2

      • (3)

        i nie mieszkający król Europy Donald T.

        • 7 4

        • nieżyjący i niemieszkający (2)

          nauczcie się polskiego, tłumoki

          • 6 4

          • ale czytasz tak samo

            • 2 4

          • a może nieżyjący (jako martwy) - inaczej niż nie żyjący (jako nie mieszkaniec)?

            • 3 4

    • dla

      Tadka zbyt tanie

      • 1 1

    • skąd tyle plusów? to za tego wirtualnego maybacha którego nikt nie widział ?

      • 0 0

  • juppi (1)

    Legendą to jest BMW kierowcy o ps."Głąb"

    • 10 3

    • bmw wlasnie jest wlascielem i producentem rr....

      • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.