2017-05-17 10:31
Woooow ale news
2017-05-17 11:58
2017-05-17 13:19
A wc u ciebie w domu ? Tam jeszcze brakuje. Nie wiem czy legalnie to robisz i nie zatruwasz kanalizacji ... :)
2017-05-17 12:10
Rejestratory a w innym artykule pobili staruszka jak tak te wszystkie kamery i inne bajery działają to ja dziękuję bardzo
2017-05-17 15:22
Wydawało mi się, że na ulicy Sopocie. Kamera zarejestrowała sprawców a nie sam atak. A nawet jakby to co ta kamera miałaby zrobić? Stanąć w jego obronie? Przecież w większości wypadków to nie jest monitoring przy którym ktoś siedzi i obserwuje na żywo tylko sprzęt nagrywający materiał "na wszelki wypadek".
2017-05-17 18:19
Każdy wie jak działają kamery nie kazdy wie ze za kamerami brak ludzi do pracy a czas reakcji... fakt takie rejestratory sa okey same wykonują robotę w artykule pobite gary czytaj motocyklista który uderzył w samochód przepadł jak kamień w wodę i to pomimo podania numeru rejestracji tak więc ma działać to i ludzie za to odpowiedzialni.
2017-05-17 13:36
jak taki rowerzysta gna ścieżką która jest zbudowana kosztem chodnika
( np: Kartuska ) to należy mu się mandat za prędkość i za brak zatrzymania przed przejściem dla pieszych
jak taki rowerzysta gna ścieżką która jest zbudowana kosztem chodnika
( np: Kartuska ) to należy mu się mandat za prędkość i za brak zatrzymania przed przejściem dla pieszych .... bo jak rozumiem nic się nie zmieniło pieszy nadal ma pierwszeństwo
no tak ale rower nie ma rejestracji .... , w takim razie powinny tam czekać rowerowe ekipy pościgowe , dogonić zweryfikować i nałożyć mandat na podstawie rejestratora
przypomnę iż czym bardziej obciśnięty ten rowerowy pirat to pewnie szybciej jechał i na pewno nie zatrzymał się przed przejściem
w zasadzie to można by bez rejestratora w tym wolnym kraju wypisywać mandaty obciśniętym rowerzystą bo nikt z nich nie zważa na pierwszeństwo pieszego
2017-05-17 17:39
Po co gonić i weryfikować ? Rozstrzelać na miejscu .
2017-05-17 18:47
Mandat za predkosc? niby na podstawie jakiego znaku/przepisu?
2017-05-18 08:41
2017-05-18 11:21
Zwracam uwagę, że pieszy pierwszeństwo ma gdy się znajduje na przejściu dla pieszych, nie gdy stoi przed przejściem, lub do nie go się zbliża. Pieszemu zabrania się wchodzenia bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd,
Zwracam uwagę, że pieszy pierwszeństwo ma gdy się znajduje na przejściu dla pieszych, nie gdy stoi przed przejściem, lub do nie go się zbliża. Pieszemu zabrania się wchodzenia bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd, taka sytuacja nazywa się wtargnięciem na jezdnie i winę za ewentualne zdarzenie ponosi pieszy. Pojazdy poruszające się po jezdni nie mają obowiązku ustępowania pieszym którzy nie znajdują się na przejściu dla pieszych!
2017-05-18 12:21
Interpretacja często nie jest już taka łatwa. Co to znaczy "bezpośrednio przed pojazd" dla człowieka, który nigdy nie kierował auta, dla dziecka, osoby starszej czy z niepełnosprawnej? Tak, teoretycznie pieszemu powinno
Interpretacja często nie jest już taka łatwa. Co to znaczy "bezpośrednio przed pojazd" dla człowieka, który nigdy nie kierował auta, dla dziecka, osoby starszej czy z niepełnosprawnej? Tak, teoretycznie pieszemu powinno bardziej zależeć na ostrożności bo na 100% to on będzie bardziej poszkodowany tylko co mi z tej racji jako kierowcy jeśli będę miał na sumieniu człowieka, nawet nie ze swojej winy? Jeżeli uważasz, że Ciebie to nie ruszy to są tylko dwa wyjaśnienia - albo nie wiesz o czym mówisz albo jesteś psychopatą.
2017-05-18 11:04
woooow ale zbędny komentarz
2017-05-17 10:32
Brawo Wy)Słuszna koncepcja,rzezimieszki niechaj się mają na baczności.A tiry na tory-taniej i szybciej.
2017-05-17 10:35
2017-05-17 10:40
Latem jak jest niski poziom wód, zimą bo lód, wiosną bo powodzie - barki nie mogą pływać. A jak już da się płynąć, to trwa to tydzień.
Także nie. Nie skorzystam!
2017-05-17 11:30
Czy na pewno zgodnie z przepisami?
2017-05-17 19:18
Infrastruktura kolejowa już jest, a regulacja Wisły pochłonie miliardy przy marnych efektach.
2017-05-20 13:04
2017-05-17 10:46
Ani taniej ani szybciej. W tym kraju nie ma infrastruktury dla hasła tiry na tory
2017-05-20 13:05
sa juz porownania badan nad transportem wodnym.
2017-05-17 11:14
jak będziesz czekał aż do twojej biedronki tir na torach dostarczy papu :-)
2017-05-17 13:27
taki typowy tępy knur który musi napisać jakiś bezsens.
2017-05-18 22:00
..to nie byle jaki knur to jeden z tych durni co na Pis glosowal.Ech tam jeszcze bym zrozumial omamila go glupia kaczka przed wyborami,wziety byl na litosc ze kaczce ten idiota lech zginal,ze pewnie ruscy Trupolewa
..to nie byle jaki knur to jeden z tych durni co na Pis glosowal.Ech tam jeszcze bym zrozumial omamila go glupia kaczka przed wyborami,wziety byl na litosc ze kaczce ten idiota lech zginal,ze pewnie ruscy Trupolewa stracili strzalem z moszny i inne glupoty.,byl omamiony nawet bym zrozumial ale..no wlasnie wyszly juz na jaw pisowskie klamstwa,brednie,misiewicze,urojeniadebila macierewicza kazdy to widzi ze pís to patologia i polityczne dno a tu co?Wierza i bronia tych bredni nadal to jak choroba psyhiczna..debile jak zahipnotyzowani wpatruja sie w tego karla prezesa ktory przypomina wscieklego nacpanego chomika..zauwazcie ze niemal zawsze najwieksza swinia,gnida i kanalia jakims dziwnym trafem jest wyznawca Pisu
2017-05-17 19:00
Ale tłuk pancerny z hemoroidem będzie dalej klepał starą śpiewkę o biedronce
2017-05-18 04:44
Tak przetrwała że nie było super i hiper marketów, zakupy robiło się w supersamie do którego towar dowozły stary, żuki, nyski i robury.
2017-05-18 14:56
Tramwaje na tiry
2017-05-17 10:32
2017-05-17 14:34
Mogliby dodać jakie konkretnie wykroczenia są rejestrowane. Przejazd na czerwonym, prędkość, blokowanie skrzyżowania czy co? Czy to po prostu kamera nagrywająca wszystko i poźniej ktoś przegląda nagranie?
2017-05-17 17:21
Jestem za zwiększeniem monitoringu, bo to jedyne rozwiązanie na patologię i "nauczenie" kultury tych, którzy jej nie wynieśli z domu.
ALE... jaka jest podstawa prawna działania tych urządzeń? Przypominam, że
Jestem za zwiększeniem monitoringu, bo to jedyne rozwiązanie na patologię i "nauczenie" kultury tych, którzy jej nie wynieśli z domu.
ALE... jaka jest podstawa prawna działania tych urządzeń? Przypominam, że organy publiczne (w przeciwieństwie do zwykłych obywateli) działają TYLKO I WYŁĄCZNIE na podstawie przepisów prawa i nie mogą robić niczego, co nie wynika wprost z upoważnienia ustawowego. Obawiam się, że takiej podstawy prawnej nie ma.
Przykładowo - gdyby to było takie proste, aby wystawić sobie ot tak, fotoradar (lub cokolwiek-rejestrator), to nie byłoby afery ze Strażą Miejską, która straciła swoje fotopstryki. To, że urząd nie wystawia bezpośrednio mandatów, a jedynie przekazuje materiały policji, niczego nie zmienia. Pozyskane dane zostały zebrane nielegalnie, bez ustawowych kompetencji. Nie będę się już rozpisywał nad skutkami prawnymi takich "bezprawnych materiałów" bo dużo by to zajęło.
Także może zamiast zachwycać się wynalazkami urzędników, redaktor niech zapyta o podstawę prawną ich działania?
2017-05-18 11:32
Dokładnie jak napisałeś, nie ma podstawy prawnej do takich działań, poza tym na urządzenia poszła kasa gdańszczan i na 3 dodatkowych urzędasów też, a z mandatów idzie do Warszawy na 500+ dla patoli
2017-05-20 13:07
2017-05-17 10:33
grupa użytkowników dróg tj. kierowcy osobówek, powinni mieć rejestratory swoich zachowań w każdym miejscu!
2017-05-17 10:40
Dorzucić pozostałych użytkowników dróg: kierowców ciężarówek, motocyklistów, rowerzystów, itp.
Nie powinno być grup uprzywilejowanych.
2017-05-18 08:46
gdy nie widać pojazdu w tzw. zasięgu widoczności.
Takie prawo to nie forma uprzywilejowania - to wynik spokojnej, rozsądnej refleksji.
Jak eksperci BRD nie zaczną rozróżniać zachowań
gdy nie widać pojazdu w tzw. zasięgu widoczności.
Takie prawo to nie forma uprzywilejowania - to wynik spokojnej, rozsądnej refleksji.
Jak eksperci BRD nie zaczną rozróżniać zachowań stanowiących zagrożenie (jazda samochodem przy lekceważeniu ograniczeń prędkości) od zachowań wiążących się z narażaniem się na ryzyko (przechodzenie przez jezdnię) to teza o potrzebie lub braku potrzeby uprzywilejowywania kogokolwiek nie będzie miała sensu.
2017-05-18 11:32
Nie dorośliśmy do tego jeszcze.
Sięgając np. za naszą zachodnią granicę. W Berlinie przejście na czerwonym świetle nawet przez główną ulicę przy policjancie jest możliwe. Oczywiście spełniając określone warunki.
rozwiń...
Nie dorośliśmy do tego jeszcze.
Sięgając np. za naszą zachodnią granicę. W Berlinie przejście na czerwonym świetle nawet przez główną ulicę przy policjancie jest możliwe. Oczywiście spełniając określone warunki.
U nas? Włos jeży się na głowie, co by się działo.
Aby dawać jakiekolwiek przywileje, trzeba najpierw zdyscyplinować społeczeństwo.
2017-05-18 12:40
2017-05-17 11:29
Dopóki nie zacząłem dojeżdżać rowerem do pracy, nie zdawałem sobie sprawy jaką bandą pe..ów są rowerzyści.
2017-05-17 14:33
a ped**arzu jedne masz 3 pedały w swoim blahosmrodzi :)
2017-05-17 11:29
ale to tylko twoja sprawa!!!
2017-05-17 11:34
ale uważam większość kierowców za idiotów, bo widzę co robią.
2017-05-17 13:27
Na jakiej podstawie wysnułeś takie wnioski, czytając jego post?
2017-05-17 14:22
Wniosek oczywisty
A jeśli dla Ciebie to nieoczywiste, to współczuję rodzicom, bo wychowywanie niepełnosprawnego intelektualnie to trudna sprawa. Ściśle dla masochistów.
2017-05-18 12:33
prawdziwy mitoman. Ale żaden winny sam do winy lub choroby się nie przyzna.
2017-05-17 14:37
o pieszych i rowerzystach, bo ci to wyprawiają!!!
2017-05-18 08:48
lub guzdrać się mając laskę w ręku na przejściu dla pieszych; ale zagrożenie, które sprawiają to tylko zagrożenie wypadkiem, a nie zagrożenie innych użytkowników ulic.
Chyba że próbowałeś ironizować, ale wolałem uściślić ten wywód.
2017-05-17 10:33
Drobnym kroczkami walczymy z zachowaniami: ja mam samochód i mi się śpieszy, więc mi wszystko wolno. Ale pewnie jeszcze z 10 lat minie zanim zapanuje u nas kultura między uczestnikami ruchu...
2017-05-17 11:58
że rowerzyści, nauki jazdy i komunikacja miejska przyśpieszy do tych 50km/h i będzie ok. A rowerzyści szczególnie jadąc pod górkę. Można jechać np. do Londynu na tydzień na zmywak i zobaczyć jak tam to wygląda.
2017-05-17 21:45
2017-05-18 12:22
Tylko po drodze trzeba się przesiąść na rower wodny.
2017-05-18 08:50
tylko drobny procent napinaczy powoduje poczucie zagrożenia u wielu innych.
Kultura powstanie gdy będzie sensowne egzekwowanie odpowiedzialnego stylu jazdy, a nie tylko domaganie się surowego karania wykroczeń.
2017-05-17 10:34
Bardzo dobrze, nie będą się ścigać
2017-05-17 14:11
Jakie to ciężarówki ścigają się na Starym Rynku Oliwskim?
2017-05-17 14:18
Tam nie wolno ciężkim pojazdom. Za samą obecność jest mandat.
2017-05-17 21:46
W Gdyni na Kcyńskiej by się też taki instrument przydał.
2017-05-17 19:23
zawsze mnie zaskakiwało, że w kraju bezprawia takie zabawki noc przeżywają
2017-05-17 10:35
Nie, żebym był przeciwko bezpieczeństwu, ale czy ludzie nie za bardzo są osaczani w tym jakoby demokratycznym i wolnym kraju? Kiedyś były inwigilacje, teraz także, tylko wykonanie inne. Wiem także, że przez mały procent
Nie, żebym był przeciwko bezpieczeństwu, ale czy ludzie nie za bardzo są osaczani w tym jakoby demokratycznym i wolnym kraju? Kiedyś były inwigilacje, teraz także, tylko wykonanie inne. Wiem także, że przez mały procent nieuczciwych ludzi, takie rzeczy muszą być i już. Swoją drogą jako uczciwy, chyba jednak wolę tą inwigilację, ale czuć się bezpiecznie. No i strach się bać co będzie za np.: 10 lat
2017-05-17 12:12
Za 10 lat zamontują Ci kamerę w mieszkaniu i będą pobierać za to obowiązkową opłatę.
2017-05-17 12:17
"Ci którzy rezygnują z wolności w imię bezpieczeństwa, nie zasługują na żadne z nich"
2017-05-17 12:44
Wolę żyć, mieć trochę mniej wolności, żeby mnie ktoś strzegł, niż mieć wolność bez bezpieczeństwa i mnie jakiś patol zamorduje. I co mi z tej wolności?
2017-05-17 13:14
Prywatności zero bezpieczeństwa w praktyce tyle samo.
2017-05-18 12:29
Oczywiście, że jak ktoś będzie chciał to zatłucze Cię nawet i na komisariacie policji. Stuprocentowej pewności nigdy nie osiągniesz. Taka kamera ma być środkiem odstraszającym bo co poniektóry przestępca skuma w końcu, że nawet jak mu się uda pobić i uciec to i tak go znajdą dzięki zapisowi video.
2017-05-17 14:47
Tylko pamiętaj ze satelita tez lata i widzi wszystko:)
2017-05-17 13:36
2017-05-17 14:44
Nawet jak rzucisz papierek na ulice odzywa sie głos ,byś go podniósł bo dostaniesz mandat.I jakoś nie słyszałem by kto kolwiek tam narzekał,Polacy masowo tam lataja do pracy i emigrują i jakoś im tez to nie przeszkadza.
Nawet jak rzucisz papierek na ulice odzywa sie głos ,byś go podniósł bo dostaniesz mandat.I jakoś nie słyszałem by kto kolwiek tam narzekał,Polacy masowo tam lataja do pracy i emigrują i jakoś im tez to nie przeszkadza. A jak Postawili 3 foto radary to lemingi sie plują o ograniczaniu wolności :)W Kraju który ma najwięcej wypadków drogowych w UE i największa liczbę z nich śmiertelną.
2017-05-18 12:43
opowiedziana po kolei przez 100 osób, których znajomi znajomych pracowali na zmywaku pod lądkiem zdrojem...
2017-05-18 10:28
I bardzo dobrze. Postój sobie czasami na przystanku przy Lenartowicza - banda debili jadąca z 80km/h (gdzie ograniczenie jest do 30), wyprzedzająca na trzeciego na pasach, gdzie niedaleko znajduje się przedszkole i bardzo często przechodzą tymi pasami dzieci.
2017-05-18 12:43
Jeżeli wykorzystywana jest do osiągnięcia prywatnych celów osób mających nad nią kontrolę to jest źle.
2017-05-19 11:05
każdy będzie miał gps-a pod skórą...chory kraj..powinien być dla ludzi a nie przeciwko nim...np.w stanach ludzie robią sobie zdjęcia z policją uśmiechają sie i pozują ludzie ich lubią bo sa pomocni i pozytywnie
każdy będzie miał gps-a pod skórą...chory kraj..powinien być dla ludzi a nie przeciwko nim...np.w stanach ludzie robią sobie zdjęcia z policją uśmiechają sie i pozują ludzie ich lubią bo sa pomocni i pozytywnie nastawieni do ludzi a tutaj..? żenada strach sie bać zapytasz o cos policjanta a on ci odburknie albo wlepi mandat za zawracanie d*py...jaki kraj taki obyczaj
2017-05-17 10:40
Straszne czasy...
2017-05-17 11:04
Bez kamer bo wstyd to wszystko nagrywać
2017-05-18 07:17
Rejestrator wychwyci wykroczenie a kamera nie ? Czy oni tam gdzieś w centrum uwagi nie rejestrują wykroczeń ? a może rejestrują dobre uczynki ?
2017-05-18 09:58
A za peowcow ile bylo fotoradarow to nie byla inwigilacja wg ciebie to byl biznes tylko czyj
2017-05-18 12:45
i przy najbliższej okazji wykorzystają niecnie tą cenna informację.
2017-05-17 10:42
to czekamy na taki rejestrator na Słowackiego.
2017-05-17 11:08
Na Jana Pawła II, Grunwaldzkiej,Rzeczypospolitej też ! Tylko niech obejmą rejestracją również chodniki by monitorować cyklistów jadących po chodniku.
2017-05-17 11:11
I pieszych chodzących po drogach dla rowerów
2017-05-17 12:14
by monitorować niepokojące i niedozwolone zachowania
2017-05-17 13:22
Taaak. Będzie bezpiecznie. Będą wiedzieć czy mnie stara nie truje :)
2017-05-17 23:48
i starsze panie co ich pies sr* i nie sprzątają
2017-05-17 18:39
ale wzdluz jana pawla rzeczpospolitej oraz grunwaldzkiej są chodniki z dopuszczeniem ruchu rowerowego. najpierw sprawdz, potem pisz
2017-05-17 18:50
Nieprawda. Są krótkie oznaczone odcinki ale nie całe chodniki. Wzdłuż całej Jana Pawła II jest ścieżka rowerowa więc nie wolno poruszać się po chodniku podobnie na pozostałych. A nawet jak jest dozwolony ruch rowerowy do
Nieprawda. Są krótkie oznaczone odcinki ale nie całe chodniki. Wzdłuż całej Jana Pawła II jest ścieżka rowerowa więc nie wolno poruszać się po chodniku podobnie na pozostałych. A nawet jak jest dozwolony ruch rowerowy do pędzący cyklista kwalifikuje się automatycznie do mandatu za spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym lub sprawy o przestępstwo za usiłowanie przejechania poruszając się pojazdem pieszego.
2017-05-17 18:59
wymyslasz od rzeczy. na calej rzeczypospolitej jest ciag pieszo-rowerowy. podobnie jest na jana pawła po wschodniej czesci. rowerzysta ma prawo jechac i nic ci do tego. jak masz z tym problem to pretensje do urzednikow.
2017-05-17 19:47
Na Rzeczpospolitej?? To jakaś farsa. Kiedyś, owszem, był tam ciąg pieszo - rowerowy. Po prawej stronie alei w kierunku Wrzeszcza. Od kiedy zrobiono ścieżkę rowerową ( po lewej stronie ), ów "ciąg" został właściwie
Na Rzeczpospolitej?? To jakaś farsa. Kiedyś, owszem, był tam ciąg pieszo - rowerowy. Po prawej stronie alei w kierunku Wrzeszcza. Od kiedy zrobiono ścieżkę rowerową ( po lewej stronie ), ów "ciąg" został właściwie zlikwidowany. Albo zapomniany. Biała linia rozdzielająca została zamalowana czarną farbą, symbole rowerów zatarte/wytarte, to samo z przejściami dla pieszych. Ostały się jeno znaki. Aby ciąg ten spełniał swoją rolę powinien być oznakowany tak jak kiedyś. Dzisiaj panuje tam kompletna wolna amerykanka. Piesi chodzą jak chcą, bo nie wiedzą która strona jest dla nich, rowerzyści tak samo.
Ergo. Albo odnowić oznakowanie, albo usunąć resztki - czyli znaki i zwrócić asfalt pieszym, bo z prawdziwego zdarzenia ścieżka rowerowa jest na Rzeczpospolitej, ale po jej lewej stronie.
2017-05-17 20:36
znaki sa czyli ciag pieszorowerowy jest. Co do stanu...coz. mial byc remontowany
2017-05-17 21:18
chłopie weź sprawdź sobie co to ciagpieszorowerowy.
to wspólna przestrzeń. To ciąg bez jakichkolwiek rozgraniczeń na rowerzystów czy pieszych wiec żadnych białych lin tam nie może być
2017-05-17 21:54
2017-05-17 11:28
2017-05-17 11:54
Jeszcze pozostaje kwestia interpretacji pojęcia "rażących".
2017-05-17 19:50
Czyli takie, które uraziły moje uczucia ( na przykład religijne ) albo takie, na które patrzeć nie mogę, bo tak rażą oczy me delikatne.
2017-05-17 10:42
Mieszkam na wsi i mam w d*pie miasto. Niech powieszą sobie te rejestratory na każdej ulicy.
2017-05-17 11:16
jak wieś to wieś! spadaka.
2017-05-17 11:30
Teraz jest dużo pracy i szkół przy obwodnicy, nie trzeba wcale jezdzic do miasta, takie osoby najczesciej w ten sposob funkconują i zapewne żyją komfortowo :)
2017-05-17 12:01
2017-05-17 14:24
też ale nie tylko
2017-05-17 13:44
2017-05-17 14:58
nie to ga
2017-05-18 11:35
GD się nie odzywa, patusy zajmują się biciem 4 na 1...
2017-05-17 13:50
Nie jeżdzę do miasto. pracę mam zdalną a dzieciaki się uczą na wsi
2017-05-17 11:22
2017-05-17 23:32
Powiem Cie coś chłopcze. Wystarczy wam w metropolii przykręcić kurek z wodą i dławicie się swoimi odchodami, których nie można spłukać. Z wychodkami nie ma takiego problemu. I zawsze można podetrzeć mchem z lasu.
2017-05-17 17:03
szalej swoim zdezelowanymn paserati po wiosce
swojha droga niezly z ciebie idiota oburzasz sie bo ktos uniemozliwia lamanie przepisow
rozumiem ze mam cie teraz nazwac smieciem i jelopem bo sobie wstawiles zamek w drzwiach?
i jak ja mam k...a okrasc ci mieszkanie lajzo? czemu mi uniemozliwiasz lamanie prawa?
2017-05-17 19:51
Wieśniak! Wieśniak!
2017-05-17 22:10
Właśnie widziałam ciebie jak wjeżdzałeś do Gdańsku widać było że wsiowy jesteś i nie potrafisz jezdzić w mieście tylko po wiejskich drogach
2017-05-17 23:28
To mieszkaj w swoim falowcu z karaluchami. Ja idę rozpalić grilla, a potem poskaczę sobie w ogrodzie na trampolinie. Ale wpierw wypiję browara przy stoliku ogrodowym.
2017-05-18 11:38
Wiekszosc co tak hejtuje pewnie mieszka w falowcach/blokowiskach/ starych kamienicach we wrzeszczu i oliwie i tylko mogą pozazdrościć osobom które mają przyzwoity standard życia ;) Co z tego że na wsi - niektore miejsca pod trójmiastem są w tej chwili dobrze rozwinięte - szkoły sklepy obwodnica,
pozdro
2017-05-18 04:46
Do pracy czyli na pole jeżdzisz na świni sądząc po kulturze wypowiedzi.
2017-05-18 13:00
O wsi można mówić jeżeli na kilkadziesiąt hektarów przypada maks. jedna zagroda. Gospodarze podzielili swoje gospodarki na 1000 metrowe działki i posprzedawali reklamując je jako zaciszny wiejski zakątek. Mieszkam na
O wsi można mówić jeżeli na kilkadziesiąt hektarów przypada maks. jedna zagroda. Gospodarze podzielili swoje gospodarki na 1000 metrowe działki i posprzedawali reklamując je jako zaciszny wiejski zakątek. Mieszkam na wsi, którą była 25 lat temu a teraz to marzy mi się powrót do miasta, w którym mam wrażenie że jest więcej spokoju niż niby na tej wsi.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.