Opinie (74) 5 zablokowanych

  • Mój szwgier ma Golfa IV 1.9 TDI w dodatku Kombi, na rejstracji GWE (3)

    Chyba nie ma bardziej januszowego pojazdu. Ale wiecie co wam powiem? Chciałbym, żeby teraz robili takie samochody, bo poza jego januszowatością, to naprawdę świetne auto. Może i klekocze jak bocian na lodzie, ale naprawdę można na nim polegać, jest niezawodne...

    • 7 2

    • jest jeszcze passat w kombi tdi na GKA

      • 1 0

    • Ej Bosy Antolu

      A ty czym jeździsz chrabio od jednego pokolenia w Trójmieście?

      • 2 0

    • klasyk ten samochód szwagra

      kwintesencja tożsamości kaszubskiej ;)

      • 3 0

  • VW robi fajne samochody (2)

    I ten tez jest fajny. Nie rozumiem jak mozna to kwestionowac. Kwestionuja chyba ci, ktorych na te samochody nie stac.

    • 3 1

    • samochody VAG są całkiem dobre poza silnikami.

      • 0 1

    • sołtys wracaj na pole

      • 0 2

  • (4)

    I co z tego skoro te wszystkie nowinki są za dopłatą i podrażają auto często dwukrotnie. Ważne co auto ma w standardzie. Za 118 tyś można już kupić bmw serii 3.

    • 12 4

    • (2)

      Jakie BMW za 118 tys. (nie "tyś")?
      Seria 3 nie-golas to minimum 200k zł brutto.

      • 3 0

      • 200 tys startuje BMW5....troszkę Cię poniosło z BMW3 startuje od około 120 tys.

        • 0 0

      • trochę przesadzasz,

        po rabacie będzie 170... a za 118 to chyba ktoś serię 1 sprawdzał:) - 3 o 10k więcej za całkowitego golasa 3 drzwi. zresztą to by się zgadzało, bo mowa o kompaktach. a za tą kwotę można mieć w pełni wyposażoną alfę

        po rabacie będzie 170... a za 118 to chyba ktoś serię 1 sprawdzał:) - 3 o 10k więcej za całkowitego golasa 3 drzwi. zresztą to by się zgadzało, bo mowa o kompaktach. a za tą kwotę można mieć w pełni wyposażoną alfę giuliettę z 240-konnym silnikiem. można też szukać dobrego rabatu na v40, a klasse czy własnie serię1. no chyba, ze ktoś potrzebuje virtual cocpit, wtedy tylko a3 i golf..

        • 2 0

    • tyśonc : p

      • 3 0

  • (1)

    Prawie 120 tys za kompaktowe auto dla ludu ... matko boska ....

    • 38 2

    • Ludu niemieckiego, a nie polskiego pod-ludu.

      • 0 0

  • My testowaliśmy egzemplarz wyposażony w benzynowe 1.4 o mocy 150 KM. (4)

    No fajnie - a Golf IV, chyba ostatni z tych Golfów cieszących się dobrą opinia (jeżeli chodzi o awaryjność), miał w ofercie benzyniaka 1.4 o mocy 70 KM. Skoro tak wyżyłowali silnik, że generuje on ponad dwa razy więcej mocy, to nie ma opcji - to się musi sypać: za dużo elementów, za dużo elektroniki...

    • 23 11

    • Zatrzymałeś się na epoce kamienia łupanego.

      Ale zdajesz sobie sprawę, że "kiedyś" 130KM osiągano dopiero w silnikach 6 litrowych? I co Ty na to? Też powiesz, że obecne 2.0 130KM też jest wyżyłowane, skoro "oryginalnie" 130KM dostarczał silnik 6.0?

      • 0 0

    • 80 KM (1)

      mam taki w Roomsterze

      • 0 2

      • fachofcy

        75 a nie 80.

        • 4 0

    • To zupełnie inny silnik.

      • 6 0

  • Tyle ze piszecie jak o zwyklym Golfie (4)

    A na zdjeciach nacie R'ke. To jednak nieco inna klasa tego modelu. Zarowno pod katem wygladu, osiagow i ceny. Takze troche nierzetelnie

    • 8 3

    • A ciemniaki dalej lajkują...
      tak to Rka, która ma 300 koniów pod maską hahahaha

      • 1 0

    • Przecież to jest R line a nie Rka. R line to tylko usportowiona wersja wyposażenia. Taka imitacja Rki

      • 2 1

    • R a R-line to trochę różnica :) poczytaj chłopie zanim coś mądrego napiszesz.

      • 2 0

    • Jak caly portal..

      • 0 3

  • TYlko Citroen (1)

    Gdybym miał wybierac miedzy VW a Citroenem DS 4 to zdecydowanie Citroen

    • 4 5

    • Jeszcze Dacia - lepsza od citroena.

      • 2 0

  • Nie rozumiem trendu montowania ekranów dotykowych w samochodach. (3)

    To jest wręcz niebezpieczne! By zmienić cokolwiek musisz oderwać wzrok od drogi, a nie daj boże przyjdzie ci jeszcze do głowy zmienić akurat coś, co wymaga przebijania się przez menu.
    Ciekawe ile już wypadków i

    To jest wręcz niebezpieczne! By zmienić cokolwiek musisz oderwać wzrok od drogi, a nie daj boże przyjdzie ci jeszcze do głowy zmienić akurat coś, co wymaga przebijania się przez menu.
    Ciekawe ile już wypadków i kolizji zostało spowodowanych, bo kierowca coś grzebał w swoim panelu dotykowym zamiast patrzeć na drogę.

    A sterowanie gestami... Co jak trafi się kierowca z skłonnością do nadmiernej gestykulacji?
    Przypadkowe machnięcie ręką - zmiana stacji radiowej, podrapanie się po głowie - wyłączenie świateł, energiczne pokręcenie głową - włączają się świata awaryjne...

    • 5 3

    • Dla minusujących mała informacja.

      Mazda stosuje ekran dotykowy, w którym dotyk jest aktywny tylko w czasie postoju. W czasie jazdy, masz dostęp ograniczony tylko do funkcji obsługiwanych przyciskami, czyli na przykład regulacji głośności audio i zmiany stacji/utworu.
      Oczywiście można odblokować dotyk, ale tylko jeśli uzyska się dostęp do menu serwisowego :)

      • 0 0

    • ekrany dotykowe montują teraz wszędzie (1)

      od mikrofalówek, poprzez kotły grzewcze, aż po maszyny przemysłowe...

      • 2 0

      • Ale w mikrofalówce czy kotle grzewczym nie grozi ci z tego powodu niebezpieczeństwo.

        • 1 0

  • Znowu natrętna reklama Plichty

    Jest jeszcze inny salon VW panie Jelionek!

    • 1 2

  • VW najlepiej kuracja odmładzająca podczas testów emisji spalin wychodzi.

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.