Opinie (83) 3 zablokowane

  • karac nietylko kierowcow

    ale głównie ich szefow

    • 3 0

  • niech sobie ważą

    dla mnie te TIR-y mogą ważyć i po 100 ton, byle nie przekraczały dopuszczalnego nacisku na daną powierzchnię i miały odpowiednio miękkie koła z płytkim bieżnikiem - najlepiej silki :) Problemem byłaby jednak pora

    dla mnie te TIR-y mogą ważyć i po 100 ton, byle nie przekraczały dopuszczalnego nacisku na daną powierzchnię i miały odpowiednio miękkie koła z płytkim bieżnikiem - najlepiej silki :) Problemem byłaby jednak pora jesienno zimowa, gdzie silki nie dałyby rady. Ponieważ to i tak mrzonki, trzeba się trzymać ustalonego minimum i skutecznie egzekwować prawo.

    • 2 2

  • .........

    Wage w przetargu kupia w lidlu lub biedronie.Krokodyle-kozacy..........

    • 1 2

  • "O wyborze wykonawcy decyduje najniższa cena" (1)

    "O wyborze wykonawcy decyduje najniższa cena"

    Normalka. Chrzanić jakość wykonania i trwałość. Ważne, że TANIO. ;-)

    • 3 0

    • polakowi nigdy nie dogodzisz

      najnizsza cena to marudza ze tandeta
      wezma wage lepszejjakosci i drozsza to bedamarudizc ze korupcja i ze ktos pod stolem dostal i tak zle i tak niedobrze

      • 0 0

  • Nie rozumiem co za problem zamontować wagi na naszych drogach,
    jedyne wytłumaczenie jest takie, że ktoś bierze spore pieniądze za taki stan rzeczy..

    • 2 0

  • Zwrot "nie wjadą" jakoś średnio opisuje treść, a mówiąc wprost - wprowadza w błąd (1)

    Ciężarówki owszem, wjadą. Potem, ewentualnie, zostaną zatrzymane do kontroli... System bardzo polski: zamontować jakieś tanie góvvno, które nie umie bezbłędnie ocenić sytuacji, tylko zmusza do interwencji inspektorów.

    No tak, przecież w pełni automatyczny system z barierami mógłby być zbyt skuteczny i nie dawać możliwości zarobku!

    • 4 2

    • System jest dobry

      Problem w tym, że prawo nie nadąża za takimi rozwiązaniami.

      • 0 0

  • Szkoda że cała W-Z jest zarżnieta bo jadą nią 50TONowe ciężarówki (1)

    biznesmenów kaszubskich.

    • 5 2

    • ciekawe co Ty za biznes gnieciesz

      • 0 0

  • Wagi preselekcyjne (2)

    Czemu nikt z Inspekcji Drogowej czy Ministerstwa Transportu do tej pory nie chce wprowadzić takich wag na przejściach granicznych (wjazdach i wyjazdach). Czy to nie jest działanie celowe ?Prosta sprawa, a pozwoli na

    Czemu nikt z Inspekcji Drogowej czy Ministerstwa Transportu do tej pory nie chce wprowadzić takich wag na przejściach granicznych (wjazdach i wyjazdach). Czy to nie jest działanie celowe ?Prosta sprawa, a pozwoli na wyeliminowanie nadmiernie obciązonych samochodów wjeżdzających na nasze drogi ( nie tylko obwodnice ). Takie wagi zwrócą się bardzo szybko!!!!

    • 2 1

    • a czemu nie wpisać w ustawę zakazu wyjazdu z terminali powrtowych kontenerów ciężkich?....bo jest LOBBY (1)

      • 0 0

      • właśnie, bo jest lobby

        Ustawienie takiej wagi np. w porcie, to żaden problem, tylko, że TIRy by omijały polskie porty ze względu na małą sieć autostrad i port by stracił. Możliwość wysyłania przeciążonych TIRów to jedyny polski atut niestety. Tylko, że nikogo nie interesuje ile stracimy przy tym na naprawie polskich dróg.

        • 0 0

  • Wagi i ciężarówki

    Nie pojadą tamtędy bo wybiorą bezpłatna drogę przez wsie wokół Trojmiasta. Już dziś mozna to zobaczyć coraz częściej na wszystkich wokolmiejskich drożkach Za rok nic z tych dróg nie zostanie - rozjada je ci władcy za kółkiem.

    • 7 0

  • To znów TIRy zaczną jeździć przez centum Gdańska.

    • 9 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.