Opinie (77) 8 zablokowanych

  • Okropna wizualizacja

    Chyba tworzył ją uczeń podstawówki za pomocą paint'a

    • 1 0

  • Autorze VIK

    Czy artykuł musi być takim bełkotem? "Parametry zapewniają wysoką manewrowość"? Ciekawa teoria. Proces ładowania baterii odbywać się będzie "przy pomocy kabla zasilającego ze specjalnych obiektów nabrzeżnych lub na samym

    Czy artykuł musi być takim bełkotem? "Parametry zapewniają wysoką manewrowość"? Ciekawa teoria. Proces ładowania baterii odbywać się będzie "przy pomocy kabla zasilającego ze specjalnych obiektów nabrzeżnych lub na samym pokładzie statku"? Samozasilanie? jak się przepisuje ze strony Ulsteina, to trzeba przepisać całość "via a power cable with green electricity from their own shore facilities or recharged on board by the ship's generators". Agregaty, kochany, agregaty - stąd się bierze hybrydowość - agregaty i baterie. I nie zbuduje "w części wyposażony prom", bo takie statki nie istnieją. Po prostu częściowo zbuduje prom, resztę wykona Ulstein.
    Nie żądam poziomu profesora Miodka, czy Bralczyka, wystarczy mi maturzysta.

    • 4 0

  • kto na tym skorzysta? (2)

    Napewno nie skorzysta na tym lokalne społeczeństwo, tylko właściciel stoczni. Cała reszta tj. pracownicy i dostawcy, dostaną ochłapy. Tak wygląda polska ekonomia. Po co więc ta euforia? Ja dla przykładu pracuję w jednej

    Napewno nie skorzysta na tym lokalne społeczeństwo, tylko właściciel stoczni. Cała reszta tj. pracownicy i dostawcy, dostaną ochłapy. Tak wygląda polska ekonomia. Po co więc ta euforia? Ja dla przykładu pracuję w jednej z gdyńskich fabryk okien. Pracownicy fabryki i montażyści, za akordowy sajgon mają max 3000 zł netto, ale za 12h dziennie. Właściciel i jego synowie zbijają takie kokosy, że nie będą nawet o tym pisał. Ok takie jego prawo. Problem polega na tym, że jego park maszynowy wygląda jak z Chin, a bhp wśród montażystów okien nie istnieje, bo nie mają nawet pasów bezpieczeństwa wymaganych przy montażu okien na wysokościach. Po prostu żenada.

    • 0 0

    • (1)

      Zdjęcia zrób, do PIP anonimowo wyślij...

      • 0 0

      • zgadzam się

        Zgadzam się z Tobą, ale pracownicy są tak wypaleni i zdemotywowani, że nie wierzą w to że cokolwiek, ktokolwiek im pomoże. Boją się zmienić pracę, bo tak naprawdę w tej branży biznesmeni się znają i dostaną od nich ''wilczy bilet'' na pożegnanie, a z nim będą skończeni w tym biznesie.

        • 0 0

  • 160 m długości - do ogromu daleko

    Jest mniejszy niż przeciętne jednostki przepływające kanałem Panamskim - te mają do 200 m długości i 40 m szerokości. Budowa sekcji nie jest jeszcze budową promu. Kadłuby buduje się w tanich stoczniach - w Wietnamie

    Jest mniejszy niż przeciętne jednostki przepływające kanałem Panamskim - te mają do 200 m długości i 40 m szerokości. Budowa sekcji nie jest jeszcze budową promu. Kadłuby buduje się w tanich stoczniach - w Wietnamie nawet na plażach. Dopiero wyposażanie jednostki i przeprowadzenie prób morskich z powodzeniem świadczy o umiejętnościach danego zakładu produkcyjnego. Dobrze, że i tyle z tego mają.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.