• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

ABSL Academy. Biznes i uczelnia ramię w ramię

VIK
18 lutego 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób. Trójmiasto to jeden z siedmiu najważniejszych ośrodków nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Zlokalizowanych jest tu 106 centrów usług, które zatrudniają ponad 19 tys. osób.

Rozpoczęła się rekrutacja do trójmiejskiej edycji ABSL Academy, programu prowadzonego przez Association of Business Service Leaders in Poland i Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.



ABSL Academy to prestiżowy program edukacyjny nastawiony na praktyczne rozwijanie umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania własną karierą. Jego celem jest kształcenie przyszłych pracowników sektora nowoczesnych usług biznesowych.

- Trójmiasto to ważny ośrodek na mapie sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Sektor dynamicznie rozwija się już od kilku lat i wiele firm otworzyło tutaj swoje oddziały m.in. ze względu na dobrą współpracę z uczelniami wyższymi, które kształcą na kierunkach i specjalnościach pożądanych przez firmy zrzeszone w ABSL. Uruchomienie ABSL Academy we współpracy z Wydziałem Ekonomicznym Uniwersytetu Gdańskiego to wspólny krok w stronę jeszcze lepszego kształcenia potencjalnych kandydatów do pracy, a uzyskanie certyfikatu CIMA zdecydowanie ułatwi znalezienie pracy i będzie pierwszym krokiem w budowaniu ścieżki kariery - mówi Dariusz Bazeli, ABSL Tri-City.
ABSL to organizacja, która zrzesza centra usług wspólnych, centra outsourcingu procesów biznesowych i outsourcingu IT, centra badawczo-rozwojowe oraz firmy wspierające rozwój sektora. Obecnie zrzesza 180 globalnych inwestorów, m.in. Accenture, arvato Services, Capgemini, Carlsberg, Geoban, Google, Hewlett-Packard, IBM, Infosys, JLL, MAN, Procter&Gamble, PwC, Shell, Sony, Thomson Reuters, UBS, Xerox.

Program ABSL Academy powstał w związku z rosnącym zapotrzebowaniem sektora usług biznesowych na pracowników posiadających nie tylko akademicką wiedzę, ale i praktyczne umiejętności, które umożliwią im rozwój kariery w sektorze nowoczesnych usług biznesowych, która jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią polskiej gospodarki.

- Program ABSL Academy jest nową innowacyjną propozycją w naszej ofercie. Po pierwsze uczestnicy tego programu mają zagwarantowane rozmowy kwalifikacyjne w firmach, które uczestniczą w projekcie - mówi prof. dr hab. Krzysztof Dobrowolski, dziekan Wydziału Ekonomicznego UG. - Dodatkowo, dzięki swojemu udziałowi w projekcie, zdobywają umiejętności i praktyczne doświadczenia, które automatycznie stawiają ich w lepszej pozycji na rynku pracy. Co więcej, już w trakcie zajęć z praktykami zaczynają budować swoją sieć kontaktów i relacji w biznesie, a to właśnie będzie im pomagać w rozwoju przyszłej kariery.
Program kursu opiera się na trzech filarach, obejmujących podstawową wiedzę dotyczącą sektora oraz jego specyfiki, praktyczne umiejętności związane z poszczególnymi procesami biznesowymi oraz umiejętności miękkie i komunikacyjne związane z efektywnym zarządzaniem własną karierą.

Zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez czołowych liderów oraz ekspertów z firm członkowskich ABSL (m.in. Alexander Mann Solutions, Arla Foods, Coleman Research, Competence Call Center, EY, Geoban, Thomson Reuters). Kurs obejmuje łącznie 100 godzin e-learningu i 96 godzin warsztatów. Koszt kursu dla jednego uczestnika to 1700 zł. Zajęcia odbywają się w języku angielskim.
VIK

Miejsca

Opinie (45) 2 zablokowane

  • certyfikat (6)

    Czy żeby dostać się do Geobanu potrzebny jest certyfikat CIMA ?

    • 22 0

    • nie

      • 6 0

    • (1)

      Nie

      • 7 0

      • podobno geoban to bardzo wymagająca praca

        • 7 1

    • Jeżeli chcesz iść tam (tudzież do dowolnego innego centrum księgowego) na m.in. TL albo Managera to będzie to na pewno istotny punkt w Twoim CV.

      • 2 8

    • Albo doktorat na UG

      • 5 1

    • nie

      w geobanie musisz umieć zamienić się w robota na 8 godzin.

      • 11 0

  • Nie wierze w to co przeczytalem (3)

    Ta organizacja wyglada na zwyklych oszustow. Za 1700 pln chca nauczyc ludzi efektywnie zarzadzac swoja kariera... WTF!?! Nie dajcie sie zwariowac. Zeby sie dostac do jednej z tych firm na najnizsze stanowisko w hierarchii, zaden certyfikat tego typu wam nie pomoze.

    • 52 3

    • 2500 tysiaca funtow ma moj kuzyn na tirze w UK pozdro :D

      • 8 1

    • "ta Organizacja" to UG (1)

      • 0 2

      • No i?

        To UG ma jakąś renomę? No nie rozpędzajmy się...

        • 6 0

  • Geobanek firma rodem z Bangladeszu :)

    • 22 2

  • Jak firmy chcą mieć ludzi z certyfikatem to niech same płacą za ten kurs

    • 41 1

  • (2)

    Zapłacić 1700zł za kurs, żeby pracować w Geobanie w którym się tyle nie wyciąga na miesiąc :)

    • 39 2

    • (1)

      CIMA (tudzież ACCA) kosztuje dużo duuuużo więcej. To odpowiednik MBA w zakresie księgowości zarządczej.

      • 1 8

      • no chyba trochę przesadziłeś z tym odpowiednikiem :D

        • 0 0

  • cima w geobanie :D (1)

    zaczynalem tam po studiach, 1350pln wiec d*py nie urywalo :) popracowalem pare mc i znalazlem cos innego. trafilem na fajnych ludzi w dziale - mialem szczescie bo nie w kazdym dziale tam jest rozowo.ale zeby wymagali cimy do przerzucenia codziennie tych samych komorek w excelu to nie slyszalem :D

    • 26 2

    • faktycznie, fajnych ludzi tam zatrudniają :)

      • 1 0

  • o ja, zeby pracowac w bpo czy call center trzeba jakies akademie konczyc.
    niech to bedzie symbol naszego sukcesu gospodarczego i zielonej wyspy oraz 2 japonii.

    • 28 3

  • Straszny bełkot

    • 24 4

  • Juz 100 x lepiej zapisać się kurs języka obcego za te pieniądze

    niż na tego typu głupoty.

    • 55 1

  • pytanie (1)

    Czy to nie jest jakaś forma kryptoreklamy?

    Pytam o to dlatego, że obawiam się, iż te właśnie firmy skierują tam na szkolenie rekrutowane przez siebie osoby.
    Czy mylę się?

    • 28 1

    • Tak mylisz sie

      Mylisz sie -

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Leszek Pankiewicz

Od 2011 prezes zarządu Solwit SA. Aktywnie uczestniczył w rozwoju projektów inwestycyjnych w...

Najczęściej czytane