• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Agencja reklamowa: czy jestem w dobrych rękach?

22 grudnia 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 

Wybitna oferta i najsympatyczniejsza obsługa to za mało, aby osiągnąć rynkowy sukces. Aby potencjalni klienci mieli okazję poznać markę i stać się fanami jej usług czy produktów, najpierw trzeba przyciągnąć ich uwagę. Jak? Na to pytanie odpowie dobra agencja reklamowa.



Niektórzy eksperymentują i próbują samodzielnie przebić się na kapryśnym rynku, jednak większość decyduje się powierzyć losy swojego wizerunku oraz sprzedaży usług i produktów profesjonalistom. Wybór odpowiedzialnego, terminowego podmiotu o szerokim spektrum oferty usług reklamowych to nie lada wyzwanie. Jak w każdej branży, tu również panuje duża konkurencja.

Od czego zacząć wybór? Od Internetu. Poszukaj agencji reklamowej ze swojego miasta lub okolic, aby łatwo było zorganizować spotkanie. Jeśli nie potrzebujesz częstych spotkań lub odpowiadają Ci telekonferencje, rozszerz swoje poszukiwania również na inne miasta. Szukaj takich agencji, które realizują interesujące Cię usługi lub posiadają w swoim portfolio projekty z Twojej branży. Ten drugi aspekt jest bardzo ważny. Znajomość specyfiki branży, produktu lub usługi pomaga w łatwiejszej komunikacji na linii klient - agencja.

Kiedy wybrałeś już kilka potencjalnych agencji, należy je porównać. Podstawą jest portfolio i referencje partnerów biznesowych. Oceń różnorodność projektów, zakres rozwiązań proponowanych przez agencję. Miej na uwadze, że przeważnie większe agencje, zatrudniające licznych specjalistów, to duże struktury organizacyjne, które będą w stanie zrealizować terminowo nawet najbardziej wymagajcie zlecenia. Dzięki oddelegowaniu do zadań interdyscyplinarnych zespołów dostarczane projekty będą kompletnym rozwiązaniem uwzględniającym spójność z wizerunkiem marki, przemyślaną koncepcję, kreację, strategię PR, jakość wykonania oraz zgodność z obowiązującym prawem.

Następny krok - spotkanie. Zadzwoń lub napisz do agencji, których oferta wydała ci się najbardziej odpowiadająca Twoim potrzebom. Poznaj ludzi stojących za tymi kreacjami marek, które cię urzekły. Zarówno czas odpowiedzi na zapytania ofertowe, jak i otwartość na realizację nawet niestandardowych projektów już na początku rozmów pozwolą ocenić nastawienie agencji do współpracy. Spotkanie twarzą w twarz pomoże z kolei ocenić łatwość komunikacji z potencjalnym partnerem.

Odpowiedzialna agencja reklamowa to taka organizacja, która wspiera biznes w rozwoju i rekomenduje nowe wdrożenia. To instytucja, której możesz zaproponować nie tylko podwykonawstwo, ale polegać jak na partnerze biznesowym, bo jej przedstawiciele mają świadomość tego, że jeśli klient zarabia, to agencja też.

Gdzie szukać takich agencji? Niedaleko, na przykład pod adresem www.apella.com.pl.

Jesteśmy ponad 70-osobowym zespołem z Gdyni. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze marketingowej. W naszym portfolio znajdują się zarówno duże, ogólnopolskie marki, jak i firmy reprezentujące rynek lokalny. Niezależnie od budżetu klienta, każde zapytanie traktujemy bardzo indywidualnie. Do realizacji projektów przydzielany jest dedykowany zespół.

Dowody? Nasi klienci. To oni przede wszystkim cenią sobie wiedzę i doświadczenie Apelli oraz dostrzegają wymierne korzyści ze współpracy. Świadczą o tym liczne pozytywne noty referencyjne, a także podziękowania od usatysfakcjonowanych firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, produkcyjnej oraz od instytucji pożytku publicznego i administracji.
Klienci agencji reklamowej Apella Klienci agencji reklamowej Apella

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (5) 6 zablokowanych

  • typowa reklama tak zarabia trójmiasto.pl

    • 5 2

  • Dobry jakościowo i potrzebny produkt nie potrzebuje reklamy

    dziś kampanie reklamowe to przede wszystkim tworzenie fikcyjnych potrzeb i sprzedawanie "bajery", a nie informowanie o zaletach towaru. Gdyby reklama zachwalała towar i jego przymioty - to popieram taką reklamę. Ale reklamowanie za pomocą emocji jest zwykłym oszustwem. Nie daje się już patrzeć na te wszystkie wysrutki reklamowe. Na szczęście istnieje adblock na reklamy w necie, a na ulicy można świadomie i z obrzydzeniem odwrócić głowę.

    • 3 1

  • No dobra Apello (1)

    Dawajcie portfolio, pochwalcie się udanymi kampaniami. SKOKi, w Sieci... coś jeszcze?

    • 3 0

    • Przeciez pokazali klientów

      http://m.trojmiasto.pl/news/Agencja-reklamowa-czy-jestem-w-dobrych-rekach-n97315.html#PhotoSwipe1452813713449

      • 0 0

  • agencja reklamowa

    Się reklamuje... Dziękuje, nie skorzystam z usług.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich...

Najczęściej czytane