Co, gdzie, kiedy w styczniu. Kalendarium wydarzeń biznesowych

5 stycznia 2019 (artykuł sprzed 3 lat)
VIK
Po grudniowy spowolnieniu, w tym miesiącu czeka nas zdecydowanie więcej wydarzeń biznesowych. Więcej zdjęć (1)

Po grudniowy spowolnieniu, w tym miesiącu czeka nas zdecydowanie więcej wydarzeń biznesowych.

fot. Lucyna Pęsik/trojmiasto.pl

Po grudniowy spowolnieniu, w tym miesiącu czeka nas zdecydowanie więcej wydarzeń biznesowych.

fot. Lucyna Pęsik/trojmiasto.pl

Coś dla początkujących w biznesie, a może dla innowacyjnych czy chcących poznać... turkusowy model zarządzania. Sprawdź, czy znajdziesz coś dla siebie w kalendarzu biznesowych spotkań zapowiadanych na styczeń.



W czwartek 10 stycznia o godz. 9 w Bałtyckim Porcie Nowych Technologii w Gdyni (ul. Czechosłowacka 3 zobacz na mapie Gdyni) odbędzie się II Forum Bezpieczeństwa Morskiego. W jaki sposób nowe technologie pozwalają minimalizować ryzyka w przemyśle morskim? W jakim kierunku zmierzają działania na rzecz bezpieczeństwa i cyberbezpieczeństwa sieci IT/OT przemysłu morskiego? Jak przebiegają prace B+R w dziedzinie pierwszej Inteligentnej Specjalizacji Pomorza - technologii offshore i portowo-logistycznych? O tym wszystkim będzie mowa podczas II Forum Bezpieczeństwa Przemysłu Morskiego w Gdyni.

We wtorek 15 stycznia o godz. 17 w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni (al. Zwycięstwa 96/98 zobacz na mapie Gdyni) odbędzie się spotkanie "BusinessLab 26: Organizacja czasu, jak zdążyć ze wszystkim". Jest to nowy cykl spotkań z praktykami biznesu, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z osobami, które myślą o założeniu firmy. Opowiedzą swoją historię, powiedzą, dlaczego warto myśleć o własnym biznesie, ale również poruszą tematy, które z ich perspektywy są istotne dla osób stawiających pierwsze biznesowe i zawodowe kroki. Na najbliższym będzie mowa o organizacji czasu.

Z kolei 22 i 23 stycznia (wtorek, środa) w PPNT odbędzie się konferencja Pipeline Summit. 5. edycja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit , a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. Organizatorzy spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu, m.in. Michał Korba (User Engage), Mick Griffin (Brand24), Bartosz Majewski (Casbeg) i Bohumil Pokstefl (Kontentino). W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.

W czwartek 24 stycznia o godz. 17:45 w siedzibie firmy Nordea w Gdyni (ul. Łużycka 8B zobacz na mapie Gdyni) odbędzie się spotkanie "Women Inspire IT". Jest to inicjatywa dla kobiet z branży technologicznej. Chodzi inspirowanie do działania, o dzielenie się wiedzą. Celem jest wspieranie kobiet w stawaniu się liderkami IT i wprowadzenie większej różnorodności do świata technologii.

We wtorek 8 stycznia o godz. 17 w Good Space Coworking w Gdańsku (Jaśkowa Dolina 9/4 zobacz na mapie Gdańska) odbędzie się spotkanie "CSR.warto(ści)", na którym przedstawione zostaną dobre praktyki pomorskich firm w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu w celu zgłoszenia ich do raportu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2018" Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

W czwartek 17 stycznia o godz. 10 w Olivia Sky Club w Gdańsku (al. Grunwaldzka 472 zobacz na mapie Gdańska) odbędzie się spotkanie "Ekspansja przez innowacje" organizowane przez Agencję Rozwoju Pomorza. Wydarzenie dotyczy ogłoszonego w ramach RPO WP 2014 - 2020 konkursu w ramach Poddziałania 1.1.1 Ekspansja przez innowacje - wsparcie dotacyjne. Dofinansowanie w konkursie przeznaczone jest na prace badawczo-rozwojowe i infrastrukturę B+R firm. To pierwszy nabór, w który firmy mogą pozyskać kompleksowe wsparcie finansowe zarówno na badania, jak i na wdrożenie w ich wyniku konkretnych innowacyjnych rozwiązań w biznesie. Wnioski można składać w Agencji Rozwoju Pomorza już od 15 lutego. Na spotkaniu eksperci przybliżą zasady aplikowania w konkursie, w tym m.in.: typy beneficjentów, preferowane projekty, poziom dofinansowania, kwalifikowalność wydatków, pomoc publiczna w projektach, zasady składania wniosków o dofinansowanie, kryteria oceny projektów, zasady wyboru projektów do otrzymania dofinansowania i podpisywania umów.

We wtorek 29 stycznia o godz. 15 w Olivia Sky Club odbędzie się spotkanie"Organizacje Turkusowe - czy to koncepcja do wykorzystania w mojej firmie?". Wydarzenie kierowane jest do właścicieli i osób zarządzających firmami, menedżerów wszystkich szczebli oraz specjalistów HR, a także do wszystkich zainteresowanych zmianą, unowocześnieniem sposobów zarządzania w polskich firmach niezależnie od stanowiska i specjalności. Zarządzanie turkusowe - skąd ta idea, na czym polega? Co może dać wprowadzenie zarządzania turkusowego w firmie? Koszty i zagrożenia z wiązane z wprowadzaniem samoorganizacji - o tym wszystkim opowie Jacek Czarnowski, trener biznesu, konsultant, coach i facylitator, specjalizujący się w tematyce zarządczej i sprzedażowej, licencjonowany trener i konsultant Sandler Training oraz Izabela Wanatowicz  trener biznesu, facylitator i coach, konsultant HR.

W czwartek 24 stycznia o godz. 8:30 w Olivia Business Centre w O4 w Gdańsku (al. Grunwaldzka 472 zobacz na mapie Gdańska) odbędą się "Warsztaty Leadership w XXI wieku". Są to spotkania prowadzone według międzynarodowego programu Transformacja HR "Leadership w XXI wieku", które poprowadzi Perry Timms zdobywca prestiżowego tytułu "HR Most Influential Thinkker 2017 i 2018" oraz autor "Transformational HR" - jednej z 5 najlepszych książek w 2017 roku wg magazynu "People Management". Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim. Warsztaty skierowane są do dyrektorów zarządzających i operacyjnych, HR business partnerów, dyrektorów HR, menedżerów a także innych osób zainteresowanych rozwojem zarządzania ludźmi i organizacjami.

VIK

Opinie (8) 1 zablokowana

  • W Polsce to tylko Januszowy sposób zarządzania (1)

    bitwa o każdą złotówę, codzienne reorganizacje i "stu na Twoje miejsce". Tyle w temacie. A klient i tak dla stówkę, za cokolwiek, więcej nie ma.

    • 13 1

    • Komentarz - Cios. Rozumiem frustrację spowodowaną doświadczeniami. Nawet się z tym zgadzam, ale artykuł miał zachęcić a komentarz zniechęca. Pozdro

      • 0 1

  • Jedni zarabiają produkując a inni organizując nic niewnoszące konferencje

    Biznesik za który płacimy my - podatnicy. Kasa niby z jakiejś państwowej albo samorządowej agencji albo z naszych wpłat do UE.

    A juz szczyt wodolejstwa to ta konferencja HR: Transformacja HR "Leadership w

    Biznesik za który płacimy my - podatnicy. Kasa niby z jakiejś państwowej albo samorządowej agencji albo z naszych wpłat do UE.

    A juz szczyt wodolejstwa to ta konferencja HR: Transformacja HR "Leadership w XXI wieku", "HR Most Influential Thinkker 2017 i 2018", "Transformational HR" ... I potem nie dziwne, że w moim korpo jedna z drugą panie z HR wymyślają na wyścigi bzdurne "projekty" i je wdrażają. A jak ludzie chca konkret, typu aby załatwiły zmianę dostawcy usług medycznych czy dyzury lekarza internisty to nie potrafią. Zamiast lekarza załatwiono dyżury pani/pana którym można się poskarżyć na złą obsługę medyczną...

    • 22 0

  • Prawo jazdy i do Anglii, na teraz brakuje dwadzieścia tysięcy kierowców, na ciężarówki, vany, tiry z naczepą, autobusy i taxi,
    pakujcie się z tego padołu

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Mogłeś jeszcze nie czytać