• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Esotiq&Henderson i Joanna Krupa w nowej... formule

Wioletta Kakowska-Mehring
4 października 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Esotiq & Henderson wyrusza do Rosji i Kazachstanu
Produkty kosmetyczne mają uzupełniać ofertę salonów bielizny Esotiq & Henderson. Kampania ma ruszyć 10 października. Produkty kosmetyczne mają uzupełniać ofertę salonów bielizny Esotiq & Henderson. Kampania ma ruszyć 10 października.

Trójmiasto dorobiło się kolejnej marki kosmetycznej. Do AA firmy Oceanic i Ziai dołączyła... Esotiq Formula. To kolejny projekt gdańskiej spółki Esotiq&Henderson kojarzonej z bielizną. Twarzą serii kosmetyków do modelowania ciała została modelka i celebrytka Joanna Krupa.



Joanna Krupa i Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson podczas ubiegłorocznego debiutu giełdowego spółki. Joanna Krupa i Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson podczas ubiegłorocznego debiutu giełdowego spółki.

Czy znane nazwisko pomaga wykreować każdą markę, produkt?


Trzeba przyznać, że gdańska spółka, która samodzielnie działa zaledwie od niecałych dwóch lat potrafi zaskoczyć. Przypomnijmy, że wcześniej marka należała do firmy LPP. Ta jednak zrezygnowała z niej. Aktywa zostały wydzielone i sprzedane. A na bazie marki powstała spółka, która weszła "na salony" bo postawiła na... celebrytów. Zaczęło się od Joanny Krupy, która współpracuje z gdańską firmą od ub. roku. Została nawet akcjonariuszem i dyrektorem kreatywnym gdańskiego producenta bielizny. Potem pojawiło się kolejne gorące nazwisko, czyli Eva Minge projektantka mody. Współpraca z nią zaowocowała linią odzieżową. Teraz przyszedł czas na kolejne uderzenie, czyli kosmetyki. Skąd ten pomysł?

Władze spółki tłumaczą, że po latach pracy nad kształtowaniem kobiecego ciała przy pomocy bielizny nadszedł czas na kolejny krok, czyli stworzenie specjalistycznego kosmetyku do modelowania. Produkty kosmetyczne będą więc uzupełniać ofertę salonów bielizny. Flagowy produkt linii, czyli maska do pielęgnacji biustu ma dać odczuwalne efekty już po 4 minutach od aplikacji. Linia powstała przy współpracy z zespołem technologów z Francji. Do tej pory stawianie na celebrytów pomagało odnosić efekty rynkowe firmie Esotiq & Henderson. Jak będzie dalej?

- To jest przemyślana strategia. Mieliśmy świadomość tego, że na rynku fashion, szczególnie w segmencie odzieży, a wydaje mi się, że jeszcze bardziej na rynku bielizny, potrzebna jest wartość dodana. Coś, co jest pewną magią. Bielizna to produkt tzw. impulsowy. Zakup bielizny przez kobiety często odbywa się pod wpływem emocji. W tej sytuacji, oprócz produktu, trzeba też zaproponować coś jeszcze - powiedział nam kiedyś w wywiadzie Adam Skrzypek, prezes zarządu firmy Esotiq&Henderson. - Marka Reserved zyskuje, bo pokazywana jest przez Top Modelki. H&M spełnia marzenia, bo wypuszcza krótkie serie przygotowywane przez bardzo znanych projektantów, aktorów czy piosenkarzy (...) Chcemy zajmować się dobrami luksusowymi, rozumiejąc to, że dobrem luksusowym jest również bielizna, ale cena nie jest podstawowym wyznacznikiem luksusu - stwierdził prezes Skrzypek, a na pytanie co jest wyznacznikiem, odpowiedział, że image brandu. - Wartość dodana. Dla jednych luksusem będzie już obecny brand Esotiq, kojarzony z Joanną Krupą. Dla nich już dziś jest to wyznacznik luksusu. Dla drugiego będzie to Eva Minge. Są jednak tacy, dla których luksus zaczyna się od np. Calvina Kleina - dodał Adam Skrzypek

Na znane twarze postawiła też inna trójmiejska spółka, czyli Oceanic. Ambasadorem marki AA Prestige jest znana piosenkarka i producentka Kayah, a piosenkarka Monika Brodka oraz aktorka Małgorzata Braunek zostały ambasadorkami marki kosmetyków antyalergicznych AA Technologia Wieku. Z kolei Ziaja postawiła na... kurort. Firma wypuściła serię kosmetyków brązujących pod nazwą Sopot - Bursztynowa Opalenizna.

Firmy z Trójmiasta stawiają na celebrytów, a Trójmiasto stawia na... rozwój chemii lekkiej. W ubiegłym roku na zlecenie Agencji Rozwoju Pomorza przygotowano raport "Analiza atrakcyjności inwestycyjnej województwa pomorskiego", który pozwolił m.in. precyzyjnie określić mocne i słabe strony pomorskiej gospodarki, zidentyfikować sektory priorytetowe w rozwoju inwestycji. Okazało się, że należą do nich: energetyka, logistyka, motoryzacja, BPO/SSC, ICT oraz właśnie chemia lekka.

Nic więc dziwnego, że w województwie pomorskim aż trzy uczelnie oferują kształcenie na poziomie wyższym na kierunkach biotechnologicznych. Są to: Uniwersytet Gdański we współpracy z Gdańskim Uniwersytetem Medycznym oraz Politechnika Gdańska. Łącznie ok. 9000 studentów studiuje na wydziałach i kierunkach biotechnologicznych, chemicznych oraz związanych z produkcją farmaceutyków i kosmetyków. A to nie koniec, trójmiejskie uczelnie realizują obecnie program inwestycyjny o wartości 236 mln zł, chodzi m.in. o realizację nowych budynków Wydziałów Biologii i Chemii.

Mamy też w Gdańskim Parku Naukowo-Technologiczny Pomorski Klaster BioEkoChemiczny, którego zadaniem jest integracja na poziomie regionalnym oraz międzynarodowym przedsiębiorstw z zespołami naukowymi w celu komercjalizacji wyników wspólnych badań oraz Bałtyckie Centrum Biotechnologii i Diagnostyki Innowacyjnej BioBaltica, którego misją jest tworzenie odpowiednich warunków umożliwiających naukowcom, uczelniom i firmom prowadzenie prac badawczo-wdrożeniowych. Być może więc następny projekt gdańskiej spółki Esotiq & Henderson zamiast we francuskich laboratoriach "urodzi się" w... Trójmieście.

Miejsca

Opinie (24) 6 zablokowanych

  • Esotiq&Henderson (4)

    Jaki producent.To chińskie szmaty wątpliwej jakości wciskane frajerkom za grubą kasę

    • 38 11

    • (3)

      60 zł za stanik to nie jest gruba kasa;-))))

      • 8 7

      • (1)

        a po przecenie można kupić śliczny za 45 zł :)
        dobrze leżą, dobrze wyglądają

        • 1 0

        • a w produkcji kosztuje 5 zl

          • 1 1

      • 60 zł to nie jest gruba kasa ale 200 to już coś

        a 700 zł za koszulkę tylko dlatego że Minge cały czas należy pamiętać że jest to tania w produkcji masówka z Chin przypływająca do Polski w kontenerach.Inaczej mówiąc w Chinach wiedzą co u nas będzie modne za 2 lata.

        • 0 0

  • Joana (2)

    Zapewne joana nie ubierze takiej mizernej bielizny

    • 15 8

    • skoro zainwestowała

      to ubierze :)

      • 0 4

    • W sensie, że nie nosi?
      no no... ten XXI wiek.

      • 2 0

  • Fejkowe sterczące piersi i efekt pushup;D (2)

    bajka:D

    • 14 5

    • silikon + fotoszopka :)

      ;)

      • 6 4

    • widać, że na zdjęciu to gra światłem

      • 4 4

  • To jakis zart?

    Dżoana ma sztuczne cycki więc reklamowanie przez nią kosmetyków dających efekt push-up jest smieszne

    • 38 5

  • No tak... Polak potrafi

    Adaś będzie upychał teraz za pomocą kosmetycznej maseczki obtłuszczone bufory matek polek w chińskie miseczki

    • 15 3

  • Ta firma ledwo przędzie (4)

    Drodzy inwestorzy nie dajcie się nabrać na wizerunek Dzoany. Firma ledwno co wiąze koniec z końcem. Po za tym wszystkie jej produkty są produkowane w Chinach. Dodatkowo jest coraz mniej salonów.

    • 15 8

    • (1)

      a co teraz nie jest produkowane w Chinach? Nie usmiecha mis ie płacić 10x tyle za jakies teoretycznie polskie marki z fasonami dla matron a sieciówki zazwyczaj szyją na wschodzie

      • 7 0

      • A tu was ździwę.

        W kwestii tekstyliów Chińczyków wygryzają Indie, teraz tam produkuje wiele europejskich marek.

        • 3 0

    • (1)

      Jakby ledwo przędła, to by nie inwestowała w nowe produkty i reklamy w telewizji... Ludzie, zastanówcie się czasem, co piszecie, bo Wasze wywody nie są poparte żadnymi informacjami ani danymi.

      • 4 0

      • tonący brzytwy się chwyta

        • 0 3

  • Amatorzy na gumowe ...........,

    chyba nikt nie dotknie sztuczydła.

    • 4 7

  • serdecznie współczuję (1)

    płaskim laskom i ich facetom. Taka kobieta w łóżku to ohyda

    • 6 14

    • Serdecznie współczuję tępym facetom i ich laskom - życie z nimi to ohyda, a w łóżku wbrew pozorom mózg też się przydaje...

      • 2 1

  • ....

    haahhaah, praca po biotechnologii :D LOL

    • 6 1

  • znowu kosmetyki?

    jeszcze jedna firma, ktora chce kosmetyki robic? mi AA starczy, znam je od lat i mam wyprobowane.

    tylko szkoda, ze jak jade na zachow, to wstyd wyciagnac, bo sie ludzie pytaja, czy to specjalna seria dla alkoholikow. AA = anonimowi alkoholicy.

    • 2 5

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Maria Śliwicki

Od 1991 był prezesem Grupy Ergo Hestia, odszedł ze stanowiska pod koniec 2022 roku. Kierował...

Najczęściej czytane