Klienci skarbówki wychodzą zadowoleni

2 sierpnia 2021, 8:00
erka
Administracja skarbowa bada satysfakcję po wizycie w urzędzie skarbowym. Więcej zdjęć (1)

Administracja skarbowa bada satysfakcję po wizycie w urzędzie skarbowym.

źródło: KAS

Administracja skarbowa bada satysfakcję po wizycie w urzędzie skarbowym.

źródło: KAS

Resort finansów, w ramach programu "Klient w centrum uwagi KAS", od kwietnia 2021 r. prowadzi internetowe badanie ankietowe wśród osób odwiedzających urzędy skarbowe. Otrzymano już ponad 25 tys. wypełnionych ankiet, z których wynika, że ogólny poziom satysfakcji klientów wynosi blisko 80 proc.



Urzędy skarbowe w Trójmieście



- Ogólny poziom satysfakcji to 78,8 proc. zadowolonych klientów. Nad doświadczeniami pozostałych będziemy dalej pracować wspólnie ze wszystkimi urzędami skarbowymi w kraju i wprowadzać konieczne zmiany - twierdzi minister finansów Tadeusz Kościński.

Mniej donosów do skarbówki. KAS sprawdza nawet anonimy



Najsilniejszy wpływ na poziom satysfakcji ma liczba wizyt w urzędzie konieczna do załatwienia sprawy. Największą korelację z satysfakcją klienta z wizyty mają kompetencje, sprawność i pomoc pracownika. Załatwienie sprawy podczas jednej wizyty znacząco wpływa na skłonność klientów do rekomendowania pracownika, który ich obsługiwał. Klienci zwracają też uwagę na obsługę bez zbędnej zwłoki.

erka