stat

Pipeline Summit. Jak skutecznie sprzedawać w sieci

16 stycznia 2019 (artykuł sprzed 1 roku)
VIK

W jaki sposób podwoić sprzedaż produktów low-touch i jak projektować indywidualne doświadczenia użytkowników? O tym i nie tylko będzie mowa podczas Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek 22 stycznia i potrwa dwa dni. Sprzedaż biletów trwa.



Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. Tegoroczny infoShare odbędzie się na początku maja w AmberExpo w Gdańsku.

- Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online - mówi Grzegorz Borowski, CEO i co-founder infoShare.
Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała.

Piąta edycja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjadą do Polski ze swoim wystąpieniem po raz pierwszy. To m.in. Stephen M. Lowisz (21LEAP), który wyjaśni różnice pomiędzy mierzalnymi cechami sprzedaży a tym, czego nie widać, a jest skuteczne. Posłuży się do tego przykładami firm z listy Fortune 100. Jack Moberger z Appcues pokaże, w jaki sposób wygenerować większą sprzedaż produktów typu low-touch. Z kolei zainteresowani personalizacją doświadczeń swoich użytkowników powinni wysłuchać wystąpienia Brennana Dunna, co-foundera RightMessage. W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.

W agendzie nie brakuje również znanych polskich nazwisk. Na scenie Pipeline Summit pojawią się m.in. Agata Mroczkowska (Booksy), Michał Korba (User Engage), Bartosz Majewski (Casbeg) i Kasia Michalak (Bee Talents).

VIK