• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Praca w Amazon. Nowe centrum obsługi klienta w Gdańsku

Robert Kiewlicz
10 maja 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Do końca 2021 r. Amazon stworzy 650 miejsc pracy w dziale obsługi klienta w gdańskim oddziale firmy. Do końca 2021 r. Amazon stworzy 650 miejsc pracy w dziale obsługi klienta w gdańskim oddziale firmy.

Amazon planuje utworzenie w Polsce do końca 2021 r. 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca 2021 r. w Olivia Business Centre, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego online Amazon.pl. W Gdańsku od lat działa już Centrum Rozwoju Technologii Amazona, gdzie rozwijane są m.in. takie technologie jak wirtualna asystentka głosowa Alexa.



Największą zaletą zakupów online są:

Nowe stanowiska, jakie powstaną w Gdańsku, będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

- Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności - mówi Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE. - Osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy. Ten fakt miał ogromne znaczenie dla naszej decyzji o zatrudnieniu kolejnych kandydatów. Jesteśmy pewni, że oni również zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Nowe miejsca pracy w Gdańsku



Dział Obsługi Klienta Amazon działa w imieniu i na rzecz klientów. Zespół ten jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony - m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami - i dostarczanie rozwiązań w oparciu o innowacyjne narzędzia i technologie.

Amazon rozwija centrum technologiczne w Gdańsku



Kandydaci doceniający wygodę pracy w domu będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualne, podczas gdy ci, którzy wolą pracować w biurze, mogą znaleźć pracę w biurze w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim (w zależności od rynku, który będą obsługiwać).



Dział Obsługi Klienta Amazon działa w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając obsługę klienta w 18 językach. Funkcjonuje m.in. w oparciu o szybko rozwijający się wirtualny zespół obsługi klienta Amazon, w którym pracownicy, pracując z domu, cieszą się elastycznością i swobodą pracy w miejscu, które im odpowiada.

Amerykański koncern w Polsce



Amazon działa w Polsce od 2014 r. W 2020 r. Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła, że jest też największym amerykańskim pracodawcą i trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem w naszym kraju. Dotychczas firma stworzyła ponad 18 tys. stałych miejsc pracy w dziewięciu centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa.

Grupa Alibaba w Polsce. Inwestycje w magazyny i centrum logistyczne



W 2021 r. uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad tysiąc nowych etatów. Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 r. Jego klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 100 mln produktów i ponad 30 kategorii oraz ciesząc się niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki.

Amazon przyjmie 650 osób do działu obsługi klienta (10 opinii)

Amazon ogłosił plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.
Amazon ogłosił plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych. Zobacz więcej

Miejsca

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (163)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich...

Najczęściej czytane