- 1 Miesięcznie 2678,30 zł na życie (43 opinie)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (125 opinii)
- 3 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (45 opinii)
- 4 Centra handlowe w Wielką Sobotę (89 opinii)
- 5 Etat zabiera nam życie (444 opinie)
- 6 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (202 opinie)
Rosyjski armator wznawia połączenia z Gdańskiem
Rosyjski armator, Delta Shipping Lines, wznawia, od 4 lipca 2011, stałe połączenia do Gdańskiego Terminalu Kontenerowego. Statki będą pływały na trasie Gdańsk - St.Petersburg - Gdańsk i będą zawijać do GTK raz w tygodniu.
Armator oferuje przewóz towarów kontenerami standardowymi: 20'dv i 40'dv, jak również w kontenerach specjalistycznych 40'HC, 40'RF, 40'HC-RF, 40'HC-PalletWide, 45'HC-PalletWide. Statki rosyjskiego armatora pływają na krótkich trasach pomiędzy terminalami kontenerowymi w portach europejskich leżących nad Bałtykiem i Morzem Północnym. Przewożą kontenery wyładowane w wielkich portach oceanicznych do mniejszych portów regionalnych. Agentem armatora jest gdyńska firma Safe Shipping.
Delta Shipping Lines zakończyły połączenia z Gdańskiem w 2009 roku. Powodem był kryzys światowy i trudności, jakie dotknęły w tym czasie linie żeglugowe.
Gdański Terminal Kontenerowy rozpoczął działalność w listopadzie 1998 r. na Nabrzeżu Szczecińskim . Terminal jest przystosowany do obsługi statków o nośności do 20 tys. DWT. Jest wyposażony w jedną nabrzeżową suwnicę kontenerową, dwie suwnice placowe, dwa dźwigi nabrzeżowe, samojezdny dźwig nabrzeżowy o udźwigu 100 ton, wóz podsiębierny i dwa wozy typu reachstacker. Możliwa jest obsługa statków w systemach lo-lo i ro-ro. Przy nabrzeżu znajduje się Magazyn Czasowego Składowania, co pozwala na korzystanie z uproszczonej procedury odprawy kontenerów.
W 2010 roku terminal obsłużył 62 309 TEU w relacji burtowej. W związku ze wzrostem obrotów kontenerowych, planowane jest zwiększenie możliwości składowych terminalu.
Ruch statków w Zatoce Gdańskiej
Zobacz na bieżąco aktualizowany ruch statków na wodach Zatoki Gdańskiej. Mapa opracowana i prowadzona przez Department of Product & System Design Engineering - University of The Aegean.
Miejsca
Opinie (22)
-
2011-07-01 10:28
Skansen (7)
GTK powoli umiera...i nawet ostatnie plotki o wykupieniu przez DCT tylko to potwierdzaja...ale czemu sie dziwic: ciagle awarie, braki kadrowe (tylko jeden czlowiek moze obslugiwac duza suwnice), taryfa sobotnia od 23.00 w piatek
- 4 14
-
2011-07-01 10:48
Bez przesady
Taryfa sobotnia od 23:00 w piatek to powszechna praktyka w Gdansku i w Gdyni.
A Delta hamburg w ten poniedzilek (4.07) nie bedzie jeszcze ;)- 8 0
-
2011-07-01 11:03
taryfa sobotnia
taryfa sobotnia jest liczona od 23 ej w każdym terminalu kontenerowym, tak są bowiem poukładane zmiany portowe, I zmiana od 23.00 do 7.00, druga od 7.00 do 15.00, a III od 15.00 do 23.00. GTK ma się dobrze, świadczą o tym nowe linie kontenerowe, np. w tym roku po raz pierwszy pokazały się w Gdańsku statki CMA- CGM, a teraz powrócił armator rosyjski. Tak trzymać GTK, trzymam kciuki za tą młodą, prężną załogę i wszystkich sztauerów.
- 8 1
-
2011-07-01 11:28
"(tylko jeden czlowiek moze obslugiwac duza suwnice)" - no aż się zakrztusiłem z wrażenia ... :)
Jak można pisać takie bzdury?- 8 2
-
2011-07-01 21:23
mały ale kozak
W rankingu wydajności terminali na Morzu Bałtyckim i Północnym ten skromnie wyposazony terminal bije na głowę huby zachodnioeuropwjskie i cały czas trzyma się sztywno w pierwszej 20-tce wśród 60 terminali przeważnie o niebo lepiej wyposażonych. To najlepiej odzwierciedla zaangażowanie pracowników, sprzęt to nie wszystko....
- 2 1
-
2011-07-01 21:38
DCT to kolos na glinianych nogach (1)
jak w temacie. Maersk już traktuje DCT jak swoją własność i tak naprawdę on nimi zamiata, to terminal jednego armatora - znika Maersk i co wtedy??? A już budują swój terminal na Morzu Północnym... pożyjemy zobaczymy czy kiedyś na bramie DCT nie będzie wisiało logo GTK ..;)))) Umrę z beki....
- 4 3
-
2011-07-04 10:11
GTK DCT BCT SRETETE
Mam w pupie jakie jakie logo mam na ubraniu, jeżeli dobrze traktują pracownika i płacą to dla mnie może już od jutra na DeCecie wisieć nazwa GTK! na DCT nawet durne remonty, poprawki, robią firmy z Niemiec, Dyrektor nie zna imion brygadzistów, kierownictwo (Polacy) nie umieją po polsku, żenadaTowarów do przeładowania będzie coraz więcej, zachodnie terminale są już przeładowane, starczy dla wszystkich, pozdrawiam wszystkich pracowników terminali w Polsce! Im nas więcej tym konkurencja płacowa może być wyższa!!
- 0 1
-
2011-07-01 23:22
a co by tam można kupić? Przecież GTK prawie nic nie posiada? to co jest i zostało mocno wykorzystane przez GTK należy do portu a nie do GTK...
Co GTK miałoby sprzedać ? przecież nawet operacje nie są przeprowadzane przez GTK ludzi z portu...- 0 3
-
2011-07-01 10:48
a co na to UNIFEEDER? (3)
- 0 3
-
2011-07-01 11:07
DCT trzyma tylko Maersk (2)
DCT istnieje tylko dzięki jednemu armatorowi . W GTK dzięki public feederom i nowym liniom - przewija się cała plejada armatorów ............
- 2 3
-
2011-07-01 12:59
(1)
no pewnie po 30 kontenerów każdy statek i tek udaje się wam uciułać w miesiącu GTK 4.073 TEU
A DCT jednym statkiem przekracza wasz CAŁY miesięczny przeładunek:P- 2 3
-
2011-07-01 15:14
moesz sobie mowic jaki DCT to och i ah, ale jak tylko mozna to puszcza sie kotenery przez GTK, to jest duzo tanszy..
- 3 0
-
2011-07-01 11:45
Port powinien zostac wyprowadzony na zewntrz, w rejon Portu Polnocnego.
- 2 5
-
2011-07-01 11:47
zablokować!
- 1 3
-
2011-07-01 13:50
??? (3)
Armator oferuje przewóz towarów kontenerami standardowymi: 20'dv i 40'dv - yyyyyy czy nie powinno byc napisane TEU?
- 0 6
-
2011-07-01 15:12
ogarnij sie
- 0 0
-
2011-07-01 15:17
nie, 20'DV i 40'DV (1TEU / 2 TEU)
- 0 0
-
2018-03-09 11:05
nie powinno
- 0 0
-
2011-07-01 17:29
rejs do St Petersburga dla turystów (2)
Chętnie popłynęłabym z Gdańska do St Petersburga w celach turystycznych choćby na kilkudniowy wypad..
Czy jest taka możliwość? Czy można na tych statkach transportowych wydzielić kabinę dla turystów? Czy są może statki typowo wycieczkowe na tej trasie?- 7 0
-
2011-07-02 12:34
Gdynia-Helsinki promem
i dalej albo promem albo pociągiem (4,5h).
- 1 0
-
2019-09-17 13:15
Jest podana w tekście nazwa agenta obsługującego armatora - wykonać telefon z zapytaniem
- 0 0
-
2011-07-01 22:39
Wyższość innego rodzaju
Na GTK przynajmniej szefostwo operacyjne zawsze przyjmie linię z otwartymi rękami i życzliwością bez traktowania "z góry" niż "niedaleko"
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.