Spotkanie biznesowe? "Smart-salki" na godziny!

7 października 2020, 7:00

W Trójmieście zaczynają działać nowoczesne, bezobsługowe salki spotkań na godziny dla biznesu. Po współdzielonych samochodach, skuterach czy hulajnogach, które na stałe zagościły w naszej Metropolii, przyszła kolej na share-owane miejsca spotkań z klientami, zebranie zarządu czy szkolenia.



Większość firm przepłaca, wynajmując zbyt duże powierzchnie biurowe oraz przeznaczając ich sporą część na strefę do spotkań, którą trzeba odpowiednio urządzić i wyposażyć. Ile godzin faktycznie korzystamy z tej infrastruktury? Okazuje się, że koszt utrzymania takiego miejsca na stałe to sporo pieniędzy. Dziś wiele firm przechodzi całkowicie na pracę zdalną. Początkowo przyczyną była pandemia Covid-19, a teraz prosta kalkulacja. Firmy przekonały się, że pracownicy w domu są bardziej efektywni i zadowoleni ze swojej pracy, a stała duża powierzchnia biurowa nie jest im wcale potrzebna.

Co, jeżeli mają potrzebę spotkania się w swoim zespole? Mogą to zrobić bez przeszkód, wynajmując salkę na godziny. Zamiast ponosić stałe wysokie koszty lepiej skorzystać z pomieszczeń na godziny, oferowanych przez zewnętrzne podmioty, a zaoszczędzoną kwotę przeznaczyć na rozwój firmy. To również większa elastyczność w tych niepewnych czasach. Nie musimy się martwić okresem wypowiedzenia czy zamrożonymi pieniędzmi, które są przeznaczone na kaucję.

Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób i firm, które chcą swobodnie korzystać z wysokiej jakości usług meetingowych bez ponoszenia nakładów związanych z kupnem, wyposażeniem i utrzymaniem profesjonalnych powierzchni spotkań. Korzystając z nich tylko wtedy, kiedy ich potrzebują, np. na spotkanie z klientami lub zespołu, zebranie zarządu, przeprowadzenie rekrutacji czy szkolenia. Rezerwacja i płatność odbywa się przez formularz na stronie internetowej, a po jej dokonaniu otrzymujemy kod dostępu do salki. Wszystko szybko i prosto.

Takie smart-salki na godziny mieszczą się w budynku Vrestpoint, doskonale skomunikowanym, a przy tym położonym w zielonej i spokojnej okolicy, w Gdańsku Wrzeszczu.

- Ważne jest pierwsze wrażenie, kiedy klienci przychodzą, nasza rozmowa często rozpoczyna się od słów - "bardzo ładne miejsce". Pomaga to przełamać lody i sprawić, by klienci czuli, że są traktowani wyjątkowo, nie tylko za sprawą wykonywania indywidualnego projektu, ale również tego, w jaki sposób odbywa się nasza współpraca. To musi iść w parze, wtedy przekaz jest spójny, a klient czuje się doceniony. Swoim klientom w komfortowych warunkach mogę prezentować projekty budynków czy wnętrz i postępy w pracach. Miejsce obsługi musi dorównać poziomowi usługi. Poza tym można się tu napić pysznej kawy - mówi Natalia Balcerzak, architekt z pracowni NB Architekci, zdobywczyni nagrody Forbes, która jest klientką Vrestpoint.

W ofercie Vrestpoint dostępne są dwie salki - pięcio- i ośmioosobowa. Są one w pełni wyposażone m.in. w Monitor 4K, bezprzewodową łączność (Apple TV, Chromecast), HDMI, klimatyzację, eleganckie stoły z litego drewna czy skórzane krzesła.

- Klienci biznesowi są przyzwyczajeni do pewnego standardu. Cenią sobie profesjonalne doradztwo, ale oczekują również odpowiednich warunków na miarę swojej pozycji. To wizytówka, o którą każdy powinien zadbać. Miejsce jest doskonałe: jednocześnie w centrum, ale i w zaciszu - panuje tu dyskrecja i elegancja. Nie ma tu standardowej recepcji i potrzeby legitymowania się, klienci lubią tu przychodzić i nie czują się skrępowani - mówi Paweł Jurczyński, założyciel Kancelarii Radcy Prawnego Paweł Jurczyński, który również korzysta z oferty Vrestpoint
Dla zmotoryzowanych gości w obiekcie dostępne są dwa prywatne parkingi oraz miejsca wzdłuż ulicy w nieodpłatnej strefie parkowania. Rowerzyści mogą skorzystać ze stojaków przed budynkiem lub wewnętrznej rowerowni.

Vrestpoint to również małe biura na wynajem od 7 do 25 m kw. Klienci biur dodatkowo otrzymują wysoki rabat na korzystanie z salek.

- Jestem konsultantem IT i wspólnie z moim zespołem dostarczamy dedykowanych rozwiązań IT takich jak: aplikacje mobilne i webowe oraz nowoczesne strony internetowe wspierane narzędziami do automatyzacji procesów biznesowych. W mojej pracy liczy się odpowiednia atmosfera, a budynek Vrestpoint to wyjątkowe miejsce z duszą. Często nawiązuję z klientami bezpośredni kontakt, jednak zawsze zachowując profesjonalne podejście. Dzięki temu możemy szybko i sprawnie omawiać ich potrzeby i dostosowywać rozwiązania do charakteru przedsięwzięcia. Zamawiający są świadomi swoich potrzeb i bardzo wymagający, ja z kolei jestem ambitny i lubię wyzwania. Salki w budynku Vrestpoint, w którym wynajmuję również biuro, bardzo ułatwiają to zadanie - mówi Tomasz Grabiński, Co-founder Appstral.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Artykuł sponsorowany - brak możliwości dodawania opinii