- 1 Wycofanie się z fuzji Orlenu z Lotosem jest niemożliwe (52 opinie)
- 2 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy bramowej (15 opinii)
- 3 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (25 opinii)
- 4 Artur Dziambor typowany na rządową posadę (187 opinii)
- 5 Wstydliwy ranking. Pomorze drugie od końca (78 opinii)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
Wspólna Kaczka 2021. Gala branży morskiej powróciła do Gdyni Arena
Nagroda specjalna "Bursztynowa Kaczka" trafiła do Morskiej Agencji Gdynia, a wyróżnienia honorowe "Bursztynowe Jajka" do Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej i Zarządu Morskiego Portu Gdynia. W piątek w Gdyni odbyło się tradycyjne spotkanie branży morskiej "Wspólna Kaczka".
Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 spotkali się miłośnicy Wspólnej Kaczki. Była to już XXI gala, na której wręczono nagrody Krajowej Izby Gospodarki Morskiej. Spotkanie odbywa się tradycyjnie w drugi piątek października. Jest to spotkanie przedstawicieli biznesu morskiego z całej Polski i z zagranicy, głównie Europy Zachodniej, oraz firm z nimi współpracujących. Spotkanie odbyło się w hali Gdynia Arena.
Gościem Specjalnym tegorocznej edycji Wspólnej Kaczki był Polski Rejestr Statków, który obchodzi w br. jubileusz 85-lecia swojego istnienia.
Podczas spotkania wręczone zostały również nagrody honorowe Krajowej Izby Gospodarki Morskiej za najbardziej spektakularne osiągnięcia w gospodarce morskiej w 2019 r. Ze względu na pandemię firmy uhonorowane przez KIGM musiały poczekać z odbiorem nagród, ale na tegorocznym spotkaniu tradycji stało się zadość.
"Bursztynową Kaczkę" za 2019 r. przyznano Morskiej Agencji Gdynia SA. Jest to firma działająca na polskim rynku TSL 70 lat i jedna z najbardziej wyspecjalizowanych firm tego sektora w obsłudze elementów wież wiatrowych. W 2019 r. zrealizowała rekordową w historii Polski dostawę 115 elementów turbin wiatrowych.
Natomiast dwa wyróżnienia "Bursztynowe Jajko" trafiły do Polskiego Towarzystwa Morskiej Energetyki Wiatrowej, która od ponad 20 lat wspiera rozwój morskiej energetyki wiatrowej i promuje związany z nią rozwój gospodarczy, a także do Zarządu Morskiego Portu Gdynia za nowatorskie i pilotażowe na skalę Polski zastosowanie dronów w porcie morskim.
Uhonorowano również osobę fizyczną zasłużoną dla gospodarki morskiej. Wyróżnienie "Bursztynowy Ster" przyznane zostało Markowi Tarczyńskiemu, przewodniczącemu Rady Polskiej Izby Spedycji i Logistyki. Wyróżnienie to przyznawane jest za niekwestionowany wykład w rozwój gospodarki morskiej i organizacji morskiego samorządu gospodarczego.
Wyjątkowo kapituła Nagrody Honorowej KIGM przyznała również nagrodę specjalną - jubileuszowa "Bursztynowa Kaczka" trafiła do TUiR Warta SA, firmy, która w 2020 r. obchodziła 100-lecie działalności. Przez te lata firma była i jest zaangażowana w promowanie polskiej gospodarki morskiej oraz rozwój morskiego samorządu gospodarczego.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-10-09 11:26
Gość Specjalny (7)
Ojoj agencja, która kreuje wizerunek PRS widać, że staje na głowie i poprawiła go zdecydowanie w ciągu ostatnich kilku lat. Szkoda, że poza PRowymi zmianami nie idą zmiany merytoryczne i związane ze współpracą z klientami. Jak zaczynałem 8 lat temu w PŻM to kontskt z PRS to btła tragedia. I nadal jest. Jedyne co się faktycznie poprawiło to wizerunek na zewnątrz i to tyle.
- 44 5
-
2021-10-11 09:49
Gość Specjalny (3)
Odpowiem Panu, jako osoba na bieżąco pracująca z Klientami PRS.
Wylewa się z Pana taki jad, że zalewa litery. Kontakt i pytania Klientów PRS można podzielić na merytoryczne - wtedy na pewno skierowano Pana do specjalistów i musiał Pan otrzymać informację zwrotną.
Niestety nie zawsze te pytania są merytoryczne. PRS nie pomaga wOdpowiem Panu, jako osoba na bieżąco pracująca z Klientami PRS.
Wylewa się z Pana taki jad, że zalewa litery. Kontakt i pytania Klientów PRS można podzielić na merytoryczne - wtedy na pewno skierowano Pana do specjalistów i musiał Pan otrzymać informację zwrotną.
Niestety nie zawsze te pytania są merytoryczne. PRS nie pomaga w ucieczce od spełniania wymagań, kluczeniu typowemu dla Armatorów w trosce o portfel firmy - stąd zapewne spotkała Pana tragedia. Ludzie z technical managements często niedouczeni, po zwolnieniu z pływania w związku z tym zgorzkniali i sfrustrowani.
Współczuję Panu serdecznie i radzę spojrzeć na świat inaczej. Inaczej nie będzie Pan Gościem Specjalnym, a tylko Dodatkiem specjalnym.- 1 13
-
2021-10-12 14:45
standard PRS
Klient jest dla nich po prostu za głupi
- 5 0
-
2021-10-11 10:12
Gościu (1)
jako że mam okazję obserwować pracę PRS(szcególnie surveyerów) to nadal PRSowi daleko do reszty towarzystw zrzeszonych w AJAXie.Po szumnym wypierPRSie z AJAXu zostali po cichu przyjęci z powrotem ,mimo że nie spełniali kryteriów członkowskich.PŻM jako firma rządowa na siłę prowadzi dual class aby zasilić tonage PRSowi.Taka kroplówka utrzymująca
jako że mam okazję obserwować pracę PRS(szcególnie surveyerów) to nadal PRSowi daleko do reszty towarzystw zrzeszonych w AJAXie.Po szumnym wypierPRSie z AJAXu zostali po cichu przyjęci z powrotem ,mimo że nie spełniali kryteriów członkowskich.PŻM jako firma rządowa na siłę prowadzi dual class aby zasilić tonage PRSowi.Taka kroplówka utrzymująca trupa przy życiu.Jedyne czym PRS może się pochwalić to prężnie działająca placówka w Dubaju.Reszta to żenada.Zatrzymania przez PSC statków z odpowiedzialnością klasy doprowadziły do spadku Polskiej flagi na szarą listę PMOU(po raz drugi w tym wieku).
- 15 1
-
2021-10-11 11:49
PMOU Statistics
3 zatrzymania statków pod polską banderą objęły w ciągu ostatnich 3 lat 2 statki z klasą DNV-GL (kopersand i progres, nota bene to ten sam statek) oraz 1 z klasą PRS (palica). Także proszę kierować żale o pozycję na szarej liście polskiej bandery we właściwych proporcjach.
- 4 3
-
2021-10-09 21:01
O ten nowy wizerunek (2)
Nie dba żadna agencja tylko ich dział marketingu z mega spoko kobitką na czele, która potrafi góry przenosić i dlatego wizerunek PRS udało się im też przenieść do wyższej epoki, ale tak jak piszesz, sama zmiana wizerunku nic nie da i nie dała, bo znacząca większość tam pracujących to ludzie, którym nie są na rękę jakiekolwiek zmiany, tylko ciepła posadka za pieniądze podatników.
- 33 2
-
2021-10-11 07:17
Nie było żadnych pieniędzy podatników (1)
Nigdy nie było żadnej dotacji lub pożyczki ze strony Skarbu Państwa. Ponadto opłaty dla Armatorów krajowych, w tym PŻM, zawsze były i dalej są niższe niż dla zagranicznych. Problemy są inne - słaba dostępność na świecie, ciągłe nadążanie za rynkiem, a nie wyprzedzanie. A czy taki PŻM jest takim super liderem na rynku? Oferta jest raczej dostosowana do klientów.
- 1 15
-
2021-10-11 07:42
Złej baletnicy, to i....
Pracownicy PRS jak zawsze obwiniają wszystkich za wszystko i wiecznie tylko narzekają. Jak są u nas na stoczni, to tylko ciągłe żale. Walczcie wreszcie sami o lepsze jutro dla was a nie tylko pretensje na zewnątrz o wszystko. Teraz do śniadanka trzeba było wylać żale?
- 17 1
-
2021-10-10 11:23
Nie no suuuuuper jedzenie i w ogóle, ale jak to się ma do rzeczywistości?
Taka Wartsila Polska w Gdyni zwolniła właśnie ponad połowę ludzi, no ale to tylko biuro projektowe, nie mające związku z wielką wodą, prawda? Ulstein Polska też świeci pustkami.
Sytuacja morska na polskim rynku jest fatalna, ale kaczka super.- 45 4
-
2021-10-10 05:57
(2)
Uwaga. Impreza tylko dla zaszczepionych. Niezaszczepieni mogą wejść innym wejściem i siedzieć osobno. Na organizatora zostało złożone zawiadomienie do prokuratury i będzie miał spory problem.
- 30 45
-
2021-10-11 09:16
Byłeś? Nie? To się nie wypowiadaj.
Szury nie miały wcale wstępu na halę. Miały stoliki na zewnątrz. Za darmo. Takie wyróżnienie.
- 3 1
-
2021-10-10 15:45
Weź leki.
- 18 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.