W piątkowy wieczór odbyła się dziewiąta edycja wydarzenia Sopot Wave, które wpisało się już na stałe w trójmiejski kalendarz. Tym razem sezon żeglarski zainaugurowano na Tarasach przy Aquaparku w Sopocie, a wieczór urozmaiciły pokazy mody, pokaz fire show i prezentacja luksusowych samochodów.
Sopot Wave organizowane jest cyklicznie: wiosną otwiera sezon żeglarski, a jesienią go podsumowuje. Dlatego w piątkowy wieczór odbyła się inauguracja
Biznes Ligi Żeglarskiej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały załogi biorące udział w tegorocznej edycji, a są nimi reprezentanci firm:
Apteka Gemini,
Bud Invest, Erplast,
Simplycar,
StoGda, Atena, Eurocast, Sosnowski,
Epam,
Olivia Business Centre oraz magazynu
W Ślizgu.
Wydarzenia w ten weekend w Trójmieście
Prawie 500 gości pojawiło się na
Tarasach przy Aquaparku w Sopocie, żeby spędzić ten wieczór razem z organizatorem, którym jest firma MS group sp. z. o.o. wydawca magazynu
Prestiż oraz
W Ślizgu, prowadzona przez
Michała Stankiewicza. Zaletą była ogromna przestrzeń, na której goście mogli się swobodnie przemieszczać. Za wadę natomiast można uznać organizację wydarzenia na dworze, bo stosunkowo niska temperatura dawała się we znaki zwłaszcza w drugiej części wieczoru.
Na powitanie zaserwowano gościom nowe wino musujące Freixenet Prosecco, natomiast Bar4You zaserwował gościom autorskie drinki na bazie Freixenet Prosecco oraz Dalkowski Vodka. Dystrybutorem alkoholu jest firma Henkell&Co Polska.
Natomiast rola konferansjerów i prowadzenie spotkania przypadło duetowi w składzie: dziennikarka radiowa i telewizyjna
Beata Tadla oraz żeglarz sportowy,
Piotr Kula.
Jednym z pierwszych punktów programu była prezentacja nowego cyklu regat Livolo Super Puchar Gdyni, w najpopularniejszej klasie Optimist. Przedstawiciele
Sopockiego Klubu Żeglarskiego -
Paweł Tarnowski i
Maks Wójcik zachęcali do rozpoczęcia przygody z żeglarstwem. Natomiast o planach na nadchodzący sezon opowiadał
Paweł Górski z
Yacht Club Sopot.
Najciekawsze ogródki restauracyjne w Trójmieście
Sopot
Wave to wydarzenie, które łączy żeglarstwo z modą i szeroko rozumianym lifestylem. Dlatego podczas wieczoru moda przeplatała się z informacjami o żeglarstwie i regatach. W pierwszym pokazie zobaczyliśmy głównie spodenki i koszulki marki Ramatuelle Beachwear Fashion. Jest to producent męskich oraz chłopięcych kąpielówek, a także koszulek polo inspirowanych luksusem Lazurowego Wybrzeża. Jak pokazano podczas piątkowego pokazu, również kobiety i najmłodsi będą dobrze wyglądać w tej kolekcji.
Kolejno zobaczyliśmy propozycje multibrandu
Campione, który znajduje się w centrum handlowym
Klif Gdynia. Większość ubrań i akcesoriów utrzymana jest w marynistycznym stylu, czym przyciąga nie tylko żeglarzy, ale również osoby, które chcą modnie wyglądać i swobodnie się czuć podczas wypoczynku na wybrzeżu.
W trzecim pokazie zobaczyliśmy letnie, zwiewne sukienki, kreacje na uroczyste spotkania, a także kilka sportowych propozycji, nie tylko dla pań. To ubrania pochodzące z
Jungle Chic Concept Store - jest to butik, w którym znajdziemy ubrania i dodatki wysokiej jakości od polskich marek.
Kolekcję swobodnych, wykonanych głównie z bawełny ubrań zaprezentowała gdyńska marka
Menta Meccanica. Jak mówiono: "ubrania tworzone są z pasji do niewymuszonej mody oraz luksusu niepodążania za
trendami." Styl marki przejawia się w surowych wykończeniach oraz użyciu naturalnych materiałów. Tego wieczoru projektantka pokazała przede wszystkim żywe kolory, którymi odznaczały się spodnie, sukienki, plisowane spódnice i proste bluzki.
Ostatnim, finałowym pokazem, była kolekcja Michała Starosta. Opierała się na kolorze beżowym, koronkowych materiałach i jedwabiach. Każda z pań mogła znaleźć w tej kolekcji swoją jedną, ulubioną sukienkę, zaczynając od minimalistycznych krojów aż po rozkloszowane, charakterystyczne kreacje, które przyciągają wzrok.
Za choreografie do wszystkich pokazów odpowiadał
Michał Starost, natomiast za dobór modelek
Anastazja Matuszyk. O makijaże modelek, które wystąpiły w pokazach zadbali wizażyści z Pomorskiego Studium Sztuk Wizualnych, natomiast o fryzury - salon Excellent Q.
Po pokazach mody miał miejsce jeszcze jeden pokaz tzw. fireshow.
Partnerem już od wielu edycji Sopot Wave jest Trójmiejski Autoryzowany Dealer Mazdy oraz Mercedesa - firma
BMG Goworowski. Podczas wieczoru można było podziwiać takie modele aut jak Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda CX-3 i Mazda 6.
Partnerem wydarzenia była również firma Rose Atelier, która przygotowała stanowisko z wiecznymi różami w pudełku, a także
Hossa,
Citi Handlowy oraz
Marina Maison.
Kolejna edycja Sopot Wave odbędzie się w październiku na zakończenie sezonu żeglarskiego. O terminie będziemy informować w naszym
kalendarzu imprez.