Wody toaletowe i dezodoranty Dariusza "Tigera" Michalczewskiego

25 września 2012 (artykuł sprzed 8 lat)
Natalia Lebiedź

Dariusz "Tiger" Michalczewski, we współpracy z firmą BioDermic Polska, w październiku tego roku wprowadzi na polski rynek wody toaletowe i antyperspiranty sygnowane marką Tiger.



Wizerunek Dariusza Michalczewskiego tak jak w przypadku napoju energetycznego sygnowanego marką Tiger, ma pomóc firmie BioDermic Polska w rozreklamowaniu nowej marki wód toaletowych i antyperspirantów.

- Chyba nikt nie jest w stanie lepiej przetestować antyperspirantów niż sportowcy, którzy niemal codziennie muszą brać udział w wyczerpujących treningach, podejmować trudne wyzwania i radzić sobie ze stresem. Bezskutecznie próbowałem znaleźć antyperspirant, spełniający wszystkie wymagania, jakie stawiam przed tego typu produktami - informuje Dariusz Michalczewski.

Wody toaletowe i antyperspiranty dostępne będą w dwóch wersjach - linii męskiej i damskiej. Jak zapewnia Dariusz Michalczewski wyróżniać się będą ciekawym wyglądem, wysoką skutecznością i trwałością zapachu.

- Dużą wagę przyłożyliśmy do stworzenia interesujących, trwałych kompozycji perfumeryjnych. Zależało nam na tym, żeby zapachy były świeże i energetyzujące, a zarazem seksowne. Dezodoranty oparte są na identycznych nurtach zapachowych, jak ma to miejsce w przypadku wód toaletowych marki Tiger - mówi Dariusz Michalczewski.

Pomysł na stworzenie linii wód toaletowych i antyperspirantów Tiger powstał w połowie 2011 roku, natomiast premiera planowana jest w październiku.