Koordynator biura firmy - jakie obowiązki?

Witam. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć czym zajmuje się osoba zatrudniona na takim stanowisku?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Koordynator biura firmy - jakie obowiązki?

Wydaje mi się ze to jest to samo co Office Manager..
Tutaj jest opisane czym się osoba na tym stanowisku zajmuje:
http://www.prospects.ac.uk/office_manager_job_description.htm
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Koordynator biura firmy - jakie obowiązki?

Rozumiem, czy ktoś od wszystkiego :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jesli szukasz dobrego pracodawcy oferującego pracę przy tym stanowisku to mogę polecić Proqres. Dobra firma stawiająca też na rozwój pracownika.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum

anglia-praca (17 odpowiedzi)

Pojawiło się ogłoszenie o pracy w magazynach w Anglii."Produkcja Pracownik fizyczny iza". Czy...

kurs szkolenie dla męża (4 odpowiedzi)

mój mąż chce podnieść kwalifikacje, zastanawiamy się nad szkoleniem na spawacza, bądz np...

Własna gastronomia - czy się kalkuluje? (60 odpowiedzi)

Mam pytanie, głównie do mieszkańców Gdyni: jakie jest Wasze zdanie nt. poprowadzenia własnej...