Mercure

Pracowałam tam nie miesiąc.Po prostu masakra!!!Pościele otrzymujesz o godzinie 10-11,a przychodzisz do pracy na 8.00.ostatnio jeszcze skończyłeś środki czystości. Na taki duży hotel nie mają portierów.oprócz tego że robisz codziennie 15-20 pokoi,jeszcze powinien latać po piętrach i jak złodziej zabierać z wózków innych dziewczyn pościel i t.d.tak jeszcze dostawki które sama odwozisz .pracowała tam przez pośrednika i obiecywała nam wypłatę 6.5 zł za pokój. Na koniec nie otrzymałam nic
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

A jak tam pieski i sala konferencyjna/stołowa? :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No cóż, jak dla mnie środki czystości w hotelu czy gastronomii to podstawa. Pracując tyle czasu w hotelu, środki czystości to dla mnie po prostu narzędzia! I tak my to wiemy, a dla reszty, jeśli chcecie zobaczyć, jakie środki wykorzystuje branża hotelarska, zapraszam pod link https://rezydencjakarpacz.pl/jak-hotele-branza-horeca-dba-o-czystosc-jakie-srodki-czystosci-wykorzystuje/, gdzie zebrana jest całkiem pokaźna lista. Mogę powiedzieć, że każdy z tych środków jest na wagę złota w mojej pracy! Pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Własny biznes do 40 tyś zł (23 odpowiedzi)

Witam macie może jakieś pomysły na własny biznes z budżetem do 40 tyś zł ?? Myślałem nad prostym...

AI w pracy i nauce ktoś jeszcze się wciągnął? (3 odpowiedzi)

Cześć! Zastanawiam się, czy tylko ja tak mam, że odkąd odkryłem narzędzia AI, to coraz częściej...

kurs szkolenie dla męża (4 odpowiedzi)

mój mąż chce podnieść kwalifikacje, zastanawiamy się nad szkoleniem na spawacza, bądz np...