zachowanie pracowników

Witam,
lubię ten sklep, asortyment mają bogaty, jakoś przeciętną, ceny zróżnicowane, obsługa wydaje się byc kompetentna, odpowie na pytania, doradzi. Jednakże powodem, dla którego piszę jest zachowanie pracowników, a mianowicie język jaki wczoraj usłyszałam. Będąc na 2 działach, byłam świadkiem sytuacji mnie paralizującej. Miałam wrażenie, że jestem na `placu budowy` nie ujmując panom robotnikom. Stojąć 5/ 6 metrów od grupy pracowników słyszałam takie wiązanki słowne, że mi po prostu się włosy zjezyły na głowie. @ panów z obsługi wręcz wykrzykiwało opowiadając o czymś grupce innych pracowników głównie padały słowa na `k****` albo `p*******`. Poszłam do drugiego działu, a tam Pan skarzyła się Panu przy mnie, że nie wie gdzie ma `w*******~` tą górę gratów. Powiem szczerze przytkało mnie????!!pomyślałam sobie, że ludzie pracujący tam muszą być bardzo sfrustrowani, bo tak ewidentnie wyrzucają swoje `emocje`. Byłam w szoku, mimo, że mam ogrom zrozumienia do uczuć innych i wiem, że w pracy może być bardzo żle, ale to nie usprawiedliwia językla wypowiedzi osób tam pracujących. Nigdy w życiu nie słyszałam takiego języka w sklepie, chyba, że na budowie. Radziłbbym zwrócić na to uwagę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: zachowanie pracowników

Za 1250zł miesięcznie Panienko - też byś klęła jak wlezie - zapierniczać trzeba po sklepie, obsługiwać klientów, latać po półkach, nosić tony na plecach i...oglądać takich skrzywionych jak Ty na hali!
Pozdrawiam wszystkich pracowników fizycznych!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: zachowanie pracowników

Popieram...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: zachowanie pracowników

Jestem pracownikiem praktikera w Gdańsku i nie zgadzam się z tą oipnią. Są tam też mili i kulturalni pracownicy. Tylko zawsze znajdzi się jakiś głupi klijent któremu nic mu nie odpowiada lub taki który nawet nie potrafi sam przeczytać ceny na szyldzie. A jako pracownik moge powiedzieć, że staramy się być kulturalni ale jesteśmy tylko ludzmi. A jeśli chodzi o czekanie na pracownika to niestety ale mamy też inne obowiązki niż stanie na dziale i czekanie na klienta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0