...
Jakoś kurierzy z UPS czy DPD potrafią korzystać z telefonu komórkowego. Niestety DHL chyba pozostał na korzystania z telefonów stacjonarnych, więc gdybym przezornie nie sprawdził stanu zamówienia, na które czekałem to bym się nie dowiedział, że pan kurier nie doręczył nic, bo zabrakło numeru domu i mieszkania.
Co więcej - obu tych numerów zabrakło z winy DHL, sklep nadał wszystko prawidłowo.
A wystarczyło wykonać telefon i doprecyzować gdzie ma być dostarczona przesyłka, zwłaszcza, że wszystko podawałem. Teraz muszę jechać na drugi koniec Gdańska, żeby zdążyć odebrać paczkę przesyłkę przed wyjazdem od tej, pożal się Boże, firmy \\\"kurierskiej\\\".
NIE POLECAM.
PS. Zresztą juz na temat DHL słyszałem wystarczająco dużo złego. To była moja pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia styczność z tą firmą.
Co więcej - obu tych numerów zabrakło z winy DHL, sklep nadał wszystko prawidłowo.
A wystarczyło wykonać telefon i doprecyzować gdzie ma być dostarczona przesyłka, zwłaszcza, że wszystko podawałem. Teraz muszę jechać na drugi koniec Gdańska, żeby zdążyć odebrać paczkę przesyłkę przed wyjazdem od tej, pożal się Boże, firmy \\\"kurierskiej\\\".
NIE POLECAM.
PS. Zresztą juz na temat DHL słyszałem wystarczająco dużo złego. To była moja pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia styczność z tą firmą.