32 tys. zł kary dla kierowców przewożących dzięki aplikacjom

Opinie do artykułu: 32 tys. zł kary dla kierowców przewożących dzięki aplikacjom.
Artykuł na temat: Taksówki w Trójmieście - wolny rynek

Po 8 tys. zł - aż tak wysokiej kary będą domagać się inspektorzy transportu drogowego dla czterech kierowców przewożących pasażerów na podstawie zainstalowanej w telefonie aplikacji. To efekt szeroko zakrojonej kontroli, która została przeprowadzona w środę przed terminalem lotniska w Rębiechowie.

Aplikacje służące do przewozów osób, np. Uber, są coraz bardziej popularne. I trudno się temu dziwić. Ich klienci doceniają nie tylko konkurencyjne w stosunku do tradycyjnych taksówek ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

przy okazji "przegląd" swojego TeDeIka zrobi

w jakimś zblewie albo gdzie za flaszke
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

sam opowiadasz debilizmy

OC w takich przypadkach zawsze chroni pasażerów w pojeździe sprawcy, bo pasażer jest poszkodowanym. Pasażera guzik obchodzi czy kierujący zgłosił pojazd do wykorzystywania jako TAXI czy nie (nawiasem mówiąc zgłoszenie auta jako TAXI powoduje wzrost stawki głównie ze względu na duże roczne przebiegi i częste jeżdżenie w ścisłym centrum miasta co oznacza większe ryzyko wyrządzenia szkody komunikacyjnej a zdecydowanie najwięcej szkód komunikacyjnych to szkody materialne a nie w osobach, znikomy % wyższej stawki jest podyktowany odszkodowaniami za szkody na osobach - pasażerach). Równie dobrze możesz wsiąść do takiego ubera/taxi, który nie ma OC, jesteś pasażerem i zakładasz że ktoś jest "czysty" wtedy odszkodowanie wypłaci Ci UFG i nie ma że boli. Tak samo uber ma zwykłe OC (bez TAXI) i ubezpieczyciel też wypłaca Ci kasę bez szemrania, potem ewentualnie ubezpieczyciel może wystąpić z regresem do właściciela pojazdu o zwrot jakiejś kasy bo ten nie zgłosił, że pojazd będzie uczestniczyć w zarobkowym przewozie osób.

oc zawsze chroni pasażerów pojazdu sprawcy.

Debilizm to przytoczone przez Ciebie nnw. abstrahując od śmiesznej wysokości sum gwarancyjnych na takich pakietach (często są to 10 000 - 50 000 zł, powodzenia jeśli to miałoby być odpowiednim zadośćuczynieniem po wypadku i szkodzie na zdrowiu) to NNW kupione dodatkowo przy zawieraniu polisy OC nie ma w założeniu "chronić ludzi" poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych. To taki dodatek na nieszczęśliwe wypadki jak sama nazwa tego cuda wskazuje, to Cię ma "chronić" w sytuacji jak np. wsiadasz do samochodu i poślizgniesz się na lodzie i wyglebisz przy aucie. Albo jak sobie drzwiami palec utniesz.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

a co się dziwić że pasażerowie wybierają tańsze przejazdy wybaczcie ale ja też wolę opti taxi wybrać niż płacić 2 razy wiecej w innej taksówce. Gdyby taksówkarze byli uczciwi i nie zdzierali kasy to inne podejście do nich by było. A tak mają sporą konkrencje i nie oszukujmy się częsiej ludzie wybierają przejazd z aplikacji. Ci kierowcy chociaż naokoło nie wożą żeby taksometr nabił więcej kilometrów i żeby więcej do kieszeni wziąć...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Co za różnica jakie auto

Ok, ale mnie to bez różnicy czy pojadę 10 minut autem za 200 tys czy za 10 tys, ważne żeby w upał z klimą i żeby kierowca nie zadał dopłaty za jej włączenie, bo mu się nie opłaca na takim odcinku klimy włączać na pierwszej taryfie. Za to robi mi różnicę ile zapłacę i że wiem to czy mnie na to stać zanim wsiądę, a także że na cenę nie ma wpływu mój stan, znajomość języka czy miasta. Nie będzie Ubera i tak nie skorzystam z taxi, szczególnie w obcym mieście, bo już się kiedyś przejechałem i wiem jak działa cena umowna w taxi i to w formie jednostronnej umowy kierowcy z samym sobą. Jak mam możliwość wybieram car-sharing, jak nie ubera, taxify czy ola. Uważam jednak, że dla taxi też jest miejsce, tylko taksówkarze powinni wykorzystać swoje atuty i szukać klientów którzy ich potrzebują. Nie v przekonacie klientów ubera aby jeździli taxi, większość z nich wybierze komunikację miejską lub car sharing nie mogąc skorzystać z aplikacji. Zamiast walczyć z Uberem co szkodzi głównie wam walczcie z patologią wśród swoich i nastawcie się na klientów których stać na taxi i którzy będą woleli zapłacić więcej by korzystać z bus pasów czy innych atutów jakie ma wasz rodzaj działalności.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

?

Ja mam prawie nowe auto, 2015 r. Mam takie fajne bajery jak klimatyzacja 4 strefy, grzane fotele przód tył, dvd, nagłośnienie bose, wygodną skórzaną kanapę z tyłu, jeżdżę z automatem także nie szarpię.mam aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu i masę innych systemów anty uberowych. Jeżdżę za 1,80 w dzien i za 2,70 w nocy. Wbrew pozorom za ten sam kurs w dzień czy w nocy wychodzą podobne pieniądze. A, zapomniałem dodać że mam pod maską 3 litry V6 313 KM czyli silnik taki jak w 4 Daciach Logan Uber lpg. chciałem wozić ludzi od zawsze, w końcu się zebrałem, wziąłem auto, zdałem egzamin, wydałem pieniądze na badania, szkolenie, egzamin, uzbrojenie i jeżdżę. Dlaczego to samo ma robić jakiś Seba, który nie musiał zrobić nic? Pojeździ miesiąc powie że mu się to nie opłaca, ale zepsuje rynek zostawi za sobą smród i bye. Teraz stoję na postoju, obok mnie stoją alfa 159 i ta najnowsza accord. Stoi też Octavia 3, superb 2 i jakaś nowsza zafira. Mhhh stare te auta? Warte tyle co pół floty ubera razem z obywatelami Ukrainy którzy je prowadzą.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

...

Od 7 do 9 osób... Czytaj że zrozumieniem. Dot do tzw vanów i musisz sporządzić umowę w siedzibie firmy. Uber jeździ jak taxi, podlega pod ustawę o taxi.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

nie tylko "wozi" w Wólce.
Jeżeli koszty utrzymania jego samego (bądź z rodziną) są dla niego zbyt wysokie w wojewódzkim mieście powinien po prostu przeprowadzić się do mniejszej miejscowości, w której będzie go stać na utrzymanie bez sięgania po cwaniackie wybiegi.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ciemnota

Popyt jest CCC cena czyni cuda . Uber już wysyła na szkolenia ludzi żeby zrobili licencje na przewóz osób . Na taxi nie bo byliby prości do namierzenia (kasa fiskalna, ZUS) także między bajki włożyć zapewnienia o legalności tego ubera.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 5

Ciemnota

Wytłumacze panu przepisy. Aby pojazd został taksówką należy posiadać do niego tytuł prawny . Tytułem prawnym jest np. umowa użyczenia, umowa leasingu. A więc tablice w W-wie mogę mieć z Kościana PKS ciemnoto.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Polska

Młody kierowca podpinający się pod Ubera w prawem jazdy i dokumentami i sprawnym autem - KARA 35 000

Pewien podstarzaly lovelas z elyt bez prawa jazdy i dokumentów , prawie zabija kobitę : KARA 6000.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chore

Żebym miała milion w portfelu to po co przepłacać? Wole dać na biedne dzieci niż dyszącemu staremu dziadowi który za 5km kasuje 30zl i bez taxometru bo tak blisko to mu się nie opłaca włączać... nagrywać i zgłaszać na policję! Banda oszustów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Plac Zabaw Ludowych to oficjalna nazwa

i mieści się na Placu Zabaw Ludowych , nieopodal Bramy Oliwskiej , Alei Zwycięstwa i ul. 3go Maja , wiec ty nie znasz Gdańska.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

kierowcy pobieraja oplaty i firma bla bla car tez

a kiedy inspekcja zajmie sie nielegalnym przewozem osób przez kierowców z bla bla car ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

To ciekawe

Jeżdźę w uber i taxify i na 1100 kursów ani jednej patologii z Twojej kategorii Maxa to było jak 3 studentów faktycznie już kolegę zgona usadawiali ale bez problemów i kulturalnie. Więc nie wiem gdzie Ty mieszkasz ale nie zazdroszczę
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Uber

Uber to w większości lokales znający okolicę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Lobby

taksówkarskie w natarciu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0