Odpowiadasz na:

Aleksandra - opinia

Jestem bardzo zawiedziona. Byłam stałą klientką salonu. Wykonany manicure hybrydowy po kilku dniach zaczął pękać (lakier)i miejscowo odpryskiwać. Poświęciłam swój czas i pieniądze żeby dojechać do... Jestem bardzo zawiedziona. Byłam stałą klientką salonu. Wykonany manicure hybrydowy po kilku dniach zaczął pękać (lakier)i miejscowo odpryskiwać. Poświęciłam swój czas i pieniądze żeby dojechać do salonu na naprawę. Po tygodniu znów wydarzyło się to samo. Pani z obsługi stwierdziła, że jedyne co może mi zaoferować to 15% zniżki na następną wizytę, lub kolejną naprawę tych samych paznokci, co wymaga ponownie mojego czasu i pieniędzy na dojazd. Manicure jest źle wykonany i powinien zostać naprawiony w całości, skoro to już kolejny raz. Pani z obsługi stwierdziła, że ,,nie szanuję czasu oraz pracy manicurzystki.
Zostałam potraktowana naprawdę słabo biorąc pod uwagę fakt, że nie ponoszę odpowiedzialności za złe dobranie lakieru bądź bazy dwa razy pod rząd. Obsługa klienta tragiczna i roszczeniowa.
rozwiń

1 rok temu ~Aleksandra
  • Polityka prywatności