Trzeba tam postawić równolegle lekką konstrukcję kładki dla pieszych i rowerzystów
przy okazji trzeba także zbudować odcinek velostrady pod wiaduktem po wschodniej stronie linii kolejowej by stworzyć możliwość bezkolizyjnego docierania rowerem do centrum Sopotu z Brodwina.
...
przy okazji trzeba także zbudować odcinek velostrady pod wiaduktem po wschodniej stronie linii kolejowej by stworzyć możliwość bezkolizyjnego docierania rowerem do centrum Sopotu z Brodwina.
W przyszłości byłaby to znakomita trasa rowerowa od stacji Gdynia Główna (tam niedawno zbudowano kładkę dla pieszych i rowerzystów, ale nie ma ciągłości do kładki pieszo rowerowej prowadzącej do stacji Gdynia Wzgórze św. Maksymiliana.
Plany przedłużenia tej trasy wzdłuż linii SKM w Gdyni są w gotowe lub w trakcie realizacji.
Odcinek od stacji Sopot Kamienny Potok do ulicy Obrońców Wybrzeża wymaga połączenia przez las - ale to inwestycja, którą można zrealizować za ułamek promila kosztów kiedyś rozważanego tunelu pod Sopotem, który temu miastu jest potrzebny jak świni siodło.
rozwiń
6 lat temu
~