Odpowiadasz na:

PROBLEMY Z USŁUGAMI SERWISOWYMI

JESTEM ZUPEŁNIE NIEZADOWOLONY ze świadczeń serwisowych oferowanych przez punkt serwisowy. Rzetelność i fachowość w podejściu do klienta: JEST NA ŻENUJĄCO NISKIM POZIOMIE. Pomimo prób dialogu z... JESTEM ZUPEŁNIE NIEZADOWOLONY ze świadczeń serwisowych oferowanych przez punkt serwisowy. Rzetelność i fachowość w podejściu do klienta: JEST NA ŻENUJĄCO NISKIM POZIOMIE. Pomimo prób dialogu z doradcami serwisowymi nie udało mi się uzyskać jakiegokolwiek zrozumienia (auto jeszcze na gwarancji). Pracownicy serwisu nastawieni są na zbywanie klientów i odwlekanie napraw do momentu wygaśnięcia umowy gwarancyjnej. Podczas ostatniej wizyty monter zapomniał kilku części (śrubki, uszczelki, podkładki) WEWNĄTRZ AUTA. Przy przeglądzie gwarancyjnym zapomniano wyzerować wskaźniki obsług. Musiałem znowu pojechać do serwisu. Na pytanie jak to możliwe? W odpowiedzi od doradcy serwisowego (z nieukrywanym zniecierpliwieniem) usłyszałem: To się zdarza! I co, mam teraz teraz przeprosić? Z uaktywniającym się samoczynnie alarmem (fabrycznym) jeździłem kilka razy. ALARM DALEJ SIĘ UAKTYWNIA BEZ KONKRETNEJ PRZYCZYNY. Przeciekające drzwi uszczelnione silikonem (w punkcie serwisowym) DALEJ PRZECIEKAJĄ. JAKO użytkownik samochodu marki Skoda JESTEM ZMUSZONY ŻAŁOWAĆ DECYZJI WYBORU. Na uwagi o podobnej treści zgłaszane do Kierownika Punktu Serwisowego nie dostałem żadnej odpowiedzi.
ODRADZAM TĄ FIRMĘ i markę!
rozwiń

17 lat temu ~IZO
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności