Odpowiadasz na:

OMIJAJCIE TEN SERWIS Z DALEKA

Pojechałem sobie na przegląd Mondeo po 120tys km.Miał to byc rozszerzony przegląd,robiony punkt po punkcie zgodnie z formularzem.Kwitłem w serwisie 3,5 godziny,co rusz wynajdywali coś do naprawy za... Pojechałem sobie na przegląd Mondeo po 120tys km.Miał to byc rozszerzony przegląd,robiony punkt po punkcie zgodnie z formularzem.Kwitłem w serwisie 3,5 godziny,co rusz wynajdywali coś do naprawy za kosmiczne pieniądze.
Po odebraniu auta stwierdziłem że przegląd nie został wykonany zgodnie z tym formularzem.Wiele punktów mechanik zwyczajnie pominął.drzwi mi skrzypiały,spryskiwacz szyby był zatkany,nawet tego nie sprawdzili,a w formularzu wyraznie zaznaczyli ze sprawdzili i w razie usterki - takową usunęli.To nieprawda.Nie dajcie sie nabrać !!! mają gdzieś te formularze.
Za odgrzybianie zapłaciłem 110pln.Pieniądze wyrzucone w błoto.Nastepnego dnia po dezynfekcji przez mechanika tak smierdziało że nie mogłem wytrzymac /a mechanik podobno dzien wczesniej wymienił filtr p/pyłkowy i zdezynfekował /.Wróciłem do serwisu i powiedziałem ze nie jestem zadowolony z usługi.Serwisant otworzył rachunek za 120 pln i oznajmił ze mogą jeszcze raz zdezynfekowac,ale nie gwarantuje że to coś pomoże,ponieważ auto jest sprowadzone z zagranicy i pewnie długo stało na placu i zawilgotniało.CO ZA BZDURA ! czyli skasowali mnie 110 pln za nic !!!!!
rozwiń

16 lat temu ~lazar22
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności