Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Pani Krysiu, w piśmie do Rzecznika trzeba opisać całą sytuację jaka zaistniała, tj. że dzwonili z ofertą, że nie powiedzieli o opłacie handlowej, że nie podpisywała Pani nic i nie odsyłała (również... Pani Krysiu, w piśmie do Rzecznika trzeba opisać całą sytuację jaka zaistniała, tj. że dzwonili z ofertą, że nie powiedzieli o opłacie handlowej, że nie podpisywała Pani nic i nie odsyłała (również drogą elektroniczną). Ale radziłabym przejść się do Biura Rzecznika Praw Konsumenta i tam wyjaśnić sprawę, on wówczas da Pani wzór pisma i będzie po sprawie.
Życzę powodzenia w walce!
rozwiń

9 lat temu Kasia637
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności