Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Dzisiaj otrzymałam odpowiedz:

Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że Pani reklamacja została uznana.
Umowa związana z ofertą promocyjną zostanie...
Dzisiaj otrzymałam odpowiedz:

Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że Pani reklamacja została uznana.
Umowa związana z ofertą promocyjną zostanie anulowana w możliwie najszybszym terminie.
Na Pani koncie zostanie również dokonana korekta rozliczenia, którą otrzyma Pani w osobnej korespondencji.

W celu podnoszenia jakości naszej obsługi prosimy o jej ocenę https://nps.energa.pl/Konsultant/NPS/AnkietaKliencka/

Zobaczymy, czekam na korektę faktur.
rozwiń

9 lat temu ~asia11
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności