Odpowiadasz na:

Lekceważący stosunek do klienta

W dniu dzisiejszym kolejny raz miałam skorzystać z synkiem z usług Czuprynek, niestety wyszliśmy bez wykonania strzyżenia, po 10 minutowym spóźnieniu zapytałam kiedy doczekamy się na ustalona... W dniu dzisiejszym kolejny raz miałam skorzystać z synkiem z usług Czuprynek, niestety wyszliśmy bez wykonania strzyżenia, po 10 minutowym spóźnieniu zapytałam kiedy doczekamy się na ustalona wizytę , pani na recepcji oznajmiła, ze jest opóźnienie , pomimo iż byłam w salonie od ponad pół godziny nikt nie raczył nas o opóźnieniu poinformować, zainteresować się czy możemy poczekać , wyraźnie wymagają państwo od klientów punktualności , chociażby w sma -ach przypominających, a chyba trzeba zacząć więcej wymagać od siebie , poprzednie cięcie było poprawiane dwa razy , chyba coś psuje się obsługa i jakoś wykonania usług , a szkoda. rozwiń

7 lat temu ~Ania
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności