Odpowiadasz na:

Zamówienie telefoniczne

Zamówiłam przez telefon konkretne danie, na konkretną godzinę, z odbiorem osobistym. Przez telefon zapewniono mnie, że będzie przygotowane z ewentualnym 5-cio minutowym opóźnieniem. Po przyjściu na... Zamówiłam przez telefon konkretne danie, na konkretną godzinę, z odbiorem osobistym. Przez telefon zapewniono mnie, że będzie przygotowane z ewentualnym 5-cio minutowym opóźnieniem. Po przyjściu na miejsce, okazało się, że zamówienia nie ma jak i mojego dania. Pani za barem zapytała czy zamówienie było złożone w Gdyni, czy w Gdańsku (?!). Po ponownym sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone, odparła, że może przygotować oczekiwane danie, ale za 10min.
Samo wydarzenie nie było na tyle denerwujące jak zachowanie i pytania Pani za barem, o słowie przepraszam nie wspominając.
Dotychczas byłam bardzo zadowolona z obsługi i jedzenia, ale ta "wpadka" (bo mam nadzieję, że to jednorazowy przypadek, jak i zachowanie wspomnianej Pani) nie pozwoliła mi pozostać obojętną. O ile podobna sytuacja nie będzie miała miejsce, to nadal będę korzystać z usług, ale mam nadzieję, że zostanie wyciągnięta z tego jakaś lekcja.
rozwiń

7 lat temu ~Kalina
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności