Właśnie niedługo kończy mi się umowa z Gwarancją Stałej Ceny podpisana na 5 lat. Przy podpisywaniu umowy trochę się sfrajerzyłęm i dałem się nabrać.
Teraz dzwoniono do mnie z Energi w celu...
        
        
            Właśnie niedługo kończy mi się umowa z Gwarancją Stałej Ceny podpisana na 5 lat. Przy podpisywaniu umowy trochę się sfrajerzyłęm i dałem się nabrać.
Teraz dzwoniono do mnie z Energi w celu zaproponowania nowej umowy, ale w tamtym momencie nie mogłem rozmawiać i dość niegrzecznie spławiłem natrętną babę. Niedługo wygasa okres 5 lat i jak powinienem postąpić aby uniknąć tej opłaty handlowej?
Baba mówiła coś o wskoczeniu na normalną taryfę, a ja nie widzę nic w umowie czy automatycznie ja przedłużają czy nie. 
Może ktoś z Was wie jak powinienem podejść do sprawy?
        
        rozwiń        
        
            5 lat temu
            ~Piotr