Odpowiadasz na:

Niska jakość usług

Pracownicy serwisu okłamują klientów w następujących kwestiach:
czas realizacji usługi
cena części
konieczność wymiany cześci.
Zwykli wymieniacze bez doświadczenia nie...
Pracownicy serwisu okłamują klientów w następujących kwestiach:
czas realizacji usługi
cena części
konieczność wymiany cześci.
Zwykli wymieniacze bez doświadczenia nie potrafią poradzić sobie z najmniejszym problemem o którym w innych serwisach nawet nie informuje się klienta a tym bardziej nie każe mu za to płacić bo to błahostka.
Cena usług jest za wysoka w stosunku do ich jakości.
Po wykonanej usłudze trzeba kilka razy pojechać w celu poprawki (żenada).
Obsługa ubiera się w tanie garnitury więc mało im płacą i to jest zapewne główna przyczyna kiepskiej jakości usług
rozwiń

13 lat temu ~Milena
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności