Odpowiadasz na:

Dariusz - ocena

Jestem nowym klientem banku PKO BP,
tym nie mniej z tytułu, że moja Mama jest wieloletnim klientem tego banku, towarzysząc jej w załatwianiu spraw bankowych poznałem prawie wszystkie osoby w...
Jestem nowym klientem banku PKO BP,
tym nie mniej z tytułu, że moja Mama jest wieloletnim klientem tego banku, towarzysząc jej w załatwianiu spraw bankowych poznałem prawie wszystkie osoby w dziale obsługi indywidualnej oddziału PKO przy
ul. Waszyngtona. 17 w Gdyni.
Najczęściej obsługuje nas Pani
Agnieszka F., która nie dosyć, że jest kompetentna w każdej kwestii spraw
bankowych ale i dużą cierpliwością do osób starszych z uśmiechem na twarzy.
W kwestii otwarcia dla mnie rachunku bankowego w PKO BP, zwróciłem się bezpośrednio do Pani Agnieszki F.,
która z uśmiechem i kompetencją
w każdym pytaniu służyła pomocą.
, tak dalej Pani Agnieszko!!!
PS. Ogólnie rzecz biorąc, cały personal
obsługi klienta przy ulicy Waszyngtona w Gdyni jest TOP i uśmiechem na twarzy.
Samemu kierownictwu tej placówki można też pogratulować z tytułu dobrego
obsadzenia counterów, bo tam nigdy nie czeka się długo, jak to najczęściej
wygląda w innych oddziałach w Gdyni.
rozwiń

3 miesiące temu ~Dariusz
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności